ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به آموزشیار دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

دانشگاه آزاد اسلامی ایران یک سیستم آموزش دانشگاهی خصوصی در ایران می باشد که در سال 1361 توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد در حقیقت، این شورا یکی از نهاد های اصلی منتسب به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد

دانشگاه آزاد اسلامی ایران، شعب خارج از کشور نیز دارد به عنوان مثال، دانشگاه آزاد اسلامی آکسفورد که در حومه شهر آکسفورد انگلیس واقع شده است.

دانشگاه آزاد آکسفورد به منظور حمایت از فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی ایران در سال 1387 در انگلیس تاسیس شد از جمله این خدمات می‌توان به همکاری دانشگاه آزاد آکسفورد با سایر موسسات و دانشگاه‌های واقع در انگلیس و ارائه این خدمات به دانشگاه آزاد اسلامی واقع در ایران اشاره کرد.

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu.iau.ac.ir جهت ارتقاع خدمات الکترونیکی با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان استاتید کارکنان این سازمان راه اندازی شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir با یک دیگر گفتگو کنیم.

ورود دانشجو استاد به سایت اموزشیار دانشگاه آزاد

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu iau ac ir

سایت آموزشیار edu iau ac ir به منظور هماهنگ سازی امور دانشجویان دانشگاه آزاد و ارتقاع کیفیتی خدمات خود به کارکنان راه اندازی شده است. برای ورود به آموزشیار مطالعه راهنمای استفاده از این سامانه ضروری است. پس تا انتهایی مقاله ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir همراه با ما باشید.

در جهت ارتقاء سامانه ی دانشجویی و ارائه ی خدمات به روزتر از جمله امکان کاربری ساده تر با موبایل و تبلت و امکان جستجوی سریع برای اقالم انتخابی و همچنین امکان جستجوی ساده و پیشرفته و تغییر شکل ظاهری نسخه ی جدید سامانه ی دانشجویی آموزشیار با آدرس اینترنتی edu.iau.ac.ir هم اکنون قابل دسترس می باشد.

از خدمات سایت آموزشیار بخواهیم اشاره کنیم می توانید به لیست پایین دست دسترسی کرد.

  • برنامه های نیمسال تحصیلی
  • گروه های درسی ارائه شده در ترم جاری و آینده
  • ارزشیابی اساتید
  • ارائه شرایط دریافت خوابگاه دانشجویی
  • انجام امور فارغ التحصیلان
  • انتخاب واحد و ثبت نام دروس
  • اعتراض به نمرات و پیگیری ها
  • ارائه برنامه کلاسی
  • مشاهده نمره ها
  • ثبت درخواست های مختلف از جمله درخواست وام دانشجویی و…

مقاله پیشنهادی » سامانه اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد

سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی estelam.iau.ir یکی از سامانه های دانشگاه آزاد است که در زمینه استعلام مدرک تحصیلی این دانشگاه و اخذ تاییدیه تحصیلی خدمت رسانی می کند. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه های کشور است که دارای تعداد واحدهای زیادی در سرتاسر کشور بوده و در طول هر سال تحصیلی تعداد دانشجویان زیادی در این دانشگاه تحصیل می نمایند.

ورود به آموزشیار

ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu iau ac ir

با شروع سال تحصیلی جدید، دانشجویان، اساتید و  پرسنل دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف برای طی کردن روند آموزشی، پژوهشی و مالی خود می بایست وارد سامانه جامع آموزشیار شده و امور مربوط به این دانشگاه را از طریق سامانه مذکور انجام دهند.

پس از ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی edu.iau.ac.ir با صفحه زیر رو به رو می شوید که جهت راهنمایی کاربران، چهار بخش “راهنمای دانشجویان”، ”راهنمای پرسنل”، “راهنمایاساتید” و “راهنمای دانشجویان جدید الورود” ارائه شده اند.

چگونه وارد سایت آموزشیار شویم؟ جواب سوال شما همین پایین این مقاله درج شده است.

جهت ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد در ابتدا کافیست آدرس اینترنتی https://edu.iau.ac.ir  را در موتور جستجوگر خود سرچ کنید تا مستقیم وارد این سامانه دانشگاهی کاربردی شوید.

مقاله پیشنهادی » سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

ورود دانشجو به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

اگر شما نیز یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد هستید و قصد ورود به این سایت دارید وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و در ادامه کمی پایین تر از صفحه اصلی یک باکس مشاهده میکنید اکنون می بایست برروی قسمت دانشجو کادر مربوط به “شماره دانشجویی” نشان داده می شود که نکته مهم در این بخش آن است که کادر باید به روش کد منطقه دانشگاهی و شماره دانشجویی پر شود و سپس گزینه “ورود” را بفشارید. آموزشیار ورود دانشجو توسط لینک edu.iau.ac.ir انجام میشود.

مقاله پیشنهادی » دریافت کارت دانشجویی موقت دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد

طبق تصویر بالا یک کادر با چند گزینه برای شما نمایش داده میشود.

ورود دانشجویان (انتخاب واحد/حذف و اضافه)

ورود دانشجویان (پرداخت/سایر خدمات آموزشی)

ورود دانشجویان – نسخه جدید سامانه آموزشیار (آزمایشی)

راهنمای کاربری نسخه جدید-سامانه دانشجویی

اکنون طبق مورد نظر خود بر روی یکی از لینک های ورود کلیک کنید تا به بخش مربوطه انتقال داده شوید. قبل از ورود به پرتال کاربری از شما یک  گواهی رعایت قوانین این دانشگاه نمایش داده می شود که باید در انتهایی آن پیام با کلیک بر روی (اینجانب ضمن مطالعه موارد بالا، رعایت مقررات و ضوابط پوشش، آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری در دانشگاه آزاد اسلامی را متعهد می شوم) و کلیک  بر روی  تایید مطلب و ورود به سامانه را بفشارید تا مستقیم وارد حساب کاربری خود در سیستم دانشگاه آزاد شوید.

مقاله پیشنهادی » سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد

راهنمای داوطلبین جدیدالورود جهت نمایش سایز اصلی عکس راهنما بر روی عکس کلیک کنید…

به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

ورود اساتید به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

اساتید محترم جهت ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه، مراحلی مانند مراحل فوق را طی می نماینداما تنها تفاوتی که وجود دارد این است که بعد از تیک زدن و موافقت با قوانین، طبق راهنمای مجزایی که برای ورود به سایت ارائه شده است، اقدام به تکمیل کادر های “کلمه عبور” و “نام کاربری” خویش می نمایند.

به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

ورود پرسنل به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

ورورد به سامانه آموزشیار برای پرسنل نیز مانند مراحل ورود به سامانه برای اساتید می باشد و تنها تفاوت آن این است که بعد از تیک زدن و موافقت با قوانین، مطابق با راهنمای مجزایی که برای ورود به سایت در تصویر زیر ارائه شده است، اقدام به تکمیل کادر های “کلمه عبور” و “نام کاربری” خویش مینمایند.

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد خدمات دیگری نیز ارائه داده است که ثبت دروس، امکان برگزاری کلاس هااز طریق سایت به صورت استانی، تسهیل در فرآیند نقل و انتقال دانشجو بین واحدها، ارائه میزان شهریه دانشگاه آزاد، مدیریت واحد در مدل شبکه ای یکپارچه، حذف ترم تحصیلی دانشگاه آزاد، نظارت جامع بر آمار و یکپارچگی و ارتباط داده  ها از جمله ویژگی  های سامانه آموزشیار می باشند.

مقاله پیشنهادی » سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

ورود به آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

رشته‌های ارائه شده در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی تقریبا تمامی رشته های تحصیلی را در اکثر واحد‌های خود ارائه داده استیعنی اگر شما در دوران دبیرستان در  یکی از رشته‌های ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی و یا علوم انسانی مدرک دیپلم را اخذ کرده باشید می‌توانید به راحتی در رشته تحصیلی مورد علاقه خود در دانشگاه‌های آزاد ادامه تحصیل داده و مدارک دانشگاهی را با بالاترین کیفیت آموزش دریافت نماییددر دانشگاه آزاد، تقریبا در تمام رشته‌های تحصیلی می‌توان تا مقطع دکترا ادامه تحصیل داد.

مقطع لیسانس

دوره‌های تحصیلی دانشگاه آزاد بصورت پاره وقت و تمام وقت می‌باشند، این دوره‌ها به گونه‌ای تدارک دیده شده‌اند که پس از اتمام تحصیل در این مقطع بتوانید به طور مستقیم در صنعت، تجارت و سایر زمینه های شغلی به راحتی وارد بازار کار شوید و شغل مورد علاقه خود را پیدا کنیددانشگاه آزاد اسلامی ایران در مقطع تحصیلی لیسانس (کارشناسیتمامی رشته‌های تحصیلی را ارائه می‌دهداز جمله رشته های پر متقاضی دانشگاه آزاد می توان به رشته‌های مهندسی مانند مهندسی برق در گرایش‌های مختلف، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، رشته ‌های پزشکی و پرستاری و … اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی » سامانه وام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد

تحصیل در دانشگاه آزاد

یکی از ویژگی‌های خاص دانشگاه آزاد این است که به راحتی می‌تواند نیاز‌های تحصیلی دانشجویان را در داخل و حتی خارج از ایران به راحتی تامین کندملاقات با دانشجویان مختلف با پس زمینه‌های شغلی و شخصی متفاوت باعث می‌شود در طول ساعاتی که در دانشگاه سپری می‌کنید استفاده مفید‌تری داشته باشید و از تجربه‌های آن‌ها استفاده کنیددانشگاه آزاد اسلامی ایران از زمان تاسیس همواره از رشد عظیمی چه از نظر علمی و سایر زمینه‌ها برخوردار بوده است.

شهریه دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد به دو دسته شهریه ثابت و شهریه متغیر تقسیم می‌شودشهریه ثابت، شهریه‌ای است که بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می‌شود و تا پایان تحصیلات وی تا پایان سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بودشهریه ثابت نیز طبق تعداد واحد‌های اخذ شده دانشجو در طول هر ترم تحصیلی مشخص می‌شود و از وی اخذ خواهد شد.

مقاله پیشنهادی » سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 1402

دانشگاه آزاد که بزرگترین دانشگاه غیر دولتی کشور است دارای تعداد واحدهای بیشماری در سراسر کشور و همچنین تعداد اساتید و دانشجویان زیادی است، اقدام به ایجاد و معرفی سامانه های خدماتی و آموزشی زیادی به دانشجویان نموده است تا دانشجویان مشغول به تحصیل در واحدهای مختلف این دانشگاه بتوانند با استفاده از این سامانه ها نیازهای آموزشی و علمی خود را گاهی حتی بدون حضور فیزیکی در دانشگاه رفع نمایند

سؤالات متداول ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

نام کاربرای متشکل از کد واحد دانشگاه شما به همراه شماره دانشجویی شما می باشد که توضیحات کامل آن در این مقاله داده شده است.

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu.iau.ac.ir جهت ارتقاع خدمات الکترونیکی با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان استاتید کارکنان این سازمان راه اندازی شده است.

برای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد کافیست به آدرس اینترنتی edu.iau.ac.ir مراجعه کنید.

برای پرداخت شهریه در سایت آموزشیار کافیست به پنل مدیر خود وارد شوید و در قسمت راست حساب کاربری خود بر روی گزینه شهریه دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (41 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به آموزشیار دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا