زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بسیاری از افراد جویای کار پیگیر وضعیت استخدام جدید آموزش و پرورش و اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402می باشند. در این مقاله به توضیح بیشتر در زمینه زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402زخواهیم پرداخت.

وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله و با هدف جذب نیروهای متخصص مورد نیاز در مدارس کشور اقدام به برگزاری ازمون استخدامی آموزش و پرورش می نماید.علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، برای تصدی جایگاه معلمی می توانند در موعد مقرر در این آزمون استخدامی شرکت نمایند.

گروه های مختلف از جمله دانش آموختگان دانشگاهی در رشته های مختلف در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام نموده و شانس خود را برای خدمت در این سازمان و تصدی شغل معلمی بسنجند.

در خصوص بازه های زمانی مربوط به آزمون استخدامی آموزش و پررش از جمله زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 و … اطلاعات دقیقی منتشر نشده است و اخبار گوناگون در این زمینه وجود دارد. داوطلبان ممکن است با سوالات و چالش های زیادی در این زمینه رو به رو باشند.

در ادامه این مطلب به توضیح در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1401 و 1402 خواهیم پرداخت.

 زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پررش کشور هر ساله برای جبران کمبود نیرو انسانی در بخش ها و مدارس مختلف سراسر کشور و برای جذب متخصصان توانمند در حوزه های مختلف آموزشی کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید.

وزارت آموزش و پرورش برای جبران کمبود نیروی انسانی و بحران بازنشستگی که یک مسئله جدی در این وزارتخانه می باشد و از طرفی مامور و مکلف به توسعه زیرساخت های علمی کشور نیز هست در تلاش است که هر ساله نسبت به جذب نیروی انسانی مجرب و متخصص برای تعلیم دانش آموزان اقدام نماید.

متقاضیانی که در صدد ثبت نام و یا شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ هستند، می بایست طبق زمان اعلام شده در سایت سازمان سنجش sanjesh.org اقدام به شرکت در آزمون های استخدامی آموزش و پروش کنند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تاکنون به طور دقیق زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 اعلام نشده است. در صورت انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 و اعلام دقیق زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش حتما در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

با توجه به صحبت های اخیر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، نیاز به معلم برای سال آینده بیشتر از تعداد خروجی دانشگاه فرهنگیان است و با توجه به اینکه حدود ۸۰ هزار نفر به بازنشستگی می‌رسند و حدودا ۶۵ هزار نفر نیروهای این سازمان بازنشسته می شوند. باید برای جایگزینی آنها علاوه بر دانشگاه فرهنگیان از ظرفیت آزمون استخدامی نیز استفاده نمود.

برای تأمین معلم دوره ابتدایی تلاش می‌کنیم تا پایان اسفند برای جذب ۲۵ هزار نفر آزمون استخدامی برگزار شود و شرایط آموزگاری در دوره ابتدایی، مواد آزمون، ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش اصلاحاتی یافته تا افراد متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش شوند.

برای ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور sanjesh.org کلیک کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

یکی از الزامات مهم برای شرکت در جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.

داوطلبان می بایست معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

تاکنون به طور دقیق زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی اعلام نشده است.

در صورت انتشار اطلاعیه های جدید در این خصوص حتما اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

 

آخرین اخبار در مورد زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

 

29 بهمن 1401

 

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ تا پایان اسفند ماه خبر داد. پیش بینی می شود آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تاریخ ۲۶ اسفند ماه برگزار شود و انجام امور مربوط به مصاحبه و گزینش در سال بعد (1402) خواهد بود. اگر بنا به هر دلیلی آزمون استخدامی در سال 1401برگزار نشود در سال بعد در اولین فرصت این آزمون را برگزار خواهیم کرد.

خبر ۲۷ بهمن ۱۴۰۱-  جذب ۲۵ هزار نفر نیروی خدماتی در مدارس کشور

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ از اخذ مجوز مجلس به دولت برای جذب و بکار گیری ۲۵ هزار نفر نیروی خدماتی برای خدمت در مدارس دولتی آموزش و پرورش خبر داد.

خبر ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ – در خصوص فراخوان ثبت نام آزمون آموزش و پرورش

 

وزیر آموزش و پرورش کشور با اشاره به اینکه کلیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نهایی شده اعلام کرد: فراخوان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همین هفته (روزهای آتی) آغاز می شود.

 موفق شدیم مجوز های لازم برای جذب نیرو و استخدام را اخذ کنیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان قبل از سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود و فرآیند بررسی و جذب پذیرفته شدگان بعد از سال و در ماه های ابتدایی سال ۱۴۰۲ (احتمالا ادیبهشت ماه) صورت خواهد پذیرفت.

خبر ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ – فراخوان جذب در آموزش و پرورش استثنایی

 

فراخوان استخدام نیرو در آموزش و پرورش استثنایی همزمان با آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش منتشر می شود

خبر ۴ بهمن ۱۴۰۱ – در خصوص برگزاری آزمون استخدامی با روش‌ جدید

 

معاون وزیر آموزش و پرورش از احتمال برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش با روش جدید خبر داد.

ایشان گفت: آزمون داریم، اما روش جدیدی را دنبال می‌کنیم تا سازوکار جذب نیروی جدید و باکیفیت تری را فراهم کنیم.

هنوز این روش‌ها نهایی نشده‌اند. این پیشنهادها باید در شورای سازمان اداری – استخدامی به تصویب برسد.

 

در این مقاله به توضیح در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 پرداختیم. در صورت تمایل به ارسال سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید از طریق قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید. کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات شما به آن ها پاسخ خواهند داد.

سؤالات متداول زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

هنوز به طور دقیق زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام مشخص نشده است. احتمال دارد این آزمون در اسفند 1401 یا در سال آینده برگزار شود.

داوطلبان باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت سنجش کشور برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آزمون هنوز اعلام نشده است ولی به طور معمول داوطلبان چند روز پیش از برگزاری آزمون باید برای این امر اقدام نمایند. در متن بالا در این خصوص توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.5/6 - (15 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام. من لیسانس IT دارم. برای دبیری چه رشته‌ای میتونم در آزمون استخدامی شرکت کنم؟
    برای آموزگار ابتدایی میشه اقدام کنم یا خیر؟
    منظور از هنر آموز چیه و چه تفاوتی با دبیری داره از نظر حقوق و مزایا و شرایط آزمون؟
    ممنون که راهنمایی می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا