سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری یکی از زیر مجموعه های درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری می باشد.

این سامانه به منظور رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و در راستای ارائه خدمات بهینه، تحقق دولت الکترونیکی و کاهش ترددات و مراجعات به صندوق های بازنشستگی کشوری ایجاد شده است. بازنشستگان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها با ورود به سامانه دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری، برای دریافت این گواهی اقدام نمایند.

در این مطلب درباره ی سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری، نحوه ورود به سایت sabasrm.ir ، مراحل دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان و … توضیح خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با روند دریافت گواهی و اطلاع از مراحل با ما همراه باشید.

سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری

حتما برای اکثر افراد به هنگام استفاده از تعدادی خدمات یا تسهیلات بحث ارائه گواهی کسر از حقوق پیش آمده و از شما درخواست شده برای دریافت خدماتی مانند تسهیلات بانکی برای خود یا ضمانت بانکی برای دیگران، گواهی کسر از حقوق ارائه دهید. ارائه این سند برای دریافت تسهیلات الزامی بوده و در صورت عدم داشتن گواهی کسر از حقوق، امکان دریافت وام بانکی یا ضمانت دیگران برای دریافت وام وجود ندارد.

بازنشستگان کشوری که نیاز به دریافت گواهی کسر از حقوق خود دارند می توانند بدون مراجعه به مراکز محل خدمت خود و فقط با مراجعه به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری برای دریافت حکم خود اقدام نمایند.

سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری همان درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری بوده و با نشانی اینترنتی sabasrm.ir در دسترس می باشد.کاربران می توانند با ورود به این سامانه فرآیند ثبت درخواست و صدور گواهی/ضمانت کسر از حقوق را به صورت الکترونیکی انجام نمایند.

ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری sabasrm.ir 

همان طور که اشاره شد امکان دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری کشور به صورت اینترنتی و غیر حضوری امکان پذیر می باشد، افراد بازنشسته کشوری می توانند با ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری برای دریافت این سند اقدام نمایند.

پس از ثبت درخواست دریافت گواهی ، این درخواست مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مراحل و فرایندهای اداری (تأیید یا عدم تأیید درخواست، ارسال گواهی برای متقاضی و اصالت‌سنجی گواهی به وسیله بانک) از طریق پیامک به شماره تلفن متقاضی ارسال می گردد و  در نهایت می توانید گواهی مورد نظر خود را دریافت کنید.

برای ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sabasrm.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سامانه وارد می‌شوید و می توانید با داشتن اطلاعات لازم  به پورتال کاربری خود وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید.

سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری

علاوه بر ورود مستقیم به سایت می توانید با ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری نیز به این سامانه وارد شوید. به این منطور می بایست ابتدا به سایت صندوق بازنشستگی کشوری با نشانی اینترنتی cspf.ir وارد شوید، پس از ورود به صفحه اصلی، بر روی گزینه درگاه خدمات الکترونیک در بالای صفحه کلیک کنید. با انجام این مراحل به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری وارد خواهید شد.

ورود به سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری

مقاله پیشنهادی » سایت وام ضروری بازنشستگان

ثبت درخواست دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری sabasrm.ir 

پیش از این درباره ی نحوه ورود به سامانه به طور کامل توضیح داده شد، بعد از ورود به سایت sabasrm.ir می توانید اقدام به دریافت  گواهی نمایید. به این منظور پس از ورود به صفحه جدید بر روی گزینه  گواهی کسر از حقوق/اعتبار سنجی کلیک کنید.
ثبت درخواست دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری sabasrm.ir 
 
در صفحه جدید برای دریافت فیش حقوقی روی دکمه دریافت کلیک کنید.
 
در گام بعد شیوه ورود خود را انتخاب کنبد. با استفاده از سه روش (رمز ثابت، شناسایی دو عاملی، شناسایی سه عاملی) می توانید به سامانه وارد شوید. با توجه به تمایل خود، روش مورد نظر را انتخاب نمایید.
ثبت درخواست دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری
  • اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و گزینه ورود را بفشارید.
 
نحوه ثبت درخواست دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری
پس از ورود به پورتال کاربری خود اطلاعات ضمانت های قبلی و وضعیت آن ها را مشاهده خواهید نمود، در انتهای صفحه می توانید یکی از دو گزینه درخواست صدور گواهی ضمانت بازنشستگان یا درخواست صدور گواهی ضمانت بازنشستگان برای اشخاص ثالث را انتخاب کنید.
پس از این باید اطلاعات مربوط به تسهیلات را به طور دقیق و صحیح وارد نموده و اطلاعات لازم را تکمیل نمایید.
پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده در نهایت گزینه «با شرایط ذکرشده در بالا موافقم» را بفشارید.
 
پس از ثبت درخواست، درخواست‌های ارائه شده مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید در سیستم، پیامکی با این مضمون برای بازنشستگان ارسال می گردد: نامه شما با کد رهگیری …. تایید گردید. لطفا رأساً نسبت به اخذ پرینت اقدام کنید»
پس از دریافت این پیامک، متقاضیان می‌توانند گواهی موردنظر خود را که حاوی امضای مدیرکل امور مالی و مهر سیستمی در پایین آن است، پرینت بگیرند.
 
 
باید توجه داشته باشید که سامانه  ارائه دهنده خدمات مختلفی به بازنشستگان عزیز بوده و بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سایت صندوق بازنشستگی از بسیاری خدمات دیگر نظیر دریافت حکم حقوقی، دریافت فیش حقوقی و … استفاده نمایند.
 

برای ورود مستقیم به سایت sabasrm.ir کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری ، نحوه ورود به این سامانه sabasrm.ir ، دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری

بله، بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری می توانند بدون مراجعه حضوری و صرفا به صورت اینترنتی اقدام به دریافت فیش حقوقی خود نمایند.

این سامانه در واقع همان درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir بوده و بازنشستگان می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام امور مختلف از جمله گواهی کسر از حقوق اقدام نمایند.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا