سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir – ورود به سایت سجفا

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سجفا فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سجفا فرهنگیان

یکی از سامانه های مفید راه اندازی شده توسط وزارت آموزش و پرورش که مورد استفاده معلمان و فرهنگیان قرار می گیرد سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir می باشد.

امروزه با استفاده از سامانه ها و سایت های بسیاری که در زمینه های مختلف راه اندازی شده است انجام بسیاری از امور به صورت غیر حضوری و با استفاده از این بسترهای الکترونیکی ایجاد شده صورت می پذیرد.

سازمان آموزش و پرورش یکی از سازمان هایی است که در زمینه خدمت رسانی به دانش آموزان و معلمان اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده است. این سامانه ها در بسیاری از زمینه ها از جمله برای شرکت در آزمونهای مختلف ، شرکت در جشنواره ها ومسابقات، ثبت نمرات دانش آموزان، ارائه خدمات آموزشی و…. ایجاد شده است. معلمان و دانش آموزان می تواند با مراجعه به این سامانه ها از امکانات و خدماتی که برای آن ها در نظر گرفته شده است استفاده نمایند.

سامانه سجفا فرهنگیان یکی از سامانه هایی است که توسط وزارت آموزش و پرورش و برای ارائه خدمات مختلفی به فرهنگیان و معلمان راه اندازی شده است.

این سامانه با هدف توسعه فعالیت های اجتماعی فرهنگیان و ارتقا فعالیت ها و امور فرهنگی ایجاد شده است.

در ادامه به شرح و توضیح در مورد سایت سجفا sajfa razaviedu ir سامانه سجفا فرهنگیان،  نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و استفاده از خدمات مختلف آن خواهیم پرداخت.

سامانه سجفا فرهنگیان sajfa razaviedu ir

ورود به سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

برای اینکه بتوانید به سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان وارد شده و از زمینه های مختلف آن استفاده نمایید باید ابتدا به این سامانه وارد شده و بعد از ورود به حساب کاربری خود در سامانه سجفا از امکانات مختلف این سایت بهره گیری نمایید.

نکات مهم هنگام ورود به سامانه دانشگاه فرهنگیان 

  • مهارت آموزان ماده ۲۸ : به هیچ عنوان سایت سجفا ثبت نام نکنید اطلاعات اولیه شما از قبل در سیستم ثبت شده است شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز عبور شما خواهد بود اگر در ورود به سایت با مشکل مواجه شدید  می توانید با پشتیبان سایت سجفا تماس بگیرید.
  • تمام اطلاعات وارد شده کاملا مطابق با اطلاعات شناسنامه ای باشد در غیر این صورت پس از چک شدن توسط کارشناس دانشگاه ثبت نام شما مورد تایید قرار نمی گیرد.
  •  کد ملی به صورت کامل شامل 10 رقم باشد و اگر اول کد ملی دارای صفر است آن صفر نیز درج شود.
  •  به صورت پیش فرض کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور در نظر گرفته شده است بنابراین این اطلاعات به صورت کامل و دقیق وارد شود.

برای ورود به سامانه سجفا فرهنگیان آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sajfa.cfu.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و سرچ نمایید.

بعد از سرچ این عبارت به طور مستقیم به سایت سجفا وارد خواهید شد. بعد از ورود به این سامانه باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد نموده تا بتوانید به حساب کاربری خود در سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان وارد شوید.

ورودبه سایت سجفا

برای ورود به این سامانه نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض برای شما در نظر گرفته شده است و با ورود اطلاعات به صورت زیر خواهید توانست به حساب خود در سامانه سجفا فرهنگیان وارد شوید.

  نام کاربری رمز عبور
اساتید کد مدرسی کد ملی
کارمندان شماره پرسنلی کد ملی
مهارت آموزان شماره دانشجویی کد ملی
دانشجویان کد ملی شناسنامه

افراد مختلف با ورود اطلاعات به صورت گفته شده می توانند به حساب کاربری خود در سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان وارد شوند.

سامانه اسکان فرهنگیان سامانه است که برای ارائه خدمات مختلف به فرهنگیان در زمینه رزرو، پذیرش و اسکان فرهنگیان در مراکز رفاهی و مدارس سراسر کشور راه اندازی شده است. فرهنگیان می توانند برای استفاده از خدمات این سامانه به آدرس اینترنتی آن مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات و توضیحات بیشتر در مورد سامانه اسکان فرهنگیان بر روی این عبارت کلیک کنید.

سامانه سجفا فرهنگیان sajfa razaviedu ir

سامانه سجفا فرهنگیان سامانه ای است که توسط وزارت آموزش پرورش و در راستای ارائه خدمات مختلف و متنوع به فرهنگیان و معلمان ایجاد شده است. هدف از راه اندازی این سامانه ارتقا سطح فرهنگی و توسعه و تقویت فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی می باشد.

معلمان، فرهنگیان، دانشجویان، اساتید آموزش و پرورش و … می توانند با ورود به این سامانه از خدمات ارائه شده و بخش های مختلف آن استفاده نمایند.

سامانه سجفا فرهنگیان برگرفته از عبارت سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان بوده و برای خدمت رسانی به معلمان، اساتید، دانشجو معلمان و … ایجاد شده است. سامانه سجفا فرهنگیان با آدرس اینترنتی sajfa.cfu.ac.ir در دسترس می باشد.

معلمان و فرهنگیان برای استفاده از خدمات sajfa.cfu.ac.ir لازم است به حساب کاربری خود در سایت سجفا ورود پیدا کرده و پس از آن از زمینه ی مد نظر استفاده نمایند.

این سامانه به ارائه امکانات متنوعی می پردازد از جمله فعالیت ها و زمینه های مختلف سامانه سجفا می توان به این موارد اشاره نمود.

  • جشنواره ها
  • اردوها و بازدید ها
  • نشست ها
  •   انجمن ها
  • تولیدات فرهنگی
  • مسابقات
  • طرح های ابتکاری

فرهنگیان می توانند پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه سجفا از خدمات آن در زمینه های مختلف ارائه شده استفاده کنند.

سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان  با نشانی http://sajfa.cfu.ac.ir طراحی و به بهره برداری رسیده است. ثبت نام و حضور دانشجو معلمان  در بیست و هفتمین جشنواره فرهنگی واجتماعی با مراجعه  و ثبت نام  در این سامانه امکان پذیر می باشد.

 ثبت نام دراین سامانه برای شرکت کنند گان بیست وهفتمین جشنواره الزامی بوده و شرط لازم برای حضور دراین دوره ازجشنواره می باشد.

مقاله پیشنهادی : سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

ثبت نام در سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

  برای ورود به سامانه سجفا و استفاده از خدمات مختلف آن لازم است دارای نام کاربری و رمز عبور بوده تا بتوانید با ورود اطلاعات کاربری خود به سامانه وارد شده و در زمینه های مختلف از امکانات ارائه شده استفاده نمایید.

لازم است دقت داشته باشید که برای ورود به سامانه سجفا و بهره گیری از امکانات در زمینه های مختلف نیازی به ثبت نام در سامانه سجفا فرهنگیان ندارید و این کار از قبل برای فرهنگیان صورت گرفته است. بنابراین فرهنگیان، معلمان، اساتید، دانشجویان و … می توانند صرفا با مراجعه به سامانه و با روش گفته شده در مورد ورود اطلاعات کاربری خود به سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان وارد شوند.

برای ورود مستقیم به سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

امکانات سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

سامانه سجفا در راستای ارتقا سطح فعالیت های فرهنگی و گسترش فعالیت های اجتماعی و فرهنگی برای معلمان، فرهنگیان، اساتید آموزش و پرورش راه اندازی شده است. این افراد با مراجعه به این سامانه خواهند توانست از تمامی زمینه های فرهنگی ارائه شده استفاده کنند.

یکی از امکانات مهم سایت سجفا در خصوص فرآیند نقل و انتقالات فرهنگیان می باشد. فرهنگیان برای ثبت درخواست نقل و انتقالات درون استانی خودی می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه sajfa.cfu.ac.ir اقدام نمایند.

پس از ثبت درخواست نقل وانتقالات، فرهنگیان می توانند نتایج نقل و انتقالات بین استانی را نیز در همین سایت مشاهده کنند

علاوه بر مورد بیان شده دیگر امکانات سامانه سجفا فرهنگیان شامل موارد زیر می باشد.

-کسب اطلاع از اردوهای فرهنگی و بازدیدهای در نظر گرفته شده

-بهره گیری و استفاده از انجمن ها و نشست های مختلف

– استفاده از تولیدات فرهنگی متنوع

– اطلاع از جشنواره ها و موارد مربوط به آن ها

– استفاده از موارد و طرح های ابتکاری موجود در سایت

معلمان و فرهنگیان با استفاده از سایت سجفا فرهنگیان می توانند از موارد گفته شده به خوبی استفاده نمایند.

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا مشگلی می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان my.medu.ir

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

انواع بازنشستگی در سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

همان گونه که در ابتدایی مقاله نیز به آن اشاره شده سامانه سجفا sajfa.cfu.ac.ir بستری الکترونیکی برای ارائه انواع خدمات فرهنگی به دانشجویان، اساتید، دانش آموزان و کارکنان و معلمان، در سازمان آموزش و پرورش، می باشد.

انواع سجفا بازنشستگی

  1. باز نشستگی توافقی
  2. باز نشستگی به دلیل عدم تمدید استمرار
  3. بازنشستگی لیسانس و کمتر با سنوات کمتر از 30 سال
  4. بازنشستگی عادی فوق لیسانس و بالاتر با سنوات 35 سال
  5. بازنشستگی اختیاری فوق لیسانس و بالاتر با سابقه 30 سال
  6. بازنشستگی اجباری
  7. بازنشسته با اعمال سنوات ارفاقی ایثارگران
  8. باز تشستگی مشمولین از کارافتاده کلی (صعب العلاج)

شرایط انواع بازنشستگی در سامانه سجفا sajfa.cfu.ac.ir، در جدول زیر قید شده است:

شرایط انواع بازنشستگی در سامانه سجفا
ردیف نوع بازنشستگی شرایط بازنشستگی در سامانه سجفا
1 باز نشستگی توافقی خانم ها با سابقه 25 سال تمام تا 1402/7/1
آقایان با سابقه 25 و بالتر و سن 60سال
جانبازان با سابقه 25 سال و سن 55 سال ، به جز جانبازان حالت اشتغال
2 باز نشستگی به دلیل عدم تمدید استمرار همکارانی که در سال 1401 بازنشسته می شده اند و در خواست استمرار خدمت داده اند.
3 بازنشستگی لیسانس و کمتر با سنوات کمتر از 30 سال همکارانی که دارای مدرک لیسانس و پایین تر هستند و تا 1403/3/31 به 30 سال سابقه می رسند، به جز ایثارگرانی که از مزایای یک مقطع بالاتر استفاده می کنند.
همکاران دارای مدک معادل فوق لیسانس از سازمان مدیریت صنعتی
4 بازنشستگی عادی فوق لیسانس و بالاتر با سنوات 35 سال همکاران دارای مدرک فوق لیسانس و ایثار گران دارای مدرک لیسانس که از مزایای یک مقطع بالاتر استفاده می کنند. با سابقه 35 سال تمام تا 1403/3/31
5 بازنشستگی اختیاری فوق لیسانس و بالاتر با سابقه 30 سال همکاران دارای مدرک فوق لیسانس و ایثار گران دارای مدرک لیسانس که از مزایای یک مقطع بالاتر استفاده می کنند و سابقه آنها از 30 سال گذشته ولی به 35 سال نرسیده است.
6 بازنشستگی اجباری کارکنان تخصصی باسنوات 35 و سن 70
کارکنان غیر تخصصی با 25 سال سابقه و 65 سال سن
کارکنان غیر تخصصی با 30 سال سابقه و 60 سال سن
جانبازان حالت اشتغال با مدرک لیسانس و بالاتر با 35 سال سابقه
جانبازان حالت اشتغال با مدرک فوق دیپلم و کمتر با 30 سال سابقه
7 بازنشسته با اعمال سنوات ارفاقی ایثارگران جانبازان بالای 20 درصد و 50 سال سن با 20 سال سابقه
همسر و فرزندان شهدا با داشتن حداقل 22 سال سابقه خدمت
8 باز تشستگی مشمولین از کارافتاده کلی (صعب العلاج) همکارانی که با تایید  کمیسیون پزشکی یکسال از مرخصی استعلاجی(صعب العلاج) استفاده کرده اند.
سؤالات متداول سامانه سجفا فرهنگیان sajfa razaviedu ir

سامانه سجفا در جهت توسعه و پیشرفت فعالیت های اجتماعی و ارتقا سطح فرهنگی اساتید، معلمان، فرهنگیان و دانشجویان آموزش و پرورش ایجاد شده است.

سامانه سجفا در جهت توسعه و پیشرفت فعالیت های اجتماعی و ارتقا سطح فرهنگی اساتید، معلمان، فرهنگیان و دانشجویان آموزش و پرورش ایجاد شده است.

انواع بازنشستگی در سجفا، به شرح زیر است:

  1. باز نشستگی توافقی
  2. باز نشستگی به دلیل عدم تمدید استمرار
  3. بازنشستگی لیسانس و کمتر با سنوات کمتر از 30 سال
  4. بازنشستگی عادی فوق لیسانس و بالاتر با سنوات 35 سال
  5. بازنشستگی اختیاری فوق لیسانس و بالاتر با سابقه 30 سال
  6. بازنشستگی اجباری
  7. بازنشسته با اعمال سنوات ارفاقی ایثارگران
  8. باز تشستگی مشمولین از کارافتاده کلی (صعب العلاج)

برای ورود به سامانه سجفا و وارد شدن به حساب کاربری به رمز عبور و نام کاربری نیاز دارید. اطلاعات لازم برای ورود به سامانه سجفا در متن عنوان شده است.

سامانه سجفا به ارائه خدمات و امکانات مختلفی به فرهنگیان می پردازد. این افراد می توانند با ورود به سامانه ازبازه های زمانی مربوط به نشست ها، جشنواره ها، اردوها و بازدیدهای فرهنگی مطلع شوند.

6/6 - (134 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سجفا فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا