سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.ir

فرهنگیان و معلمانی که علاقمند به شرکت در جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان هستند می توانند برای ارسال آثار خود به این جشنواره از طریق سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.ir اقدام نمایند.

هر ساله سازمان بسیج فرهنگیان اقدام به برگزاری جشنواره ای با نام جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان در سطح کشور می نماید. تمامی فرهنگیان علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند بعد از انجام مراحل، آثار خود را در سایت دبیرخانه یا همان سایت شعف فرهنگیان با آدرس اینترنتی sci-cbo.ir بارگذاری و ارسال نمایند.

در صورتی که شما هم قصد شرکت در جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان را دارید و یا در ورود به سامانه دچار مشکل شده اید این مطلب می تواند به شما کمک نماید. در ادامه این مطلب در خصوص سایت شعف فرهنگیان، نحوه ورود و ثبت نام در سامانه شعف فرهنگیان و … بیشتر توضیح داده خواهد شد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد
1613 907 909

سایت شعف فرهنگیان 

جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان هر ساله توسط سازمان بسیج فرهنگیان کشور و با همکاری تعدادی از  معاونت‌های وزارت آموزش و پرورش از جمله معاونت پرورشی دانشگاه فرهنگیان، پژوهشگاه مطالعات و… برگزار می گردد. در سال 1401 هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان با دو محور ويژه عموم فرهنگيان و فعالين عرصه تعليم و تربيت و ويژه هيئت هاي انديشه ورز شبکه علمي فرهنگيان برگزار شد.

 از آن جایی که فرهنگیان نقش بسیار عمده و ویژه ای در تربیت نسل جدید و انتقال دانش به نسل کنونی دارند ایجاد فضای رقابتی و شرکت آنان در اینگونه جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی می تواند نقش بسیار بزرگی در ارتقا دانش و سطح آگاهی نسل جدید داشته باشد.

فرهنگیان علاقمند به شرکت در جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت شعف فرهنگیان و ثبت نام در این سامانه آثار خود را در این سامانه بارگذاری نموده و در جشنواره شرکت نمایند.

علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند در بازه زمانی مشخص شده به سایت شعف sci-cbo.ir مراجعه نموده و آثار پژوهشی خود را به این جشنواره ارسال نمایند.

همچنین فرهنگیان می توانند با مراجعه و ورود به سامانه شعف فرهنگیان sci-cbo.ir از کلیه اطلاعیه ها ، بازه های زمانی و مراحل مختلف شرکت در جشنواه علمی و پژوهشی فرهنگیان اطلاع پیدا نموده و از تمامی جزئیات مربوط به برگزاری این جشنواره آگاه شوند. در ادامه نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه برای شما بیشتر توضیح داده خواهد شد.

ورود به سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.ir 

فرهنگیان علاقمند به شرکت در جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.irبرای شرکت و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

در گذشته متقاضیان علاقمندان به شرکت در جشنواره ها آثار خود را از طریق پست به دبیرخانه جشنواره ارسال می نمودند ولی هم اکنون با راه اندازی سامانه های مختلف ، شرکت و ارسال آثار در جشنواره ها نیز از طریق سامانه ها امکان پذیر شده و افراد علاقمند می توانند به راحتی به صورت غیر حضوری آثار خود را به جشنواره های مختلف ارسال نمایند.

فرهنگیان علاقمند به شرکت در جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان می توانند با استفاده از سامانه شعف فرهنگیان در این جشنواره شرکت نموده و آثار پژوهشی خود را ارسال نمایند.

در ادامه نحوه ورود به سایت شعف فرهنگیان توضیح داده خواهد شد.

برای ورود به سایت شعف می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sci-cbo.ir را در باکس جستجو صفحه مرورگر خود تایپ نموده و سرچ کنید.

با جستجو آدرس اینترنتی گفته شده به طور مستقیم به سایت شعف وارد خواهید شد.

سایت شعف فرهنگیان

  • بعد از ورود به صفحه اصلی سایت شعف فرهنگیان با دو گزینه ورود به سامانه و سایت روبرو می شوید. بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایید.

ورود به سایت شعف فرهنگیان

بعد از انجام این مرحله به صفحه ورود شبکه جامع علمی فرهنگیان (شعف) وارد خواهید شد.

برای ورود به پورتال کاربری خود لازم است اطلاعات کاربری از قبیل نام کاربری و رمز عبور خود را در باکس مربوط وارد نموده و در ادامه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت شعف فرهنگیان

اطلاعات کاربری شما همان اطلاعاتی بود که به هنگام ثبت نام در سامانه ثبت نمودید و اکنون باید با ورود این اطلاعات به سامانه وارد شوید. در صورتی که هنوز در این سامانه ثبت نام ننموده و دارای این اطلاعات نیستید ابتدا باید در سامانه ثبت نام نموده و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه وراد شوید.

در ادامه در خصوص نحوه ثبت نام در سایت شعف فرهنگیان به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

نحوه ثبت نام در سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.ir 

تمامی افرادی که تمایل دارند نسبت به ارسال آثار علمی و پژوهشی خود در جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان اقدام نمایند باید ابتدا به سایت شعف مراجعه نموده و در این سامانه ثبت نام نمایند. پس از ثبت نام در این سامانه با داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید به حساب کاربری خود در سامانه شعف وارد شده و آثار خود را به جشنواره ارسال نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت شعف فرهنگیان به این صورت می باشد.

ابتدا به سایت شعف فرهنگیان وارد شوید و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

در صفحه مربوط به ورود ، گزینه مشخص شده در تصویر( ثبت نام در شبکه علمی فرهنگیان) را بفشارید.بعد از انجام این مراحل به صفحه مربوط به ثبت نام وارد می شوید.

ثبت نام در سایت شعف فرهنگیان

 اطلاعات درخواست شده از جمله، نام و نام خانوادگی، جنسیت، نام کاربری ، رمز عبور و … را وارد کرده و برروی گزینه ثبت کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت شعف فرهنگیان

بعد از انجام مراحل مربوط به ثبت نام و ثبت نام کاربری و رمز عبور می توانید از این به بعد و با مراجعه به بخش ورود ( در بالا توضیح داده شد) به سایت شعف فرهنگیان وارد شده و برای ارسال آثار خود در جشنواره اقدام نمایید

فراموشی رمز عبور سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.ir 

ممگن است شما هم در سایت شعف ثبت نام نموده باشید و بعد از مدتی که به این سامانه مراجعه نمودید مشاهده کنید اطلاعات کاربری خود برای ورود به سامانه را فراموش نموده اید. در صورتی که اطلاعات کاربری خود برای ورود به این سامانه را فراموش کردید باید از گزینه فراموشی رمز عبور برای بازیابی رمز عبور خود در سایت شعف فرهنگیان استفاده نمایید.

برای بازیابی رمز عبور خو در سایت شعف لازم است به این ترتیب عمل کنید.

در صفحه مربوط به ورود بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور سایت شعف فرهنگیان

بعد از ورود به صفحه، اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی، شماره تلفن همراه، نام کاربری جدید، کلمه عبور جدید و … را وارد نموده و گزینه ثبت را بفشارید.

بازیابی رمز عبور سایت شعف فرهنگیان

با استفاده از این گزینه و طی مراحل مختلف می توانید رمز عبور خود را در سامانه بازیابی کرده و با ورود اطلاعات جدید به حساب کاربری در سایت شعف فرهنگیان وارد شوید.

همان طور که در متن بالا شرح داده شد فرهنگیانی که علاقمند به شرکت در جشنواره علمی و پژوهشی هستند می توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت شعف فرهنگیان برای ارسال آثار خود به این جشنواره اقدام نمایند. در مقاله بالا در مورد نحوه و ثبت نام در این سامانه توضیح داده شد.

اگر بعد از خواندن این مطلب در این زمینه ابهامی داشتید می توانید ابهامات و سوالات خود را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آنها پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

برای ورود مستقیم به سایت شعف فرهنگیان کلیک کنید.

سؤالات متداول سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.ir

سایت شعف با آدرس اینترنتی sci-cbo.ir در دسترس می باشد و فرهنگیان برای ورود به سایت شعف فرهنگیان باید به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه نمایند.

با ورود اطلاعات کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به سایت sci-cbo.ir وارد شوید. نحوه ورود به این سامانه در مقاله بالا به طور کامل ارائه داده شده است.

نحوه ثبت نام در سامانه شعف فرهنگیان در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شدبریا اطلاعات بیشتر به متن مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (22 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت شعف فرهنگیان sci-cbo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا