سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نظارت آموزش و پرورش

سازمان آموزش و پرورش در سال های گذشته و برای ارائه خدمات الکترونیک به منظور تسریع در روند انجام امور و اجرای بهینه کارها اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های مختلفی نموده است. یکی از این سامانه ها سامانه نظارت آموزش و پرورش می باشد.

در سال های پیش روند گزارش دهی به مراجع بالاتر به صورت دستی و کاغذی صورت می گرفت که فرآیندی زمان بر و پر هزینه بوده ولی با استفاده از بسترهای الکترونیکی علاوه بر کاهش زمان تلف شده، افراد می توانند صرفا و با مراجعه به سامانه های مختلف برای انجام امور مد نظر خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.

سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir سامانه ای است که برای پایش وضعیت کیفی مدارس و نظارت بر عملکرد آنها شکل گرفته است. مدیران مدارس قادر خواهند بود با ورود به این سامانه گزارشات مربوط به مدارس را به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه nezarat.medu.ir به مراجعه بالاتر ارسال نمایند.

در ادامه در مورد نحوه ورود به سامانه، نام کاربری و رمز عبور سامانه nezarat.medu.ir، نحوه تکمیل فرم خود ارزیابی در سامانه نظارت و… مطالب بیشتری ارائه خواهد شد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ادامه این مطلب همراه باشید.

سامانه نظارت آموزش و پرورش

سازمان آموزش پرورش به منظور نظارت بهتر بر عملکرد مدارس به صورت غیر حضوری اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه نظارت آموزش و پرورش نموده است.

هدف از راه اندازی این سامانه، نظارت بیشتر بر سطح فعالیت های انجام شده در مدارس و عملکرد مدیران مدارس است.

این سایت به ارائه خدمات به گروههای مختلف از جمله  بازرسان، مدیران مدارس ، کارشناسان آموزش و پرورش و ارزیابان می پردازد و این افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات آن بهره مند شوند.

مدیران مدارس ملزم هستند گزارش عملکرد خود را طی بازه های زمانی مختلف در سامانه نظارت آموزش و پرورش ثبت نمایند در نهایت گزارشات ارسالی از مدارس مختلف توسط ارزیابان ، کارشناسان و بازرسان اداره آموزش و پرورش محل مربوطه بررسی و پایش خواهد شد.

سامانه نظارت با آدرس اینترنتی nezarat.medu.ir در دسترس می باشد و افراد برای ورود به این سامانه باید دارای نام کاربری و رمز عبور سامانه نظارت آموزش و پرورش باشند.

 ورود به سامانه نظارت nezarat.medu.ir

برای استفاده از خدمات و امکانات سامانه نظارت آموزش و پرورش باید دارای رمز عبور و نام کاربری بوده تا بتوانید بعد از ورود به حساب کاربری برای انجام امور خود اقدام نمایید.

برای ورود به سامانه نظارت باید به این نحوه عمل نمایید. ورود به سایت نظارت آموزش و پرورش، از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه نظارت آموزش و پرورش یعنی nezarat.medu.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

با سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه نظارت وارد خواهید شد.

سامانه نظارت آموزش و پرورش

بعد از ورود به این سامانه ملاحظه می نمایید که بخش های مختلفی برای ارائه خدمات در این سامانه وجود دارید.

برای ورود به این سامانه نیز پنج بخش مخصوص ورود دانش آموزان، مدیران مدارس، بازرسان، ارزیابان و کارشناسان در نظر گرفته شده است.

ورود به سامانه نظارت آموزش و پرورش

هر فرد بنا به موقعیت خود با استفاده از گزینه مربوط به خود به صفحه جدید هدایت خواهد شد،در صفحه جدید پس از ورود اطلاعات درخواست شده می توانید به حساب کاربری خود در سامانه نظارت آموزش و پرورش وارد شوید

در صورتی که از مدیران مدارس بوده و در صدد استفاده از خدمات مختلف این سامانه یا ارسال گزارش هستید می توانید بر روی گزینه مربوط به مدیران مدارس کلیک نمایید.

ورود مدیران مدارس به سامانه نظارت آموزش و پرورش

پس از این با ورود اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری، رمز عبور و وارد کردن کد امنیتی موجود در صفحه می توانید به سامانه nezarat.medu.ir وارد شوید.

برای ورود مستقیم به صفحه ورود سامانه نظارت آموزش و پرورش کلیک کنید.

رمز عبور سامانه نظارت آموزش و پرورش

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه نظارت و بازرسی لازم است که دارای نام کاربری و رمز عبور باشید تا بتوانید با وارد کردن اطلاعات گفته شده به حساب کاربری خود در سامانه نظارت آموزش و پرورش وارد شوید.

نام کاربری در سامانه نظارت در واقع کد مدرسه و رمز عبور نیز شماره پرسنلی فرد می باشد.

با استفاده از گزینه های درج شده برای هر فرد و ورود اطلاعات خواهید توانست به حساب خود وارد شوید.

در صورتی که پس از ورود به سامانه nezarat.medu.ir متوجه شدید رمز عبور خود برای ورود به این سامانه را فراموش کرده اید می توانید از گزینه مربوط به فراموش کردن رمز عبور استفاده نمایید.

فراموشی رمز عبور در سامانه نظارت آموزش و پرورش

بعد از این با مشخص کردن نقش خود و وارد کردن اطلاعات درخواست شده می توانید برای بازیابی رمز عبور اقدام نمایید.

تکمیل فرم خود ارزیابی در سامانه نظارت

یکی از مهمترین خدمات سامانه nezarat.medu.ir در واقع امکان تکمیل فرم خود ارزیابی در این سامانه است. مدیران مدارس می توانند با مراجعه به سامانه نظارت و بازرسی برای تکمیل فرم خود ارزیابی اقدام کنند.

برای تکمیل فرم خود ارزیابی در سامانه نظارت لازم است به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سامانه نظارت و بازرسی آموزش و پرورش وارد شده و بر روی گزینه مربوط به ورود مدیران کلیک نمایید.

اطلاعات مربوط به ورود به حساب کاربری را وارد نمایید و به حساب خود در سامانه nezarat.medu.ir وارد شوید.

تکمیل فرم خود ارزیابی در سامانه نظارت آموزش و پرورش

از منوی موجود در سمت راست گزینه تکمیل فرم های ارزیابی را انتخاب نمایید.

فرم مورد نظر خود را انتخاب نموده و نسبت به تکمیل آن اقدام نمایید.

 

سامانه نظارت آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی nezarat.medu.ir، سامانه ای است که در راستای نظارت بهتر بر امور مربوط به مدارس راه اندازی شده است.

با مراجعه به سامانه نظارت و بازرسی و انتخاب گزینه مربوط و تکمیل اطلاعات خواسته شده می توانید به این سامانه وارد شده و از خدمات این سامانه از جمله تکمیل فرم های مربوط به فرآیند خود ارزیابی استفاده نمایید.

در صورتی که برای ورود به این سامانه دچار مشگل شده اید و به راهنمایی بیشتری نیاز دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

امکانات سامانه نظارت آموزش و پرورش

سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir سامانه ای است که برای پایش وضعیت کیفی مدارس و نظارت بر عملکرد آنها شکل گرفته است. مدیران مدارس قادر خواهند بود با ورود به این سامانه گزارشات مربوط به مدارس را به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه nezarat.medu.ir به مراجعه بالاتر ارسال نمایند.

امکانات و خدمات زیادی برای نظارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است که به مرور زمان بتوان کلیه امور نظارتی بر مدارس را از طریق آن پیگیری نمود. همچنین امکان ثبت شکایات و رسیدگی به آن ها نیز از دیگر موارد در نظر گرفته شده در این سایت می باشد. سایر امکانات موجود در سامانه نظارت عبارتند از:

  1. ثبت عملکرد مدارس در زمان برگزاری امتحانات نهایی
  2. تکمیل فرم خودارزیابی توسط کارکنان آموزش و پرورش
  3. مشاهده بخشنامه ها و دستورالعمل های مربوطه
  4. بررسی گزارشات توسط فراگیران

مراحل تکمیل فرم خودارزیابی در سامانه nezarat.medu.ir

در قدم اول پس از ورود به سامانه نظارت آموزش و پرورش، که به آدرس اینترنتی  nezarat.medu.ir می باشد بر روی گزینه “مدیران مدارس” کلیک کنید:

تکمیل فرم خودارزیابی در سامانه nezarat.medu.ir
  • سپس می بایست با انتخاب عبارت “تکمیل فرم های ارزیابی فعال” از منوی سمت راست صفحه
تکمیل فرم خود ارزیابی در سامانه نظارت آموزش و پرورش
  • اکنون بر روی فرم موردنظر خود کلیک کنید تا وارد برگه جدید شوید:

بازیابی رمز در سامانه نظارت آموزش و پرورش

سپس در قدم بعدی برای نهایی کردن مراحل تکمیل فرم خودارزیابی در سامانه nezarat.medu.ir بر روی گزینه “شاخص های اختصاصی” را انتخاب نمایید:

سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir
  • اکنون بر روی آیکون دست، در سمت چپ کلیک کنید مطابق تصویر زیر:

سامانه نظارت آموزش nezarat.medu.ir
  • اطلاعات خواسته را وارد فرم کنید و در پس از تکمیل فرم بر روی گزینه “ثبت عملکرد شاخص” کلیک کنید تا اطلاعات درج شده در سامانه nezarat.medu.ir ذخیره شوند.

سامانه نظارت

در سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir مراحل تکمیل فرم خودارزیابی بدین صورت انجام می شود. در صورت تغییر در مراحل فرم خودارزیابی  سایت نظارت آموزش و پرورش مقاله در سایت زومیک وب اپدیت می شود.

سؤالات متداول سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir

برای ورود به سامانه نظارت آموزش و پرورش میتوانید به آدرس اینترنتی nezarat.medu.ir مراجعه کنید.

همکاران محترم در خودارزیابی طرح ها به قسمت هدف و توضیحات هرکدام از شاخص ها دقت نموده و مستندات بارگذاری شده را بر اساس هدف مزبور و توضیحات قید شده در شاخص آماده نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نظارت آموزش و پرورش nezarat.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا