سامانه وادآزما دانشگاه آزاد service.iauec.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه وادآزما دانشگاه آزاد service.iauec.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه وادآزما دانشگاه آزاد

سامانه وادآزما سامانه ای است که با آدرس اینترنتی service.iauec.ac.ir و برای برگزاری امتحانات واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به صورت آنلاین ایجاد شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی یک از دانشگاه های معتبر در کشور بوده که دارای واحدهای دانشگاهی زیادی در سرتاسر کشور بوده و تعداد دانشجویان زیادی در طول هر ترم در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد تحصیل می کنند.

این دانشگاه به منظور ارائه خدمات مختلف به دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای مختلف اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های زیادی نموده است. دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه ها از خدمات ارائه شده به خوبی و در کمترین زمان استفاده نمایند.

یکی از سامانه هایی که توسط واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد و برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی راه اندازی شده است سامانه وادآزما دانشگاه آزاد است.

دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سامانه وادآزما در امتحانات در نظر گرفته در طول ترم یا امتحانات پایان ترم این واحد دانشگاه آزاد شرکت نمایند.

این سامانه علاوه بر کمک به برگزاری امتحانات واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به ارائه خدمات و امکانات دیگری نیز می پردازد.

در ادامه می توانید در مورد سایت وادآزما، نحوه ورود به این سامانه و … مطالب بیشتری مطالعه نمایید.

service.ec.iau.ir

سامانه وادآزما دانشگاه آزاد 

در طول همه گیری ویروس کرونا و به دنبال تعطیلی دانشگاه ها، دانشگاه های مختلف کشور با راه اندازی سامانه ها و سایت های مختلف سعی در تداوم روند آموزش و ارائه محتواهای درسی به دانشجویان خود  داشتند. در طول این دوران سامانه های زیادی برای ارائه خدمات آموزشی، برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی، برگزاری آنلاین امتحانات و…. شکل گرفت و دانشجویان این امکان را داشتند که در طی دوران تعطیلی دانشگاه ها از این امکانات و خدمات استفاده نمایند.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اولین و همین طور بزرگترین دانشگاه مجازی در کشور محسوب می شود و در حوزه تحصیلات آنلاین پیشگام  و پیشرو می باشد.

این دانشگاه با شعار آموزش عالی برای همه در سال 1384 تاسیس شد و تاکنون توانسته است قدم های مهمی در جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای علاقمندان به تحصیل بردارد. دانشجویان این واحد دانشگاهی از هر قشر و طبقه ای بوده و می توانند به صورت غیر حضوری و بدون هیچ محدودیتی به ادامه تحصیل در این دانشگاه بپردازند. نکته قابل توجه در مورد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد این است که علاوه بر ایرانیان، علاقمندان به تحصیل در سایر نقاط جهان نیز می توانند به صورت غیر حضوری در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه امکانات بهتر به دانشجویان این واحد دانشگاه آزاد برای شرکت در امتحانات مجازی دانشگاه، سامانه ای با نام سامانه وادآزما واحد الکترونیکی راه اندازی نموده است.

دانشجویان می توانند با مراجعه به این سامانه در امتحانات واحد دانشگاهی خود به صورت مجازی شرکت نمایند این سامانه علاوه بر امکان شرکت در امتحانات، امکانات دیگری نظیر برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین، ارائه محتواهای درسی و… نیز در اختیاری دانشجویان نهاده است.

سامانه وادآزما واحد الکترونیک دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی service.iauec.ac.ir برای ارائه خدمات به دانشجویان در دسترس می باشد.

 

سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir یکی از این سامانه ها است. این سایت در فروردین ماه ۱۴۰۰ برای ارائه خدمات مختلف در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت و اکنون به ارائه خدمات به این دانشجویان می پردازد.

ورود به سامانه وادآزما دانشگاه آزاد service.iauec.ac.ir

دانشجویان واحد الکترونیک دانشگاه آزاد و هر دانشگاه دیگری که این سامانه به عنوان سامانه آزمون آن ها در نظر گرفته شده است می توانند با مراجعه به سامانه وادآزما service.iauec.ac.ir در امتحانات واحد دانشگاهی خود شرکت نمایند. این دانشجویان باید از بازه زمانی مقرر شده برای امتحانات مطلع شده و طی زمان در نظر گرفته شده  به سامانه وادآزما مراجعه نموده و برای شرکت در امتحانات خود اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه وادآزما باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه وادآزما یعنی service.iauec.ac.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

پس از جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به سامانه وادآزما وارد خواهید شد.

سامانه وادآزما

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه خدمات الکترونیکی مشاهده می کنید که برای ورود به سامانه باید اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید.

ورود به سامانه وادآزما

اطلاعات خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور سامانه خدمات الکترونیک را در فیلدهای مربوط وارد نمایید . بعد از ورود این اطلاعات بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایید.

با طی مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در سایت وادآزما وارد شوید.

برای ورود مستقیم به سایت وادآزما کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور در سامانه وادآزما service.iauec.ac.ir

در صورتی که به هنگام ورود اطلاعات کاربری خود در سامانه وادآزما متوجه شدید که اطلاعات کاربری خود از جمله رمز عبور را فراموش کرده اید می توانید با استفاده از گزینه بازیابی رمز عبور برای بازیابی رمز عبور و ورود خود به سامانه اقدام نمایید.

به این منظور بر روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کنید. در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری سامانه خدمات الکترونیک و کد ملی خو د را وارد نموده و بر روی گزینه دریافت کد بازیابی کلیک نمایید.

بازیابی رمز عبور در سامانه وادآزما

بعد از انجام این مرحله کد بازیابی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد و می توانید با راهنمایی های صورت گرفته برای ورود مجدد خود به سامانه اقدام کنید.

سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی estelam.iau.ir یکی از سامانه های دانشگاه آزاد است که در زمینه استعلام مدرک تحصیلی این دانشگاه و اخذ تاییدیه تحصیلی خدمت رسانی می کند. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه های کشور است که دارای تعداد واحدهای زیادی در سرتاسر کشور بوده و در طول هر سال تحصیلی تعداد دانشجویان زیادی در این دانشگاه تحصیل می نمایند.

نحوه شرکت در آزمون سامانه وادآزما دانشگاه آزاد service.iauec.ac.ir

برای شرکت در آزمون سامانه وادآزما دانشگاه آزاد باید ابتدا به سامانه اشاره شده وارد شوید. بعد از وارد کردن اطلاعات کاربری خود و ورود به سامانه، برای شرکت در آزمون خود به این ترتیب عمل نمایید.

–        در صفحه باز شده، از قسمت درس های من بر روی گزینه شبیه ساز آزمون کلیک کنید و آزمون مد نظر را انتخاب نمایید.

–        بعد از این می توانید اطلاعات و جزئیات آزمون مورد نظر از قبیل مدت زمان آزمون را مشاهده نمایید.

–        برای شرکت در آزمون بر روی گزینه شرکت مجدد در آزمون و سپس گزینه شرکت در آزمون کلیک کنید

–        دقت داشته باشید که بعد از انتخاب این گزینه، زمان شما برای شرکت در آزمون آغاز می شود و باید توجه داشته باشید که این زمان غیر قابل بازگشت بوده و باید نسبت به زمان آزمون توجه لازم را داشته باشید

–        در صورتی که آزمون شما به صورت تستی می باشد می توانید بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک نموده و پاسخ خود را ارسال نمایید.

–        در صورت تشریحی بودن سوالات، باید تصویر پاسخ ها را با استفاده از گزینه بارگذاری فایل ارسال نمایید.

–        بعد از اتمام پاسخگویی به سوالات بر روی گزینه اتمام آزمون کلیک کنید.

–        بعد از انجام این مرحله می توانید وضعیت پاسخ های داده شده را مشاهده کنید. در صورت اطمینان از پاسخ سوالات بر روی گزینه ثبت همه و اتمام امتحان کلیک کنید

 

سامانه وادآزما سامانه ای است که توسط واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد ایجاد شده است. این آزمون برای برگزاری امتحانات به صورت الکترونیکی برای استفاده دانشجویان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد و دیگر واحدهای دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. این سامانه با آدرس اینترنتی service.iauec.ac.ir در دسترس می باشد.

در صورتی که به هنگام ورود به این سامانه دچار مشکل شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (33 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه وادآزما دانشگاه آزاد service.iauec.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا