سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری chb.medu.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری chb.medu.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری chb.medu.gov.ir

سازمان آموزش و پرورش کشور در راستای ارائه خدمات مختلف به صورت غیر حضوری برای دانش آموزان، والدین و معلمان اقدام به راه اندازی سامانه های متعددی نموده است. دانش آموزان و معلمان با مراجعه به این سامانه ها می توانند بسیاری از امور را به صورت غیر حضوری انجام نموده و از مراجعات حضوری به مراکز ذیربط بی نیاز باشند. سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری chb.medu.gov.ir نیز در همین راستا و برای ارائه خدمات به صورت غیر خضوری و اطلاع گروه های مختلف از اطلاعیه ها و اخبار راه اندازی شده است.

این سایت با نشانی اینترنتی chb.medu.gov.ir در دسترس می باشد. در ادامه این مطلب در مورد سایت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ، نحوه ورود به این سایت و استفاده از قسمت ها و امکانات مختلف آن توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

وزارت آموزش و پرورش کشور به منظور ارائه خدمات بهینه و با کیفیت بیشتر به صورت غیر حضوری، اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده است.

کاربران می توانند به صورت غیر حضوری به سامانه های مختلف مراجعه نموده و  و بدون اتلاف وقت و زمان از امکانات و خدمات ارائه شده متناسب با نیاز خود استفاده نمایند.

پیش از این بسیاری از خدمات در زمینه های مختلف صرفا با مراجعه حضوری افراد به مراکز مختلف انجام می گردید و افراد می بایست برای پیگیری و یا انجام امور خود زمان زیادی را در صرف می کردند.

سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

 اکنون با توجه به بسترهای الکترونیکی مناسبی که در سطح کشور ایجاد شده است بسیاری از فعالیت ها که پیش از این فقط به صورت حضوری انجام می گرفت به صورت غیر حضوری و صرفا با مراجعه به سامانه های مختلف انجام می گیرد.

همان طور که اشاره شد وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات غیرحضوری به کلیه کاربران از جمله دانش آموزان، معلمان اولیا دانش آموزان و … اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده است.

اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز در راستای ارتقا هر چه بیشتر خدمات غیر حضوری اقدام به راه اندازی سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نموده است. کاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی chb.medu.gov.ir از بخش های مختلف این سامانه استفاده نمایند.

با مراجعه و استفاده از سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری امکانات زیادی از  امكان ثبت و پيگيري انتقادات، پيشنهادات، شكايات براي مراجعه كنندگان به صورت غیر حضوری وجود دارد.

 کاربران و افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین اطلاعیه ها و اخبار آموزشی مرتبط با اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری مطلع شوند.

قالب زير سايت هاي تارنماي اصلي با توجه به نياز هاي كاربران و مخاطبان مراجعه کننده ( اداري ، آموزشي و …. ) در گروه هاي مختلف طراحي شده و مراجعه کنندگان به سامانه می توانند با توجه به نياز خود به زير سايت های مختلف مد نظر مراجعه نمایند.

این سامانه به ارائه خدمات مختلفی می پردازد. از جمله خدمات ارائه شده به کاربران می توان به خدمات الكترونيك ، امکان تهيه گزارشات ، دسترسی به نقشه سايت و … اشاره نمود.

ورود به سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

افراد مختلف می توانند با مراجعه به سامانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری chb.medu.gov.ir علاوه بر مطلع شدن از آخرین اخبار و اطلاعیه های این سازمان از خدمات ارائه شده در بخش میز الکترونیک نیز در جهت نیاز خود استفاده نموده و یا برای ثبت انتقادات، شکایات و … اقدام نمایند.

لازم است برای استفاده از خدمات این سامانه ابتدا به سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری وارد شوید.

برای ورود به سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری باید به این ترتیب عمل نمایید.

 ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی chb.medu.gov.ir را تایپ نموده و جستجو نمایید.

بعد از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری وارد خواهید شد.

بعد از ورود به این سامانه برای ورود به بخش های مختلف این سایت و استفاده از دیگر امکانات موجود باید بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک نمایید.

ورود به سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

اطلاعات کاربری خود از جمله آدرس ایمیل و کلمه عبور را وارد نموده و بعد از ورود این اطلاعات کد امنیتی درج شده در صفحه را نیز در قسمت مربوط به آن وارد نموده و در ادامه بر روی دکمه ورود کلیک نمایید.

ورود به حساب کاربری در سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

با انجام مراحل گفته شده خواهید توانست به حساب کاربری خود در سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری وارد شده و از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

 

امکانات سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری دارای بخش ها و امکانات مختلفی بوده و به ارائه خدمات گوناگون می پردازد.

 معلمان، دانش آموزان، کارکنان آموزش پرورش، اولیا دانش آموزان و … با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری می توانند از بخش های مختلف این سامانه استفاده نمایند.

در ادامه به معرفی بخش های مختلف سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری می پردازیم.

صفحه نخست سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

در صفحه اصلی سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری می توانید از آخرین اخبار و اطلاعیه ها، تازه های وزارت آموزش و پرورش، آخرین اخبار شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری، آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تعطیلی مدارس و … مطلع شوید.

آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

در این قسمت می توانید به گزینه هایی از جمله معرفی استان ، شورای معاونان استان، روسای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری دسترسی داشته باشید.

خدمات الکترونیک آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

با استفاده از سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری میتوانید به سایت های دیگر از جمله آموزش پرورش چهارمحال و بختیاری فیش حقوقی ، اتوماسیون اداری، بیمه تکمیلی و…. دسترسی داشته باشید.

علاوه بر سامانه های گفته شده و با ورود به قسمت خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری این امکان وجود دارد که به سایت های دیگر وارد شده  بتوانید از امکانات آن ها استفاده نمایید.

این قسمت دارای بخش های مختلف بوده و دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا می توانند با انتخاب گزینه مربوط به خود لیست تمامی سامانه های مرتبط را مشاهده نمایند. برای ورود به هر کدام از این سامانه ها کافی است بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک نمایید.

از جمله سامانه های که دانش آموزان می توانند با استفاده از این قسمت به آن دسترسی داشته باشند می توان به این موارد اشاره نمود.

  • سامانه پاسخگویی به شکایات
  • سامانه ثبت المپیادهای علمی
  • سامانه ثبت و اعلام نتایج مدارس مختلف نمونه دولتی ، تیزهوشان و…
  • سامانه سیدا دانش آموزی
  • سامانه نماد
  • شبکه آموزشی و تربیتی رشد
  • سامانه استعلام شهریه مدارس غیر دولتی
  • سامانه ثبت نام کتاب درسی
  • شبکه آموزشی شاد
  • و ….

معلمان نیز می توانند از قسمت خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به سامانه های زیر ورود پیدا نمایند.

  • سامانه ضمن خدمت فرهنگیان 
  • سامانه فیش حقوقی اداره کل آموزش و پرورش 
  • سامانه اسکان فرهنگیان
  • سامانه رتبه بندی معلمان
  • پنجره واحد خدمات آموزش و پرورش 
  • سامانه مدیریت دانش 
  • اتوماسیون اداری 
  • سامانه جامع سواد آموزی 
  • و …

بخش اخبار

با استفاده از بخش اخبار خواهید توانست به کلیه اخبار و اطلاعیه ها، اخبار مربوط به آموزش پرورش چهارمحال و بختیاری تعطیلی و تاخیر مدارس و… دست پیدا نمایید.

پایگاه های زیر مجموعه

در این قسمت از سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری لیست تمامی پایگاه های زیر مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و مناطق گوناگون زیر نظر اداره آموزش و پرورش این استان قید شده است.

پایگاه های زیر مجموعه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

آدرس اداره کل  آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

آدرس آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری: شهرکرد، بلوار آیت الله طالقانی، بین باهنر و بلوار شریعتی

 

در این مقاله به توضیح و معرفی در مورد سایت آموزش پرورش استان چهارمحال و بختیاری ، امکانات و بخش های مختلف آن و … پرداخته شد در صورت تمایل می توانید نظرات، انتقادات ، پیشنهادات خود را در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آدرس اینترنتی سایت آموزش پرورش استان چهارمحال و بختیاری چیست؟
سایت اداره آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با نشانی اینترنتی chb.medu.gov.ir در دسترس می باشد.

 ورود به سامانه chb.medu.gov.ir به چه صورت می باشد؟
بعد از ورود به سامانه، با داشتن اطلاعات کاربری مانند نام کاربری و رمز عبور می توانید به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

امکانات سامانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری چیست؟
در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. به متن بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری chb.medu.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا