سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin.ir + ورود به ep.tamin

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin ، سامانه ای است که توسط سازمان تامین اجتماعی کشور و در جهت روند الکترونیکی کردن نسخه های بیماران ، بهبود کیفیت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و سرعت بخشی به روند نسخه نویسی ep.tamin راه اندازی شده است.

این سامانه با نشانی اینترنتی ep.tamin.ir در دسترس می باشد، برای انجام نسخه نویسی الکترونیک، پزشک ابتدا می بایست در این سامانه ثبت نام نموده باشد، پس از این امکان ورود به سامانه و ثبت نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin برای او فراهم خواهد بود، پس از این بیماران می توانند با مراجعه به داروخانه ها ارائه کد ملی خود داروهای خود را دریافت نمایند.

در مقاله پیش رو در رابطه با سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ،نحوه ورود به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی و ثبت نام در این سامانه ep.tamin ، ثبت نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ، مشاهده نسخه الکترونیک تامین اجتماعی توسط بیمار و … توضیح خواهیم داد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin

امروزه با فراهم بودن بسترهای الکترونیک ep tamin.ir ، انجام بسیاری از امور به صورت الکترونیکی و بر خط انجام می گیرد، بسیاری از ارگان ها و سازمان ها در راستای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان، سامانه های زیادی را راه ندازی نموده اند، سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در همین جهت و برای الکترونیکی ep.tamin نمودن بسیاری از فرآیند ها و پیشگیری از مراجعات و ترددات سامانه هایی را راه اندازی نموده است.

سامانه نسخه الکترونیکی تامین اجتماعی ep.tamin یکی از سامانه های سازمان تامین اجتماعی بوده که برای ثبت الکترونیکی و تایید نسخه‌های دارویی تجویز شده توسط پزشکان و مدیریت و پیگیری آنها توسط بیمار راه اندازی شده است.

پزشکان با استفاده از این سامانه ep.tamin ir نسخه الکترونیک می توانند نسخه‌های دارویی را به جای اینکه به روش قدیمی و در دفترچه های کاغذی ثبت کنند با مراجعه به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی برای ثبت الکترونیکی این نسخه ها اقدام نمایند.

استفاده از این سامانه ep.tamin ir می‌تواند علاوه بر تسریع در روند ثبت و مدیریت اطلاعات، باعث کیفیت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان نیز گردد.

مقاله پیشنهادی « استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی

سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی

پزشکان پس از ثبت نام و انجام احراز هویت در سامانه ep.tamin.ir می توانند با مراجعه به این سامانه، داروها و اقلام مورد نیاز بیماران را به صورت الکترونیکی ثبت نمایند. پس از این بیماران با مراجعه به داروخانه ها و با استفاده از کد ملی خود می توانند اقلام نسخه الکترونیک خود را مشاهده و دریافت نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی

ورود به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin.ir

همان طور که اشاره شد سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی، در دسترس ارائه‌دهندگان خدمات درمانی، دارویی و تشخیصی قرار دارد، پزشکان و مراکز درمانی مختلف( طرف‌قرارداد و غیرطرف‌قرارداد) می توانند بعد از انجام ثبت نام و احراز هویت در این سامانه و دریافت اطلاعات کاربری به سامانه ep.tamin.ir مراجعه نموده و اقدام به نسخه نویسی الکترونیک برای بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نمایند.

برای ورود به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی ep.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی وارد خواهید شد.

آموزش تصویری ورود به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی

در صورتی که پیش از این در سامانه ثبت نام نموده باشید می توانید با ورود اطلاعات کاربری خود به حساب کاربری خود در سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی وارد شوید.

ورود به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی

به این منظور بر روی گزینه ورود در صفحه اصلی کلیک نموده و پس از این اطلاعات کاربری خود مانند نام کاربری و کلمه عبور را در کادر مخصوص وارد نمایید تا به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

در صورتی که پزشک از اتباع خارجی باشد، با استفاده از گزینه ورود با کد فیدا، و وارد کردن کد فیدا 12 رقمی در جایگاه نام کاربری خود و همچنین وارد نمودن گذر واژه می تواند به سامانه وارد شود.

برای  ورود به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin  کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin.ir

پزشکان برای ورود به حساب کاربری خود می بایست ابتدا در سامانه ep.tamin.ir ثبت نام نموده باشند پس از انجام ثبت نام وطی مراحل، با استفاده از اطلاعات کاربری خود می توانید به این سامانه وارد شده و برای ثبت نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep tamin ir بیماران اقدام نمایید.

برای ثبت نام در سامانه ep.tamin.ir بعد از ورود به صفحه اصلی و با استفاده از گزینه ثبت نام، می بایست کلیه اطلاعات لازم را تکمیل نموده و مراحل ثبت نام خود در این سامانه را نهایی نمایید.

ثبت نام سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی

مقاله پیشنهادی : اپلیکیشن تامین اجتماعی من my.tamin

مشاهده نسخه الکترونیکی تامین اجتماعی توسط بیمار ep.tamin

پس از ویزیت بیمار توسط پزشک ، پیامکی حاوی لینک مشاهده نسخه الکترونیک در سایت تامین اجتماعی به تلفن همراه بیمار ارسال می گردد. در پیامک ارسال شده علاوه بر لینک ارسالی، اطلاعاتی مانند تاریخ ویزیت، نام پزشک و شناسه نیز درج شده است.

بیمار برای مشاهده نسخه الکترونیکی تامین اجتماعی می تواند از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir اقدام نماید.برای این منظور به سامانه es.tamin.ir وارد شوید.

مشاهده نسخه الکترونیکی توسط بیمار

برای استفاده از خدمات این سامانه  ep.tamin می بایست پیش از این در این سامانه ثبت نام نموده باشید، در صورتی که ثبت نام نموده اید بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

پس از این اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری ، کلمه عبور خود را وارد نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

بعد از ورود به سامانه برای مشاهده نسخه الکترونیک ep.tamin خود، از میان گزینه های موجود، گزینه بیمه شدگان و سپس زیر گزینه خدمات سلامت الکترونیک و در ادامه گزینه نسخ الکترونیکی من را انتخاب کنید.

نحوه مشاهده نسخه الکترونیکی توسط بیمار

با انجام این مراحل خواهید توانست به تمامی es. tamin. ir نسخه الکترونیک صادر شده دسترسی پیدا نموده و برای مشاهده نسخه الکترونیکی خود اقدام نمایید. 

همان طور که اشاره شد برای استفاده از این خدمات و مشاهده نسخه الکترونیک نسخه خود می بایست در  ep tamin این سامانه ثبت نام نموده باشید در صورتی که ثبت نام نموده اید باید با استفاده از گزینه ثبت نام مراحل ثبت نام خود را انجام نمایید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی es.tamin.ir سامانه ای است که جهت الکترونیکی شدن نسخه های بیماران سازمان تامین اجتماعی ایجاد شده است. پزشکان می توانند پس از انجام ثبت نام در این سامانه برای ثبت نسخه بیماران به صورت الکترونیکی اقدام نمایند. در سامانه راه اندازی شده اطلاعات مربوط به بیماران، پزشکان و مراکز درمانی به اشتراک گذاشته شده است.

مشاهده ep.tamin نسخه الکترونیک با کد رهگیری امکان پذیز است؟

در حال حاضر متاسفانه امکان ep.tamin.ir  مشاهده نسخه الکترونیک با کد رهگیری وجود نداره اما شما برای مشاهده ep.tamin ir نسخه الکترونیک به وسیله کد ملی و گذر واژه امکان پذیر می باشد.

ep.tamin.ir ثبت نسخ
ep.tamin.ir ثبت نسخ

امکانات سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin

خدمات سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin

در صورت فقدان یا مفقود شدن دفترچه، ep.tamin ir نسخه الکترونیک در سامانه موجود است.

امکان دسترسی به سوابق بیماری بیماران وجود دارد و ep.tamin.ir ثبت نسخ .

مشکلاتی نظیر ناخوانا بودن نسخه پزشک وجود ندارد.

ep.tamin.ir وجود اشتباهات پزشکیِ رایج کمتر است. 

ep.tamin ir افزایش سرعت خدمات رسانی پزشکان و کاهش زحمت بیماران را در بر دارد.

شرایط دریافت هزینه های بیمه تکمیلی، بهتر می باشد.

امنیت بیشتر برای ذخیره اطلاعات پزشکی بیماران وجود دارد.

مشاهده نسخه الکترونیکی و تجویز دارو توسط پزشک

مقاله پیشنهادی » سایت نوبت دهی تامین اجتماعی

در این مقاله در رابطه با سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin.ir ، نحوه ورود به این سامانه ، ثبت نام، مشاهده نسخه الکترونیکی توسط بیمار و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی ep.tamin.ir

سایت نسخه الکترونیک تامین اجتماعی سامانه ای است که توسط سازمان تامین اجتماعی کشور و جهت ثبت و صدور الکترونیکی نسخه های بیماران توسط پزشکان ومراکز درمانی راه اندازی شده است.

برای ep.tamin ورود به سامانه ep.tamin ir نسخه الکترونیک تامین اجتماعی کافیست به آدرس www.ep.tamin.ır مراجعه کنید.

بیماران برای مشاهده نسخ الکترونیکی خود باید به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir مراجعه کنند در مقاله بالا در این مورد به طور کامل توضیح داده شده است.

خیر، در حال حاضر چنین امکانی فراهم نیست و بیماران می توانند با استفاده از کد ملی خود و به روش توضیح داده شده برای مشاهده نسخه الکترونیک تامین اجتماعی خود اقدام کنند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

    1. در حال حاضر خیر. مشاهده نسخه الکترونیک با کد ملی و گذر واژه صورت می‌گیرد. همچنین برای ورود به سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی می توانید به آدرس http://www.ep.tamin.ir مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا