سایت اداره كل آموزش و پرورش گلستان golestan.medu.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اداره كل آموزش و پرورش گلستان golestan.medu.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت آموزش و پرورش استان گلستان زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و در راستای ارائه خدمات متنوع به اقشار مختلف ایجاد شده است.

سایت آموزش و پرورش استان گلستان با آدرس golestan.medu.gov.ir در دسترس می باشد . افراد مختلف از جمله دانش آموزان، معلمان، کارمندان آموزش و پرورش و حتی عموم مردم می توانند به این سامانه مراجعه نموده و از امکانات و خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایند.

در ادامه این مطلب در خصوص سایت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان golestan.medu.gov.ir ، نحوه ورود به این سامانه ، امکانات و بخش های مختلف آن و … توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

سایت آموزش و پرورش استان گلستان

در گذشته انجام بسیاری از کارها صرفا با مراجعه حضوری به مراکز مختلف انجام می گردید و افراد می بایست  به صورت حضوری برای انجام بسیاری از کارها اقدام می نمودند این فرآیند علاوه برافزایش تردد و مراجعات غیر ضروری باعث صرف زمان و اتلاف وقت نیز می شد.

اکنون با ایجاد بسترهای الکترونیک مناسب در کشور و وجود سامانه های زیادی که راه اندازی شده است کاربران می توانند به صورت غیر حضوری به این سامانه ها مراجعه نموده و بدون اتلاف وقت و زمان از امکانات و خدمات ارائه شده متناسب با نیاز خود استفاده نمایند.

وزارت آموزش و پرورش کشور برای ارائه خدمات غیر حضوری به کاربران مختلف از جمله دانش آموزان و فرهنگیان، اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده است این افراد می توانند با مراجعه به سامانه ها از خدمات و بخش های مختلف آن استفاده نمایند.

اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان هم در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده به افراد مختلف سامانه ای با نام سایت آموزش و پرورش استان گلستان را ایجاد نموده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی golestan.medu.gov.ir در دسترس است و کاربران با مراجعه به این سامانه می توانند از بخش های مختلف آن استفاده نمایند.

امکانات زیادی از جمله امكان ثبت و پيگيري انتقادات، پيشنهادات، شكايات و همچنین خدمات الکترونیک متناسب با دانش آموزان، معلمان ، خدمات عمومی و … با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان گلستان در دسترس کاربران خواهد بود.

همچنین افراد مختلف می توانند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان گلستان guilan.medu.ir از آخرین اخبار و اطلاعیه های آموزشی مرتبط ، مطلع شوند.

ورود به سایت آموزش و پرورش گلستان

همان طور که گفته شد افراد مختلف از جمله دانش آموزان، معلمان ، والدین و … می توانند به سامانه آموزش و پرورش استان گلستان golestan.medu.gov.ir مراجعه نموده و از امکاناتی که در دسترس آنان قرار داده شده به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

مراجعه کنندگان به این سامانه می توانند علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های این سازمان از امکانات ارائه شده در بخش میز الکترونیک نیز بهره برده و یا برای ثبت انتقادات، شکایات و … از طریق این سامانه اقدام نمایند.

برای ورود به سایت آموزش و پرورش استان گلستان باید به این ترتیب عمل نمایید.

– در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی golestan.medu.gov.ir را تایپ نموده و جستجو نمایید.

بعد از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت آموزش و پرورش گلستان وارد خواهید شد.

سایت آموزش و پرورش استان اردبیل

بعد از اینکه به این سامانه وارد شدید می توانید تمامی بخش ها وامکانات مختلف سامانه را مشاهده نمایید و متناسب با نیاز خود از بخش های مختلف استفاده کنید.

-بعد از ورود به این سامانه برای ورود به حساب کاربری خود روی گزینه مشخص شده کلیک نمایید.

ورود به سایت آموزش و پرورش استان اردبیل

– اطلاعات کاربری خود از جمله آدرس ایمیل و کلمه عبور را وارد نموده و بعد از ورود این اطلاعات کد امنیتی درج شده در صفحه را نیز در قسمت مربوط به آن وارد نموده و سپس بر روی دکمه ورود کلیک نمایید.

نحوه ورود به حساب کاربری در سایت آموزش و پرورش اردبیل

بعد از انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود در سایت آموزش و پرورش استان گلستان وارد شده و از امکانات سامانه استفاده نمایید.

امکانات سایت آموزش و پرورش استان گلستان guilan.medu.ir 

سایت آموزش و پرورش استان گلستان golestan.medu.gov.ir دارای بخش های مختلفی می باشد.

همان طور که اشاره شد افراد مختلف، معلمان، دانش آموزان، کارکنان آموزش پرورش، اولیا دانش آموزان و … با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان می توانند به صورت غیر حضوری از بخش های مختلف استفاده کنند.

همان طور که در عکس زیر هم مشاهده می کنید این سامانه دارای قسمت های مختلفی می باشد در ادامه به معرفی بخش های مختلف سایت آموزش و پرورش گلستان می پردازیم.

خدمات مختلف سایت آموزش وپرورش استان اردبیل

صفحه نخست سایت آموزش و پرورش گلستان 

در صفحه اصلی این سایت می توانید از آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده، تازه های وزارت آموزش و پرورش، آخرین اخبار شهرستان های استان گلستان ، آموزش و پرورش گلستان تعطیلی مدارس و … اطلاع پیدا نمایید.

آموزش و پرورش استان گلستان 

در این قسمت می توانید از گزینه های موجود بهره برده و با استفاده از گزینه هایی از جمله معرفی استان ، شورای معاونان استان، روسای آموزش و پرورش استان گلستان در این زمینه ها اطلاعات بیشتری به دست آوردید.

خدمات الکترونیک آموزش و پرورش گلستان 

با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان گلستان و از این طریق میتوانید به سایت های دیگر از جمله آموزش پرورش گلستان فیش حقوقی ، اتوماسیون اداری، بیمه تکمیلی و…. مراجعه نمایید.

یکی از مهمترین بخش های سایت آموزش و پرورش استان گلستان بخش خدمات الکترونیک این سامانه است

این قسمت به بخش های مختلفی تقسیم شده است و دانش آموزان، فرهنگیان و والدین آنان و حتی عموم مردم می توانند با انتخاب بخش مربوط به خود، لیستی از سامانه های مرتبط را مشاهده نموده و با مراجعه به آنان از امکانات مد نظر خود استفاده نمایند.

برای ورود به هر کدام از سامانه های مد نظر فقط کافی است بر روی آن گزینه کلیک نمایید.

از جمله سامانه های که می توانید از این بخش به آنان دسترسی پیدا کنید می توان به این موارد اشاره کرد

–        سامانه اسکان فرهنگیان

–        سامانه رتبه بندی معلمان

–        سامانه جامع سواد آموزی

–        سامانه سیدا دانش آموزی

–        سامانه ثبت المپیادهای علمی

–          سامانه پاسخگویی به شکایات

–        سامانه سناد

–        سامانه ثبت المپیادهای علمی

–        سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

–        سامانه فیش حقوقی اداره کل آموزش و پرورش

–        سامانه اعلام نتایج مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و …

–        و …

بخش اخبار

با مراجعه به بخش اخبار در سامانه آموزش و پرورش می توانید از آخرین اخبار و اطلاعیه ها، اخبار مربوط به  تعطیلی و تاخیر مدارس گلستان مطلع شوید.

پایگاه های زیر مجموعه

بعد از مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان گلستان از قسمت پایگاه های زیر مجموعه، خواهید توانست لیست تمامی پایگاه های زیر مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و مناطق را مشاهده کنید.

ارتباط با ما

در این قسمت اطلاعات ارتباطی این اداره برای شما درج شده است. با کلیک بر روی گزینه ارتباط با ما به سمت پایین صفحه هدایت می شوید و مشاهده می کنید که اطلاعاتی از قبیل شماره تلفن اداره ، پست الکترونیک و آدرس اداره آموزش و پرورش گلستان در این قسمت درج شده است.

دانستنی ها

در این قسمت می تواند به اطلاعات مربوط به مدارس و اخبار مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین در این بخش و با ورود به صفحه جدید می توانید از گزینه مربوط به فیلتر زمان استفاده کنید و موارد مد نظر را در بازه های زمانی دلخواه خود مشاهده کنید

آدرس اداره کل  آموزش و پرورش استان گلستان 

آدرس آموزش و پرورش استان گلستان : گلستان – میدان باکری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان

برای ورود مستقیم به سایت آموزش و پرورش گلستان کلیک کنید.

در این مقاله به توضیح و معرفی در مورد سایت آموزش پرورش استان گلستان، امکانات و بخش های مختلف آن و … پرداخته شد در صورتی که تمایل دارید نظرات، انتقادات ، پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید می توانید از قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید.

لینک های  مستقیم ورود

      به  سایت های  اداره كل آموزش و پرورش کشور

لینک استانهای آدرس استانهای کشور

سمنان : semnan.medu.ir

استان کردستان :  kurd.medu.ir

آذربایجان غربی : wa.medu.ir

  کرمان : kerman.medu.ir

اصفهان : isf.medu.ir

کرمانشاه :  kermanshah.medu.ir

گیلان : guilan.medu.ir

شهر تهران : Tehran.medu.ir

خراسان شمالی : khn.medu.ir

سیستان و بلوچستان : sb.medu.ir

بوشهر : bushehr.medu.ir

البرز : ALBOrz.medu.ir

قم :  qom.medu.ir

زنجان :  zanjan.medu.ir

آذربایجان شرقی :  ea.medu.ir

ایلام : ilam.medu.ir

 شهرستان های استان تهران : teo.medu.ir

لرستان : lorestan.medu.ir

خوزستان :   khouz.medu.ir

همدان : hamedan.medu.ir

سایت کل آموزش و پرورش : medu.ir

مازندران :  mazand.medu.ir

سایت مای مدیو : my.medu.ir سازمان سنجش آموزش کشور :  www.sanjesh.org
مرکزی : markazi.medu.ir خراسان رضوی : razavi.medu.ir
هرمزگان : hormozgan.medu.ir

فارس : fars.medu.ir

سؤالات متداول سایت اداره كل آموزش و پرورش گلستان

سایت آموزش پرورش گلستان با آدرس اینترنتی golestan.medu.gov.ir در دسترس قرار دارد و با مراجعه به این سامانه می توانید از بخش های مختلف آن استفاده نمایید.

با وارد کردن اطلاعات مربوط به ایمیل و رمز عبور خود و به روش گفته شده در متن بالا می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

در مورد امکانات و بخش های مختلف این سایت در متن بالا توضیحات لازم ارائه شده است.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اداره كل آموزش و پرورش گلستان golestan.medu.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. با سلام خسته نباشید

    سه سال یا بیشتر هست که از استان گلستان منطقه آق قلا درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم کرده ایم سه بار از طریق پیشخوان و … درخواست داده ایم ولی اصلا جوابیه نمی دهند و گرفتن مدرک کاردانی اینجانب بهروز لک زایی به این تاییدیه نیاز هست / خواهشمند م راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا