سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

هر ساله دانش آموزان برای ورود به مقطع دوم متوسطه در دبیرستان ماندگار البرز باید درآزمون ورودی این دبیرستان ثبت نام نمایند. فرآیند ثبت نام در آزمون ورودی این دبیرستان از طریق سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز azmoon.tehranedu.ir انجام می پذیرد.
دبیرستان ماندگار البرز یکی از دبیرستان های مطرح کشور با سابقه درخشان در تحصیل و آموزش می باشد. دانش آموزان زیادی در مقطع اول و دوم متوسطه هر سال تمایل به ورود و ادامه تحصیل در این دبیرستان دارند. متقاضیان ورود به این مدرسه در مقطع دوم متوسطه باید برای ورود به این دبیرستان در آزمون ورودی که در تاریخ مقرر برگزار می شود شرکت نموده و حد نصاب لازم را کسب نمایند.
دانش آموزان متقاضی ورود به این دبیرستان می بایست در تاریخ های مشخص برای انجام ثبت نام خود به سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز مراجعه نموده و فرآیندهای مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند تا بتوانند در آزمون ورودی این دبیرستان شرکت نمایند. 
در ادامه این مطلب برای آشنایی هر چه بیشتر شما به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ، نحوه ثبت نام در آزمون ورودی و … خواهیم پرداخت. برای اطلاعات بیشتر می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

یکی از قدیمی ترین و معروفترین مدارس شهر تهران دبیرستان ماندگار البرز است که به خاطر قدمت و پیشینه ای که دارد در لیست آثار ملي کشور به ثبت رسيده است.
این دبیرستان که در گذشته کالج آمریکایی ها نامیده می شده است یکی از مهمترین و نخستین نمادهاي آموزشی جدید در ایران است . دبیرستان ماندگار البرز در خیابان انقلاب اسلامی ،شمال غربی چهارراه حافظ، چهارراه کالج واقع شده است.
شاید علت نام گذاری این مدرسه نیز برای شما جالب باشد. این دبیرستان به علت نمای موجود از رشته کوه البرز در پشت آن ، دبیرستان البرز نامیده شده است.

ورود به سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز
یکی از فاکتورهای مهم برای نشان دادن سطح کیفیت آموزشی یک مجموعه در واقع وضعیت تحصیلی دانش‌آموختگان آن مرکز می باشد. دبیرستان البرز از گذشته تا به امروز به علت سطح بالای آموزش و کسب مدارج علمی و موفقیت های کسب شده توسط دانش آموختگان مانند قلب تپنده‌ای در حوزه آموزش کشور به حساب می آید.
همان طور که پیش از این هم اعلام شد دبیرستان ماندگار البرز یکی از دبیرستان های مطرح با سابقه درخشان علمی و فرهنگی در سطح کشور است که هر ساله افراد زیادی، داوطلب حضور و ادامه تحصیل در این دبیرستان می باشند.

این مدرسه در واقع مدرسه ای برای تحصیل دانش آموزان پسر در مقطع اول و دوم متوسطه می باشد.
برای ورود به مقطع متوسطه اول، آزمون ورودی برگزار نمی شود و دانش آموزان می بایست در صورت علاقه و تمایل به صورت حضوری به این دبیرستان مراجعه نمایند و درصورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در این مدرسه ثبت نام نمایند.

سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

ولی برای ورود به مقطع دوم متوسطه آزمون ورودی برگزار می گردد دانش آموزان در صورت موفقیت و قبولی در این آزمون خواهند توانست به این دبیرستان راه پیدا نموده و در مقطع دوم متوسطه ادامه تحصیل دهند.


ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز از طریق سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز که در اقع همان سايت رسمي آموزش و پرورش استان تهران است صورت می پذیرد.
سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز با آدرس اینترنتی azmoon.tehranedu.ir در دسترس می باشند و دانش آموزان متقاضی باید برای انجام فرآیند ثبت نام خود در زمان های مشخص شده به این سامانه مراجعه نمایند.

دبیرستان ماندگار البرز برای ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان و دسترسی بهتر به امکانات و اطلاعیه های ، موجود سامانه ای با نام سایت دبیرستان ماندگار البرز را راه اندازی نموده است. دانش آموزان می توانند برای اطلاع از کلیه اخبار و اطلاعیه ها و استفاده از امکانات موجود به این سامانه مراجعه نمایند.


سایت دبیرستان ماندگار البرز با آدرس اینترنتی mandegaralborz.sch.ir در دسترس می باشد. دقت داشته باشید که متقاضیان ورود به دبیرستان ماندگار البرز برای انجام فرآیند ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی این دبیرستان باید به سایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران با آدرس اینترنتی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند و انجام فرآیند ثبت نام و امور مربوط به پذیرش در این دبیرستان از طریق این سامانه انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

دبیرستان ماندگار البرز دارای قدمت آموزشی زیادی بوده و از سال 1250 تا کنون به فعالیت آموزشی می پردازد.
سالیانه دانش آموزان زیادی از دبیرستان ماندگار البرز در المپیادهای علمی کشور حائز رتبه های برتر شده و دانش آموختگان این دبیرستان در کنکور سراسری نیز به موفقیت های زیادی دست پیدا نموده اند. هر ساله در کنکور سراسری دانش آموختگان زیادی از دبیرستان ماندگار البرز در رشته های پزشکی، مهندسی و رشته های مختلف علوم انسانی از جمله حقوق پذیرفته می شوند.

دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مقطع دوم متوسطه در دبیرستان ماندگار البرز در سال تحصیلی 1402 – 1403 می بایست برای ورود به این دبیرستان در آزمون ورودی شرکت کرده و در صورت قبولی و کسب حد نصاب لازم برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند
دانش آموزان باید از قبل از بازه های زمانی مربوط به ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و …. مطلع بوده تا بتوانند با درک درست و انجام پیش بینی و برنامه ریزی های لازم در این آزمون شرکت نمایند.
تاکنون به طور دقیق زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403 اعلام نشده است. ولی از آنجایی که ثبت نام این دبیرستان در سال های گذشته معمولا از اواسط فرورین ماه انجام می پذیرفت پیش بینی می شود ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز در سال تحصیلی 1402 – 1403 نیز در همین بازه های زمانی انجام بگیرد. در صورت انتشار اطلاعیه در خصوص زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مقطع دوم متوسطه دبیرستان ماندگار البرز می بایست برای پذیرش و تحصیل در این دبیرستان ابتدا در آزمون ورودی این دبیرستان حد نصاب لازم را به دست آورند و بعد از انجام این مرحله در صورت قبولی خواهند توانست برای انجام نام نویسی خود اقدام نمایند.
ثبت نام این دبیرستان از طریق سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز با آدرس اینترنتی azmoon.tehranedu.ir انجام می پذیرد. داوطلبان باید در زمان های مشخص شده برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.
در ادامه نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403 را توضیح خواهیم داد.

  • برای انجام ثبت نام به سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز مراجعه نمایید. به این منظور کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی azmoon.tehranedu.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و سرچ نمایید.

 

  • پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز وارد خواهید شد.

نام نویسی در سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

 

  • بهتر است ابتدا نسبت به دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون اقدام نموده و بعد از دانلود دفترچه و مطالعه شرایط لازم برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

نحوه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 

  • بعد از مطالعه دفترچه راهنما ، گزینه مربوط به آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز سال تحصیلی1402 – 1403 را کلیک نمایید.

 

    • در صفحه جدید بروی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایید. در این مرحله باید هزینه لازم برای شرکت در آزمون را واریز نمایید.بعد از واریز وجه آزمون، رمز ورود به سایت ثبت نام در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    • با استفاده از این رمز ورود و کد ملی خود می توانید به سامانه وارد شوید. در این مرحله باید مدارک لازم از جمله عکس خود را طبق فرمت خواسته شده بارگذاری نمایید.

    • بعد از انجام این مرحله در فرم تقاضانه کلیه اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل نمایید.

    • بعد از انجام مرحله تکمیل اطلاعات، در صورتی که به درستی تمامی مراحل ثبت نام را انجام داه باشید در مرحله آخر رسید نهایی پرداخت هزینه وکد پیگیری به شما ارائه خواهد شد و باید این کد را تا پایان مراحل نزد خود نگه دارید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز ، نحوه ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم . در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری داشته یا سوال ، انتقاد و یا پیشنهادی دارید می توانید از قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید. پس از این، کارشناسان مجموعه به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1402-1403 می توانید دکمه زیر را انتخاب نمایید:

سؤالات متداول سامانه سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1402 - 1403

پیش بینی می شود ثبت نام این دبیرستان از اواسط فروردین ماه 1402 آغاز شود. در متن بالا در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه شده است.

سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز با آدرس اینترنتی azmoon.tehranedu.ir در دسترس می باشد.

برای آشنایی بیشتر در مورد ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان البرز به متن بالا مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا