سایت کارنامه گزینه دو gozine2.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کارنامه گزینه دو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موسسه فرهنگی هنری گزینه دو | gozine2.ir، در واقع یکی از موسسه های برگزاری آزمون های آزمایشی برای داوطلبان کنکور سراسری می باشد. این  موسسه علاوه بر کنکور آزمایشی، آزمون های پیشرفت تحصیلی نیز برگزار می کند.

آزمون ها شامل آزمون های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در پایه های هفتم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم دوره متوسطهمی باشد. آزمون های کارنامه گزینه دو، به صورت آنلاین نیز قابل دسترسی هست ، همچین دانش آموزان و معلم های گرامی می توانند به صورت آنلاین، به مرجع این آزمون دسترسی داشته باشند.

بعد از سپری کردن این آزمون ها، شرکت کنندگان می توانند نتایج خود را در قالب کارنامه ای به عنوان کارنامه گزینه دو مشاهده کنند. هدف ما امروز این است که، در این سری از مقالات تحصیلی در سایت خودمان بپردازیم به تحلیل سایت کارنامه گزینه دو gozine2.ir و هر آنچه که باید در مورد این موسسه بدانید برای شما شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

معرفی سایت کارنامه گزینه دو

بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون های موسسه گزینه دو می توانند با مراجعه به سایت کارنامه گزینه دو نسبت به مشاهده نتایج آزمون و دریافت کارنامه آزمون خود اقدام نمایند.

یکی از موسسات آموزشی- فرهنگی که در سراسر کشور به فعالیت می پردازد موسسه گزینه دو است. این موسسه یکی از موسسات فعال در زمینه برگزاری آزمون های آزمایشی مخصوص داوطلبان شرکت در کنکور سراسری است. این موسسه علاوه بر برگزاری آزمون های آزمایشی به برنامه ریزی و ارائه مشاوره تحصیلی و تولید محتواهای آموزشی متناسب با نیاز دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می پردازد.

موسسه گزینه دو از سال 79 تا کنون اقدام به برگزاری آزمون های آزمایشی زیادی نموده است و بسیاری از داوطلبان شرکت در کنکور سراسری در آزمون های این موسسه شرکت نموده اند.

با فراهم شدن بستر اینترنتی مناسب ، بسیاری از خدمات ارائه شده توسط این موسسه آموزشی مانند ارائه محتواهای آموزشی، مشاوره در زمینه انتخاب رشته، شرکت در آزمون ها و… به صورت اینترنتی و با استفاده از امکانات سایت گزینه دو انجام می پذیرد.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت کارنامه گزینه دو، زمان دریافت کارنامه سایت گزینه دو و … مطلب زیر را مطالعه بفرمایید.

یکی از موسسات آموزشی و تحصیلی کشور کانون فرهنگی آموزشی قلم چی است.کانون فرهنگی آموزش یا کانون قلم چی در زمینه های انتشار کتاب های کمک درسی، انجام مشاوره های تحصیلی، برگزاری آزمون های آزمایشی و آموزش و نشر کتاب های کمک درسی فعالیت می نماید.

کارنامه گزینه دو سایت

مهلت دریافت کارنامه گزینه دو

یکی از ویژگی های خوب موسسه آموزشی و فرهنگی کارنامه گزینه دو، این است که به طور مداوم در حال برگزاری آزمون های آزمایشی و آزمون های پیشرفت تحصیلی می باشد. یکی از نکات بسیار مهم و جالب توجه در روند کاری موسسه  گزینه دو، تحویل فوری کارنامه است طوری که نمرات آزمون در اسرع وقت بررسی شده و کارنامه آزمون در سریع ترین زمان ممکن برای اطلاع داوطلبان از نتایج آزمون ها صادر میشود.

شما می توانند چند ساعت بعد از برگزاری آزمون، با مراجعه به سایت کارنامه گزینه دو gozine2.ir اقدام به دریافت کارنامه خود نمایید.

لازم به ذکر است این نکته را به شما داوطلبان عزیز یادآوری نماییم که دو روش برای دریافت کارنامه گزینه 2 وجود دارد.

– روش اول وبسایت کارنامه گزینه دو و روش دوم استفاده از اپلیکیشن این موسسه میباشد.

همچین میتوانید با مراجعه به نمایندگی های موسسه کارنامه گزینه دو  کارنامه خود را به صورت حضوری دریافت کنید.

 پیشنهاد میشود با استفاده از وبسایت و اپلیکیشن اقدام به دریافت کارنامه کنید زیرا این دو روش سریع ترین راه های دریافت کارنامه گزینه دو میباشد.

نحوه عضویت در سایت گزینه دو gozine2.ir

آن دسته از افرادی که قصد استفاده از سایت گزینه دو را به شکل اختصاصی تر دارند و می خواهند از خدماتی که این موسسه به اعضای خود ارائه می دهد استفاده و یا حتی در آزمون های آزمایشی ثبت نام کنند، باید در سامانه این مجموعه عضو شوند.

به همین جهت در ادامه این بخش، نحوه عضویت در سایت گزینه دو gozine2.ir برای شما ارائه شده است.

نحوه عضویت در سایت گزینه دو | gozine2

ابتدا به سایت گزینه دو به نشانی gozine2.ir مراجعه نموده و روی گزینه ورود/عضویت که در سمت چپ بالای سایت قرار دارد کلیک نمایید.

نحوه عضویت در سایت گزینه دو gozine2.ir

  • در کادر باز شده، روی گزینه عضویت کلیک کنید.

در کادر باز شده، روی گزینه عضویت کلیک کنید.

  • در صفحه ای که باز شده است، اطلاعات کادر “می خواهم عضو سایت شوم” را تکمیل کنید و گزینه عضویت رایگان را بفشارید.

چگونه عضویت در سامانه گزینه دو

  • اکنون یک نام کاربری به شما داده می شود که می توانید از آن برای ورود به این سامانه استفاده نمایید.

سایت گزینه دو gozine2.ir

موسسه آموزشی گزینه دو gozine2.ir با برگزاری آزمون های آموزشی و ارائه مشاوره های تحصیلی در صدر ارتقا سطح علمی دانش آموزان و کمک به رشد و پیشرفت همسان دانش آموزان سراسر کشور میباشد.

چگونه دریافت کارنامه گزینه دو

برای دسترسی به کارنامه گزینه دو، باید در قدم اول  به وبسایت موسسه گزینه دو Gozine2.IR مراجعه کنید.

بعد از ورود به این سامانه با وارد کردن اطاعات حساب کاربری خود که شامل نام کاربری و رمز عبور می باشد در سامانه کارنامه گزینه دو لاگین کنید.

توجه داشته باشید اگر ثبت نام شما حضوری و از طریق نماینده های کارنامه گزینه دو بوده است خود مسئول ثبت نام کننده، اطلاعات ورود به پرتال کاربری را در  اختیار شما قرار داده است.هنری فرهنگی گزینه دو e1667048469263 

طبق تصویر بالا برای ورود به پرتال کاربری خود در سامانه کارنامه گزینه دو روی  (ورود / عضویت ∇) کلیک  کنید.

الان برای شما یه صفحه شامل چند قسمت همراه با توضیحات باز میشود. برای وارد شدن به سامانه هوشمند کارنامه گزینه دو فقط کافیست نام کاربری یا شماره تلفن و شماره داوطلبی را در کادر اول و در کادر دوم پسورد خود را وارد کنید.

حالا شما وارد حساب (پرتال) شخصی خود شده اید. 

در قسمت بالای سایت که به صورت افقی  طراحی شده است بر روی گزینه صفحه شخصی من کلیک کنید.

بعد از اینکار سریعا برای شما یه زیر منو باز میشود و مجدد با کلیک بر روی گزینه کارنامه آزمون فوری، سایت شما را به قسمت کارنامه انتقال خواهد داد.

در صفحه جدید باز شده،گزینه های کارنامه اصلی، مشاوره های هوشمند آزمون و پاسخبرگ به شما نمایش داده میشود.

در کارنامه اصلی می توانید درصد ها و رتبه های خود را مشاهده کنید. در بخش مشاوره هوشمند نیز می توانید برای تخمین رتبه، رشته های قبولی، تحلیل آزمون و… مشاوره آنلاین دریافت کنید.

لازم به ذکر است که برای دریافت کارنامه کنکور گزینه دو، حتما باید به وب سایت گزینه دو مراجعه کنید. چرا که کارنامه قرار گرفته در اپلیکیشن گزینه دو، کارنامه کاملی نیست.

همچنین یکی از قابلیت های خوب این کارنامه آنلاین، قابلیت رفع اشکال هوشمند است. در این بخش می توانید در یک آزمون دیگر شرکت کنید که بر اساس نتایج آزمون، برای خود شما شخصی سازی شده است.

آموزش بازیابی رمز عبور کارنامه گزینه دو

همان گونه که میدانید برای استفاده از تمام خدمات یک سامانه باید در سایت آن ثبت نام کنید. و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده تا بتوانید از کلیه ی خدمات آن وبسایت استفاده کنید.

 شما برای دریافت کارنامه و سایر خدمات تحصیلی از کارنامه گزینه 2 نیازمند به ثبت نام در وب سایت Gozine2.IR هستید.

زمانی که مراحل ثبت نام را تکمیل میکنید برای شما یک کد هفت رقمی بصورت پیامک ارسال میشود این کد هفت رقمی در واقع رمز عبور شماست.

طبق راهنمایی که در همین مقاله برای شما بازگو کرده ایم؛ اگر یادتان باشد شما میتوانستید به صورت حضوری در مدرسه یا نمایندگی ها ثبت نام کنید. در صورتی که در نمایندگی ها یا مدرسه ثبت نام شده اید برای شما یک کد هفت رقمی در فرمی که مسئول آموزشگاه به شما می دهد درج میشود.

 این کد هفت رقمی  را در کارت ورود به جلسه آزمون نیز مشاهده میکنید. در این صورت رمز عبور داوطلب، به صورت پیش فرض، شماره ملی او است.

برای ورود به صفحه سایت و دریافت کارنامه گزینه ۲، فقط کافی است که کد ملی خود را به جای رمز عبور وارد کنید.

سایت کارنامه گزینه دو

موسسه آموزشی گزینه دو با برگزاری آزمون های آموزشی و ارائه مشاوره های تحصیلی در صدد ارتقا سطح علمی دانش آموزان و کمک به رشد و پیشرفت همسان دانش آموزان سراسر کشور میباشد.

آزمون های این موسسه آموزشی منطبق با آخرین سر فصل کتابهای آموزشی و بر اساس استانداردهای آموزشی دنیا است.

آزمون های آزمایشی موسسه گزینه دو که مخصوص داوطلبان شرکت در کنکور سراسری است در دو بازه زمانی تابستان و در طول سال تحصیلی به روش حضوری و غیر حضوری و در سر تا سر کشور برگزار می گردد.

یکی دیگر از آزمون هایی که این موسسه اقدام به برگزاری آن می نماید آزمون های ارزیابی پیشرفت تحصیلی می باشد.

این آزمون های ارزیابی پیشرفت تحصیلی مخصوص دانش آموزان دوره های اول  و دوم متوسطه بوده و این دانش آموزان می توانند با شرکت در این آزمون ها سطح علمی ،  میزان پیشرفت و آموزش خود را بسنجند.

همان طور که اشاره شد آزمون های این موسسه هر ساله در کشور برگزار شده و دانش آموزان زیادی در این آزمون ها شرکت می کنند و با استفاده از نتایج کسب شده به آنها مشاوره تحصیلی ارائه می گردد

بدیهی است که پس از شرکت در آزمون های آزمایشی، بسیاری از داوطلبان با مراجعه به سایت کارنامه گزینه دو در صدد دسترسی و مشاهده کارنامه آزمون خود می باشند.

دانش آموزان با استفاده از نتایج و درصدهای کسب شده در آزمون ها می توانند از میزان سطح پیشرفت تحصیلی خود اطلاع پیدا کرده و با توجه به این نتایج برای ادامه روند تحصیلی خود برنامه ریزی نمایند.

دانش آموزان می توانند به صورت اینترنتی و کاملا غیر حضوری برای دریافت کارنامه آزمون خود از طریق سایت کارنامه گزینه دو اقدام نمایند.

 این افراد برای دریافت کارنامه باید به سایت کارنامه گزینه دو که در حقیقت همان سایت موسسه گزینه دو با آدرس اینترنتی  gozine2.ir می باشد مراجعه نموده و نسبت به دریافت کارنامه آزمون خود اقدام نمایند.

برای دریافت و مشاهده کارنامه و نتایج آزمون خود از طریق سایت کارنامه گزینه دو نیاز به داشتن نام کاربری و رمز عبور دارید.

این رمز عبور و نام کاربری را در هنگام ثبت نام برای آزمون های آزمایشی دریافت کرده اید و باید نسبت به نگهداری از آن کوشا باشید زیرا دریافت کارنامه و مراجعه به حساب خود در سامانه با استفاده از این نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است.

نحوه دریافت کارنامه گزینه دو

برای دریافت کارنامه آزمون  این موسسه آموزشی و مشاهده نتایج آزمون باید به سایت gozine2.ir مراجعه نمایید. نحوه دریافت کارنامه گزینه دو را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

ابتدا به سایت gozine2.ir وارد شوید.

به سایت کارنامه گزینه دو

بعد از ورود به سایت کارنامه گزینه دو نیاز به نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه دارید. اطلاعات تکمیلی در خصوص نام کاربری و رمز عبور ورود به سایت این موسسه به تفضیل بیان شد.

بعد از ورود به سایت کارنامه گزینه دو بر روی قسمت ورود کلیک نمایید. بعد از وارد کردن  نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به صفحه شخصی خود وارد شوید.

ورود به سایت کارنامه گزینه دو

 

کارنامه گزینه دو

بعد از ورود،  صفحه شخصی من را انتخاب کرده و بعد از نمایش موارد مختلف،  گزینه کارنامه آزمون را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب این گزینه به صفحه مشاهده کارنامه آزمون هدایت می شوید و می توانید کارنامه و درصدهای کسب شده توسط خود را مشاهده نمایید.

بعد از مشاهده کارنامه خود می توانید از قسمت مشاوره هوشمند اقدام کرده و در زمینه تخمین رتبه، تحلیل آزمون و… به صورت اینترنتی مشاوره دریافت کنید.

نکته قابل توجه در زمینه دریافت کارنامه  از سایت کارنامه گزینه دو این است که بهتر است کارنامه خود را با مراجعه به سایت کارنامه گزینه دو دریافت کنید زیرا کارنامه ارائه شده در اپلیکیشن گزینه دو به صورت کامل نبوده و قابلیت های ارائه شده برای کارنامه در سایت را دارا نمی باشد.

نام کاربری و رمز عبور برای دریافت کارنامه گزینه دو

بعد از مراجعه به سایت کارنامه گزینه دو ، به نام کاربری و رمز عبور برای دریافت کارنامه نیاز دارید

اگر به صورت اینترنتی برای شرکت در آزمون های آزمایشی ثبت نام کرده اید پس از انجام مراحل عضویت در سایت، کد هفت رقمی به شما داده می شود که در حقیقت این کد همان نام کاربری یا شماره داوطلبی شما است همچنین شماره تلفنی که در هنگام عضویت در سایت ثبت نموده اید نیز می تواند به عنوان نام کاربری استفاده شود

رمز عبور شما نیز، در حقیقت رمزی است که در زمان عضویت در سایت ثبت نموده و باید این رمز را برای ورود مجدد به سامانه به خاطر داشته باشید

اگر توسط نمایندگی های موسسه در سرتا سر کشور و یا مدارس خود ثبت نام نموده اید کد هفت رقمی که توسط مدرسه به شما ارائه شده نام کاربری یا رمز عبور شما است . این نام کاربری یا رمز عبور بر روی کارت شرکت در آزمون آزمایشی نیز درج شده است.

در این حالت کد ملی شما به صورت پیش فرض رمزعبورتان می باشد

 به این نکته توجه داشته باشید که اگر در هنگام عضویت در سامانه و یا ثبت نام توسط موسسه آموزشی ، شماره تلفن خود را به درستی ثبت کرده باشید نام کاربری و رمز عبور شما به از طریق شماره تلفن به شما ارسال می گردد.

 فراموشی رمز عبور سایت گزینه دو

اگر به هنگام ورود به سایت کارنامه گزینه دو برای مشاهده نتایج آزمون متوجه شدید که رمز عبور و نام کاربری خود را فراموش و یا گم کرده اید می توانید به این روش عمل نمایید

بعد از ورود به سایت کارنامه گزینه دو gozine2.ir  بر روی ورود کلیک نمایید.

از بین گزینه ها بر روی فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

رمز عبور سایت گزینه دو

 

مشاهده می کنید که در صفحه جدید باید اطلاعات نام کاربری و یا شماره داوطلبی خود را وارد نمایید. بعد از وارد کردن این مورد کد امنیتی درج شده در صفحه را نیز وارد نموده و بر روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید.

لینک بازیابی رمز عبور به شماره شما ( که در هنگام ثبت نام در سامانه ثبت کردید) ارسال می شود. با استفاده از این روش می توانید رمز عبور خود را بازیابی نمایید

اگر در هنگام ثبت نام در سامانه ، شماره همراه خود را وارد ننموده اید می توانید برای رفع این مشکل به نمایندگی گزینه دو در شهر خود مراجعه کنید.

زمان دریافت کارنامه گزینه دو

موسسه گزینه دو به برگزاری آزمون های آزمایشی مخصوص داوطلبان کنکور می پردازد علاوه بر برگزاری آزمون های آزمایشی، این موسسه اقدام به برگزاری آزمونهای پیشرفت تحصیلی مخصوص داوطلبان پایه های تحصیلی هفتم، هشتم، نهم ، دهم و یازدهم متوسطه می نماید.

زمان دریافت کارنامه گزینه دو ممکن است سوال بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون های آزمایش این موسسه باشد.

یکی از مزایای شرکت در آزمون های موسسه ، امکان دریافت کارنامه به صورت سریع و بلافاصله چند ساعت بعد از شرکت در آزمون ها می باشد.

دانش آموزانی که در آزمون های مختلف موسسه شرکت کرده اند می توانند نتایج آزمون خودرا بلافاصله بعد از شرکت در آزمون و به صورت اینترنتی در سایت کارنامه گزینه دو مشاهده نمایند

این افراد با مراجعه به سایت کارنامه گزینه دو و بعد از ورود به سامانه می توانند کارنامه خود را مشاهده کنند.

دریافت کارنامه بلافاصله چند ساعت بعد از شرکت در آزمون می تواند نکته مثبت  خوبی برای  شرکت کنندگان در آزمون ها باشد زیرا بعد از شرکت در آزمون، این افراد از نقاط ضعف و قوت و مشکلات خود در طول آزمون مطلع هستند و با دسترسی به کارنامه خود می توانند نسبت به مرور مبحث تحصیلی و رفع اشکال خود اقدام نمایند.

 دانش آموزان شرکت کننده در آزمون های موسسه گزینه دو می توانند با مراجعه به سایت کارنامه گزینه دو نسبت به دریافت کارنامه آزمون خود اقدام نمایند. در صورتی که در این مورد نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان مجموعه استفاده نمایید.

سامانه سناد دانش آموزی به نشانی اینترنتی snd.medu.ir، سایتی ای است که از طرف آموزش و پرورش برای انجام بعضی از امور مدارس به صورت الکترونیکی و یکپارچه سازی خدمات خود و با هدف گردآوری و ذخیره اطلاعات دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی، راه اندازی شده است.

سؤالات متداول سایت کارنامه گزینه دو gozine2.ir

برای ورود به سایت کارنامه گزینه دو کافیست به آدرس اینترنتی gozine2.ir مراجعه کنید.

مراحل ثبت نام  در سایت گزینه دو به طور مفضل توضیح داده شده است.

مراحل دریافت کارنامه گزینه دو به طور مفضل در مقاله توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (424 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کارنامه گزینه دو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا