سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی در صورتی که تمایل نداشته باشند در رشته تحصیلی خود به ادامه تحصیل بپردازند می توانند در صورت دارا بودن شرایط برای ثبت درخواست انصراف از تحصیل اقدام نمایند.

روند درخواست انصراف از تحصیل دانشگاه علمی و کاربردی به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه ورود به سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی انجام می پذیرد و دانشجویان می توانند با ورود به این سامانه درخواست خود را ثبت نمایند.

در صورتی که تمایل دارید در مورد روند انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی بیشتر بدانید با ما در ادامه همراه باشید،  در مقاله پیش رو در رابطه با سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی ، نحوه ورود به این سامانه edu.uast.ac.ir و مراحل ثبت درخواست انصراف از تحصیل توضیح خواهیم داد.

سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی

ممکن است برخی از دانشجویان بعد از ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته پذیرش شده ، متوجه شوند به رشته تحصیلی خود علاقمند نبوده و یا به هر دلیل دیگری تمایل به انصراف از تحصیل در دانشگاه داشته باشند.

این دانشجویان می توانند برای ثبت درخواست انصراف از تحصیل خود اقدام نمایند. پس از ثبت درخواست ، درخواست ارائه شده دانشجو توسط دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت نتیجه درخواست ثبت شده به اطلاع دانشجو خواهد رسید.

دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی درمقاطع کاردانی و کارشناسی ، می توانند با ورود به سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی درخواست انصراف خود را ارائه نمایند.

سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی در واقع همان سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی بوده و با آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir در دسترس می باشد . دانشجویان با اطلاع از شرایط و ضوابط می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند.

سامانه هم آوا ، سایت جامع دانشگاه علمی و کاربردی بوده و دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه هم آوا، بسیاری از امور خود از جمله انتخاب واحد، ثبت نام، فرآیند حذف و اضافه ، ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی ،دریافت کارنامه و مشاهده نمرات کسب شده، درخواست انصراف از تحصیل و … را ارائه نمایند.

پس از ثبت درخواست در سامانه می بایست درخواست کتبی خودرا هم به دانشگاه تحویل داده و مراحل مربوطه را انجام نمایید.

مقاله پیشنهادی « سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

ورود به سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی در صورت تمایل به انصراف از تحصیل می بایست طبق ضوابط هزینه‌ انضراف از تحصیل را نیز پرداخت نمایند. پس از ثبت درخواست و تعیین هزینه انصراف از تحصیل دانشگاه علمی و کاربردی می توانید با مراجعه به سایت اعلام شده برای پرداخت جریمه مربوط به انصراف از تحصیل اقدام نمایید.

همان طور که اشاره شد دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی در ضورت تمایل به انصراف از تحصیل می توانند با مراجعه به سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی ( سایت هم آوا علمی کاربردی) برای ثبت درخواست اقدام نمایند.

برای ورود به سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی edu.uast.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی وارد خواهید شد و می توانید بعد از ورود به حساب کاربری خود برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

ورود به سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی

پس از ورود اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در این سایت وارد شده و برای ثبت درخواست خود اقدام کنید.

نحوه ثبت درخواست انصراف از تحصیل دانشگاه علمی و کاربردی

دانشجویان در حال تحصیل دانشگاه علمی و کاربردی مقاطع کاردانی و کارشناسی از ترم دو به بعد می توانند درخواست انصراف از تحصیل خود را ارائه نمایند. این دانشجویان باید با مراجعه به سامانه edu.uast.ac.ir در خواست اولیه خود را ثبت نموده و پس از این برای پیگیری مراحل به صورت حضوری اقدام نمایند.

همان طور که گفته شد این دانشجویان می بایست هزینه جریمه در نظر گرفته شده را نیز پرداخت نمایند. هزینه انصرف از دانشگاه علمی کاربردی برابر با شهريه ثابت و متغير یک نيمسال می باشد.

دانشجویان باید توجه داشته باشند که پس از این که هزینه را پرداخت نمودند امکان بازگشت و صرف نظر از درخواست وجود نخواهد داشت.

بهتر است پیش از اقدام به انصراف، از کلیه شرایط و ضوابط و مبلغ پرداختی مطلع شده و پس از اطلاع کامل برای ثبت درخواست اقدام نمایند.

برای ثبت درخواست انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی می بایست به این ترتیب عمل کنید.

ابتدا با استفاده از راهنمایی های ارائه شده به سامانه هم آوا وارد شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه هم آوا، بر روی گزینه دسترسی در بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه ثبت درخواست انصراف از تحصیل دانشگاه علمی و کاربردی

از میان گزینه های نشان داده شده، گزینه انصراف از تحصیل را انتخاب نموده و فرم مربوط به انصراف از دانشگاه را تکمیل نمایید.

ثبت درخواست انصراف از تحصیل دانشگاه علمی و کاربردی

پس از این درخواست شما به دانشگاه ارسال خواهد شد و می بایست برای ادامه مراحل به صورت حضوری مراجعه نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

همان طور که اشاره شد دانشجویان دانشگاه علمی  وکاربردی در صورت عدم رضایت از رشته تحصیلی خود و یا دلایل مختلف دیگر در صورتی که تمایل به انصراف از تحصیل دارند می توانند با مراجعه به سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی درخواست خود را ثبت نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، ورود به این سامانه ، مراحل و نحوه ثبت درخواست در سایت edu.uast.ac.ir  و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انصراف از تحصیل دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا