سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه ثبت نام المپیاد دانش آموزی  سایت المپیاد کشور oly.medu.ir اعلام نتایج Oly medu ir 1400 1401 مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی  سایت همگام نتایج المپیاد  دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی  http //oly.medu.ir قابل مشاهده و دريافت است oly.medu.ir ورود ثبت نام المپیاد دانش آموزی متوسطه اول

 المپیاد دانش آموزی در حال حاضر یکی از رقابت های بزرگ‌ علمی جهانی در بین دانش‌آموزان پایه های دهم و یازدهم می باشد المپیاد دانش آموزی بین دانش آموزان هجده سال در میان کشورهای مختلف برگزار میگردد و به دلیل ارائه خدمات غیرحضوری برای متقاضیان، وزارت آموزش و پرورش نیز برای رفاه حال دانش آموزان سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir را راه اندازی کرده است.

هر ساله افراد زیادی از دانش آموزان  متوسطه دوم : در پایه های دهم و یازدهم برای شرکت در آزمون های المپیاد در رشته های مورد نظر خود به سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir مراجعه می کنند. همچنین آزمون های المپیاد دانش آموزی تنها برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم می باشد.

به دلیل اهمیت بالا این سامانه برای دانش آموزان و مدیران مدارس در ادامه مقاله می پردازیم به نحوه ثبت نام المپیاد دانش آموزی در سامانه المپیاد دانش آموزی  Student Olympiad پس ما را همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی را مورد نحوه ثبت نام المپیاد دانش آموزی به دست آورید.

ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با همکاری باشگاه دانش پژوهان جوان و با دستور مستقیم آموزش و پرورش با هدف ارائه خدمات غیرحضوری مربوط به المپیادهای دانش آموزی طراحی و راه اندازی شده است.

آموزش و پرورش در حال حاظر سامانه های مختلفی برای رفاه دانش آموزان طراحی و راه اندازی کرده است با این روش گسترش خدمات غیره حضوری، خود را افزایش دهد همچنین متقاضیان المپیادهای علمی بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق اینترنت با مراجعه به آدرس اینترنتی http //oly.medu.ir برای انجام تمامی مراحل نام ثبت نام، پرداخت هزینه، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و اطلاعیه های برگزاری المپیادهای دانش آموزی اقدام کنند.

با توجه به توضیحات که الان برای شما شرح دادیم دانش آموزان متضاضی می توانند در زمان های اعلام شده با مراجعه به سامانه المیاد دانش آموزی | oly.medu.ir نسبت به انجام مراحل ثبت نام المپیاد رشته مورد علاقه خود اقدام کنند.

همچنین به خاطر داشته باشید بخاطر آن که المپیاد دانش آموزی بصورت سه مرحله ای برگزار می شود. المپیادها در 9 رشته مختلف از جمله کامپیوتر، نجوم و اختر فیزیک، شیمی، سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی، زیست شناسی، ریاضیات، ادبی و فیزیک اجرا می شود. متقاضیان می بایست مبلغ را در هنگام ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی واریز کرده و بعد کد دریافت شده از کارت اعتباری را وارد نمایند.

برای ثبت نام المپیاد دانش آموزی رشته مورد نظر می بایست در قدم  اول آدرس اینترنتی oly.medu.ir را در مرورگر گوشی یا کامپیوتر خود جستجو کنید تا مستقیم وارد سایت اصلی المپیاد دانش آموزی، شوید حال باید کدملی و رمز عبور سایت همگام خود را در بخش های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

  • دانش آموزان می توانند با وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام وارد صفحه خود در سامانه ثبت نام المپیاد دانش آموزی شوند.
  • در صورت فراموشی رمز عبور همگام جهت دریافت رمز همگام به مدرسه خود مراجعه کنید.

در قدم بعدی باید نقش خود را به عنوان دانش آموز و سازمان مربوطه را به عنوان نام مدرسه انتخاب کرده و بر روی گزینه “تایید” کلیک نمایید. (طبق تصویر زیر)

نحوه ثبت نام المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

با طی کردن مراحل که تا الان برای شما توضیح دادیم می بایست اکنون در صفحه اصلی سامانه قرار گرفته باشید در قدم  اول بر روی گزینه “ماژول ها” کلیک کنید تا یک کادر برای شما نمایش داده شود حالا بر روی گزینه “المپیادهای دانش آموزی” کلیک کنید. (طبق عکس زیر عمل کنید)

 

  • اکنون وارد صفحه ای می شوید که امکان انتخاب گزینه ثبت نام المپیادهای دانش آموزی در رشته های مختلف فراهم می باشد، حال باید بر روی ثبت نام رشته مورد نظر خود کلیک نمایید.
  • سپس وارد مرحله ای می شوید که باید تمامی مشخصات خواسته شده را به همراه عکس پرسنلی خود در سامانه وارد کنید.

در نهایت با انجام مراحل گفته شده قبلی وارد صفحه پرداخت هزینه می شوید و بعد از پرداخت هزینه مربوط به المپیاد دانش آموزی، پیامی مبنی بر ثبت نام با موفقیت انجام شد را مشاهده خواهید کرد، در این مرحله کد رهگیری که مشاهده می کنید را نزد خود نگه دارید.

دانش آموزان شرکت کننده در المپیادهای دانش آموزی باید در زمان مقرر اعلام شده برای مشاهده ننتایج المپیاد دانش آموزی سال تحصیلی 1401 – 1402 به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در سراسر کشور در رشته های مختلف برگزار می گردد. این آزمون بزرگ علمی هر ساله در رشته های مختلفی از جمله زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، جغرافیا و…. برگزار می گردد و داوطلبان شرکت کننده در این المپیادهای دانش آموزی باید در چند مرحله مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند.

نحوه مشاهده اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

اعلام نتایج مراحل مختلف المپیاد های علمی دانش آموزی به صورت اینترنتی از طریق سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir انجام می شود. به این صورت که متقاضیان طبق دستور عمل زیر، پس از مراجعه به سایت مذکور سپس با وارد کردن اطلاعات خواسته شده وارد صفحه ی خود شده تا بتوانند نتایج را مشاهده نمایند.

  • وارد سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir شوید.
  • کد ملی و رمز عبور همگام خود را در فیلد های مربوطه وارد کنید.
  • سپس گزینه “المپیاد دانش آموزی” را انتخاب نموده و نتایج خود را مشاهده نمایید.

یکی دیگر از خدمات سایت المپیاد دانش آموزان این می باشد که بعد از اعلام نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی، نسبت به نتیجه کارنامه دریافتی خود اعتراض داشته باشند.به همین دلیل در صورت قابل قبول بودن دلایل این افراد، امکان درخواست تجدید نظر وجود دارد. بنابراین متقاصیان می توانند در صورت دارا بودن اعتراض به نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی درخواست تجدید نظر خود را ثبت و ارسال کنند و در بازه زمانی یک تا دو هفته پس از اعلام نتایج منتظر نتیجه آن باشند.

شرایط ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

رشته المپیادیپایه تحصیلیرشته تحصیلیتسهیلات بنیاد ملی نخبگانامتیاز ورود به دانشگاهتوضیحات
ادبیدهم و یازدهمتمامی رشته های تحصیلی+🔔+🔔شرکت دانش آموزان پایه تحصیلی دهم در این دوره آزمایشی است در نتیجه به دوره آموزشی تابستان وارد نمی شوند.
اقتصاد و مدیریت11 و 12تمامی رشته ها–👋🏻–👋🏻 
تفکر و کارآفرینی11 و 12تمامی رشته ها   
جغرافیا11 و 12ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی–👋🏻–👋🏻چون سوالات این رشته در المپیاد جهانی به زبان انگلیسی است، برخی از سوالات آزمون ملی هم به زبان انگلیسی مطرح می شوند.
ریاضی11 و 12تمامی رشته ها+🔔–👋🏻بر مبنای بالاترین امتیاز کسب شده ۶۰۰ نفر از هر دو پایه تحصیلی ده و یازدهم به مرحله بعد وارد می شوند و ۹۰۰ نفر بعدی نیز به منظور آمادگی بیشتر و فقط به صورت آزمایشی وارد این مرحله خواهند شد.
زیست شناسی11 و 12تمامی رشته ها+🔔+🔔 
سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی11 و 12تمامی رشته ها+🔔–👋🏻برگزیدگان این المپیاد در دوره آموزشی تابستان و دارندگان مدال در سایر رشته های المپیادی نیز باید در مرحله اول این آزمون شرکت کنند.
شیمی11 و 12تمامی رشته ها+🔔+🔔شرکت دانش آموزان پایه تحصیلی دهم در این رشته به صورت آزمایشی است و به دوره آموزشی تابستان راه پیدا نمی کنند.
علوم زمین11 و 12علوم تجربی، ریاضی فیزیک، فنی و حرفه ای–👋🏻–👋🏻 
فیزیک11 و 12تمامی رشته ها+🔔+🔔شرکت دانش آموزان پایه تحصیلی دهم در این رشته به صورت آزمایشی است و به دوره آموزشی تابستان راه پیدا نمی کنند.
کامپیوتر11 و 12تمامی رشته ها+🔔+🔔دارندگان مدال نقره این رشته مربوط به سال قبل می توانند بدون نیاز به شرکت در مراحل اول و دوم به مرحله تابستان وارد شوند.
نانو فناوری11 و 12تمامی رشته ها+🔔–👋🏻 
نجوم و اختر فیزیک11 و 12تمامی رشته ها+🔔+🔔 
      
      

 

نحوه ثبت نام المپیاد دانش آموزی  سایت المپیاد کشور oly.medu.ir اعلام نتایج Oly medu ir 1400 1401 مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی  سایت همگام نتایج المپیاد  دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی  http //oly.medu.ir قابل مشاهده و دريافت است oly.medu.ir ورود ثبت نام المپیاد دانش آموزی متوسطه اول

مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی

راهنمای مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی

همان طور که اشاره شد دانش آموزان شرکت کننده در مراحل مختلف المپیادهای دانش آموزی باید برای مشاهده نتایج المپیادهای دانش آموزی طبق زمان بندی ارائه شده و از طریق سامانه my.medu.ir اقدام نمایند.

در ادامه می توانید راهنمای مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی را مطالعه نمایید.

برای مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی یعنی my.medu.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجوی عبارت مذکور به طور مستقیم به پرتال وزارت آموزش و پرورش وارد خواهید شد

سایت اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

 

برای ورود به حساب کاربری خود در این سامانه باید اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید.

 

در صفحه اصلی پورتال وزارت آموزش و پرورش ابتدا نقش خود به عنوان دانش آموز را انتخاب نموده و کد ملی و رمز عبور خود (رمز عبور سامانه همگام) و شماره سریال شناسنامه را در کادرهای مخصوص وارد نمایید.

نتایج المپیاد دانش آموزی

 

بعد از این کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

با انجام این مراحل خواهید توانست به حساب کاربری خود در سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی وارد شده و نتایج این المپیادها را مشاهده نمایید.

سؤالات متداول سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

برای ورود به این سامانه باید نشانی اینترنتی oly.medu.ir را در مرورگر درج و جستجو کرده و مطابق با مراحل گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

نتایج از طریق سایت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی به نشانی oly.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

سلام، آخرین هزینه ای که برای ثبت نام در سامانه المپیاد دانش آموزی در نظر گرفته شده است مبلغ 40 هزارتومان می باشد.

دانش آموزان و مدیران واحد آموزشی میتوانند تا قبل از پرداخت الکترونیکی مبلغ ثبت نام، نسبت به لغو ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است چنانچه پس از پرداخت وجه و قطعی شدن ثبت نام، از شرکت در آزمون انصراف داده شود وجه پرداختی مسترد نخواهدشد.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (122 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا