ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی portal.sru.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی portal.sru.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی

سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی  یکی از سامانه های مورد استفاده دانشجویان این دانشگاه است که امکانات و خدمات مختلفی را به دانشجویان ارائه می نماید. در ادامه این مقاله به توضیح در رابطه با نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی خواهیم پرداخت.

دانشگاه شهید رجایی یکی از دانشگاه های معروف و معتبر در کشور می باشد که میراث دار سال ها آموزش و تربیت معلم در کشور است.

این دانشگاه یکی از دو دانشگاه تربیت معلم در کشور بوده که از سال 1359 بنیان اصلی آن پایه ریزی شده است.این دانشگاه هم اکنون یک دانشگاه راهبردی در کشور محسوب می شودو این گفته از این جهت است که دانشگاه شهید رجایی تنها دانشگاهی در کشور می باشد که ماموریت آموزش و تربیت دبیران فنی را برعهده دارد.

دانشگاه شهید رجایی کشور نیز مانند بسیاری دیگر از دانشگاه های کشور جهت سامان دهی و ارائه خدمات و امکانات بیشتر به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده است.

یکی از سامانه های مهم که مورد استفاده دانشجویان دانشگاه شهید رجایی می باشد سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی  است. دانشجویان می توانند با ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی بسیاری از امور تحصیلی و آموزشی خود را به صورت غیر حضوری و با استفاده از این سامانه انجام دهند.

سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی portal.sru.ac.ir

برای ارائه خدمات مختلف به دانشجویان دانشگاه شهید رجایی سامانه ای با نام سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی ایجاد شده است. این سامانه با آدرس اینترنتی portal.sru.ac.ir در دسترس می باشد و دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه می توانند با مراجعه به سامانه ذکر شده بسیاری از امور تحصیلی و آموزشی خود را انجام نمایند.

دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه بسیاری از امور دانشجویی از قبیل ثبت نام، مشاهده لیست دروس ارائه شده در هر ترم تحصیلی، انجام فرآیند انتخاب واحد، انجام حذف و اضافه دروس، ارزشیابی اساتید، مشاهده نمرات اخذ شده در آزمون های دانشگاه، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ، امور مربوط به پرداخت شهریه و … را به صورت غیر حضوری انجام نمایند.

در ادامه و برای آشنایی بیشتر دانشجویان به شرح و توضیح در مورد نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی و … خواهیم پرداخت.

 

نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی portal.sru.ac.ir

دانشجویان می توانند برای استفاده از خدمات مختلف تحصیلی خود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی  مراجعه نمایند. برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی با آدرس اینترنتی portal.sru.ac.ir لازم است دارای نام کاربری و رمز عبور این سامانه بوده تا بتوانید با ورود اطلاعات لازم به این سامانه وارد شده و امور مد نظر خود را به انجام برسانید.

در ادامه نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی  توضیح داده شده است.

  •  برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی به آدرس اینترنتی این سامانه portal.sru.ac.ir وارد شوید.
  •  گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید
  • اطلاعات مورد نیاز از جمله شناسه کاربری و گذر واژه را وارد نموده و بعد از وارد کردن کد امنیتی موجود در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

 

با انجام مراحل گفته شده و تکمیل اطلاعات می توانید برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی  portal.sru.ac.ir و انجام امور تحصیلی مد نظرتان اقدام نمایید.

نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی 

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی portal.sru.ac.ir باید دارای اطلاعات کاربری از قبیل نام کاربری و رمز عبور بوده تا بتوانید با ورود این اطلاعات به حساب کاربری خود در سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی  portal.sru.ac.ir وارد شوید.

دانشجویان برای دریافت اطلاعات کاربری خود باید به قسمت آموزش دانشگاه مراجعه نموده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند.

به طور معمول نام کاربری و رمز عبور دانشجویان برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی portal.sru.ac.ir کدملی، شماره دانشجویی و یا شماره شناسنامه دانشجویان می باشد. ولی همان طور که پیش تر هم اشاره شد برای دریافت این اطلاعات، دانشجویان باید به دانشگاه مراجعه نمایند.

 

راهنمای تصویری ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی 

دانشجویان دانشگاه شهید رجایی برای انجام امور تحصیلی و استفاده از خدمات مختلف می توانند به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی  وارد شوند.

در ادامه می توانید راهنمای تصویری ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی portal.sru.ac.ir را مشاهده نمایید.

  • در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه یعنی portal.sru.ac.ir را وارد و سرچ نمایید.

  • بعد جستجو آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به صفحه اصلی سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی وارد می شوید.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی

  •   بعد از ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی

  •   بعد از این به صفحه ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی هدایت می شوید و باید اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید.

  •  اطلاعات کاربری خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور را در کادر مخصوص وارد نموده و بعد از وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

اطلاعات کاربری برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی

بعد از ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی می توانید امور تحصیلی که مد نظر شما است را به انجام برسانید.

در این مطلب در مورد نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی portal.sru.ac.ir توضیح داده شد. اگر در هنگام مراجعه به این سامانه و یا در انجام بقیه مراحل دچار مشگل شده اید یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سؤالات متداول ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی باید به نشانی اینترنتی portal.sru.ac.ir مراجعه نمایید. نحوه ورود به این سامانه به طور کامل در متن توضیح داده شده است.

برای ورود به سامانه گلستان شهید رجایی نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می باشد. نحوه دریافت این اطلاعات در متن توضیح داده شده است.

همان طور که در متن بالا هم اشاره شده دانشجویان می توانند با ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی از امکانات مختلف آن از جمله ثبت نام، حذف و اضافه دروس، پرداخت شهریه و … استفاده کنند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه گلستان دانشگاه شهید رجایی portal.sru.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا