سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm.ir 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm.ir

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm.ir خواهیم پرداخت. فرهنگیان عزیزی که بازنشسته شده اند می توانند با مراجعه به سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته برای دریافت حکم کارگزینی خود اقدام نمایند.

در ادامه این مراحل به توضیح بیشتر در رابطه با سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته، دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته  و …. خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از روند دریافت حکم کارگزینی از درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری تا انتهای این مطلب با زومیک وب همراه باشید.

سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm

حکم کارگزینی یکی از مهم ترین احکامی است که معلمان و کارکنان آموزش و پرورش از سوی این سازمان دریافت می نمایند. در این حکم اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی کارکنان، کد ملی و کد پرسنلی، حق اولاد و همسر، میزان حقوق پرداختی و … قید شده است.

سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته با سامانه دریافت حکم کارگزینی شاغلان آموزش و پرورش متفاوت و مجزا می باشد.

معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش باید برای دریافت حکم کارگزینی خود به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ( سامانه مای مدیو ) مراجعه نمایند . معلمان می توانند با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه برای دریافت کارگزینی اقدام نمایند.

روال دریافت حکم کارگزینی برای بازنشستگان عزیز وزارت آموزش و پرورش متفاوت می باشد. این عزیزان برای دریافت حکم خود می بایست با مراجعه به سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته برای دریافت آن اقدام نمایند.

معرفی سایت دریافت حکم فرهنگیان بازنشسته

سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته با آدرس اینترنتی sabasrm.ir در دسترس می باشد. سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته در واقع همان سایت خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشور می باشد

بازنشستگان می توانند با مراجعه به این سامانه علاوه بر دریافت حکم کارگزینی خود از دیگر امکانات آن از جمله اطلاع از آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمان تامین اجتماعی، قانون کار و مقررات مربوطه، اطلاعات لازم در خصوص چارت سازمانی و جایگاه فرد، سوابق کاری، میزان تحصیلات، سن و دیگر اطلاعات شغلی و هویتی و …. اطلاع پیدا نمایند. در ادامه در مورد نحوه ورود به این سامانه و دریافت حکم کارگزینی توضیح خواهیم داد.

ورود به سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm.ir

برای ورود به سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm.ir باید به این ترتیب عمل نمایید.

آدرس صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی sabasrm.ir می باشد.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته یعنی sabasrm.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

پس از جستجو آدرس اینترنتی مذکور، به طور مستقیم به سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته یا همان سایت خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشور وارد خواهید شد.

سایت دریافت حکم فرهنگیان بازنشسته

البته برای دریافت حکم کارگزینی ، بازنشستگان می توانند علاوه بر این سامانه با استفاده از سایت صندوق بازنشستگی کشوری با آدرس www.cspf.ir حکم خود را دریافت نمایند.

با استفاده از لینک زیر می توانید به طور مستقیم به سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته وارد شوید. برای ورود کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm.ir

مدارک لازم برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته ابتدا لازم است به روش گفته شده به سامانه sabasrm.ir وارد شوید. بعد از ورود به سایت خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشور از کادر مشخص شده در تصویر ، گزینه حکم حقوق را انتخاب کنید. پس از این گزینه دریافت حکم حقوق را کلیک کنید.

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته از سایتsabasrm.ir

پس از این به صفحه جدید هدایت خواهید شد . در این صفحه باید اطلاعات لازم از جمله

 

    • شماره دفتر کل

 

    • کد ملی بازنشسته

 

    • شماره حساب

را به صورت صحیح وارد نمایید.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته از سایت sabasrm.ir

 

پس از تکمیل این اطلاعات بر روی گزینه ورود در انتهای صفحه کلیک کنید. با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته وارد شده و حکم حقوق خود را مشاهده نمایید.

همان طور که پیش از این اشاره شد با استفاده از سایت cspf.ir نیز می توانید برای دریافت حکم کارگزینی خود اقدام کنید برای این منظور کافی است بعد از ورود به این سامانه بر روی گزینه درگاه خدمات الکترونیک کلیک کنید و باقی مراحل را به صورت گفته شده دنبال نمایید.

سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته سایت sabasrm.ir

اطلاعات لازم برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm

همان طور که در قسمت قبل هم توضیح داده شد با ورود اطلاعات می توانید حکم کارگزینی خود را دریافت کنید. اطلاعات لازم برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته شامل مواردزیر می باشد.

 شماره دفترکل: شماره دفتر کل در واقع کد متعلق به شما در سازمان بازنشستگی کشوری است. این کد در واقع جایگزین کد پرسنلی شما می باشد که بعد از اینکه باز نشسته شدید به جای کد پرسنلی به شما ارائه خواهد شد.

 شماره ملی: شماره ملی ، در واقع همان شماره درج شده بر روی کارت ملی و یکی از موارد لازمبرای ورود به سایت حکم کارگزینی بازنشستگان است.

 شماره حساب: در این قسمت باید حتما همان شماره حسابی که حقوق بازنشتگی شما به آن واریز می‌شود را وارد نمایید.

فرهنگیان می توانند برای استفاده از خدمات مربوط به دریافت و مشاهده فیش حقوقی خود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir مراجعه نمایند.

وزارت آموزش و پرورش در راستای تسریع در روند ارائه خدمات و بهبود کیفیت امور برای فرهنگیان و دانش آموزان اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده است.

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

اطلاعات و مدارک لازم برای دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته شامل موارد زیر است:

شماره دفترکل: شماره دفتر کل کد شما در سازمان بازنشستگی کشوری است که در واقع جایگزین کد پرسنلی شما شده است و پس از ورود به مرحله بازنشستگی به جای کد پرسنلی به شما داده می‌شود.

شماره ملی: شماره ملی درج ‌شده روی کارت ملی شما از مواردی است که برای ورود به سایت و دریافت حکم کارگزینی خود نیاز دارید.

شماره حساب: شماره حسابی که حقوق بازنشتگی شما به آن واریز می‌شود در هنگام دریافت حکم کارگزینی شما نیاز است.

لازم به ذکر است که تمامی موارد ذکر شده به صورت شماره وارد سایت می‌شود و نیازی به کارت فیزیکی نیست.

در این مطلب به توضیح در رابطه با سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm.ir ، نحوه ورود و دریافت حکم کارگزینی از این سامانه پرداختیم.

در صورتیکه پس از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در این زمینه داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir  همه بازنشستگان که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی ، از جمله دریافت گواهی کسر از حقوق را دارند، می بایست به آدرس www.cspf.ir  مراجعه کرده.

سؤالات متداول سایت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته sabasrm.ir

سایت دریافت حکم کارگزینی با آدرس sabasrm.ir در دسترس می باشد و بازنشستگان می توانند با مراجعه به این سامانه برای دریافت حکم کارگزینی خود اقدام نمایند.

با ورود اطلاعات خود از جمله کد ملی ، شماره حساب و شماره دفتر کل می توانید به سایت sabasrm.ir وارد شوید.

در خصوص دریافت حکم کارگزینی در متن مقاله توضیحات لازم ارائه شده است. برای اطلاع از این مورد به متن بالا مراجعه نمایید.

مراحل دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

 به سایت صندوق بازنشستگی کشوری  cspf.ir ،وارد شوید بر روی درگاه خدمات الکترونیکی کلیک ‌کردن و سپس وارد سامانه خدمات الکترونیکی سازمان بازنشستگی کشوری خواهید شد.

 سپس گزینه دریافت حکم حقوق را انتحاب نمایید

 اطلاعات درخواستی را که دارای سه فیلد است وارد نمایید

  • شماره دفتر کل
  • کد ملی بازنشسته
  • شماره حساب

بعد از ورود بر روی گزینه حکم کارگزینی کلیک کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.8/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا