سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند پس از شرکت در آزمون پایانی ترم تحصیلی خود برای مشاهده نمرات کسب شده در آزمون ها به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد مراجعه نموده و نمرات کسب شده را مشاهده نمایند.

سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد در واقع همان سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی با نشانی اینترنتی  edu.iau.ac.ir می باشد، این سامانه، بسیار پر کاربرد بوده و به ارائه خدمات گوناگون و متنوعی به دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می پردازد.

در ادامه این مطلب در باره سامانه دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده نمرات دانشگاه آزاد و … توضیح خواهیم داد. برای اطلاع بیشتر از این موضوع ادامه مطلب را دنبال فرمایید.

 

سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز مانند سایر دانشجویان می بایست برای ورود به ترم جدید در امتحانات پایان ترم که از سوی دانشگاه برگزار می شود شرکت نمایند. پس از شرکت در امتحانات، دانشجویان برای اطلاع از نتایج آزمون و قبولی یا عدم قبولی خود در امتحانات پایان ترم می توانند به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد مراجعه نموده و نتایج کسب شده در آزمون ها را مشاهده نمایند.

همان طور که پیش از این هم اشاره شد سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد در واقع همان سامانه آموزشیار با نشانی edu.iau.ac.ir می باشد.

معرفی سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

 

سامانه آموزشیار edu iau ac ، سامانه ای است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی و برای خدمات رسانی به دانشجویان و اساتید این دانشگاه راه اندازی شده است.این سامانه دارای بخش ها ی مختلفی بوده و به ارائه خدمات متنوعی از جمله انتخاب واحد درسی و ثبت نام ، مشاهده نتایج و نمرات  اخذ شده در هر درس، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشجویان ، انجام امور مربوط به فارغ التحصیلان دانشجویان ، مشاهده برنامه هفتگی دروس ، ثبت نمرات توسط اساتید و … می پردازد.

دانشجویان و اساتید می توانند با مراجعه به این سامانه و بعد از ورود به حساب کاربری خود از خدمات مد نظر خود استفاده نمایند.

ورود به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

دانشجویان بعد از پایان هر ترم تحصیلی و پس از برگزاری امتحانات پایان ترم، می توانند نمرات کسب شده خود را با ورود به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد مشاهده نمایند. دانشجویان با مشاهده کارنامه می توانند از وضعیت قبولی و یا مشروطی در امتحانات مطلع شوند. برای مشاهده کارنامه می بایست بعد از ورود به سامانه اموزشیار با ورود اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید. کارنامه ترمی دانشگاه آزاد در برگیرنده اطلاعاتی مانند اطلاعات فردی و دانشجویی و نمرات کسب شده در امتحانات پایانی ترم تحصیلی می باشد.

توجه داشته باشید که علاوه بر دریافت کارنامه ترم تحصیلی می توانید با مراجعه به سامانه آموزشیار کارنامه کل خود که شامل ریز نمرات کسب شده دروس در طول ترم های تحصیلی است را نیز مشاهده ودریافت نمایید.

سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

برای ورود به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد باید در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی سامانه یعنی edu.iau.ac.ir را تایپ و سرچ نمایید. پس از سرچ عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد وارد خواهید شد و می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود کارنامه دانشگاه آزاد را مشاهده و دریافت نمایید.

از قسمت ورود به آموزشیار، افراد مختلف مانند دانشجویان، اساتید دانشگاه آزاد، پرسنل و پرسنل سازمانی این دانشگاه می توانند برای ورود به حساب کاربری خود اقدام نمایند.

ورود به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

دانشجویان باید برای ورود به سامانه آموزشیار بر روی گزینه مربوط به ورود دانشجویان کلیک نمایند، بعد از این به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید به پنل شخصی خود وارد شوید پس از این می توانید برای مشاهده کارنامه ترم خود اقدام کنید.

مشاهده نمرات دانشگاه آزاد در سایت آموزشیار

همان طور که اشاره شد، پس از وارد شدن به پنل کاربری خود در سامانه آموزشیار با استفاده از رمزعبور و نام کاربری می توانید کارنامه نیمسال تحصیلی خود را مشاهده کیند.

برای مشاهده نمرات دانشگاه آزاد پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه آموزشیار، از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه ثبت نام دروس دانشجو را انتخاب نمایید.

از میان گزینه های موجود، گزینه مشاهده کارنامه را انتخاب کنید. پس از این، تصویر کارنامه دانشجویی و نمرات دانشگاه آزاد برای شما قابل مشاهده خواهد بود و می توانید در صورت تمایل از کارنامه خود پرینت تهیه نمایید.

 

برای ورود مستقیم به سایت دیدن نمرات دانشگاه آزاد( سایت آموزشیار) کلیک کنید.

 

همان گونه که در متن مقاله بالا نیز به طور کامل توضیح داده شده دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند با ورود به سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد برای مشاهده نمرات اخذ شده در امتحانات پایان ترم اقدام نمایند. سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد در واقع همان سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی  edu.iau.ac.ir می باشد.


در این مقاله در رابطه با سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده نمرات دانشگاه آزاد به طور کامل توضیح داده شد. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

سامانه مشاهده نمرات دانشگاه آزاد در واقع همان سامانه آموزشیار با نشانی اینترنتی  edu.iau.ac.ir می باشد، دانشجویان پس از پایان یافتن امتحانات ترم خود می توانند با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه از نتایج نمرات کسب شده مطلع شوند.

با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به این سامانه وارد شوید.

در این باره در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است به متن بالا مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارنامه دانشجویی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا