سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان

دانش آموزان داوطلب ورود به مدارس فرهنگ کرمان باید در زمان مشخص برای نام نویسی به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان sanjesh.kermanedu.ir مراجعه نموده و برای انجام آن اقدام نمایند.

یکی از مدارس برتر با سطح بالای آموزشی در سطح کشور مدارس فرهنگ می باشند. این مدارس جزئی از مدارس نمونه دولتی محسوب می شوند.

در بقیه مدارس نمونه دولتی سطح کشور، تمام رشته های مقطع دوم متوسطه از جمله ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی فعال بوده و دانش آموزان می توانند در هر کدام از این رشته ها به تحصیل بپردازند ولی در مدارس فرهنگ، تمامی توجه و تمرکز بر روی رشته ی ادبیات و علوم انسانی منعطف است.

سطح آموزشی و تحصیلی این مدارس نسبت به بسیاری از مدارس بالاتر بوده و با توجه به این مورد، دانش آموزان مدارس فرهنگ سطح کشور، پس از طی دوران تحصیل نسبت به دیگران، آمادگی بیشتری برای شرکت در کنکور سراسری دارند و معمولا موفق به کسب رتبه های خوب در کنکور سراسری می شوند.

از آنجایی که مدارس فرهنگ جز مدارس برتر کشور محسوب می گردنند دانش آموزان برای پذیرش و ادامه تحصیل در این مدارس باید در آزمون ورودی آن شرکت نمایید. هر ساله آزمون ورودی مدارس فرهنگ برای جذب دانش آموز در رشته علوم انسانی در بازه های زمانی مشخصی انجام می پذیرد. دانش آموزان باید در این زمان مشخص شده با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان sanjesh.kermanedu.ir برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان 1402، نحوه ثبت نام، مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام در این مدارس و … خواهیم پرداخت. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این موارد تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان

همان طور که اشاره شد مدارس فرهنگ، جز مدارس برتر و با کیفیت آموزشی بالا در کشور می باشند و سالیانه دانش آموزان زیادی متقاضی ورود به این مدارس می باشند. داوطلبان ورود به پایه دهم برای تحصیل در رشته علوم انسانی می توانند برای ثبت نام در مدارس فرهنگ مشهد اقدام نمایند. لازم است دقت داشته باشید که  مدارس فرهنگ در همه ی استان های کشور فعالیت ندارند. در حال حاضر مدارس فرهنگ در استان های زیر فعال بوده و به آموزش دانش آموزان مشغول می باشند.

•        دبیرستان فرهنگ تهران

•        دبیرستان فرهنگ اصفهان

•        دبیرستان فرهنگ کرمان

•        دبیرستان فرهنگ مشهد

شعبات و مدارس فرهنگ استان های مختلف کشور هرساله به دو روش غیرحضوری و حضوری اقدام به ثبت نام از دانش آموزان متقاضی ورود به این مدارس می نمایند. ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان نیز از طریق مراجعه به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان صورت می پذیرد . سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان با آدرس اینترنتی sanjesh.kermanedu.ir در دسترس بوده و دانش آموزان برای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ 1402 باید در این سامانه ثبت نام نمایند.

سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان

زمان ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان

دانش آموزان علاقمند به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ در سال تحصیلی  1402 – 1403 باید در زمان معین شده با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ کرمان به سامانه sanjesh.kermanedu.ir مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ کرمان برای دانش آموزان دارای شرایط و علاقمند ورود به این مدارس، از دهه اول فروردین آغاز و در اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید. تاکنون زمان دقیق ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان اعلام نشده است اما با توجه به روال سال های گذشته پیش بینی می شود ثبت نام این مدارس در فروردین ماه آغاز گردد.

در زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 1402 داوطلبان لازم است ابتدا با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان sanjesh.kermanedu.ir ، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ را دانلود و با دقت مطالعه نمایند و در صورت دارا بودن تمامی شرایط لازم برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیان باید توجه کنند که دبیرستان‌های فرهنگ تنها مختص تحصیل در رشته علوم انسانی است و داوطلبان در سایر رشته‌ها از جمله علوم تجربی و ریاضی فیزیک ، امکان ثبت‌نام در این مدارس را ندارند.

هامن طور که گفته شد لازم است در هنگام ثبت نام دقت کافی را داشته باشید زیرا در صورت واریز وجه  ، هزینه پرداخت شده قابل استرداد نخواهد بود.

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان

مدارس فرهنگ سطح کشور از طریق برگزاری آزمون ورودی اقدام به پذیرش دانش آموز در پایه تحصیلی دهم می نمایند. دانش آموزان استان های تهران، اصفهان، کرمان می توانند بعد از انجام مراحل مختلف نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. این دانش آموزان در صورت قبولی در آزمون ورودی و کسب حد نصاب لازم می توانند در این مدارس ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند.

باید دقت داشته باشید که دانش آموزانی که داوطلب تحصیل در مدارس فرهنگ کرمان هستند می بایست دارای شرایط لازم ورود به این مدارس باشند.

دانش آموزان مقطع نهم برای ورود به پایه دهم تنها در صورت داشتن شرایط زیر می توانند در آزمون ورودی مدارس فرهنگ ثبت نام نمایند.

شرایط ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان

•        تحصیل در پایه نهم

•        به دست آورن حداقل معدل 17 در امتحانات نوبت اول

•        کسب معدل 17 در نوبت پایانی پایه نهم

توجه داشته باشید که پذیرش دانش آموزان در پایه دهم مدارس فرهنگ بر اساس میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم دانش آموزان می باشد. (معدل کل دانش آموز دارای 50 درصد تاثیر و نمره به دست آمده در آزمون نیز دارای 50 درصد تاثیر در جذب نهایی دانش آموزان می باشد)

 

نحوه ثبت نام در مدارس فرهنگ کرمان 1402

همان طور که اشاره شد برای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ باید در زمان مشخص شده به سایت ثبت نام دبیرستان فرهنگ کرمان مراجعه نموده و برای ثبت نام اقدام نمایید. در مطلب زیر به طور کلی  نحوه ثبت نام در مدارس فرهنگ کرمان 1402را توضیح خواهیم داد.

ابتدا به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان  با آدرس اینترنتی sanjesh.kermanedu.ir وارد شوید.

گزینه ثبت نام در آزمون را انتخاب کنید . بهتر است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ کرمان را دانلود و مطالعه نمایید.

برای ثبت نام در آزمون ابتدا باید برای واریز وجه آزمون و خرید کد ثبت نام اقدام کنید. به این مظور گزینه خرید کد ثبت نام را کلیک کرده و با ورود اطلاعات خواسته شده (نام، نام خانوادگی، تلفن همراه و کدملی و….) برای واریز وجه آزمون اقدام کنید

پس از پرداخت مراحل پرداخت وجه، در صورت موفقیت در واریز هزینه آزمون به شما کدی مبنی بر پرداخت موفق وجه آزمون ارائه خواهد شد. این کد را دریافت نموده و برای استفاده در مراحل بعد نزد خود نگه دارید.

پس از انجام مرحله واریز وجه ، وارد صفحه ثبت نام در آزمون شوید.  بعد از ورود به این صفحه با وارد کردن کد ارائه شده در مرحله قبل و اطلاعات مورد نیاز دیگر می تواند به فرم ثبت نام آزمون ورودی دسترسی پیدا نمایید.

تمامی اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و مدارک مورد نیاز را نیز در این سامانه بارگذاری نمایید. پس از اتمام مراحل به شما کد رهگیری داده می شود. این کد را باید تا پایان مراحل نگهداری نمایید.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان

دانش آموزانی که علاقمند به تحصیل در مدارس فرهنگ استان کرمان می باشند باید در زمانی که برای ثبت نام حضوری اعلام می شود مدارک لازم و مورد نیاز را تهیه نموده و به مدرسه مورد نظر مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان شامل موارد زیر می باشد.

2 قطعه عکس 3*4

کارنامه نوبت اول پایه تحصیلی  نهم دانش آموز

تکمیل فرم تقاضا نامه ثبت نام

کپی شناسنامه

واریزهزینه ثبت نام در آزمون ورودی

برای ورود به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان کلیک کنید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان ، نحوه ثبت نام ، مدارک لازم برای ثبت نام و… توضیح دادیم. در صورتی که پس از خواندن این متن هر گونه سوالی داشتید می توانید با ارسال کامنت با ما در ارتباط باشید. کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان 1402

سایت اسکان فرهنگیان با آدرس اینترنتی eskan.medu.ir در دسترس بوده و فرهنگیان می توانند با توجه به راهنمای ارائه شده برای رزرو اتاق و خانه معلم اقدام نمایند.

فرهنگیان باید برای استفاده از اسکان در اقامتگاههای زیر نظر آموزش و پرورش دارای شرایطی باشند. در مقاله بالا در این خصوص به طور کامل توضیح داده شده است.

فرهنگیان می توانند از تاریخ 1401/12/20 با مراجعه به سامانه اسکان نسبت به ثبت نام و رزرو اقامتگاه اقدام نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (10 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس فرهنگ کرمان 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا