نحوه عضویت در سامانه مای سنجش my.sanjesh.org

جهت مشاوره تلفنی در زمینه عضویت در سامانه مای سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان کنکور سراسری برای ورود به سامانه مای سنجش و استفاده از خدمات آن نیازمند ثبت نام و عضویت در این سامانه می باشند، موضوع مقاله پیش رو درباره ی نحوه عضویت در سامانه مای سنجش my.sanjesh.org می باشد.

سامانه مای سنجش یا سیستم جامع آزمون های سراسری سامانه ای است که از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور و با نشانی اینترنتی my.sanjesh.org راه اندازی شده است، این سامانه جهت دسترسی راحت تر و تسهیل در روند انجام امور برای داوطلبان شرکت در کنکور سراسری و دیگر آزمون ها ایجاد شده است، در ادامه این مطلب در مورد نحوه عضویت در سامانه مای سنجش به ظور کامل توضیح خواهیم داد، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

سامانه مای سنجش my.sanjesh.org

سامانه مای سنجش  یکی از قسمت ها و سامانه های داخلی سایت سنجش کشور محسوب می شود که در راستای شخصی سازی حساب داوطلبان کنکور ایجاد شده است. داوطلبان با مراجعه به این سامانه و انجام ثبت نام در آن می توانند بعد از ورود به حساب کاربری خود از خدمات مختلف این سامانه برای آزمون های مختلف از جمله کنکور سراسری، کنکور کاردانی به کارشناسی، کارشناسی ارشد، آزمون تولیمو و … بهره مند شوند.

انجام بسیاری از امور مربوط به آزمون ها از جمله مشاهده نتایج اولیه کنکور، انجام انتخاب رشته خود ، مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری، ثبت نام در آزمون سراسری کنکور، دریافت کارت ورود به جلسه و… با استفاده از سایت مای سنجش و ورود به حساب کاربری در این سامانه انجام می پذیرد.

با توجه به موارد گفته شده از آن جایی که دریافت بسیاری از خدمات سایت سازمان سنجش آموزش کشور از طریق مراجعه و ورود به سامانه اشاره شده انجام می پذیرد، از این رو داوطلبان می بایست برای استفاده از این خدمات و امکانات ابتدا در سامانه مای سنجش ثبت نام نمایید، پس از ثبت نام و عضویت در سامانه مای سنجش و ورود به حساب کاربری خود می توانید برای انجام بسیاری از امور مد نظر اقدام کنید.

عضویت در سامانه مای سنجش my.sanjesh.org

همان طور که گفته شد آگاهی از اخبار و اطلاعیه ها و انجام مراحل آزمون های مختلف مانند ثبت نام تمامی آزمون ها و مشاهده نتایج، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی، کنکور و … با ورود به حساب کاربری در سامانه مای سنجش، امکان پذیر است. این سامانه با نشانی اینرتنتی my.sanjesh در دسترس بوده و با راه اندازی آن، دسترسی به خدمات مرتبط با آزمون های مختلف فراهم می باشد.

استفاده از خدمات این درگاه مستلزم ثبت نام و عضویت در سامانه مای سنجش می باشد. برای عضویت در سامانه مای سنجش my.sanjesh.org باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت مای سنجش با نشانی اینترنتی my.sanjesh.org وارد شوید ، پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ثبت نام کنید کلیک نمایید.

عضویت در سامانه مای سنجش my.sanjesh.org
پس از ورود به پنجره جدید برای عضویت در سامانه مای سنجش اطلاعات خواسته شده از جمله نام و نام خانوادگی
،جنسیت، شماره ملی، تاریخ تولد، شماره همراه، رمز عبور و … را تکمیل نمود.

عضویت در سامانه مای سنجش

پس از این کدی به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد، کد پیامک شده را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید، با وارد کردن این کد، عضویت در سامانه مای سنجش تکمیل شده و می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » سایت پاسخ سازمان سنجش

ورود به سایت مای سنجش my.sanjesh.org

باید توجه داشته باشید که ورود به حساب کاربری در سایت مای سنجش فقط از مسیر مشخصی صورت نمی گیرد و داوطلبان هنگام انتخاب لینک مربوط به خدمات مختلف از جمله ثبت نام در آزمون های مختلف (استخدامی،کنکور کارشناسی ارشد، آزمون های آیلتس، تولیمو و …) دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتایج و … به این سامانه واردخواهند شد.

به این منظور که پس از ورود به سایت سنجش می بایست خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید، پس از ورود به صفحه ی جدید نیز، لینک مشخص شده را بفشارید، پس از این به صفحه اصلی سایت مای سنجش وارد خواهید شد.

برای ورود به حساب کاربری خود می بایست اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

ورود به سامانه مای سنجش

ابتدا ملیت خود را مشخص نمایید،  کاربران ایرانی پس از تعیین ملیت می بایست کد ملی خود را نیز وارد نمایند، در ادامه رمز عبور خود را نیز تکمیل نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی موجود در صفحه گزینه «ورود» را بفشارید.

با انجام این مراحل می توانید پس از عضویت در سایت مای سنجش به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت my.sanjesh.org کلیک کنید.

داوطلبان شرکت در آزمون های مختلف از جمله کنکور سراسری، کاردانی، کارشناسی ارشد، آزمون تولیمو .. برای انجام مراحل مختلف آزمون می بایست ابتدا به حساب کاربری خود در سایت مای سنجش وارد شوند، ورود به حساب کاربری مستلزم ثبت نام و عضویت در سامانه مای سنجش می باشد، داوطلبان با مراجعه به این سامانه در مراحل مختلف آزمون می توانند برای انجام امور مختلفی چون مشاهده نتایج اولیه کنکور، انجام انتخاب رشته، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده نتایج آزمون و … اقدام نمایند.

در این مقاله به توضیح در رابطه با نحوه عضویت در سامانه مای سنجش my.sanjesh.org ، ورود به سامانه مای سنجش و … پرداختیم در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول نحوه عضویت در سامانه مای سنجش my.sanjesh.org

سامانه مای سنجش یکی از سامانه های داخلی سایت سنجش بوده که امکان استفاده از انواع خدمات سایت سازمان سنجش آموزش کشور را برای کاربران فراهم می نماید، کاربران می توانند با مراجعه و عضویت در سامانه مای سنجش و پس از ورود به حساب کاربری خود برای انجام امور مختلف از جمله ثبت نام آزمون ها، مشاهده نتایج و … اقدام نمایند.

لازمه ورود به این سامانه ثبت نام و عضویت در سامانه مای سنجش my.sanjesh.org می باشد، پس از عضویت در سامانه مای سنجش می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

سامانه مای سنجش، سامانه جامع ثبت نام آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور است که امکان ثبت نام در آزمون های مختلف این سامانه و دریافت خدمات آن را فراهم می کند. برای عضویت در این سامانه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به آدرس اینترنتی my.sanjesh.org مراجعه کنید.
  2. بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
  3. در صفحه باز شده، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
  4. پس از وارد کردن اطلاعات، بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
  5. کد فعال سازی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. کد فعال سازی را در قسمت مربوطه وارد کنید.
  6. پس از فعال سازی حساب کاربری، می توانید از خدمات سامانه مای سنجش استفاده کنید.

برای بازیابی رمز عبور، بر روی گزینه “بازیابی رمز عبور” در صفحه ورود به سامانه مای سنجش کلیک کنید.

در صفحه باز شده، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. یک کد فعال سازی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. کد فعال سازی را در قسمت مربوطه وارد کنید. سپس، یک رمز عبور جدید برای خود انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه مای سنجش به صورت گام به گام

گام 1: مراجعه به سامانه مای سنجش

ابتدا به آدرس اینترنتی my.sanjesh.org مراجعه کنید. پس از ورود به سامانه، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

گام 2: انتخاب گزینه “ثبت نام”

در این مرحله، بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

گام 3: وارد کردن اطلاعات

در صفحه باز شده، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

  • نام و نام خانوادگی
  • کد ملی
  • شماره تلفن همراه
  • آدرس ایمیل
  • رمز عبور
  • تکرار رمز عبور

گام 4: کلیک بر روی گزینه “ثبت نام”

پس از وارد کردن اطلاعات، بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

گام 5: وارد کردن کد فعال سازی

کد فعال سازی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. کد فعال سازی را در قسمت مربوطه وارد کنید.

گام 6: فعال سازی حساب کاربری

پس از وارد کردن کد فعال سازی، حساب کاربری شما فعال خواهد شد. می توانید از این پس از خدمات سامانه مای سنجش استفاده کنید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه عضویت در سامانه مای سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا