سایت وام ضروری بازنشستگان کشوری | sabasrm.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه وام ضروری بازنشستگان کشوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری با آدرس اینترنتی sabasrm.ir در دسترس می باشد و بازنشستگان و وظیفه‌بگیران می توانند در بازه های زمانی مقرر شده، به صورت اینترنتی درخواست دریافت وام ضروری خود را با مراجعه به سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری یا درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نمایند.

پس از اتمام دوره مربوط به ثبت‌نام اینترنتی ، فرآیند بررسی تقاضای بازنشستگان جهت دریافت وام و مشخص نمودن واجدین شرایط دریافت انجام می شود تا بعد از این با انجام هماهنگی های لازم با بانک عامل ، پرداخت تسهیلات به بازنشستگان با عنوان وام ضروری بازنشستگان انجام پذیرد.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری 1402، نحوه ورود وثبت نام در این سامانه و … خواهیم پرداخت.

سایت وام ضروری بازنشستگان کشوری

امروزه انجام بسیاری از امور نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مورد نظر ندارد و افراد مختلف می توانند صرفا با مراجعه به سامانه ها، از خدمات آن ها به صورت آنلاین و با صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه استفاده نمایند.

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان به صورت غیر حضوری و از طریق سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری انجام می پذیرد. این سامانه با آدرس اینترنتی sabasrm.ir در دسترس بوده و بازنشستگان عزیز می توانند در بازه های زمانی مشخص شده برای ثبت نام وام ضروری به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری درخواست خود را ثبت نمایند.

سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان
sabasrm ir وام ضروری ثبت نام


متقاضیان محترم دریافت وام ضروری بازنشستگان ، لازم است پیش از ثبت نام حتما شرایط و ضوابط اعلام شده را به دقت مطالعه نموده و بعد از انجام این مرحله اقدام به ثبت تقاضا نمایند.

 

ورود به سایت وام ضروری بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

همان طور که پیش تر هم توضیح داده شد، بازنشستگان می توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری sabasrm.ir برای انجان ثبت نام و ثبت درخواست خود اقدام نمایند. پس از ثبت درخواستها در بازه زمانی مشخص شده ، روند ارزیابی و بررسی متقاضیان آغاز خواهد شد تا پس از این فرآیند اعطای وام به واجدین شرایط آغاز شود.

برای ورود به سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سایت ثبت نام وام ضروری فرهنگیان یعنی sabasrm.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان وارد خواهید شد.

سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری
شرایط دریافت وام ضروری بازنشستگان کشوری

پس از ورود به سامانه و با ورود به حساب کاربری خود می توانید برای ثبت نام درخواست خود اقدام نمایید. از گزینه ورود به سامانه ، اطلاعات خواسته شده از جمله شماره دفترکل، کد ملی و شماره حساب بانکی که از آن حقوق خود را دریافت می کنید را وارد نمایید. بعد از این به حساب کاربری خود در سامانه وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت نام وام ضروری بازنشستگان اقدام نمایید.

ورود به سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری در سایت sabasrm.ir 

بازنشستگان کشوری می توانند در موعد مقرر اقدام به ثبت نام وام ضروری بازنشستگان نموده و اطلاعات لازم را تکمیل و مدارک را بارگذاری نمایند. پس از انجام موفق ثبت نام وام ضروری، بازنشستگان بایدمنتظر اعلام نتایج و اولویت بندی برای واریز باشند.

مراحل ثبت نام وام ضروری بازنشستگان در سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری sabasrm.ir شامل مراحل زیر می باشد.

  • ورود به سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری یا همان سامانه صندوق بازنشستگی کشوری
  • ورود به سامانه ثبت نام وام ضروری
  • مشاهده و مطالعه کامل ضوابط و شرایط دریافت وام ضروری بازنشستگان
  • تکمیل اطلاعات متقاضی برای ورود به سامانه شامل شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب و ادامه ثبت نام
  • تایید شرایط و ضوابط ذکر شده
  • تکمیل اطلاعات اولیه و ویرایش اطلاعات موجود
  • انجام ثبت نهایی
  • مشاهده عبارت تایید انجام موفقیت آمیز ثبت نام
  • انجام روند بررسی و اعمال اولویت بندی براساس ضوابط موجود
  • اعلام اسامی واجدین شرایط دریافت وام ضروری در سایت صندوق بازنشستگی
  • واریز مبلغ وام ضروری به حساب بازنشسته

مقاله پیشنهادی » دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح

مشاهده نتیجه وام ضروری بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

بازنشستگانی که پیش از این برای دریافت وام ضروری اقدام به ثبت درخواست در سایت ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان نمودند می توانند در موعد مشخص شده برای اعلام نتایج با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی از نتیجه اعطای وام مطلع شوند.

به این منظور پس از ورود به سامانه ، اطلاعات لازم از جمله شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک محل دریافت حقوق بازنشستگی را وارد نمایید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه sabasrm.ir می توانید نتیجه وام ضروری بازنشستگان کشوری را مشاهده کنید.

در مرحله اول تعداد واجدین شرایط دریافت وام ضروری اعلام و زمان ثبت نام اینترنتی مرحله دوم اعلام می گردد.

زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان 1402
دریافت نتایج وام ضروری بازنشستگان کشوری

زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان 1402

همان طور که اشاره شد ثبت‌ نام وام ضروری بازنشستگان صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری با آدرس اینترنتی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان انجام می پذیرد.

کلیه متقاضیان دریافت این تسهیلات می بایست به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام خود را انجام نمایند.

لازم است دقت داشته باشید که ثبت نام وام ضروری بازنشستگان در انتهای سال 1401 و از تاریخ 6 اسفند تا 28 اسفند 1401 انجام پذیرفت. در صورت اعلام تاریخ جدید برای ثبت نام وام ضروری بازنشستگان 1402 اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کلیک کنید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری sabasrm.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی » سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس

سؤالات متداول سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

آدرس اینترنتی سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان sabasrm.ir می باشدو متقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

مبلغ وام ضروری بازنشستگان 1401، 300.000.000 ریال با کارمزد 4% و مدت بازپرداخت 36 ماهه اعلام شده است. با مراجعه به سایت وام ضروری بازنشستگان کشوری sabasrm.ir می توانید از آخرین اخبار در این خصوص مطلع گردید.

در خصوص نحوه ثبت نام وام ضروری در سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان sabasrm.ir در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

6/6 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه وام ضروری بازنشستگان کشوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا