سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مدرسه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه مدرسه تهران fhschool.ir خدماتی را برای دانش آموزان فراهم کرده تا نام نویسی و شرکت در مسابقات و فعالیت های هنری بتوانند شخصیت خود را ارتقا بخشند.

برای ثبت نام در این مدرسه افراد می توانند به راحتی در سایت این مجموعه ثبت نام کنند و بعد از شرکت در کلاس های این مجموعه گواهی مربوط به گذراندن آن بخش را دریافت می کنند. در ادامه مقاله به بررسی این سایت و نحوه ورود و استفاده از این سایت خواهیم پرداخت.

نوجوانان و دانش آموزان همواره در پی یادگیری و کسب علم و دانش هستند و افراد می دانند که بهترین سن برای کسب مهارت در این سنین است ، بسیاری از والدین دنبال مکانی مطمئن برای سپردن فرزندان خود برای کسب مهارت هستند

تا آن ها فعالیت تفریحی و هنری داشته و وقت خود را به بطالت نگذرانند. آشنایی با سامانه ها و مراکز ارائه دهنده خدمات به نوجوانان کمک می کند تا بهترین استفاده از وقت فراغت شود . قطعا گذراندن وقت با همسالان و یادگیری علم برای نوجوانان جذاب است

سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

چندی پیش سامانه مدرسه تهران با هدف ارائه خدمات و آموزش به نوجوانان راه اندازی شد و به آنان در شناسایی اهداف و علایق خود کمک فراوانی کرد . این مقاله به معرفی کامل این سامانه و اهداف آن می پردازد پس اگر قصد استفاده و آشنایی با امکانات سامانه مدرسه تهران را دارید با ما همراه باشید.

مقاله پیشنهادی » سامانه سیدا دانش آموزی

معرفی سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

سامانه مدرسه تهران به نشانی fhschool.ir با هدف ارائه خدمت به نوجوانان و دانش آموزان و والدین آن ها راه اندازی شده. و از جوانب زیادی از قبیل فرهنگی، هنری، اجتماعی به دانش آموزان کمک می کند و تلاش می کند تا برنامه های تفریحی و اموزشی نوجوانان را به صورت منسجم انجام دهد. 

دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه مدرسه تهران در هر یک از فعالیت های دلخواه خود شرکت کرده و در بازه مشخص در کلاس ها شرکت کنند.

سامانه مدرسه تهران به ۴ بخش اصلی تقسیم می شوند. که درواقع ۴ فعالیت جدا هستند. این موارد شامل :

۱. اردو و بازی ۲. اندیشه ۳‌. مهارتی ۴. هنر می باشد. 

هر دانش آموز با توجه به علایق خود می تواند در هریک از بخش های این سامانه ثبت نام کرده و بهره گیرد. و همچنین می توانند همزمان در چند کلاس شرکت کرده و در آخر دوره گواهی جهت گذراندن آن دوره دریافت خواهند کرد. 

برای استفاده از خدمات سایت باید ثبت نام کرده و ورود به حساب کاربری انجام داد . ثبت نام در سایت سامانه تهران fhschool.ir ضروری است.

افراد با ورود به سامانه مدرسه ایران به نشانی fhschool.ir می توانند جزئیات لازم در خصوص کلاس ها را مشاهده کنند و اتخاذ کنند . مدت زمان هر دوره و ساعات برگزاری، مدرسین نحوه برگزاری، هر دوره با دوره های دیگر متفاوت بوده و تمامی اطلاعات در سامانه رو به رو کلاس ها نوشته شده است.

همچنین این سامانه دارای اردو های متنوع دانش آموزی بوده که دانش آموزان و نوجوانان می توانند از مناطق دیدنی کشور بازدید کنند و اکثر این اردو ها علمی-فرهنگی بوده و به کسب تجربه نوجوانان کمک شایانی می کند.

جهت شرکت در کلاس های متنوع سامانه مدرسه تهران fschool.ir با ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کرده و در این سامانه ورود کنید سپس در کلاس های مدنظر ثبت نام کرده و از آن ها استفاده کنند به منظور ارائه بهتر به صورت تصویری آورده شده است.

ابتدا سایت مدرسه تهران به نشانی fhschool.ir را در مرورگر خود جستجو نمائید و سپس در ابتدا صفحه گزینه ورود/عضویت را انتخاب کنید.

سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

در حال حاضر اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمائید این اطلاعات شامل: ایمیل/شماره موبایل، رمز عبور را وارد کرده و سپس روی گزینه “ورود” کلیک نمائید.

3 2

افراد پس از اینکه رمز عبور خود را فراموش کرده باشند احتیاجی به ثبت نام مجدد نیست و می توانند از طریق فراموشی رمز اقدام کنند و ایمیل یا شماره خود را وارد کرده و بازنشانی رمز عبور را انتخاب کنند.

4 2

افراد باید توجه داشته باشند که در صورت عدم ثبت نام در سامانه مدرسه تهران امکان ورود به سایت را ندارند و ابتدا باید مراحل ثبت نام به درستی صورت گیرد

مقاله پیشنهادی » سامانه فاینال امتحانات نهایی

نحوه ثبت نام در سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

همانطور که پیش تر گفتیم بدون ثبت نام در سامانه مدرسه تهران fhschool.ir نمی توان از کلاس های این مجموعه استفاده کرد در این قسمت به نحوه ثبت نام می پردازیم که در طی این عملیات دچار مشکل نشوید. انجام ثبت نام در این سامانه پیچیده نبوده و تنها با چند کلیک می توانید نام نویسی خود را انجام دهید.

ابتدا سایت مدرسه تهران به نشانی fhschool.ir را در مرورگر خود جستجو نمائید و سپس در ابتدا صفحه گزینه ورود/عضویت را انتخاب کنید.

سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

حال کاربران باید گزینه ثبت نام را بزنند تا فرم نام نویسی برایشان ظاهر شود.

ثبت نام در سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

در این مرحله باید فیلد های نشان داده شده را پر کنید لازم است نام،نام خانوادگی، شماره موبایل، رمز عبور را وارد کنید در این قسمت وارد کردن ایمیل اختیاری است. سپس گزینه ثبت نام را وارد کنید.

7 1

در ادامه کد برای تلفن همراه ارسال می شود که باید کد را در فیلد نمایش داده شده وارد کرده و روی ثبت کد تایید کنید اگر کد برایتان ارسال نشد ارسال مجدد کد را بزنید.

8 2

حال می توانید به راحتی از امکانات سامانه مدرسه تهران استفاده کنید و در دوره های متنوع آن نام نویسی کنید . با توجه به دریافت گواهی بعد از اتمام دوره ها و کیفیت بالای آن ها مدرسه تهران بسیار محبوب واقع گشته است.

مقاله پیشنهادی » سایت آموزش و پرورش شهرستانهای تهران

مراحل ثبت نام در دوره های سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

در مورد دوره های این سامانه می توان گفت که به ۴ دسته اصلی تقسیم می شوند که شامل بخش های هنری ، مهارتی، اندیشه و اردو های متنوع و جذاب می باشد. که افراد با توجه به علایق می توانند یکی یا چندتا انتخاب و از کلاس ها استفاده کنند. علاوه بر کلاس های هنری این سامانه کار های فنی حرفه ای انجام داده و با هزینه بسیار پایین تر مدرک این دوره هارا اخذ کنند ثبت نام یکی از این دوره ها را به صورت تصویری برایتان نمایش داده شده است.

ابتدا سایت مدرسه تهران به نشانی fhschool.ir را در مرورگر خود جستجو نمائید و سپس در ابتدا صفحه گزینه ورود/عضویت را انتخاب کنید.

سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

با هدایت صفحه به پایین دوره های موجود را مشاهده می کنید که در زیر هرکدوم قسمت ثبت نام وجود دارد که بعد از کلیک بر روی آن ها به صفحه جدیدی وارد می شوید.

10 2

در قسمت سمت راست سایت ابتدا می توانید جزئیات کلاس را ببینید و توضیح خلاصه ای از اهداف کلاس را دریافت کنید بعد از پذیرفتن شرایط مجدد دکمه ثبت نام را بزنید.

11 2

مجدد اطلاعات دوره در سمت راست تصویر به نمایش آمده که مدت زمان و هزینه کلاس را نشان می دهد در قسمت دوم مشخصات دانش آموز باید وارد شود در قسمت بعد انتخاب روش پرداخت و واریز وجه به حساب مجموعه می باشد و سپس در پایین صفحه گزینه “ثبت سفارش” را بزنید.

12 2

توجه داشته باشید که عدم پرداخت هزینه در سامانه مدرسه تهران fhschool.ir به معنی عدم ثبت نام بوده و منجر به لغو دوره می شود. درصورتی که کد تخفیف برای استفاده از سایت دارید می توانید از آن استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه ثبت نام بیمه دانش آموزی

گواهی دوره های سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

همانطور که پیش تر گفتیم پس از گذراندن کامل از طرف مدرسه تهران به شما مدرکی ارائه می شود و مدرک به شما تعلق می گیرد.

دانش آموزان زیادی در اوقات فراغت دچار بی حوصلگی شده و از وقت خود لذت نمی برند. این نوجوانان می توانند با این دوره ها زمان های خوبی را سپری کرده و با دریافت گواهی از شرایط خوبی بهره مند شوند

همچنین دوره های مهارت سامانه مدرسه تهران بسیار حائز اهمیت است و بعد از دوران تحصیل باعث شکوفایی بهتر نیروی کار می شود

مجموعه مدرسه تهران در کل برای نوجوانان کشور ساخته شده و در راستا بهبود سلامت روان نوجوانان قدم بر می دارد و باعث ارتقا بهبود کیفیت زندگی نوجوانان می شود.

سایر امکانات مدرسه تهران fhschool.ir

بخش مدارس سامانه مدرسه تهران

در این بخش مدارس مختلف در سطح تهران می توانند دوره های متعدد خود را برای دانش آموزان برگزار کنند و نوجوانان به راحتی آن ها را مشاهده کنند

بخش مناطق سامانه مدرسه ایران

با توجه به اینکه از سرتاسر تهران امکان برگزاری دوره می باشد؛ دانش آموزان می توانند منطقه خود را انتخاب و در اطراف محل سکونت خود ثبت نام کنند تا دغدغه رفت و آمد نداشته باشند.

مقاله پیشنهادی » ثبت نام جهش تحصیلی دانش آموزان

سؤالات متداول سامانه مدرسه تهران fhschool.ir

برای ثبت نام در مدرسه تهران باید فرم ثبت نام را پرکرده و هزینه را پرداخت کنند برای راهنما تصویری به مقاله مراجعه شود.

پس از برگزاری کلاس ها در سایت به نوجوانان گواهی اهدا می شود برای جزئیات بیشتر به مقاله مراجعه شود.

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مدرسه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا