ورود به سامانه ساجون sajoon.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه ساجون sajoon.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ساجون sajoon.ir

یکی از سامانه هایی که برای ارائه خدمات به ایثارگران وزارت نیرو ایجاد شده است سامانه ساجون می باشد.

در سال های اخیر و با فراهم شدن امکانات و زیر ساخت های لازم الکترونیکی، سازمان های بسیاری برای تسریع در روند انجام امور و خدمات رسانی به صورت غیر مستقیم اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های مختلفی نموده و با استفاده از این سامانه ها به صورت غیر حضوری خدمات مورد نیاز را به افراد مختلف ارائه ی نمایند.

وزارت نیرو هم در راستای ارائه خدمات با کیفیت تر و پیش گیری از اتلاف زمان اقدام به ایجاد سامانه هایی برای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری نموده است. یکی از سامانه های راه اندازی شده توسط وزارت نیرو، سامانه ساجون می باشد

سامانه ساجون sajoon.ir توسط وزارت نیرو و با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به ایثارگران شاغل و و بازنشسته در ادارات و مراکز زیر مجموعه ی این وزارت راه اندازی شده است.

این سامانه راه اندازی شده توسط وزارت نیرو فقط به ایثارگران شاغل و بازنشسته در زیر مجموعه های این وزارت ارائه خدمت می نماید و از این رو سامانه یکپارچه ای محسوب می شود.

سامانه ساجون

سامانه ساجون برای ارائه خدمت به ایثارگران شاغل و بازنشسته در واحدهای مختلف وزارت نیرو راه اندازی شده است. کلیه ایثارگرانی که در واحدهای تحت پوشش وزارت نیرو مشغول به کار و فعالیت بوده و یا بازنشسته شده اند می توانند برای بهره مندی از خدمات و مزایای در نظر گرفته شده به این سامانه مراجعه نمایند .

سامانه ساجون با آدرس اینترنتی sajoon.ir در دسترس می باشد. ایثارگران شاغل در این مجموعه می توانند به این سایت مراجعه نموده و بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری از خدمات مختلف ارائه شده در این سامانه استفاده نمایند.

سامانه ساجون یکی از سامانه هایی است که به تازگی و در سال های گذشته در جهت خدمت رسانی به ایثارگران شروع بهه فعالیت نموده اس ت و پیش از راه اندازی این سامانه این افراد باید به سامانه های دیگری مراجعه می نمودند ولی با راه اندازی این سامانه به صورت یکپارچه، خدمات با کیفیت بهتری به ایثارگران بازنشسته و شاغل ارائه می شود.

نحوه ورود به سامانه ساجون sajoon.ir

راه اندازی سامانه ساجون باعث شده است که ایثارگران بخش های مختلف زیر نظر وزارت نیرو برای انجام امور خود و بهره گیری از خدمات و مزایای در نظر گرفته شده به این سامانه مراجعه نمایند. این افراد می توانند به جای مراجعات حضوری به سازمان ها  وارگان های مرتبط یا مراجعه به سایر سامانه ها ، برای دریافت خدمات مورد نظرشان به سامانه sajoon.ir مراجعه کنند.

برای استفاده از خدمات و امکانات این سامانه لازم است ابتدا به این سامانه ورود پیدا نمایید.

برای ورود به این سامانه لازم است ابتدا آدرس اینترنتی سامانه ساجون یعنی sajoon.ir را در باکس جستجو در صفحه مرورگر خود تایپ نموده و سرچ نمایید.

با جستجو عبارت مذکور، شما به طور مستقیم به سایت ساجون وارد خواهید شد.

ساجون

 

  • برای ورود به پنل کاربری سامانه ساجون بر روی گزینه “ورود به سامانه ” کلیک نمایید.

به سامانه ساجون

 

  • بعد از ورود به صفحه جدید باید اطلاعات خواسته شده را در جای مخصوص وارد نمایید.

ورود به سامانه ساجون

اطلاعات خود از قبیل نام کاربری(کد ملی) ، کلمه عبور و کد امنیتی درج شده در صفحه را در فیلدهای مربوطه وارد نموده و بعد ازآن بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

بعد از ورود این اطلاعات خواهید توانست به پنل کاربری خود در سامانه sajoon.ir وارد شوید.

نحوه ثبت نام در سامانه ساجون

کلیه ایثارگران شاغل و بازنشسته وزارت نیرو برای استفاده از امکانات سامانه ساجون باید در این سامانه ثبت نام نموده تا بتوانند به پنل کاربری خود در سایت ساجون وارد شده و بتوانند از تمامی امکانات این سامانه استفاده نمایند.

 بنابراین در صورتی که در صدد ورود به این سامانه و استفاده از امکانات آن می باشید باید ابتدا در این سامانه ثبت نام نمایید.

برای ثبت نام در سامانه ساجون لازم است به سایت ساجون sajoon.ir وارد شوید.

بعد از ورود به سامانه ساجون برروی گزینه “ثبت نام در سامانه ” کلیک نمایید.

نام در سامانه ساجون

بعد از اقدام به ثبت نام در این سامانه و کلیک بر روی گزینه ثبت نام، به صفحه جدیدی وارد خواهید شد.

بعد از ورود به صفحه جدید اطلاعات خواسته شده  از جمله این موارد را وارد نمایید.

  • نام کاربری، کلمه عبور ، تکرار کلمه عبور، نام ، نام خانوادگی، کد ملی، شماره همراه، پست الکترونیکی، محل خدمت، وضعیت

ثبت نام در سامانه ساجون

در صورتی که نیاز به تعیین محل خدمت رسانی خود دارید باید به کارگزینی اداره محل خدمت مراجعه نمایید.

بعد از تکمیل و وارد کردن اطلاعات گفته شده بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

خدمات سامانه ساجون

همان طور که اشاره شد سایت ساجون برای ارائه خدمات به ایثارگران شاغل و یا بازنشسته در مجموعه های مختلف زیر نظر وزارت نیرو راه اندازی شده است. این افراد برای استفاده از این خدمات و امکانات باید به سایت ساجون وارد شده و برای ورود به پنل کاربری خود اقدام کنند. در صورتی که دارای نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه ساجون نمی باشید لازم است ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده و بعد از آن برای ورود خود اقدام نمایید.

این سامانه علاوه بر خدما ت اشاه شده در متن، دارای کارکرد های دیگری نیز می باشد.

از جمله اینکه اطلاعات ایثارگری ، ایثارگران شاغل در بخش های مختلف وزارت نیرو، در این سامانه ثبت شده و تمامی اطلاعات ایثارگری این افراد در این سامانه ذخیره و نگهداری می گردد.

افرادی که نیاز به تکمیل فرم گزارش جامع ایثارگران دارند می توانند به سامانه ساجون مراجعه نموده و برای تکمیل و ارسال فرم مذکور اقدام کنند.

 

سامانه sajoon.ir با هدف ارائه خدمت به ایثارگران شاغل و یا بازنشسته در بخش های مختلف زیر نظر وزارت نیرو راه اندازی شده است.

 ایثارگران شاغل و بازنشسته در بخش های مختلف وزارت نیرو برای بهره گیری از خدمات و مزایای در نظر گرفته شده باید به سامانه ساجون با آدرس اینترنتی sajoon.ir مراجعه نموده و برای ورود و یا ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

در صورتی که برای ورود به سایت ساجون دچار مشکل شده اید و یا سوالی دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (17 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه ساجون sajoon.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا