سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی پس از قبولی در تمامی واحدهای درسی مصوب و کسب حد نصاب لازم می‌توانند برای ثبت درخواست فارغ التحصیلی خود اقدام نمایند. این دانشجویان می بایست با ورود به سایت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی درخواست خود را به صورت غیر حضوری در سامانه ثبت نموده و مدارک لازم را نیز بارگذاری نمایند. پس از این و با طی مراحل مربوطه و پرداخت هزینه و تسویه حساب می‌توانید گواهی موقت فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی را دریافت کنید.

در ادامه ی این مقاله در باره ی سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، نحوه ورود به این سامانه و انجام مراحل ثبت درخواست فارغ التحصیلی ، صدور گواهی موقت فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی توضیح خواهیم داد، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است. این دانشگاه هر ساله در مراکز آموزشی مختلف این دانشگاه در سرتاسر کشور و در رشته‌های مختلف اقدام به جذب دانشجو می‌نماید.

همان طور که اشاره شد دانشجویانی که در واحدهای مختلف دانشگاه علمی کاربردی در سرتا سر کشور در حال تحصیل هستند پس از گذراندن کلیه واحدهای درسی و کسب نمره قبولی در تمامی دروس می توانند با مراجعه به سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی برای انجام مراحل فارغ تحصیلی خود و ثبت درخواست خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.

سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی در واقعه همان سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir بوده و دانشجویان با اطلاع از شرایط و ضوابط می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و درخواست خود مبنی بر فارغ تحصیلی را در این سامانه ثبت نمایند.

ورود به سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

بعد از طی دوره دانشگاه و کسب نمره قبولی در تمامی واحدها می‌توانید برای ثبت درخواست فارغ التحصیلی اقدام کنید. اولین گام در فرایند فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی، ثبت درخواست فارغ التحصیلی می‌باشد، دانشجویان دانشگاه کاربردی در مقاطع تحصیلی مختلف می‌توانند پس از طی دوران تحصیل خود با مراجعه و ورود به سایت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی، درخواست خود را به صورت بر خط و غیر حضوری ارائه نماید.

در ادامه می‌بایست تمامی مدارک لازم را بارگذاری نمایید، پس از این درخواست شما از سوی دانشگاه علمی و کاربردی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید توسط دانشگاه می‌توانید برای پرداخت هزینه‌ ی فارغ تحصیلی و تسویه حساب اقدام کنید.

در انتها پس از طی مراحل گواهی موقت پایان تحصیلات دانشگاه علمی کاربردی برای شما صادر خواهد شد.

برای ورود به سایت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی edu.uast.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی وارد خواهید شد و می توانید بعد از ورود به حساب کاربری خود برای ثبت درخواست اقدام نمایید.

سایت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

مراحل ثبت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که به طور کامل اشاره شد درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به سامانه هم آوا علمی کاربردی انجام می پذیرد. سامانه هم آوا ، سایت جامع دانشگاه علمی و کاربردی بوده و دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه هم آوا، بسیاری از امور خود از جمله انتخاب واحد، ثبت نام، فرآیند حذف و اضافه ، ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی ،دریافت کارنامه و مشاهده نمرات کسب شده، ثبت درخواست فارغ تحصیلی، درخواست انصراف از تحصیل و … را ارائه نمایند.

پس از ورود به سامانه برای انجام مراحل می بایست به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید.

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی  edu.uast.ac.ir ، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

سایت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و برای ثبت درخواست اقدام کنید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه هم آوا، بر روی گزینه دسترسی در بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه ثبت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

از میان گزینه های نشان داده شده، گزینه درخواست فارغ التحصیلی را انتخاب نمایید.

ثبت درخواست انصراف از تحصیل دانشگاه علمی و کاربردی

در گام بعد می بایست فرم مربوط به درخواست را تکمیل و مدارک لازم را بارگذاری کرده و ثبت درخواست خود را نهایی نمایید.

مدارک لازم برای فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

پس از ثبت درخواست در سایت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی (سامانه هم آوا) می توانید با در دست داشتن مدارک لازم به واحد فارغ التحصیلان دانشگاه محل تحصیل مراجعه نموده و اقدام به ادامه مراحل نمایید. مدارک لازم برای فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی شامل موارد زیر می باشد.

  • کپی تمامی صفحات شناسنامه
  • کپی کارت ملی (پشت و رو)
  • کپی مدرک تحصیلی مقطع گذشته ( مدرک دیپلم برای کاردانی و مدرک کاردانی برای دوره کارشناسی )
  • کپی کارت پایان خدمت (پشت و رو)
  • برگ تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات مقطع گذشته
  • دو قطعه عکس 4×3 پرسنلی پشت زمینه سفید

توجه داشته باشید که هر کپی می بایست در یک کاغذ A4 جداگانه باشد.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

همان طور که مطالعه کردید دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی پس از اتمام تحصیل می توانند با مراجعه به سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی ، درخواست خود مبنی بر فارغ تحصیلی را ثبت نموده و در ادامه مراحل را به صورت حضوری پیگیری نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، ورود به این سامانه ، مراحل و نحوه ثبت درخواست فارغ تحصیلی در سایت هم آوا  edu.uast.ac.ir  و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

سؤالات متداول سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

سامانه درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی در واقع همان سایت هم آوا علمی کاربردی با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir می باشد. با مراجعه به این سامانه می توانید به صورت غیر حضوری درخواست خود را ثبت نمایید.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

بعد از ثبت درخواست خود در سامانه هم آوا می بایست با در دست داشتن مدارک لازم به واحد فارغ تحصیلی دانشگاه محل تحصیل مراجعه نموده و ادامه مراحل را پیگیری نمایید. لیست مدارک لازم برای فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی در متن بالا آورده شده است.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا