سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه ورود به سامانه جذب دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir

درحال حاضر در میان افراد تحصیل کرده افراد زیادی علاقه به دنبال تدریس در دانشگاه های علمی کاربردی را دارند. متقاضیان می بایست منتظر فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی  باشند و در صورت تمایل به تدریس در این دانشگاه، برای شرکت در آزمون های ورودی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام خود را انجام دهند.

طبق اخبار که اعلام شده قائم‌ مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به مدت ۲ هفته تا ۱۵ آذر با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام را انجام دهند.

در ادامه مقاله به توضیح در رابطه با سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی به نشانی jam.uast.ac.ir خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

زمان انتشار فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

معرفی سامانه جذب دانشگاه علمی کاربردی

سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی که به نشانی اینترنتی jam.uast.ac.ir معرف می باشد با هدف ثبت نام و پیگیری متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی و کاربردی راه اندازی شده است. داوطلبان که تمایل دارند به عنوان مدرس در دانشگاه علمی کاربردی استخدام شوند، می بایست در زمان اعلام شده توسط دانشگاه علمی کاربردی به سامانه جذب دانشگاه علمی و کاربردی jam.uast.ac.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند.

ورود به سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir

متقاضی که برای ثبت نام در فراخوان جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی شرایط لازم را دارند، در صورت تمایل می توانند به سامانه جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس اینترنتی jam.uast.ac.ir مراجعه نمایند و اطلاعات مورد نظر خود را ثبت کنند.

افراد متقاضی در قدم اول می بایست وارد سامانه و پنل کاربری خود در این سامانه شوند. در ادامه میپردازیم به نحوه ورود به سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی.

متقاضیان گرامی جهت ورود به سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی و کاربردی uast.ac.ir می بایست طبق مراحل زیر را انجام دهید:

در قدم اول ورود به سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی به نشانی jam.uast.ac.ir/login با وارد کردن نشانی آدرس مرورگر و یا در نوار جستجوی گوگل می توانید مستقیم وارد صفحه اصلی سامانه شوید.

اکنون در ادامه با وارد کردن اطلاعات خود که شامل نام کاربری / کد ملی کلمه عبور کد امنیتی را وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه آبی رنگ “ورود” کلیک  کنید تا وارد پرتال کاربری خود در سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir شوید.

ثبت نام در سامانه دانشگاه علمی کاربردی

اگر شما جز افرادی هستید که برای بار اول وارد سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir می شوید در ابتدا می بایست در این سایت ثبت نام انجام دهید در ادامه نحوه ثبت نام تصویری را به شما کاربر عزیز آموزش خواهیم داد.

سامانه جذب دانشگاه علمی کاربردی  نتایج جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی  نتایج جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ زمان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی  سامانه جامع جذب و مدرسان سامانه جذب حق التدریس دانشگاه غیرانتفاعی سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1401 رشته های مورد نیاز جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی  مبلغ حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ سامانه جذب مدرس دانشگاه پیام نور سوالات مصاحبه اساتید حق التدریس علمی کاربردی  استعلام کد مدرسی دانشگاه علمی کاربردی  نحوه دریافت کد مدرسی دانشگاه علمی کاربردی 

 برای استفاده از خدمات این سامانه باید ثبت نام کنید. اگر تا حالا نام کاربری خود را ایجاد نکرده‌اید با کلیک روی دکمه زیر همین حالا ثبت نام کنید. اکنون بعد از ورود به سامانه jam uast ac به بخش “ثبت نام” مراجعه کنید.

سپس وارد صفحه ثبت نام در سامانه جامع علمی  کاربری می شوید با تکمیل کردن کادر های مربوطه که شامل نام خانوادگی، کد ملی، شماره همراه می باشد اکنون دریافت کد تایید اعتبار و تعیین نام کاربری و کلمه عبور را پیش رو دارید و در قدم آخر نیز بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا حساب کاربری شما در این سامانه ثبت شود.

برای ورود به پرتال کاربری خود در سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir می بایست بعد از ثبت نام مجدد به صفحه اصلی این سامانه وارد شده و در کادر های ورود نظر اطلاعات خود را که در صفحه ثبت نام تکمیل نموده اید را وارد کرده تا با موفقیت وارد پنل کاربری خود شودید.

شرایط ثبت نام در سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیان که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری می باشند در صورت  واجد شرایط باشند کی توانددر این سامانه ثبت نام کنند. همچنین این افراد می بایست در زمان اعلام شده به سامانه مربوطه مراجعه کنند.

شرایط عمومی که افراد داوطلب می بایست داشته باشند عبارت است:


  • اعتقاد و التزام عملی به مبانی نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی ایران
  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از دین های مورد تایید در قانون اساسی کشور
  • تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه
  • داشتن تابعیت ایرانی
  • نداشتن سوء پیشینه کیفری
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر
  • داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت
  • عدم وابستگی به احزاب و گروه های غیرقانونی

شرایط اختصاصی داوطلبان نیز عبارتند از:

  • داوطلب باید حداقل ۲۸ و حداکثر ۷۰ سال داشته باشد.
  • مدرک دکتری یا کارشناسی ارشد مرتبط داشته باشد.
  • حداقل معدل برای دوره کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی ۱۵٫۵ است.
  • کسانی که مدارکی پایین تر از کارشناسی ارشد دارند، پذیرفته نخواهند شد.
  • کسانی که مدارک دوره های تحصیلی آنها الکترونیکی، غیر حضوری، نیمه حضوری و مجازی است، پذیرفته نخواهند شد.
سؤالات متداول سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir

http://jam.uast.ac.ir می توانید به این آدرس سایت مراجعه کنید.

نتایج جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی توسط سامانه jam.uast.ac.ir در پرتال کاربری شما اعلام می شود.

بله باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید.

با هدف ثبت نام و پیگیری متقاضیان راه اندازی شده است.

حقوق تدریس در دانشگاه علمی کاربردی طبق اعلام هر ساله توسط مدیران علمی کاربری اطلاع رسانی می شود برای اطلاع از قیمت تدریس در دانشگاه علمی کاربردی به سایت uast.ac.ir دانشگاه علمی کابری مراجعه کنید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی jam.uast.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    من تو قسمت هزینه ثبت نام رمز دوم نداشتم زمان ثبت نام هم تمام شد ثبت نامم ناقص موند چکار کنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا