سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز tc.shirazu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز  در راستای ارائه خدمات و تسریع در روند برگزاری دوره ها و توسعه آموزش از راه دور راه اندازی شده است. این سامانه با نشانی اینترنتی tc.shirazu.ac.ir در دسترس می باشد و متقاضیان شرکت در دوره های مهارت آموزی این مرکز می توانند با مراجعه به سامانه مذکور برای عضویت در سایت و شرکت در دوره مد نظر خود اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز ، نحوه ورود به این سامانه، عضویت در tc.shirazu.ac.ir ، ثبت نام دوره ها و …. خواهیم پرداخت، برای آشنایی کامل با این موضوع تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی روش‌ها و ابزارهای آموزشی نیز نسبت به گذشته تغییر زیادی پیدا نموده است، الگوهای سنتی یادگیری و روش‌های قدیمی متحول شده و روش‌ها و متدهای جدیدی جایگزین آن شده است .

امروزه با گسترش تکنولوژی و پیشرفت در زمینه ارتباط از راه دور بسیاری از آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی خود به صورت مجازی و آموزش از راه دور می‌نماید، این روش مزایا و ویژگی‌های خاص خود را داشته و در بسیاری از موارد باعث تسریع در روند، دسترسی موثر به منابع اطلاعاتی، تعامل بهتر و گسترده‌تر بین اساتید و دانشجویان، افزایش تعداد مهارت آموزانی که به صورت حضوری امکان شرکت در دوره‌های آموزشی را ندارند، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص بدون توجه به بعد مکانی و مسافت و …. خواهد شد.

مرکز آموزش‌های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز، یک موسسه آموزشی بزرگ، فعال و معتبر است که زیر نظر دانشگاه شیراز فعالیت می‌کند که با هدف تربیت نیروهای کارآمد و متخصص، افزایش مهارت‌های شغلی، گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های علمی و مهارت آموزی ، ایجاد ارتباط پویا و مداوم بین دانشگاه و صنعت و …. اقدام به برگزاری دوره های مختلف به صورت حضوری و غیر حضوری می نماید.
 
این دوره ها به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می گردد و علاقمندان می توانند با توجه به علایق خود در دوره های متنوع مد نظر خود ثبت نام و شرکت نمایند، بسیاری از سازمان ها و مراکز خصوصی دوره ها ی آموزشی خود را به صورت بر خط و با همکاری مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه  شیراز برگزار می نمایند.
 
با مراجعه به سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز tc.shirazu.ac.ir می توانید از دوره های در حال برگزاری این مرکر اطلاع پیدا نموده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.
 

ورود به سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز tc.shirazu.ac.ir

مرکز آموزش‌های آزاد و تخصصی دانشگاه شیراز در سال 1394 و در چارچوب قوانین، اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شروع به فعالیت نموده است.
این مرکز در راستای ارائه خدمات بهتر به علاقمندان، اطلاع رسانی بهتر در زمنیه دوره های در دست برگزاری، ثبت نام دوره ها و … اقدام به راه اندازی سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز نموده است. علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای ورود به سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز ابتدا باید آدرس اینترنتی این سامانه یعنی tc.shirazu.ac.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید.

پس از جستجو آدرس اینترنتی مذکور می توانید به طور مستقیم به سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز وارد شوید.

سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ورود عضویت در بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

  • پس از این به صفحه جدید هدایت خواهید شد شماره موبایل خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

پس از این رمز ۴ رقمی ارسال شده به تلفن همراه خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه ورود به سایت را کلیک نمایید.

در دفعات بعد هم می توانید با درج همین رمز به حساب کاربری خود در سایت مرکز آموزش‌های آزاده دانشگاه شیراز وارد شوید

پس از ورود به سامانه باید ابتدا مراحل ثبت نام و عضویت در سامانه را تکمیل کنید.

عضویت در سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

همانطور که گفته شد برای شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه شیراز باید در سایت مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه شیراز عضو شده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهید.

پیش از این درباره نحوه ورود به حساب کاربری در سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز توضیح داده شد.

پس از اینکه به پورتال کاربری خود وارد شدید بایست کلیه اطلاعات خواسته شده از جمله نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، نام پدر، شماره شبا و… را به صورت صحیح تکمیل نمایید. پس از این کلیه مدارک خواسته شده از جمله تصویر پرسنلی و تصویر کارت ملی و … را طبق فرمت خواسته شده در سامانه بارگذاری کنید. بعد تکمیل کلیه اطلاعات گزینه ذخیره تغییرات را بفشارید.

عضویت در سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

بعد از انجام ثبت نام و عضویت در سامانه می‌توانید با ورود به صفحه اصلی سایت و از قسمت مربوط به لیست دوره ها ، دوره آموزشی مد نظر خود را انتخاب نموده و برای ثبت نام در دوره و پرداخت هزینه اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه آزاد iau.ir

ثبت نام دوره های سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

برای شرکت در دوره های سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز همانطور که اشاره شد می بایست ابتدا به حساب کاربری خود وارد شده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

بعد از ورود به صفحه اصلی برای ثبت نام دوره های سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز، از قسمت لیست دوره ها ، دوره مد نظر خو درا انتخاب کنید.

ثبت نام دوره های سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

با کلیک بر روی گزینه مد نظر می توانید جزئیات مربوط به دوره از جمله تاریخ شروع، تاریخ پایان، تاریخ آزمون، ظرفیت کلاس   و … را مشاهده کنید.

نحوه ثبت نام دوره های سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

در صورت تمایل به شرکت در دوره می بایست بر روی گزینه پیش ثبت نام کلیک کرده و برای پرداخت هزینه اقدام کرده و ثبت نام خود را نهایی نمایید.

مراحل ثبت نام دوره های سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

 
برای ورود مستقیم به tc.shirazu.ac.ir کلیک کنید.
 

در این مطلب در رابطه با سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز tc.shirazu.ac.ir ، نحوه ورود به این سامانه، عضویت در سایت، ثبت نام دوره ها و ….  توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

با مراجعه به این سامانه با نشانی اینترنتی tc.shirazu.ac.ir می توانید از دوره های در حال برگزاری این مرکز اطلاع پیدا نموده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.

با مراجعه به سایت مرکز آموزش های آزاد دانشگاه شیراز می توانید از دوره های در حال برگزاری این مرکز به طور دقیق اطلاع پیدا نمایید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به وط رکامل توضیح داده شده است، برای اطلاع بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش های آزاد دانشگاه شیراز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا