سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir

بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند به روش غیر حضوری و بدون مراجعه به مراکز تامین اجتماعی با مراجعه به سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی برای استعلام اعتبار دفترچه های درمانی خود اقدام نمایند.

بیمه شدگان این سازمان باید بدانند که روش های مختلفی برای استعلام اعتبار دفترچه تامین اجتماعی وجود دارد و بیمه شدگان می توانند با انجام این روش ها به صورت غیر حضوری و به آسانی از وضعیت اعتبار دفترچه بیمه خود مطلع شوند.

در ادامه مطلب در رابطه با سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir ، نحوه ورود به این سامانه و انجام استعلام اعتبار بیمه تامین اجتماعی با کد ملی، دیگر روش های استعلام اعتبار دفترچه و …. توضیح خواهیم داد. با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی

امروزه و با فراهم شده بسترهای الکترونیکی مناسب در کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند.

بسیاری از افراد و بیمه شدگان در صدد اطلاع از زمان اعتبار دفترچه تامین اجتماعی خود هستند تا بتوانند با علم به این موضوع برنامه ریزی لازم را انجام داده و بدانند چه زمانی باید به پزشک مراجعه نموده و هزینه های مربوطه را پرداخت کنند.

ادامه مطلب
سایت خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی که نیاز به اطلاع از وضعیت اعتبار دفترچه درمان خود دارند می توانند جهت استعلام اعتبار دفترچه های درمانی بیمه تامین اجتماعی بدون مراجعه حضوری و صرفا با استفاده از روش های در نظر گرفته شده به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.

برای استعلام دفترچه درمانی تامین اجتماعی راه های زیادی در نظر گرفته شده است، بیمه شدگان می توانند با استفاده از شش روش (سه روش اینترنتی و سه روش غیر اینترنتی) ، به صورت غیر حضوری اقدام به استعلام اعتبار دفترچه بیمه خود نمایند.

یکی از راه های استعلام اعتبار ، مراجعه به سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی pwa.tamin.ir می باشد. کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه و با کد ملی خود اقدام به استعلام وضعیت اعتبار نمایند.

 

ورود به سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir

امروزه سازمان های مختلف در راستای ارائه خدمات بیشتر به افراد و تسهیل و تسریع در روند انجام بسیاری از امور اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده اند، افراد می توانند با بهره گیری از بسترهای الکترونیکی مناسب ایجاد شده در کشور برای انجام کارهای خود صرفا به صورت غیر حضوری و بر خط اقدام نمایند.

یکی از تغییرات اساسی در زمینه دفترچه بیمه تامین اجتماعی؛ اقدام به حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی بود، افراد برای مراجعه به مراکز درمانی نیاز به ارائه دفترچه بیمه ندارند. این امر ممکن است بسیاری از افراد را در زمبنه اطلاع از زمان اعتبار بیمه درمانی با چالش مواجه کند. سازمان تامین اجتماعی کشور در این زمینه و برای اطلاع از اعتبار بیمه درمانی تامین اجتماعی تدابیر مختلفی اندیشیده است.

ادامه مطلب
سامانه سما نفت sama.oipf.ir

یکی از این راه ها ورود به سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی و استعلام وضعیت اعتبار بیمه می باشد.

برای ورود به سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی pwa.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی وارد خواهید شد و می توانید با استفاده از کد ملی خود اقدام به استعلام اعتبار نمایید.

 

نحوه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

بعد از ورود به سامانه pwa.tamin.ir می توانیدبرای استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی با کد ملی اقدام کنید.

بعد از ورود به سامانه، با استفاده از گزینه “استعلام وضعیت حمایت‌های درمان” و با ورود کد ملی خود در کادر مربوطه می توانید وضعیت بیمه درمانی خود را استعلام نمایید. کد ملی خود را وارد نمایید و پس از وارد کردن عبارت امنیتی موجود در صفحه گزینه “استعلام وضعیت” را کلیک کنید.

ورود به سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی

در صورت داشتن اعتبار، پیامی با این منظمون را دریافت خواهید نمود “تحت پوشش بیمه درمانی تامین اجتماعی می باشید.”

 

روش های استعلام اعتبار دفترچه درمانی

با استفاده از روش های زیر می توانید برای استعلام اعتبار بیمه تامین اجتماعی اقدام نموده و از وضعیت اعتبار بیمه خود اطلاع پیدا نمایید.

  • مراجعه به سایت medical.tamin.ir
  • با شماره گیری کد دستوری #۱۱۴۲۰۴* یا #۱۴۲۰۴*
  • با شماره گیری #1666*
  • با استفاده از بارکدخوان تعبیه شده در pwa.tamin.ir (برای ورود با موبایل)

 

برای ورود مستقیم به سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir کلیک کنید.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد با روش های مختلفی می توانید برای استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی خود اقدام نمایید، یکی از این روش ها مراجعه به سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی و اطلاع از اعتبار بیمه درمانی با استفاده از کد ملی می باشد.


در این مقاله در رابطه با سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی، نحوه ورود به این سامانه و اطلاع از اعتبار بیمه تامین اجتماعی با کد ملی و ….توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir

سایت استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی pwa.tamin.ir در دسترس می باشد و کاربران می توانند با مراجعه به سامانه و با استفاده از کد ملی خود ، وضعیت اعتبار بیمه خود را مشاهده نمایند.

خیر، با مراجعه به این سامانه و به طور رایگان می توانید از اعتبار بیمه درمانی تامین اجتماعی خود مطلع شوید.

در این رابطه در متن مقاله توضیحات لازم ارائه شده است. به متن مقاله بالا مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی pwa.tamin.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا