سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس kbtf.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس kbtf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده کاربران از خدمات الکترونیکی سامانه های زیادی برای ارائه خدمات غیر حضوری به اقشار مختلف راه اندازی شده است، با مراجعه به این بستر فراهم شده می توانید امور خود را به صورت بر خط و آنلاین و بدون نیاز به مراجعات حضوری و صرف وقت و زمان انجام دهید.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس نیز در راستای خدمت رسانی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان فارس و ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیک به آنان ایجاد شده ست.

کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان فارس می توانند با مراجعه به این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از اخبار و اطلاعیه های جدید اطلاع پیدا نموده و از دیگر خدمات الکترونیک سامانه نیز استفاده نمایند.

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس ، نحوه ورود به سامانه kbtf.ir ، انجام ثبت نام و عضویت در سایت بازنشستگی فارس و … می پردازیم . برای آشنایی بیشتر با این موضوع با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس

امروزه سازمان ها و ارگان های زیادی در راستای ارائه خدمات الکترونیک به کاربران و افراد تحت پوشش ، اقدام به استفاده از بستر الکترونیک و راه اندازی سایت های متعدد نموده اند.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس نیز با هدف ارائه خدمات به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در این استان ایجاد شده است. بازنشستگان این سازمان در استان فارس می توانند با ورود به سامانه kbtf.ir برای عضویت در سامانه و دریافت کارت هوشمند برای انجام امور به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

باید توجه داشته باشید که استفاده از خدمات این سامانه مستلزم داشتن حساب کاربری می باشد. یعنی می بایست پیش از ورود دارای حساب کاربری باشید پس از این می توانید با ورود اطلاعات خواسته شده به حساب کاربری خود در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس وارد شوید.
تنها کسانی که از طریق سامانه ثبت نام کرده و شماره عضویت دوازده رقمی دریافت داشته باشند می توانند به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوند.
سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس با نشانی اینترنتیkbtf.ir در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام بیمه دانشجویی تامین اجتماعی

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس kbtf.ir

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس ، برای ارائه خدمات الکترونیک و غیر حضوری به بازنشستگان تامین اجتماعی استان فارس و شهر شیراز ایجاد شده است. این عزیزان می توانند با مراجعه به سایت برای عضویت در سامانه، ورودبه حساب کاربری و دریافت کارت هوشمند عضویت اقدام نموده و علاوه بر دسترسی به اخبار مهم و زیر سامانه های مرتبط با امور بازنشستگان از خدمات نوین و گسترده کانون نیز بهره ببرند.

برای ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی kbtf.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس

در صورتی که پیش از این در سامانه ثبت نام نموده اید می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

به این منظور بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، بر روی گزینه ورود به سامانه شخصی اعضا کلیک کنید.

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس

با انجام این مراحل به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد،

نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس، اطلاعات خواسته شده یعنی کد ملی و کد مستمری، شماره کارت و شماره عضویت دوازده رقمی خود را در کادرهای مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه گزینه ورود را کلیک کنید.

با انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

با ورود به سامانه میتوانید اطلاعات سرپرست و افراد تحت تکفل را ویرایش کرده ، در سرویسهای گردشگری کانون ثبت نام کنید ، پرداخت ها و واریزهای الکترونیک مربوط به کانون را انجام داده و از دیگر خدمات سامانه بهره ببرید.

ثبت نام در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس kbtf.ir

همان طور که اشاره شد ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس (شیراز) مستلزم ایجاد حساب کاربری در این سامانه می باشد. یعنی می بایست ابتدا در سامانه ثبت نام نموده و پس از تشکیل حساب کاربری و تکمیل اطلاعات به حساب خود در این سامانه وارد شوید.

برای انجام ثبت نام به صورت غیر حضوری در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس می بایست مراحل زیر را طی نمایید

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، گزینه عضویت در کانون را کلیک کنید.

عضویت در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس

برای انجام ثبت نام به صورت غیر حضوری در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس می بایست مراحل زیر را طی نمایید.

روند ثبت نام در کانون  دارای مراحل مختلف زیر می باشد.

  • تکمیا اطلاعات اصلی
  • اطلاعات شخصی اعضا
  • ارائه شماره حساب
  • اطلاعا تفردی سرپرست
  • بارگذاری تصویر
  • بررسی و تایید اطلاعات
  • ثبت اطلاعات خانوار
  • دریافت رسید ثبت نام

پس از ورود به صفحه ثبت نام ، لیست اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در کانون را مشاهده می کنید. پس از مطالعه موارد گفته شده گزینه کلیه موارد را مطالعه کرده و قبول دارم را کلیک کنید.

نحوه عضویت در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس

پس از این به روند ثبت نام وارد خواهید شد و می بایست کلیه اطلاعات و موارد اشاره شده در بالا را به طور دقیق و صحیح در سامانه ثبت نموده و ثبت نام خود را انجام نمایید.

در انتهای مراحل و پس از انجام ثبت نام می توانید رسید ثبت نام خود را دریافت نمایید.

مقاله پیشنهادی «  سایت بیمه تامین اجتماعی

نحوه دریافت کارت هوشمند عضویت کانون بازنشستگان تامن اجتماعی فارس

بسیاری از بازنشسگان سازمان تامین اجتماعی استان قارس در صدد دریافت کارت هوشمند عضویت کانون بازنشستکان هستند و می توانند با انجام مراحل برای انجام این مورد اقدام نمایند.

همان طور که اشاره شد پس از پایان ثبت نام، رسید نهائی به شما ارائه میشود و ارائه این رسید و به همراه داشتن آن در هنگام دریافت کارت، الزامی میباشد.

پس از اتمام کامل مراحل ثبت نام و پرداخت حق عضویت در سامانه، مدتی بعد، بر اساس نوبت ثبت نام، از طریق پیام کوتاه، از شما برای دریافت کارت هوشمند عضویت کانون، دعوت به عمل خواهد آمد. در هنگام مراجعه برای دریافت کارت هوشمند عضویت در کانون به همراه داشتن رسید ثبت نام، کارت ملی خانوار تحت تکفل، شناسنامه کارت ملی و دفترچه بیمه ی سرپرست و شماره حساب و شبا الزام می باشد.

برای ورود مستقیم به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس kbtf.ir کلیک کنید.

در این مقاله در رابطه با سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام در سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس، دریافت کارت عضویت هوشمند بازنشستگان استان فارس و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سایت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ

سؤالات متداول سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس kbtf.ir

سامانه کانون تامین اجتماعی فارس برای ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به بازنشستگان تامین اجتماعی در استان فارس و شهر شیراز ایجاد شده است.بازنشستگان می‌توانند برای انجام امور مختلفی از جمله دریافت کارت هوشمند و … به این سامانه مراجعه نماید.

این سامانه با نشانی اینترنتی kbtf.ir در دسترس می‌باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

6/6 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فارس kbtf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا