سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد estelam.iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد estelam.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد estelam.iau.ir

سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی estelam.iau.ir یکی از سامانه های دانشگاه آزاد است که در زمینه استعلام مدرک تحصیلی این دانشگاه و اخذ تاییدیه تحصیلی خدمت رسانی می کند. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه های کشور است که دارای تعداد واحدهای زیادی در سرتاسر کشور بوده و در طول هر سال تحصیلی تعداد دانشجویان زیادی در این دانشگاه تحصیل می نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان این دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های متنوعی نموده است. از جمله سایت های مربوط به دانشگاه آزاد می توان از سایت آموزشیار، سایت دان، سایت ساجد، سایت پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد و … نام برد.

یکی دیگر از سامانه هایی که توسط دانشگاه آزاد برای استعلام آنلاین مدرک تحصیلی دانشگاه آزاد راه اندازی شده است سامانه estelam.iau.ir می باشد. دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه مدرک تحصیلی اخذ شده از دانشگاه آزاد اسلامی را استعلام نموده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، گواهی موقت خود را دریافت نمایند.

در ادامه می توانید در مورد سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد estelam.iau.ir، نحوه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه آزاد و … اطلاعات بیشتری به دست آورید.

معرفی سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد estelam.iau.ir

سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی estelam.iau.ir در دسترس قرار دارد. این سامانه تنها مرجع رسمی جهت استعلام مدارک تحصیلی است.

مراجع مربوطه از جمله سازمان ها و نهادهای مختلف، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور و شرکت ها می توانند با مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت کد دسترسی سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه آزاد estelam.iau.ir وارد مکاتبه شوند.

ِیکی از اهدا اصلی سامانه استعلام مدرک تحصیلی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و برای مقابله با سودجویان و افراد فرصت طلب راه اندازی شده است. فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به این سامانه ، استعلام مدرک دانشگاه آزاد را مشاهده نمایند. علاوه بر دانشجویان، صاحبان مشاغل و بهره برداران از این مدارک تحصیلی نیز می توانند به سامانه استعلام مدارک دانشگاه آزاد مراجعه نموده و از مدرک تحصیلی ارائه شده فرد استعلام بگیرند.

در راستای تسهیل در امور دانش آموختگان و الکترونیکی شدن صدور تاییدیه های تحصیلی، سامانه استعلام آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://estelam.iau.ir  راه اندازی و اخذ تاییدیه تحصیلی به صورت الکترونیکی و برخط، برای کلیه دانش آموختگان این دانشگاه امکان پذیر می باشد. لذا لازم است؛ از انجام مکاتبات غیر ضروری و ارجاع افراد به اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی خودداری شود و تاییدیه های تحصیلی ارائه شده توسط ذی نفعان، با در نظر گرفتن موارد ذیل مورد پذیرش قرار گیرد:

ادامه مطلب
میز خدمت الکترونیکی آموزش و پرورش eservice.medu.ir


۱ -اخذ تاییدیه تحصیلی در این سامانه مختص دانش آموختگان دارای دانشنامه می باشد و قابلیت پاسخ به استعلام گواهینامه موقت را ندارد. بنابراین استعلام گواهینامه های موقت کما فی السابق از واحدهای دانشگاهی انجام پذیرد.
۲ -تاییدیه های صادرشده از این سامانه دارای فاکتور امنیت (QRCODE (می باشد و با اسکن آن صحت تاییدیه ارائه شده توسط افراد قابل بررسی می باشد.
۳ -با درج کد استعلام مدرک تحصیلی مندرج در ذیل تاییدیه (پیوست)، در سامانه رهگیری، صحت تاییدیه صادره قابل بررسی خواهد بود.

نحوه ورود به سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد 

دانشجویان و فارغ التحصیلان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می دانند که این دانشگاه دارای سامانه ها و سایت های مختلفی جهت انجام امور دانشجویی به صورت غیر حضوری می باشد. همان طور که پیش تر از این هم اشاره شد سامانه استعلام مدرک تحصیلی یکی از سامانه های راه اندازی شده توسط دانشگاه آزاد می باشد که در زمینه استعلام دانشنامه دانشگاه آزاد به دانشجویان ارائه خدمت می نماید.

فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند برای استعلام مدرک تحصیلی خود به این سامانه مراجعه نمایند . علاوه بر این افراد سازمان ها و ارگان های مختلف نیز برای اطمینان از صحت مدرک تحصیلی افراد می توانند به سامانه مذکور مراجعه نموده و نسبت به استعلام مدرک تحصیلی افرادی که در صدد جذب آن ها می باشند اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که این سامانه estelam.iau.ir صرفا مخصوص به استعلام مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد می باشد و دانشجویان برای انجام سایر امور تحصیلی خود باید به دیگر سامانه های مربوط  این دانشگاه مراجعه نمایند. در ادامه می توانید نحوه ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه آزاد را مشاهده کنید

برای ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی لازم است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی estelam.iau.ir را تایپ نموده و در ادامه سرچ نمایید. با جستجو آدرس مذکور به طور مستقیم به صفحه اصلی سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد هدایت خواهید شد.

به سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد

لازم است به این نکته دقت داشته باشید که این سامانه مخصوص افرادی می باشد که گواهینامه موقت تحصیلی آن ها پیش از سال 1385 صادر شده باشد و بقیه افراد نمی توانند برای دریافت تاییدیه از این سامانه اقدام کنند.

 یکی از سامانه هایی که می تواند نیاز بسیاری از افراد را برطرف نماید و باعث جلوگیری از هدر رفت زمان می شود سامانه استعلام مدرک تحصیلی | estelam است. سامانه استعلام مرکز تحصیلی با آدرس اینترنتی estelam.msrt.ir توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اهداف مختلفی از جمله برای اطمینان از صحت مدارک تحصیلی طراحی شده است.

ادامه مطلب
سایت کانون قلم چی صفحه شخصی kanoon.ir

برای ورود مستقیم به برای ورود مستقیم به سامانه estelam.iau.ir کلیک کنید…

نحوه استعلام مدرک دانشگاه آزاد 

برای استعلام مدرک تحصیلی و اخذ تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه آزاد می بایست به این سامانه estelam.iau.ir مراجعه نمایید.

در ادامه می توانید نحوه استعلام  تحصیلی دانشگاه آزاد را مشاهده نمایید.

–        ابتدا به سامانه استعلام  تحصیلی با آدرس اینترنتی estelam.iau.ir وارد شوید.

–        بعد از ورود به این سامانه و در صفحه اصلی ابتدا کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

به سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد

–        بعد از فشردن این گزینه به صفحه جدید که مربوط به ثبت نام است وارد می شوید.

–        در صفحه ثبت نام تمامی اطلاعات خواسته شده از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، رمز عبور، شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در ادامه بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

استعلام مدرک دانشگاه آزاد

–        بعد از انجام مرحله مربوط به ثبت نام، مجددا به صفحه اصلی باز می گردید.

–        در این صفحه دوبار کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد نمایید تا بتوانید به صفحه اصلی سامانه هدایت شوید

–        -بهتر است بعد از ورود به سامانه نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام کنید و رمز ایمن تر و مطمئن تری را انتخاب نمایید.

–          برای دریافت استعلام مدرک تحصیلی و اخذ تاییدیه تحصیلی خود ،گزینه درخواست تایید دانشنامه را انتخاب نمایید.

–        در این قسمت یعنی در قسمت درخواست تاییدیه دانشنامه دانشگاه آزاد، اطلاعات مربوط به شماره تایید سازمان مرکزی و ارگان یا سازمانی که می خواهید تاییدیه مدرک تحصیلی خود ا به انجا ارائه دهید را واد نمایید و گزینه ثبت را کلیک کنید.

–        در صفحه جدید که به آن هدایت می شوید دکمه مربوط به ایجاد پرونده را کلیک نمایید

–        – بعد از انجام این مرحله ، شما وارد صفحه بانک خواهید شد و باید برای پرداخت هزینه دریافت تاییدیه تحصیلی اقدام کنید.

–        – بعد از این که هزینه دریافت این درخواست را پرداخت نمودید می توانید برای پیگیری درخواست خود از گزینه پیگیری درخواست ها استفاده نمایید.

–        در قسمت پیگیری درخواست ها برروی گزینه ای به شکل کلاه فارغ التحصیلی کلیک کرده، بعد از این می توانید اطلاعات مورد نظر را مشاهده نموده و از آن پرینت تهیه کنید.

وجود مغایرت در تاییدیه تحصیلی دانشگاه آزاد

–        اگر بعد از دریافت تاییدیه تحصیلی از سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه آزاد متوجه شدید که مغایرتی در آن وجود دارد یا نتوانستید تاییدیه تحصیلی خود را مشاهده نمایید، می توانید از طریق سامانه ساپ این موضوع را مطرح نموده تا مشگل شما در کمترین زمان پیگیری شود می توانید درخواست مد نظر خود و عکس مدرک تحصیلی را در این سامانه وارد نموده و منتظر پاسخ از طرف پشتیبانی این سامانه باشید.

ادامه مطلب
سایت تیز آزما tizazma.ir

یکی از سامانه های مفید و کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی که به تازگی تاسیس شده است سایت جدید دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی iau.ir می باشد.

دانشگاه آزاد یکی از بزرگ ترین دانشگاههای سطح کشور است. این دانشگاه سالیانه تعداد زیادی دانشجو در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور جذب می نماید و افراد زیادی نیز هر ساله در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند.

درخواست ثبت دانشنامه در سامانه estelam.iau.ir

دانشجویان دانشگاه آزاد علاوه بر استعلام مدرک تحصیلی خود می توانند از دیگر ویژیگی ها و امکانات این سامانه نیز استفاده نمایند. در صورتی که در گواهی نامه فارغ التحصیلی و یا ثبت مدرک تحصیلی مشکل و خطایی به وجود آمده است می توانید به این سامانه مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

  • برای درخواست ثبت دانشنامه ابتدا به سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشگاه آزاد و حساب کاربری خود وارد شوید.
  • بر روی درخواست ثبت دانشنامه کلیک کنید.
  • در صفحه جدید برای شما فرمی نمایش داده می شود .

ثبت درخواست دانشنامه در سامانه استعلام دانشگاه آزاد

  • برای ثبت دانشنامه و یا بررسی آن لازم است فرم را تکمیل نمایید و موارد درخواست شده (عکس پرسنلی، اسکن دانشنامه) را بارگذاری کنید.

 

فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد می توانند برای دریافت استعلام مدرک تحصیلی خود و اخذ تاییدیه دانشنامه دانشگاه آزاد به سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد مراجعه نمایند. این سامانه با آدرس اینترنتی estelam.iau.ir در دسترس می باشد.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد دارید می توانید با شماره های مندرج در همین صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.

سامانه کد سوابق تحصیلی آموزش پرورش dipcode.medu.IR جهت تسهیل در امور ثبت نام و اطلاعات هویتی و تحصیلی دانش آموزان در خدمت متقاضیان محترم می باشد. همچنین این سامانه تا الان توانسته خدمات منحصر به فردی متقاضیانی که مشمول سوابق تحصیلی در کنکور سراسری هستند ارائه دهند.

مراحل استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی

استعلام مدرک دانشگاه آزاد با کد ملی

اگر شما نیز یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد هستید و قصد دارید مدرک تحصیلی خود را استعلام بگیرید کار چنان سختی نیست و میتوانید با پشت سر گذاشتن مراحلی که در ادامه خدمت شما کاربر گرامی توضیح می دهیم در چند دقیقه استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی دریافت کنید

در قدم اول استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی می بایست به آدرس اینترنتی estelam.msrt.ir مراجعه کرده تا وارد سایت استعلام شوید اکنون باید یه جدول که جای اطلاعات شخصی شما می باشد را تکمیل کنید. با وارد کردن کد ملی و شماره همراه یکی از این موارد می باشد بعد از پشت سر گذاشتن مراحل و ارسال شدن کد رهگیری برای شما استعلام آخرین مدرک تحصیلی در سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد estelam.iau.ir برای شما قابل دریافت می شود و میتوانید از آن پرینت بگیرید.

توجه : لطفا قبل از وارد کردن اطلاعات شخصی خود نکات مهم را مطالعه فرمایید.
لطفا موارد ذیل را به دقت مطالعه بفرمایید.
  • احراز هویت بر اساس اطلاعات شناسنامه شما صحت سنجی می شود لطفا اطلاعات مطابق شناسنامه تکمیل گردد.
  • لطفا برای مشاهده سوابق تحصیلی مالکیت شماره موبایل وارد شده با کد ملی همخوانی داشته باشد . در صورت عدم همخوانی صرفا کد ارسال می شود و مدرک قابل مشاهده نمی باشد
  • فقط 6 رقم عددی سریال شناسنامه را وارد کنید .بعنوان مثال 23د/592385 فقط 592385 درج بشود .
ادامه مطلب
دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 1402

 

علاوه بر این متقاضیان در کنار استفاده از سایت وزارت علوم برای استعلام آخرین مدرک تحصیلی با کد ملی می توانند از سامانه سجاد هم استفاده کنند، مطلع شدن از تمام فعالیت های تحصیلی، صدور گواهی نامه ها و معادل سازی های انجام شده برای تحصیلات خارج از کشور فرد هم در این سامانه امکان پذیر می باشد.

سؤالات متداول سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد estelam.iau.ir

بله دانشجویان میتوانند با کد ملی خود و مراحل استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی که در سایت آموزش داده ایم از اخرین مدرک تحصیلی خود استعلام بگیرند.

در قدم اول استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی می بایست به آدرس اینترنتی estelam.msrt.ir مراجعه کرده تا وارد سایت استعلام شوید اکنون باید یه جدول که جای اطلاعات شخصی شما می باشد را تکمیل کنید. با وارد کردن کد ملی و شماره همراه یکی از این موارد می باشد بعد از پشت سر گذاشتن مراحل و ارسال شدن کد رهگیری برای شما استعلام آخرین مدرک تحصیلی در سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد estelam.iau.ir برای شما قابل دریافت می شود و میتوانید از آن پرینت بگیرید.

بله دانشجویان میتوانند با کد ملی خود و مراحل استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی که در سایت آموزش داده ایم از اخرین مدرک تحصیلی خود استعلام بگیرند.

برای استعلام مدرک دانشگاه ازاد کافیست به نشانی estelam.msrt.ir مراجعه کنید. در ضمن راهنمایی جامع این سایت در مقاله ما توضیح داده شده است.

بله دانشجویان میتوانند با کد ملی خود و مراحل استعلام مدرک تحصیلی با کد ملی که در سایت آموزش داده ایم از اخرین مدرک تحصیلی خود استعلام بگیرند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (25 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد estelam.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا