سایت معاونت درمان تامین اجتماعی darman.tamin.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان تامین اجتماعی کشور در راستای ارائه خدمات با کیفیت بهینه به افراد زیادی که تحت پوشش خدمات بیمه ای این  سازمان هستند ، اقدام به راه اندازی سامانه های مختلف نموده است،

در حال حاضر بسیاری از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی کشور به صورت الکترونیک و بر خط به بیمه شوندگان ارائه می گردد. یکی از سامانه های سازمان تامین اجتماعی کشور که برای خدمت رسانی به بیمه شوندگان ایجاد شده است، سایت معاونت درمان تامین اجتماعی می باشد. این سایت دارای قسمت های مختلفی بوده و بیمه شوندگان می توانند با مراجعه به این سامانه از امکانات آن استفاده نموده و برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان، در ادامه مطلب در رابطه با سایت معاونت درمان تامین اجتماعی، نحوه ورود به پورتال معاونت درمان تامین اجتماعی ، ثبت درخواست بیمه شدگان تامین اجتماعی، پیگیری درخواست و …. توضیح خواهیم داد. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

امروزه با فراهم بودن بسترهای الکترونیک ، انجام بسیاری از امور به صورت الکترونیکی و بر خط انجام می گیرد، بسیاری از ارگان ها و سازمان ها در راستای بهبود کیفیت خدمات در حال ارائه به مراجعه کنندگان و ارائه خدمات الکترونیک ، سامانه های زیادی را راه ندازی نموده اند، سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در همین جهت و برای الکترونیکی نمودن بسیاری از فرآیند ها و پیشگیری از مراجعات و ترددات سامانه های متعددی را راه اندازی نموده است.

سازمان تأمین‌اجتماعی کشور در واقع یکی از پرمخاطب‌ترین و گسترده ترین نهادهای بیمه‌ای در سطح کشور بوده که چیزی حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است. این سازمان برای پاسخگویی به نیاز این حجم از افراد تحت پوشش ، نیازمند وجود زیر ساخت های گسترده و به روز می باشد.

ادامه مطلب
سایت درخواست کمک هزینه مراسم ترحیم تامین اجتماعی

سایت معاونت درمان تامین اجتماعی یکی از سامانه های زیر نظر سازمان تامین اجتماعی کشور بوده که  به ارائه خدمات مختلف به بیمه شدگان می پردازد. بیمه شدگان می توانند با ورود به این سامانه نسبت به ثبت درخواست و پیگیری درخواست خود اقدام نمایند .

سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

موسسات درمانی نیز می توانند با مراجعه به سامانه و با استفاده از اطلاعات مربوط به  کد ملی بیمار ، نسخه مندرج در سرنسخه پزشک یا موسسه را سامانه ثبت نموده و طبق قرارداد نسخه کاغذی را نیز به مرکز مدیریت درمان استان خود ارسال نمایند.

از جمله دیگر خدمات این سامانه می توان به اطلاع از تعرفه پاراکلینیک ها، ثبت نام پزشکان، بررسی طرف های قرارداد و دفاتر پزشکی سراسر کشور، بررسی داروهای قابل ارائه به بیماران،درخواست فایل و … اشاره نمود.

مقاله پیشنهادی  « سایت سمت تامین اجتماعی

ورود به سایت معاونت درمان تامین اجتماعی darman.tamin.ir

سازمان تامین اجتماعی کشور برای پوشش بیمه ای بیش از نیمی از جمعیت کشور همگام با قافله «الکترونیک‌سازی» در حال حرکت بوده و حتی در بسیاری از زمینه ها نیز در این عرصه پیشتاز می باشد. در حال حاضر بسیاری از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی به صورت الکترونیک ارائه می‌شود.

سایت معاونت درمان تامین اجتماعی نیز با آدرس الکترونیکی darman.tamin.ir و با اهداف مختلف از جمله ثبت نسخه و تشکیل پرونده بیماران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در دسترس بیمه شدگان این سازمان قرار دارد.

بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان که دارای پرونده دارویی هستند این امکان را دارند تا پیش از اتمام اعتبار خود با مراجعه به این سامانه نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده و تمدید پرونده اقدام نمایند. همچنین کلیه بیماران که نیاز به تشکیل پرونده درمانی دارند نیز می توانند با مراجعه به این سامانه اقدام به تشکیل پرونده و ثبت درخواست نمایند.

برای ورود به سایت معاونت درمان تامین اجتماعی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی darman.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت معاونت درمان تامین جتماعی وارد خواهید شد و می توانید برای استفاده از خدمات غیر حضوری این سامانه اقدام نمایید.

ادامه مطلب
سایت پست پیشتاز

ثبت درخواست بیمه شدگان در سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج مبتلا شده اند می توانند با مراجعه به سایت معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی darman.tamin.ir و از طریق گزینه درخواست بیمه شدگان، برای انجام ثبت نام و تشکیل پرونده خود اقدام کنند.

این افراد می بایست کلیه اطلاعات لازم را تکمیل نموده و مدارک و مستندات بیماری شامل تصویر کارت ملی، شماره تلفن همراه بیمار، گواهی پزشک، عکس گزارشات پاتولوژی، رادیولوژی، آزمایش‌های تشخیص طبی یا سایر مستندات مرتبط با بیماری خود از جمله خلاصه پرونده بستری را نیز در سامانه بارگذاری نمایند.

برای ثبت درخواست در سایت معاونت درمان تامین اجتماعی باید طبق مراحل زیر عمل نمایید.

ابتدا به روش گفته شده به سایت معاونت درمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی darman.tamin.ir وارد شوید. پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، از منوی موجود در سمت راست صفحه گزینه درخواست بیمه شدگان را کلیک کنید.

ثبت درخواست در سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

پس از این به صفحه جدیدی وارد می‌شوید، کلیه اطلاعات خواسته شده در قسمت ثبت درخواست بیمه شده از جمله کد ملی ، شماره همراه، نام بیمار ، نام خانوادگی ، تاریخ ، نوع درخواست پرونده (تشکیل پرونده، تمدید پرونده ،خدمات مازاد) استان را تکمیل نمایید.
 
نحوه ثبت درخواست در سایت معاونت درمان تامین اجتماعی
 
پس از انجام این مرحله از قسمت آپلود مدارک، مدارک لازم را در سایت معاونت درمان تامین اجتماعی بارگذاری نمایید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می‌توانید در کادر مربوط به توضیحات نکات مد نظر خود را قید فرمایید، پس از انجام مراحل گفته شده کد امنیتی موجود در صفحه را نیز در کادر مخصوص به آن وارد نموده و در انتها گزینه ثبت را کلیک نمایید.
مراحل ثبت درخواست در سایت معاونت درمان تامین اجتماعی
 
با انجام این مراحل درخواست شما در سامانه معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی با موفقیت ثبت خواهد شد ، پس از انجام ثبت نام یک کد پیگیری به شما ارائه می‌شود. این کد پیگیری را باید برای استفاده در مراحل بعد نمایید
توجه داشته باشید از آنجایی که تمامی اطلاعات سیستم مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت نسبت به ورود صحیح اطلاعات, توجه کافی داشته باشید.
 
 

پیگیری درخواست بیمه شدگان در سامانه معاونت درمان darman.tamin.ir

پس از اینکه به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت معاونت درمان تامین اجتماعی، درخواست خود مبنی بر پرونده تمدید پرونده یا خدمات دیگر را ثبت نمودید می توانید برای پیگیری درخواست خود از طریق همین سامانه اقدام نمایید. همانطور که اشاره شد بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و همچنین مراکز درمانی می‌توانند برای تشکیل پرونده و تایید نسخه‌های دارویی از طریق این سامانه اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت بلوبانک blubank.com

برای پیگیری درخواست خود ابتدا به سایت معاونت درمان تامین اجتماعی وارد شوید، پس از ورود به سامانه گزینه درخواست بیمه شدگان را کلیک کنید.

پیگیری درخواست در سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

پس از ورود به صفحه جدید از قسمت مربوط به پیگیری درخواست بیمه شده، کد رهگیری که در مرحله قبل و بعد از ثبت درخواست دریافت نمودید را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید در ادامه بر روی گزینه جستجو کلیک کنید

پیگیری درخواست در سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

با انجام این مراحل و در ادامه می‌توانید نتیجه درخواست خود را در این سامانه مشاهده نمایید

برای ورود مستقیم به پورتال معاونت درمان تامین اجتماعی کلیک کنید.

سایت معاونت درمان تامین اجتماعی darman.tamin.ir ، یکی از سامانه های زیر نظر سازمان تامین اجتماعی کشور بوده که  به منظور ارائه خدمات الکترونیک به کاربران ایجاد شده است.

این سامانه با نشانی اینترنتی darman.tamin.ir در دسترس می باشد. بیمه شدگان می توانند با مراجعه به این سامانه برای ثبت درخواست تشکیل پرونده، تمدید پرونده خود اقدام نمایند و یا از دیگر امکانات این سایت نیز استفاده کنند.

در این مقاله در رابطه با سایت معاونت درمان تامین اجتماعیdarman.tamin.ir ، نحوه ورود به این سامانه ، ثبت درخواست در سیستم معاونت درمان تامین اجتماعی؛ پیگیری درخواست ثبت شده، تایید نسخ تامین اجتماعی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

ادامه مطلب
سایت بیمه بیکاری prkar.mcls.gov.ir | ورود به سامانه جامع روابط کار
سؤالات متداول سایت معاونت درمان تامین اجتماعی darman.tamin.ir

سامانه معاونت درمان تامین اجتماعی سامانه زیر نظر سازمان تامین اجتماعی کشور است که به منظور ارائه خدمات الکترونیک به بیماران، ثبت نسخه و تشکیل پرونده بیماران راه اندازی شده است.

این سامانه با نشانی اینترنتی darman.tamin.ir در دسترس می‌باشد.

مراجعه کنندگان با مراجعه به این سامانه علاوه بر ثبت نسخه و تشکیل پرونده بیمار برای اطلاع از تعرفه‌های پاراکلینیک ،اطلاع از طرف‌های قرارداد، بخش فارماکوپه دارویی و … اقدام نمایند.

بیمه‌شدگان محترم به خصوص بازنشستگان و مستمری‌بگیران در صورت ابتلا به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، می‌توانند با مراجعه به سامانه پورتال معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی به نشانی darman.tamin.ir و از طریق منوی «درخواست بیمه‌شدگان»، نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات بیماری شامل: تصویر کارت‌ملی، شماره تلفن همراه بیمار، گواهی پزشک، تصویر گزارش‌های پاتولوژی، رادیولوژی، آزمایش‌های تشخیص طبی یا سایر مستندات مرتبط با بیماری مانند خلاصه پرونده بستری اقدام فرمایند.

درصورتیکه بارگذاری مستندات به هر دلیلی مقدور نباشد، بیماران می‌توانند برای تشکیل پرونده به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان استان مربوطه مراجعه فرمایید

5/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت معاونت درمان تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا