سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مدیریت دانش فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir

یکی از سامانه های جدید راه اندازی شده توسط وزارت آموزش و پرورش کشور سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh medu ir می باشد. در ادامه این مقاله به توضیح در رابطه با این سامانه خواهیم پرداخت.

وزارت آموزش و پرورش کشور در راستای ارائه خدمات و امکانات و ارتقا سطح دانش در زمینه های مختلف اقدام به ایجاد و راه اندازی سامانه های مختلفی نموده است یکی از سامانه های جدید راه اندازی شده توسط آموزش و پرورش سامانه مدیریت دانش و مستند سازی تجارب ( سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh medu ir) است.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir ، نحوه ورود و عضویت در این سامانه و … خواهیم پرداخت.

اطلاعیه با توجه به اعلام وزارت پیرامون لزوم ثبت پیشنهاد در سامانه مدیریت دانش به ادرس Danesh.medu.ir شایسته است همکاران جهت کسب امتیاز بند( ارائه پیشنهاد سازنده ) در فرم ارزشیابی حداقل ۲ پیشنهاد در سامانه فوق الاشاره ثبت نمایند.  پیشنهاد های ارایه شده برای ارزشیابی پایان سال لازم است در سامانه مدیریت دانش ثبت شده باشد.

سامانه مدیریت دانش فرهنگیان 

وزارت آموزش و پرورش مسئولیت اصلی در زمینه آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان در کشور را برعهده دارد. آموزش حقیقتا سنگ‌ بنای اصلی فرهنگ و یادگیری در جوامع مختلف می باشد

از آن جایی که دانش بنیان کردن نظام اداری با استفاده از اصول مدیریت دانش و یکپارچه‌سازی اطلاعات با توجه به ارزش‌های اسلامی امری مهم و ضروری می باشد وزارت آموزش و پرورش نیز در راستای ثبت، نگهداری، اشتراک‌گذاری و به ‌کارگیری دانش‌ تولیدشده اقدام به پیاده‌سازی طرح جامع مدیریت دانش نموده است.

این سازمان دارای سرمایه‌های دانشی بسیاری بوده که مدیریت این دانش و سرمایه عظیم نیازمند توجه و دقت کافی می باشد در همین راستا این وزارت اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه مدیریت دانش فرهنگیان نموده است.

سامانه مدیریت دانش فرهنگیان با آدرس اینترنتی danesh.medu.ir در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

ورود به سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh medu ir

همان طور که اشاره شد وزارت آموزش و پرورش در جهت فرآیند دانش بنیان کردن نظام اداری با استفاده از  اصول مدیریت دانش و یکپارچه‌سازی اطلاعات اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه جامع مدیریت دانش و مستندسازی تجارب نموده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی danesh.medu.ir در دسترس می باشد. در ادامه این مطلب نحوه ورود به سامانه مدیریت دانش فرهنگیان آموزش و پرورش را شرح خواهیم داد.

برای ورود به سامانه مدیریت دانش فرهنگیان باید ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه مدیریت دانش فرهنگیان یعنی danesh medu ir را تایپ نموده و در ادامه سرچ نمایید.

با سرچ عبارت اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه مدیریت دانش و مستند سازی آموزش و پرورش وارد خواهید شد.

سامانه مدیریت دانش فرهنگیان

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه دانش فرهنگیان danesh medu ir  برای ورود به این سامانه و استفاده از خدمات آن باید اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید.

شناسه کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مخصوص وارد نموده و در ادامه گزینه ورود را بفشارید.

ورود به سامانه مدیریت دانش فرهنگیان

با طی این مراحل خواهید توانست به حساب کاربری خود در سایت مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu وارد شوید.

دقت داشته باشید دریافت شناسه و رمز عبور مستلزم ثبت نام در این سامانه است. در صورتی که شناسه و رمز عبور برای ورود به سامانه دانش فرهنگیان را در اختیار ندارید باید ابتدا نسبت به ثبت نام و احراز هویت در سامانه مدیریت دانش وزارت آموزش و پرورش اقدام نموده و پس از طی مراحل با داشتن اطلاعات کاربری برای ورود به این سامانه اقدام نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت مدیریت دانش فرهنگیان danesh medu ir کلیک کنید.

عضویت در سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir

برای عضویت در سامانه مدیریت دانش فرهنگیان باید به این ترتیب عمل کنید.

  • ابتدا به سایت مدیریت دانش و مستند سازی آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی danesh.medu.ir وارد شوید.

  • بعد از ورود به سامانه مدیریت دانش و مستندسازی تجارب  برای عضویت بر روی گزینه عضویت جدید کلیک نمایید.

  • بعد از ورود به صفحه جدید فرمی با نام فرم تعهد کاربران نرم‌افزار مدیریت دانش مشاهده خواهید کرد. که شامل موارد متعددی می باشد.

  • تمامی این موارد را با دقت مطالعه نموده و گزینه موارد فوق را تایید می نمایم را انتخاب نموده  و در ادامه بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

عضویت در سامانه مدیریت دانش فرهنگیان

  • با انجام این مراحل به صفحه جدیدی وارد خواهید شد.در این صفحه اطلاعات هویتی خود شامل کد ملی، کد پرسنلی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد را وارد نموده و مجددا بر روی گزینه فلش پایین صفحه کلیک کنید.

نحوه عضویت در سامانه مدیریت دانش فرهنگیان

  • بعد از ورود اطلاعات هویتی در مرحله قبل اکنون باید هویت شما احراز گردد. در این مرحله نیز می بایست اطلاعات درخواستی را با دقت در کادرهای مشخص وارد نمایید.

  • دقت داشته باشید که در قسمت واحد سازمانی با کلیک بر روی علامت (+)، کوچکترین بخش واحد سازمانی و یا منطقه خود را می توانید انتخاب کنید.

  • بعد از این که اطلاعات درخواستی را تکمیل نمودید برروی گزینه تیک سبز در پایین صفحه کلیک نمایید.

  • در صورت ورود صحیح و بدون خطا اطلاعات توسط شما پیامی از طرف سامانه در مورد عضویت و موفقیت در ثبت نام نشان داده می شود.

مقاله پیشنهادی : سایت حکم کارگزینی فرهنگیان 1402

بعد از انجام این مراحل و عضویت در سایت مدیریت دانش فرهنگیان می توانید با مراجعه به آدرس danesh.medu.ir و با ورود اطلاعات شناسه و کلمه عبور به سامانه مدیریت دانش فرهنگیان وارد شوید و نسبت به ثبت، ذخیره سازی، اشتراک گذاری دانش، تجارب و مستندات خود اقدام نمایید.

 فرهنگیان عزیز دقت داشته باشند که در صورتی که در مرحله احراز هویت با خطای «Object reference not set to an instance of an object»  و یا «اطلاعات هویتی شما تأیید نشد» روبرو شدید باید اطلاعات ورودی را مجددا با اطلاعات قید شده در حکم پرسنلی خود مقایسه نموده و از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن شوید. همچنین می توانید با مراجعه به واحد امور اداری و تشکیلات منطقه برای ویرایش و اطلاح مشخصات اقدام نمایید.

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu پرداختیم همچنین نحوه ورود و عضویت در این سامانه توضیح داده شد. در صورتی که در انجام این مراحل با مشکل مواجه شدید یا سوالی داشتید می توانید پرسش خود را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید. کارشناسان این مرکز پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات انتقادات و پیشنهادات خود را از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله پیشنهادی » پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

سؤالات متداول سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir

برای ورود به سامانه مدیریت دانش فرهنگیان می بایست به آدرس اینترنتی danesh.medu.ir مراجعه نمایید.

برای ورود به این سامانه باید اطلاعاتی نظیر شناسه و نام کاربری خود را وارد نمایید. نحوه ورود به سامانه مدیریت دانش در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

نحوه عضویت در سامانه مدیریت دانش فرهنگیان و مستند سازی تجارب در مقاله بالا به طور کامل شرح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

4.9/6 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مدیریت دانش فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫52 دیدگاه ها

  1. پیشنهاد اول با سلام برای استقبال از رشته ها ی فنی باید سعی شود امتیاز ات بیشتری به فارغ التحصیلان رشته ها ی فنی و هم چنین به هنرجویان وهنراموزان فنی داده شود مثلا سهمیه بیشتر در دانشگاه فرهنگیان تا استقبال از رشته ها ی فنی افزایش یابد.
    پیشنهاد دوم هم چنین برای استقبال از رشته ها ی فنی پیشنهاد میکنم فضایی که میخواهد به عنوان هنرستان های فنی باشه بزرگ ترین و وسیعترین فضاباشه یعنی مدرسه خیلی بزرگ با فضای بزرگ و فضای قشنگ و زیبا یعنی محوطه و کلاسها زیبا وبا بهترین امکانات و تجهیزات وبهترین هنر اموزان ماهر و با تجربه و کاربلد و مرتبط و اگاهسازی قوی صورت گیرد. تا استقبال از رشته ها ی فنی افزایش یابد

    1. جهت درج پیشنهاد به سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir مراجعه کنید.
      سایت زومیک وب یک سایت معرفی سامانه و سایت می باشد. خواهشا طبق آموز درج در مقاله اقدام کنید. تشکر فراوان از کامنت خوبتان . ارزوی سلامتی و ظهور امام را داریم.

  2. تصمیمات معقولتردر موضوعات مهم وبهبودعملکردهای مبتنی
    بردانش راپیداکنند.ازاین رومدیریت دانش مقول های مهمتراز
    خوددانش محسوب میشودوسازمانهادرپی استقرارآن میباشند تا چگونگی تبدیل اطلاعات ودانست هها ی فردی وسازمانی
    رابه دانش ومهارتهای فردوگروهی،تبیینوروشننماید
    بنابراین درهزارهسومبه کارگیری مدیریت دانش ضروریاست
    که مؤسسات وسازمانهاودیگرنهادهابابرنامه باشد

    1. جهت درج پیشنهاد به سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir مراجعه کنید.

  3. پیشنهاد می شود برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با دستاوردهای علمی ،اکتشافات ، اختراعات واقدامات زنان و دختران ایرانی از گذشته تا به امروز ( از دوره ی ساسانی تا معاصر ) در زمینه های علمی، هنری، فرهنگی ، ادبی ، پزشکی، ورزشی و دفاعی…اطلس و یا دایره المعارفی جامع تهیه و تنظیم گردد.
    از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود که:
    علاوه بر ایجاد و تقویت حس افتخار و سربلندی در زنان و دختران جامعه، هر زمان نیاز به معرفی و شناخت بیشتر و دقیق تری از زنان سر آمد ایرانی باشد با مراجعه به منبعی موثق و کامل منجر به راهنمایی و شناخت بهتری از انان خواهد شد.
    گزیده ای از آن به صورت کتابچه ای تهیه و در اختیار مدارس قرار داده شود تا توسط دانش آموزان و علاقه مندان مطالعه شود.

    1. جهت درج پیشنهاد به سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir مراجعه کنید.

  4. سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir باز نمی شود؟ چه باید کنیم

    1. سامانه مدیریت دانش فرهنگیان به نشانی danesh.medu.ir در حال جاضر در دسترس می باشد لطفا سرعت نت و مروگر خود را اپدیت کنید.

      1. سلام بنده هم با هر روشی که بگویید انجام دادم از دیروز تا حالا درگیر بودم حتی ساعت 2شب بازهم باز نمیشه. با هیچ مرورگر و هیچ نتی

        1. با سلام سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir در حال حاضر فعال نیست ساعات دیگری لطفا سعی کنید یا با پشتبانی سایت آموزش و پرورش تماس بگیرید . تلفن خانه : ۸۲۲۸۱۱۱۱-۰۲۱

          وب سایت : medu.gov.ir

          پست الکترونیک : info@medu.ir
          پست الکترونیکی وزیر: sahraee@medu.ir
          آدرس :
          تهران، میدان فردوسی،
          ابتدای خیابان شهیدسپهبد قرنی،
          ساختمان شهید رجایی (مرکزی)

  5. سلام به نظرم در درس های دینی و قرآن حالت پروژه محوری باشد و بیشتر از اینکه جنبه آزمونهای کتبی داشته باشد بیشتر مهارتی و رسیدن به درک عملی از مباحث دینی باشد و به دانش آموز و معلم اجازه و فرصت مباحثه و تحقیق در کتب دینی مختلف و آشنایی با بزرگان دینی و دیدار با علما و مکان های مذهبی را بدهد و از حالت فضای کلاس درسی صرف کمی خارج شده و بتواند در طول یکسال یک پروژه درسی را انجام و ارائه نماید

  6. باسلام و خدا قوت خدمت شما بزرگواران، ببخشید من چندروز است متاسفانه درگیر وارد شدن به سایت دانش هستم و متاسفانه به هر روشی و طریقی هر کاری انجام می‌دهم نمی توانم وارد شوم اگر سایت درست بشه و دسترسی به آن راحت تر خیلی بهتر میشد. بی زحمت یک فکری برای سایت کنید.

  7. از آن جایی که اگر ما برای فرزندان این مرز و بوم برنامه نداشته باشیم ،دشمنان به جای ما برنامه ریزی خواهند کردطوری که می شنویم جهان بدون رضا گلزار غیر ممکن. در این راستا پیشنهاد می کننم در مدارس کتابهای داستانی از قهرمانان قرآنی یا صدر اسلام یا شهدای خودمان با بیان زیبا و نوجوان پسند ارانه دهیم و برایش در هر درس نمره اختصاص دهیم و با توضیحات معلم درس مربوطه آن ویژگی خوب قهرمان را پر رنگ جلوه دهیم.

  8. سلام و عرض ادب وقت بخیر ممنون میشم راهنمایی کنید که از کدام قسمت سامانه مدیریت دانش میتوانیم پیشنهادات خود را ثبت کنیم؟

    1. با سلام سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir در حال حاضر فعال نیست همچنین در مقاله درج نشده

  9. آموزش و پرورش به عنوان نهادی با کارکردهای جامعه پذیری ،فرهنگ پذیری ،آموزش علوم و فنون با بهره گیری از مواریث دینی و فرهنگی در کنار یافته های علمی اندیشمندان و صاحب نظران بیشترین مسئولیت را در قبال ایجاد مهارتها و تواناییها و انتقال ارزشهای دینی وملی به دانش آموزان به عهده دارد و در راستای تحول تدریس نوین در مدارس اینجانب راضیه عسکری آموزگار پایه سوم این پیشنهاد ها را به مدرسه امام جواد (ع) ارائه نمودم انشالله در کنار کادر آموزشی و مدیریت محترم در بهبود هر چه بیشتر تدریس گام های بهتری را برداریم و در سالهای آتی با بهره گیری از این پیشنهاد ها می توان تدریسی نوین را در آموزش و پرورش تجربه کرد .
    من در این راستا از شش ساحت تربیتی بهره گرفته و سعی کردم پیشنهاد های خود را هم گام با این ساحت ها تربیتی که در سند تحول بنیادین از آن یاد شده است ارائه نمایم
    پیشنهاد اول: با توجه به ساحت علمی و فنا وری بهتر است مباحث کتاب ریاضی با کسب مهارتهای پایه ،پرسشگری و خلاقیت یک محصول جدید تدریس شود ،یعنی ابتدا با استفاده از دست ورزی مفهوم جدید را برای دانش آموز قابل فهم کنیم تا با تجربه مباحث را حل کند. بعد از روش تدریس معکوس و پرسشگری برای درگیر کردن ذهن دانش آموز استفاده شود و درنهایت با دادن یک مسئله مانند مباحث درسی به او اعتماد به نفس بدهیم تا خود را آزمایش کند تا خطاهای خود را با انجام فعالیت درست برطرف کند .
    پیشنهاد دوم : با توجه به ساحت اعتقادی و عبادی و اخلاقی ،بهتر است مباحث کتاب قرآن و هدیه های آسمانی با آشنایی آنها با صفات و مهربانی و بخشندگی خداوند شروع شود و آنها را با شناخت روش زندگی و آموزه های اخلاقی پیشوایان دینی و آداب و رفتار اجتماعی و برخورد درست با همکلاسی هایشان را با استفاده از نمایش علمی به صورت آشکارا نمایش داد تا با بهره گیری از صفات و اخلاق پیشوایان دینی نحوه ی پیروی از دستورات دینی رایاد بگیرند ،هم چنین میتوان با بیان داستانهای زیبا از این کتابها آنها را انسانهای مومن و با انصاف بار آورد
    پیشنهاد سوم : با توجه به ساحت اقتصادی و حرفه ای بهتر است تدریس بخشهای از درس اجتماعی که مربوط به صرفه جویی و درامد و معرفی شغل هاست، به صورت کنفرانس یا ویدیو آموزشی تدریس شود، تا دانش آموز ابتدا ،خود درگیر مفهوم شود و با بهره گیری از موارد خواسته شده از او بتواند مصرف بهینه در زندگی شخصی و خانوادگی را یاد بگیرد. و هم چنین با تدریس برخی حرفه های خلاقانه یاد بگیرد با کسب مهارتهای ساده کار آفرینی و قدرت تخیل خود می تواند یک محصول یا یک خدمت جدید را ارائه دهد . هم چنین می توان با توجه به بخشهای از درس علوم مهارتهای اقتصادی را برای دانش اموزان با کاشت گل و گیاهان گل خانه ای و پرورش انها اموزش داد .
    پیشنهاد چهارم :با توجه به ساحت زیبایی شناسی و هنری، تدریس درسهایی مثل هنر را با ساخت کاردستی های خلاقانه و درک محیط اطرافش و مشاهده پدیده ها ی طبیعی و فرهنگی و تخیل و تجسم اشیائ دوربر آشکارا خلاقیت خود را پرورش دهد .
    پیشنهاد پنجم :با توجه به ساحت اجتماعی و سیاسی تدریس بخشهای از کتاب اجتماعی با ایفای نقش خود به عنوان عضوی از گروه (خانواده ،دوستان ،مدرسه)احساس تعلق خود را نسبت به گروه با رفتار همدلانه ،محترمانه و مشارکت جویانه نشان دهد وهم چنین با رعایت نظم و قانون در روابط خانوادگی و اجتماعی وظایف خودرا در قبال دیگران انجام دهد . ویاد بگیرد با شناخت خود به عنوان یک شهروند ایرانی ،تعلق خاطر خودرا نسبت به وطن و نمادهای آن نشان دهد .
    پیشنهاد ششم : با توجه به ساحت زیستی و بدنی تدریس درس تربیت بدنی را با شناسایی ویژگیهای و توانمندیهای جسمی –حرکتی خود ،رفتارهای متناسب با آن را برای حفظ شادابی ،ارتقای سطح سلامت و تواناییهای بدنی خویش به عنوان امانت الهی انجام دهد و با کسب آگاهی نسبت به محیط زیست ،تاثیر عملکرد خود بر محیط زندگی را بررسیکند و نتایج آن را به کار گیرد .
    من سعی کردم با ارائه این پیشنهاد ها حیات طیبه، که وضعیت مطلوب زندگی انسانی در همه ابعاد و مراتب و مفهوم یک پارچه است ،را بیان کنم که این بر رشد همه جانبه استعداد های طبیعی دانش اموزان و شکوفایی فطرت انها می انجامد و انها را منعطف به اجرای معیار های اسلامی به دور از هر گونه افراط و تفریط می کند
    امیدوارم این پیشنهاد ها مورد استفاده در مدرسه باشد با تشکر از شما عزیزان

    عسکری فروردین 1402

    1. باعث افتخار ماست کاربر گرامی متاسفانه سامانه اصل دچارمشکل شده و باز نمیشه

    2. سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir در صورت فعال شدن به شما اطلاع رسانی خواهد شد

  10. سلام
    بنده در این سایت ثبتنام کردم متاسفانه شناسه و نام کاربری از گوشیم حذف شده و فراموش کردم
    وثبت نام دوباره انجام نمیگیره اگر ممکن راهنمایی بفرمایید

    1. با سلام دوست گرامی آموزش بازیابی رمز عبور سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir در مقاله درج شده است.

    2. برای مشاوره تلفنی در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

      ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

      1613 907 909

  11. با سلام با توجه به جمعیت کنونی کلاس های درس در شهرها که بیشتر از 35 نفر هستند و حجم کتاب های درسی مثلا ریاضی و مطالعات پایه ششم خیلی زیاد است اگر بخواهید تمام حجم کتاب به بهترین روش تدریس گردد خیلی برای دانش آموزان خسته کننده خواهد بود و اگر بخواهید ارزشیابی آغازین وپایانی درس را انجام دهید وقت کم خواهید آورد پیشنهاد من این است که با کم کردن حجم کتاب های درسی میتوانیم تاثیر بیشتر وکنترل بهتر در کلاس وعملکرد عالیتر وکلاس با روحیه بهتر داشته باشیم

  12. سلام .متاسفانه من عکس پروفایلم را یک عکس اشتباه قرار دادم چگونه میتونم ویرایش کنم.

    1. با پشتبانی سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir تماس حاصل بفرماید

    1. وارد سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir شوید در پنل کاربری حتما گزینه بعنوان پیشنهاد درج شده

      1. سلام اصلا سایتش باز نمیشه که بتونیم وارد پنل کاربری بشیم؟زمان ثبت پیشنهاد تا کی هست؟

    1. با سلام سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir در دسترس می باشد. برای ورود به سایت مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir کلیک کنید

    1. ابتدا به سامانه مربوط مراجعه کنید سپس با ورود به پرتال کاربری سامانه مدیریت دانش فرهنگیان درخواست خود را ثبت کنید.

  13. با سلام
    من بعد از مرحله احراز هویت اطلاعاتم رو کامل در کادر ها وارد میکنم اما پس از تایید با این خطا مواجه میشم : لطفا کد ملی را به صورت غیر تکراری وارد نمایید در صورتی که کد ملی خودش نوشته شده و امکان تغییرش نیست

  14. سلام وعرض ادب خدمت شما بزگواران
    پییشنهاد من این هست که کلاسهای درس از اون حالت خشکی و معلم محوری خارج شود و بیشتر تدریس همراه با دست ورزی و بازی باشد،مخصوصا برای دوره ی اول ابتدایی که دانش آموز از محیط خانه و بازی وارد مدرسه می شود و حجم درسها برای او بسیار سنگین است با این کار می توانیم میل و رغبت دانش آموز را به درس زیادتر کنیم .
    پیشنهاد دوم به نظر من ما باید ورزش را روزانه در برنامه ی درسی دانش آموزان قرار دهیم یعنی هر روز نیم ساعت را به ورزش اختصاص دهیم چون روح سالم در بدن سالم است وقتی دانش آموز خواب آلود و خسته است میزان یادگیری دانش آموز به صفر می رسد برعکس وقتی با نشاط و سر زنده است اشتیاق برای فراگیری درس هم بیشتر است و همچنین همیشه اول صبح ربع ساعت صبحانه ی سلامت باشد که تغذیه و سلامت دانش آموزو همچنین فراگیری بهتر درس بسیار کمک می کند.
    به نظر من اگردر تدریس دروس و بودجه بندی و برنامه کلاسی به معلم اختیارات بیشتری داده شود معلم می تواند برای پیشنهادات بالا برنامه ریزی کرده که منجر به مهارت آموزی و سلامت و شادابی بیشتر دانش آموز می شود که نتیجه ی آن فراگیری بیشتر دانش آموز را در بر دارد .

  15. سلام وعرض ادب خدمت شما بزگواران
    پییشنهاد من این هست که کلاسهای درس از اون حالت خشکی و معلم محوری خارج شود و بیشتر تدریس همراه با دست ورزی و بازی باشد،مخصوصا برای دوره ی اول ابتدایی که دانش آموز از محیط خانه و بازی وارد مدرسه می شود و حجم درسها برای او بسیار سنگین است با این کار می توانیم میل و رغبت دانش آموز را به درس زیادتر کنیم .
    امیدوارم این پیشنهادات قابل اجرا در مدرسه باشند.
    متقی تیر ۱۴۰۲
    پیشنهاد دوم به نظر من ما باید ورزش را روزانه در برنامه ی درسی دانش آموزان قرار دهیم یعنی هر روز نیم ساعت را به ورزش اختصاص دهیم چون روح سالم در بدن سالم است وقتی دانش آموز خواب آلود و خسته است میزان یادگیری دانش آموز به صفر می رسد برعکس وقتی با نشاط و سر زنده است اشتیاق برای فراگیری درس هم بیشتر است و همچنین همیشه اول صبح ربع ساعت صبحانه ی سلامت باشد که تغذیه و سلامت دانش آموزو همچنین فراگیری بهتر درس بسیار کمک می کند.
    به نظر من اگردر تدریس دروس و بودجه بندی و برنامه کلاسی به معلم اختیارات بیشتری داده شود معلم می تواند برای پیشنهادات بالا برنامه ریزی کرده که منجر به مهارت آموزی و سلامت و شادابی بیشتر دانش آموز می شود که نتیجه ی آن فراگیری بیشتر دانش آموز را در بر دارد .

    1. با سلام کاربر گرامی در سامانه مورد نظر در سایت مدیریت فرهنگیان درج کنید

  16. سلام و خسته نباشید.
    بهتر این سایت ****** رو جمع کنید. وقتی توانایی پشتیبانی یک سایت رو ندارید اصلا چرا راه اندازی کردید یعنی واقعا نمی دانید سایت danesh.medu.ir دچار مشکل هست و امکان ثبت هیچ موردی وجود ندارد. هر بار کلی وقت میذارم میخوام مطلبی ثبت کنم آخر سر سایت دچار قطعی و اختلال می شود.
    خسته نباشید واقعا

    1. سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir توسط وزارت آموزش و پرورش مدیریت میشود پیشنهاد میکنم سایت medu.ir مراجعه کنید و با پستبانی آن تماس بگیرید با تشکر از کامنت شما

  17. سلام وخسته نباشید
    چرا در مرحله آخر تیک وکه می زنم تایید نمیشه و قسمت کد ملی برام پیام میاد کد ملی تکراری است

    1. با سلام با پشتیبانی سامانه مدیریت دانش فرهنگیان danesh.medu.ir تمااس بگیرید

  18. با سلام و احترام
    خواهش میکنم سامانه مدیریت دانش را فعال کنید پشتیبانی کنید که ما بتونیم راحت مستندات رو ثبت کنیم من الان چندین بار میخوام مستندات و پیشنهادات ثبت کنم اما ورود به سامانه با خطا مواجه میشه یا قطع میشه
    با تشکر

  19. سلام وقت بخیر میشه یایه مثال توضیح بدین چگونه تمام قسمتاش رو پرکنم مثلا توقسمت دیدگاه، دانش، مستند وپرسش چی باید بنویسیم؟

  20. با سلام دو پیشنهاد دارم در خصوص رفع مشکل کمبود معلم در آموزش وپرورش
    ۱_ در سال جاری شاهد بودیم که برای رفع مشکل کمبود معلم نیروهایی جذب شدند که از هر نظر کارایی لازم را نداشتند وبزرگترین ضربه به نظام آموزشی وارد شد پیشنهاد می شود برای رفع این مشکل دانشجو معلمانی که دو سال دوره تربیت معلم را سپری کردن به کلاسها فرا خوانده شوند وبرای دوره تکمیلی کارشناسی دو دوره تابستانی پیش بینی شود
    ۲_ از آنجا که رویکرد نظام بر تشویق به ازدواج وفرزندان اوریست چرا باید دانشجوی متاهل تربیت معلم حق عائله مندی دریافت نکند ومحروم باشد آیا نباید علاوه بر پرداخت عائله مندی امتیازات تشویقی بیشتر به آنها داده شود؟
    با تشکر

  21. سلام هر کاری میکنم نمیشه که وارد سامانه مديريت دانش فرهنگیان شد لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا