سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد hesabyar.iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد در راستای اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور شفاف‌سازی نظام جامع مالی دانشگاه آزاد راه اندازی شده است.

سامانه حسابیار دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی hesabyar.iau.ir در دسترس بوده و در جهت شفافیت و سلامت اداری، سامانه‌سپاری و هوشمندسازی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است.

در ادامه مطلب درباره ی سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه، امکانات و خدمات مختلف آن و … توضیح خواهیم داد. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی یک از دانشگاه های معتبر و بزرگترین دانشگاه شهریه پرداز در کشور بوده که دارای واحدهای دانشگاهی زیادی در سرتاسر کشور می باشد. هر ساله افراد زیادی برای وررود و ادامه تحصیل در این دانشگاه اقدام نموده  و تعداد دانشجویان زیادی در طول هر ترم در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد تحصیل می کنند.

این دانشگاه  در راستای نیاز خود و به منظور ارائه خدمات مختلف به دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای مختلف اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های زیادی نموده است. کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه ها از خدمات ارائه شده به خوبی و در کمترین زمان استفاده نمایند.

سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی hesabyar.iau.ir در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی « سامانه‌سپاری، چابک‌سازی و هوشمندسازی ساختار تشکیلاتی، فرآیند‌ها و نظام‌های مدیریتی دانشگاه ازاد و با رویکرد افزایش یکپارچگی، بهره‌وری و قابلیت یادگیری» طراحی و اجرا شده است.

این سامانه دارای قابلیت ها و امکانات زیادی بوده از جمله این که  قابلیت تبادل اطلاعات با سیستم‌های جانبی را داشته و این امکان را دارد که با داشبورد‌های مدیریتی مختلف و امکان گزارش‌گیری‌های متفاوت طراحی و اجرا شود.

مقاله پیشنهادی » سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

ورود به سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد hesabyar.iau.ir

همان طور که اشاره شد سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد جهت شفافیت و سلامت اداری، سامانه‌سپاری و هوشمندسازی در دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است.

سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد نخستین نرم‌افزار حسابداری مبتنی‌بر وب در دانشگاه آزاد بوده و ثبت اسناد حسابداری در این سیستم کاملا برخط انجام گرفته و همچنین کنترل و نظارت آن نیز به صورت لحظه‌ای و آنی انجام می پذیرد. از جمله دیگر ویژگی های این سامانه می توان به ایجاد پنل مدیریتی برای اخذ گزارشات مدیریتی در سطوح مختلف دارایی و بدهی و هزینه مبتنی بر دیدگاه بودجه‌ای و … اشاره نمود.

دانشجویان و کاربران دیگر نیز با مراجعه به این سامانه می توانند برای انجام اموری چون پرداخت شهریه، تسویه حساب و دسترسی به سند‌های پرداختی خود، پرداخت شهریه برای انصراف از محل تحصیل و … اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی hesabyar.iau.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد وارد خواهید شد و می توانید برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایید.

سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد

باید توجه داشته باشید که پس از این، شما جهت احراز هویت به سیستم مدیریت متمرکز کاربران منتقل خواهید شد و می بایست مراحل پیش رو را بگذرانید.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه آزاد iau.ir

نحوه ثبت نام در سیستم آنلاین حسابداری دانشگاه آزاد

سامانه hesabyar.iau.ir به صورت نظام‌مند طراحی شده و به هنگام بودن، متمرکز شدن، یکپارچگی اطلاعات، نظارت بر خط، اعمال کنترل‌های بودجه‌ای، دسترسی لحظه‌ای عاملان خزانه‌داری جهت اعمال کنترل‌های لازم قبل از خرج و … از جمله ویژیگی ها و مزایای آن می باشد. راه اندازی این سایت باعث شفاف سازی هر چه بیشتر فرآیندهای مالی ذانشگاه آزاد و ایجاد نظم و انضباط مالی بیشتری خواهد شد.

برای انجام ثبت نام در سامانه، ابتدا آدرس به روش گفته شده برای ورود به سامانه اقدام نمایید. پس از ورود به سیستم مدیریت متمرکز کاربران می بایست ادامه مراحل را طی کنید.

کد ملی خود را در کادر مربوط به آن وارد نموده و گزینه ورود را بفشارید.

ورود به سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد

در صفحه جدید که به آن وارد می‌شوید اطلاعات خواسته شده از جمله شماره تلفن همراه و تاریخ تولد خود را تکمیل نموده و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد

در ادامه مراحل کد تایید به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، کد دریافتی را در کادر مخصوص وارد کنید.

در گام بعد می‌بایست رمز عبور مد نظر خود برای ورود به سامانه حسابیار دانشگاه آزاد را انتخاب و ثبت نمایید، بنابراین رمز عبور مد نظر و تکرار رمز عبور را در کادر تعیین شده طبق فرمت خواسته شده وارد کرده و گزینه ادامه را کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سیستم آنلاین حسابداری دانشگاه آزاد

با انجام این مراحل می‌توانید به سامانه حسابیار وارد شده و از خدمات مد نظر خود استفاده کنید

توجه داشته باشید که برای ورود خود در دفعات آتی نیازی به طی مراحل گفته شده ندارید و صرفاً با تکمیل اطلاعات کد ملی  و رمز عبور خود می‌توانید به سامانه وارد شوید

برای ورود مستقیم به سایت حسابیار دانشگاه آزاد کلیک کنید.

سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی hesabyar.iau.ir و در راستای دسترسی به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و اجرا شده است.

در این مقاله در رابطه با سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی esalecar.ir

سایت حسابیار دانشگاه آزاد با هدف شفاف‌سازی امور مالی دانشگاه آزاد و با نشانی اینرتنتی hesabyar.iau.ir راه‌اندازی شده است. کاربران می توانند با ورود به این سامانه از خدمات و بخش های مختلف آن استفاده نمایند.

از جمله خدمات و امکانات این سایت می توان به رفع مشکلات اشکالات نرم‌ افزار‌های قبلی، امکان تبادل اطلاعات با سیستم‌های اختصاصی و جانبی ، برخط بودن فعالیت سامانه، کنترل و نطارت آنی و … اشاره نمود.

در رابطه با ورود و ثبت نام در سامانه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد در مقله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع کامل از این موضوع به متن مقاله مراجعه فرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه جامع مالی حسابیار دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا