سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند ncr.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند ncr.ir

افراد مختلف می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند یا سامانه سازمان ثبت احوال کشور ncr. ir به صورت غیر حضوری برای ثبت نام کارت ملی هوشمند خود اقدام نمایند. همچنین افرادی که پیش از این برای دریافت کارت ملی خود ثبت نام نموده بودند می توانند با مراجعه به این سامانه روند صدور کارت ملی هوشمند خود را پیگیری نمایند.

امروزه با وجود بسترهای الکترونیکی مناسب فراهم شده در کشور، انجام بسیاری از فرآیند های ثبت نامی از طریق سامانه های راه اندازی شده انجام می پذیرد. افراد می توانند با مراجعه به این سامانه ها و به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین زمان برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

سازمان ثبت احوال کشور نیز با راه اندازی سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند با آدرس اینترنتی ncr.ir امکان ثبت نام کارت ملی و پیگیری وضعیت صدور این کارت به صورت غیر حضوری را فراهم نموده است . در ادمه این مقاله به توضیح بیشتر در مورد سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند ncr.ir ، نحوه ثبت نام و پیگیری وضعیت صدور کارت ملی و … خواهیم پرداخت، برای اطلاع بیشتر در این خصوص تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

توجه : در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در موردثبت نام کارت ملی هوشمند می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ncr. ir

سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند ncr. ir

طرح دریافت کارت ملی هوشمند چند سالی است که در کشور در حال اجرا است، بسیاری از افراد تاکنون موفق به دریافت این کارت شده اند، بسیاری از افراد نیز با توجه به مشکلات پیش آمده هنوز موفق به دریافت کارت ملی هوشمند خود نشده اند، افرادی که تاکنون برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام ننموده و یا افرادی که در صدد اطلاع از روند صدور کارت ملی خود هستند می توانند بامراجعه به سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند ncr.ir برای انجام ثبت نام خود یا پیگیری روند صدور کارت ملی اقدام نمایند.

سامانه ثبت نام و پیگیری وضعیت صدور کارت ملی زیر نظر سازمان ثبت احوال کشور بوده و با آدرس اینترنتی ncr.ir در دسترس کاربران و افراد مختلف می باشد.

ورود به سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند ncr.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد افرادی که تاکنون برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام ننموده اند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند با آدرس اینترنتی ncr.ir نسبت به انجام مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند. همچنین کسانی که مراحل ثبت نام خود را انجام داده ولی تاکنون موفق به دریافت کارت ملی خود نشده اند می توانند با مراجعه به این سامانه ncr.ir از روند صدور کارت هوشمند ملی اطلاع پیدا نمایند.

برای ورود به این سامانه کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند یعنی ncr.ir را وارد نموده و جستجو نمایند.

سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند

پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به این سامانه وارد خواهید شد و می توانید برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت سازمان ثبت احوال

نحوه ثبت نام کارت ملی هوشمند در سامانه ncr.ir

پیش از این ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز مربوط انجام می پذیرفت، که این روند علاوه بر وجود مشکلات خاص و کندی خدمت رسانی به علت وجود مراجعات زیاد سبب اتلاف زمان زیادی نیز می گردید.

پس از این، سازمان ثبت احوال کشور در جهت بهبود خدمت رسانی و تسریع این روند اقدام به راه اندازی سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند نموده است. این سامانه با آدرس اینترنتی ncr.ir در دسترس می باشد و کلیه افرادی که تاکنون برای دریافت کارت ملی خود ثبت نام ننموده اند می بایست با مراجعه به این سامانه و تکمیل مراحل ثبت نام خود در این سامانه، در خواست خود را ثبت نمایند.

در ادامه نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند را توضیح خواهیم داد.

برای ثبت نام کارت ملی هوشمند خود ابتدا به سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند یعنی ncr.ir وارد شوید.

بعد از ورود به صفحه اصلی دو گزینه را مشاهده می کنید، بر روی گزینه اول یعنی سامانه ثبت نام کارت ملی هوشمند کلیک نمایید.

ورود به سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند

همان طور که در صفحه جدید مشاهده می کنید با ورود به این سامانه می توانید برای انجام امور زیر اقدام نمایید.

  • ثبت نام کارت ملی هوشمند برای اتباع ایرانی که تاکنون کارت خود را دریافت نکرده اند.
  • پیگیری وضعیت صدور کارت ملی برای کسانی که پیش از این ثبت نام نموده اند.
  • تغییر مشخصات خود اظهاری
  • تغییر محل تحویل کارت هوشمند ملی ( در صورت ضرورت مانند تغییر شهر محل سکونت)
  • تغییر زمان و مکان انتخاب شده برای تکمیل ثبت نام

نحوه ورود به سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند

گزینه ادامه را کلیک کنید. در صفحه جدید که به آن هدایت می شوید اطلاعات خواسته شده از جمله شماره ملی، شماره سریال شناسنامه و کادر مخصوص به سال را تکمیل نموده و گزینه ادامه را کلیک کنید.

تکمیل اطلاعات در سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند

 

  • پس از این باید اطلاعات مراحل بعد را به درستی و با دقت تکمیل نمایید.
  • اطلاعات فردی از جمله تاریخ تولد شمسی و قمری، دین، جنسیت و … را تکمیل نمایید.

نحوه تکمیل اطلاعات در سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند

اطلاعات محل مراجعه برای کارت ملی را وارد کنید. در این مرحله لازم است کد تلفن شهر محل سکونت خود، را وارد کنید بعد از این می توانید آدرس دفاتر مختلف برای ثبت نام کارت ملی هوشمند در شهر محل سکونت خود را مشاهده نمایید.

 

واریز هزینه ثبت نام در سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند

مقاله پیشنهادی : سامانه فرزند خواندگی

از میان دفاتر به نمایش درآمده دفتر مورد نظر خود برای مراجعه را انتخاب کنید.

پس از این لازم است نسبت به واریز وجه مورد نظر برای ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام نمایید، بر روی درگاه پرداخت کلیک کنید و کلیه اطلاعات لازم برای پرداخت هزینه ثبت نام کارت ملی هوشمند را وارد نموده و وجه مورد نظر را به صورت اینترنتی واریز نمایید.

پس از واریز وجه، رسید ثبت نام به شما ارائه خواهد شد و باید این رسید را پرینت گرفته و برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایید.

دقت داشته باشید که شما با انجام این مرحله توانستید به طور موفقیت آمیز در سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند ncr.ir پیش ثبت نام خود را انجام نمایید، بعد از این باید در تاریخ اعلام شده با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان مجاز( دفتری که در هنگام پیش ثبت نام خود انتخاب کردید) برای تکمیل اطلاعات ، اسکن اثر انگشت، عکس برداری از چهره و … را نیز اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه هدا ثبت احوال

ثبت نام کارت ملی هوشمند با گوشی ncr.ir

با استفاده از گوشی تلفن همراه خود نیز می توانید برای ثبت نام کارت ملی هوشمند از طریق سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام نمایید.

به این منظور پس از ورود به سامانه ncr.ir برای تکمیل اطلاعات خواسته شده و واریز وجه مورد نظر برای ثبت نام ( طبق راهنمایی های عنوان شده در بالا ) اقدام نمایید.

بعد از انجام موفقیت آمیز این مرحله باید برای تکمیل مراحل و انجام اسکن انگشتان و عکس برداری از صورت و … به طور حضوری در تاریخ های مشخص شده به دفاتر پشخوانی که پیش از این در سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند انتخاب نمودید مراجعه نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند ncr.ir کلیک کنید.

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه ncr.ir و … پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی » ثبت نام زمین برای فرزند چهارم

سؤالات متداول سامانه سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند ncr. ir

در صورتی که تاکنون برای ثبت نام کارت ملی هوشمند خود اقدام ننموده اید می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند به آدرس اینترنتی ncr.ir برای این امر اقدام نمایید.

در این خصوص در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن پیش رو مراجعه کنید.

هزینه صدور کارت ملی برای کسانی که برای اولین بار اقدام به دریافت کارت ملی می نمایند 25 هزار تومان است که باید این مبلغ را از طریق سامانه واریز نمایید. در صورت تغییر در مبلغ وجه واریزی اطلاع رسانی انجام می پذیرد.

5.8/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام کارت ملی هوشمند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا