سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir یکی از سامانه های دانشگاه فنی حرفه ای می باشد این سامانه با هدف ارائه خدمات الکترونیکی غیر حضوری راه اندازی شده.

با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح کشور و به دلیل حفاظت از سلامتی تمامی شهروندان و بخصوص دانشجویان محترم دانشگاه فنی و حرفه ای، تصمیم بر آن شد تا از حضور افراد به سازمان مرکزی و همچنین تمامی دانشکده های زیرمجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای کاسته شود.

به همین دلیل مهم سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir توسط واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان مرکزی، دانشگاه فنی حرفه ای طراحی و توسعه داده شد. در این مقاله سعی کرده ایم نحوه کار با این سامانه را برای شما توضیح خواهیم داد.

سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir

معرفی سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir

این سامانه که مخصوص دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای، می باشد با هدف ارائه خدمات نوین الکترونیکی و انجام امور آموزشی و اداری دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای در کل کشور، در زمان شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از ایجاد هرگونه ازدحام در واحدهای دانشگاهی فنی حرفه ای راه اندازی شده است.

دانشجویان توجه داشته که برای استفاده این سامانه می بایست در مرحله اول “ثبت نام” در این سامانه را انجام دهید و بعد ورود به پرتال کاربری را انجام دهید در ضمن توجه داشته باشید اگر دانشجویی از قبل در سایت دانشگاه فنی و حرفه ای حساب کاربری دارند دیگر لازم به ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای را ندارید و میتوانید با همان رمز و نام کاربری وارد این سامانه شوید.

اگر بخواهیم این سامانه را بصورت کلی به شما معرفی کنید میتوان گفت: سامانه میز خدمت دانشگاه فنی حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir راهی میان دانشجویان و کارکنان اداری و آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای می باشد.

ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

برای ثبت نام در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای می بایست به آدرس اینترنتی khedmat.tvu.ac.ir مراجعه کرده و سپس در صورتی که حساب کاربری ایجاد نکرده اید الزامی است که در سامانه ثبت نام کنید. جهت انجام این کار، پس از ورود به سامانه، گزینه “ثبت نام” را انتخاب نمایید:

*توجه: عضویت در این وب سایت آزاد می باشد. به محض ثبت اطلاعات شما در وب سایت، مجوز دسترسی برای شما اعطا خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید پر کردن تمام فیلدهای ستاره‌دار الزامی می‌باشد. – (توجه: – فرایند ثبت‌نام ممکن است چندین ثانیه زمان ببرد. پس از کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام، تا زمان پاسخ سیستم منتظر بمانید.)
 

اکنون اطلاعات شخصی خود را با دقت در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای به ثبت برسانید. جهت انجام اینکار مطابق با شکل زیر این اطلاعات را وارد کنید:

  • نام کاربری: کدملی خود را به عنوان نام کاربری در کادر مورد نظر وارد کنید
  • کلمه عبور: یک کلمه عبور مشخص و ایمن برای نام کاربری خود در سامانه وارد تایپ کنید
  • تکرار کلمه عبور: کلمه عبور وارد شده در مرحله قبل را مجددا در این قسمت وارد کنید
  • نام نمایشی: نام و نام خانوادگی خود را به فارسی در این قسمت وارد کنید
  • آدرس ایمیل: آدرس پست الکترونیکی خود را در این قسمت وارد کنید

پس از وارد کردن اطلاعات مربوط شده بر روی گزینه “ثبت نام”کلیک کنید تا  حساب کاربری شما در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای ساخته شود. اگر به درستی این مرحله به انجام برسد، پس از ثبت نام شما در سامانه، وارد کارتابل خود خواهید شد و می بایست نام و نام خانوادگی خود را در سامانه مورد بخش، مشاهده کنید.

khedmat.tvu.ac.ir
  • در ضمن بعد از ورود به پورتال به صورت تصویر بالا برای شما تغییر وضعیت خواهد داد.

ارسال تیکت در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

برای ارسال تیکت در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای می بایست در مرحله اول بر اساس دانشکده های موجود در دانشگاه فنی و حرف های، بر روی نام دانشکده خود کلیک کنید تا وارد صفحه ارسال تیکت شوید. در واقع در این زمان، به سادگی میتوانید درخواستهای خود را با ارسال تیکت در سامانه به ثبت برسانید. 

ارسال تیکت در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای
  • در ادامه این تیکت ها در سازمان مرکزی و همچنین در دانشکدههای فنی و حرفه ای، بررسی و جوابدهی متقاضایی خود را  خواهند داد.

امکانات سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای

هر سامانه ای با هدف و امکانات خاصی برای کاربران خود راه اندازی شده است سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای نیز از امکانات خوبی برخوردار می باشد.

ارسال تیکت ها در قالب درخواست های دانشجو:

  • این امکان فقط برای افرادی قابل دسترس می باشد که در سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir ثبت نام کرده باشند. سعی کنید تیکت خود را کوتاه ارسال کنید.

ارسال فایل و یا عکس های پیوستی در یک تیکت:

در صورت نیاز شما میتوانید در تیک خود فایلی را برای مرکز دانشگاه فنی و حرفه ای ارسال کنید.

نحوه ورود به سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir

این سامانه برای عموم دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در دسترس قرار دارد و میتوانند با مراجعه به این سایت از خدمات آن بهرمند شوند برای ورود به این سامانه ابتدا می بایست آدرس اینترنتی khedmat.tvu.ac.ir را در مروگر گوشی یا سیستم خود سرچ کنید تا مستقیم وارد سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir شوید.

در ضمن برای آسان کردن کار ورود به سامانه مراحل را بصورت کلیپ آموزشی تهیه کرده ایم در صورت لزوم آن را تماش کنید.

این دانشگاه در راستای استغنا و پیشرفت تدریس های فنی و حرفه ای دختران تهران بنیان‌گذاری شده است. سامانه سماد دانشکده فنی و حرفه ای دختران دکتر شریعتی saba.tvu.ac.ir یک سامانه جهت عرضه خدمات اینترنتی برای دانشجویان و کارکنان این دانشکده بوده که دلیل آسانی دانشجو و عوامل گوناگون شده است.

سؤالات متداول سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir

۱- ارسال تیکت ها در قالب درخواست های دانشجو

۲- ارسال فایل و یا عکس های پیوستی در یک تیکت

۳- امکان مشاهده پاسخ ها در سامانه میز خدمت

میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای به آدرس khedmat.tvu.ac.ir بوده و دانشجویان این دانشگاه می توانن به این سامانه مراجعه کنند.

یکی از اطلاعات لازم برای ورود به این سایت شماره دانشجوییه که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.9/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه میز خدمت دانشگاه فنی و حرفه ای khedmat.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا