سایت آموزش و پرورش کردستان kurd.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش کردستان kurd.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت آموزش و پرورش کردستان kurd.medu.ir

امروزه به جهت ارائه خدمات غیر حضوری به کاربران در بسیاری از زمینه ها، سامانه های زیادی راه اندازی شده است، سازمان ها و ارگان های مختلف برای دستیابی کاربران به خدمات و تسریع در روند انجام امور و یا اطلاع از آخرین اخبار سامانه هایی را ایجاد کرده اند. آموزش و پرورش نیز در همین راستا اقدام به ایجاد سامانه های زیادی نموده است. دانش آموزان معلمان، والدین می توانند با مراجعه به سامانه های استانی آموزش و پرورش محل سکونت خود از آخرین اخبار و اطلاعیه ها آگاهی پیدا نموده و یا امور خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام نمایند. سایت آموزش و پرورش کردستان نیز برای ارائه خدمات مختلف یه دانش آموزان، فرهنگیان، کارکنان ادارات آموزش و پرورش و عموم مردم راه اندازی شده است.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سایت آموزش و پرورش کردستانkurd.medu.ir ، نحو ورود به این سامانه ، امکانات و خدمات مختلف سایت آموزش و پرورش کردستان و … خواهیم پرداخت.

سایت آموزش و پرورش کردستان

وزارت آموزش و پرورش کشور در راستای خدمات رسانی بهتر به اقشار مختلف ،  بهینه کردن انجام این خدمات و تسریع در روند انجام بسیاری از امور اقدام به طراحی سامانه های مختلفی نموده است.

با شیوع ویروس کرونا و وجود همه گیری، روند ایجاد این سامانه ها سریع تر شد و به همان نسبت تمایل افراد به استفاده از سامانه های مختلف به خصوص در بحث آموزشی و تحصیلی نیز افزیش پیدا کرد.

بسیاری از کاربران اکنون ترجیح می دهند به جای انجام مراجعات حضوری که با اتلاف وقت و زمان همراه است بسیاری از کارها را به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های مختلف انجام نمایند.

سایت آموزش و پرورش کردستان نیز در راستای خدمات رسانی بهتر به گروه های مرتبط اقدام به راه اندازی سامانه آموزش و پرورش کردستان نموده است.

سایت آموزش و پرورش کردستان

این سامانه با آدرس اینترنتی kurd.medu.ir در دسترس می باشد و دانش آموزان، کارکنان ، فرهنگیان و … می توانند با مراجعه به این سامانه از امکانات مختلف آن استفاده نمایند.

 نحوه ورود به سایت آموزش و پرورش کردستان kurd.medu.ir

سایت آموزش و پرورش کردستان سامانه ای زیرنظر آموزش و پرورش استان کردستان می باشد که امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد. افراد مختلف می توانند با ورود به این سامانه آخرین خبرهای آموزش و پرورش کردستان را مشاهده نموده از آخرین اطلاعیه های مندرج در این سایت اطلاع پیدا کرده و از سایر امکانات مختلف این سامانه نیز بهره مند گردنند.

برای ورود به سایت آموزش و پرورش کردستان باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت آموزش و پرورش کردستان یعنی kurd.medu.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

بعد از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت آموزش و پرورش کردستان وارد خواهید شد.

بعد از ورود به این سامانه برای ورود به حساب کاربری خود بر روی گزینه مشخص شده کلیک نمایید.

ورود به سایت آموزش و پرورش کردستان

بعد از ورود به صفحه جدید می بایست اطلاعات کاربری خود را در کاردهای مشخص شده وارد نمایید.

نحوه ورود به سایت آموزش و پرورش کردستان

نام کاربری و گذر واژه ی خود را در کادر مخصوص آن وارد نموده و بعد از وارد کردن عبارت امنیتی مندرج در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

بعد از ورود به حساب کاربری خود می توانید از امکانات و خدمات مد نظر به تناسب نیاز خود استفاده نمایید.

امکانات سایت آموزش و پرورش کردستان kurd.medu.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد سایت آموزش و پرورش کردستان با آدرس اینترنتی kurd.medu.ir در دسترس بوده و افراد مختلف برای استفاده از خدمات این سایت می توانند به آدرس اینترنتی مذکور مراجعه نمایند.

این سامانه دارای بخش های گوناگونی بوده و هر بخش به ارائه خدمات مختلفی می پردازد.

در زیر به معرفی امکانات سایت آموزش و پرورش کردستان خواهیم پرداخت.

آموزش و پرورش استان کردستان

 در این بخش به ارائه توضیحاتی در خصوص معرفی استان کردستان، شورای معاونان استان و روسای آموزش و پرورش مناطق پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ها  وآشنایی کلی با اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان می توانید از این بخش ها استفاده نمایید.

اخبار

بسیاری افراد در صدد آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت آموزش و پرورش کردستان می باشد. این بخش یکی از پر کاربردترین بخش های سامانه آموزش و پرورش استان کردستان می باشد.

افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه و از بخش اخبار از آخرین اخبار استان و مناطق مختلف مطلع شوند.

خدمات الکترونیک

یکی دیگر از مهمترین بخش ها و قسمت های سایت آموزش و پرورش استان کردستان، بخش مربوط به خدمات الکترونیک این سامانه است.

 بخش خدمات الکترونیک سایت اداره کل آموزش و پرورش کردستان شامل قسمت های مختلفی از جمله خدمات عمومی ، خدمات دانش آموزان، خدمات والدین، خدمات معلمان می باشد.

خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش کردستان

با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش کردستان می توانید سامانه های مرتبط با گروه مد نظر را مشاهده نمایید.

این قسمت بسیار پر کاربرد بوده و دانش آموزان، معلمان ، والدین و حتی سایر افراد می توانند به سامانه های مرتبط با خود دسترسی پیدا کرده و در صورت تمایل به آن مراجعه نمایند. به عنوان مثال فرهنگیان عزیز با کلیک بر روی گزینه خدمات معلمان می توانند به سامانه های میز خدمات استاندارد، سامانه اسکان فرهنگیان ، سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، سامانه رتبه بندی معلمان ، پنجره واحد خدمات آموزش و پرورش، سامانه تایید مدارک تحصیلی و … دسترسی پیدا نمایند. برای ورود به هر کدام از این سامانه ها تنها کافی است بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید تا به سامانه مربوطه وارد شوید.

 

پایگاه های زیر مجموعه

با مراجعه به قسمت پایگاه های زیر مجموعه می توانید لیست پایگاه های زیر مجموعه اداره کل آموزش و پرورش کردستان را مشاهده نمایید.

دانستنی ها

در قسمت مربوط به دانستنی ها خواهید توانست دانستنی های مربوط به فرهنگیان ، دانش آموزان و والدین را مشاهده کنید و از نکات مطرح شده استفاده نماید.

چند رسانه ای

در قسمت مربوط به چند رسانه ای شما می توانید به کلیه عکس ها و فیلم های و بایگانی آن ها دسترسی داشته باشید. در این قسمت با استفاده از فیلتر زمان می توانید موارد مورد نظر در بازه زمانی دلخواه را جستجو و مشاهده نمایید.

ارتباط با ما

قسمت ارتباط با ما در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان اطلاعات ارتباطی (شماره تلفن ، ایمیل آدرس و …) آدرس اداره کل آموزش و پرروش استان کردستان و … را در اختیار شما قرار می دهد.

در این مقاله به معرفی و توضیح در رابطه با سایت آموزش و پرورش استان کردستان پرداختیم. در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد، سوال یا انتقادی می توانید از قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید.

سؤالات متداول سایت آموزش و پرورش کردستان kurd.medu.ir

آدرس اینترنتی این سامانه kurd.medu.ir بوده و کاربران می توانند با مراجعه به این آدرس به سامانه وارد شوند.

در این باره در متن بالا توضیحات لازم داده شده است به متن مقاله مراجعه فرمایید.

از قسمت خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش کردستان می توانید به سامانه های مرتبط با هر کدام از این افراد وارد شوید. 

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش کردستان kurd.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا