پشتیبانی سایت آموزشیار pasokh.iau.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پشتیبانی سایت آموزشیار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش روی شما در رابطه با پشتیبانی سایت آموزشیار می باشد، همان طور که می دانید سامانه آموزشیار یک سامانه جامع برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی است که به ارائه امکانات و خدمات مختلف به گروه های مختلف پرداخته و از این رو از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل،لزوم وجود پشتیبانی قوی و کارآمد از این سامانه، امری ضروری و حیاتی است.

در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به لحاظ نمودن تمهیداتی جهت پشتیبانی سامانه آموزشیار نموده است، دانشجویان می توانند با استفاده از این روش ها، مشکلات و مسائل پیش آمده در حین کار با سامانه آموزشیار را رفع نمایند و از راهنمایی های ارائه شده استفاده نمایند.

پشتیبانی سایت آموزشیار

سامانه آموزشیار، سامانه جامع آموزشی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی و برای ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در سرتا سر کشور راه اندازی شده است. سامانه آموزشیار از سال 1393 شروع به فعالیت نموده است و از آن زمان تا به کنون جهت ارائه خدمات با کیفیت بیشتر به طور مداوم در حال توسعه و ارتقا بوده است.

دانشجویان و دیگر  گروه ها می توانند با مراجعه به این سامانه به سرعت و آسانی به خدمات آموزشی مد نظر دسترسی پیدا نمایند، این امر ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه باعث تسهیل در روند انجام امور، ایجاد نظم در انجام امور آموزشی و  کاهش مراجعات حضوری به واحدهای دانشگاهی و افزایش رضایت افراد خواهد شد.

دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد با مراجعه به سامانه آموزشیار می توانند از خدمات مختلف این سامانه چون ثبت نام، انتخاب واحد در هر ترم تحصیلی، مشاهده برنامه کلاسی، پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، مشاهده نمرات، دریافت کارنامه کل یا کارنامه ترم، درخواست وام، تقاضای خوابگاه دانشجویی، انجام امور مربوط به فارغ تحصیلی و … اقدام نمایند.

با توجه به گستردگی خدمات ارائه شده توسط سامانه آموزشیار برای دانشجویان لزوم پشتیبانی از این سامانه و رفع مشکلات دانشجویان در مواقع نیاز ضروری به نظر می رسد، دانشگاه آزاد اسلامی به این منظور اقدام به ارائه راهکارهایی برای پشتیبانی سایت آموزشیار نموده است. دانشجویان و دیگر افراد در هنگام بروز مشکل می توانند با استفاده از این روش ها اقدام به حل مشکل پیش آمده نمایند.

در ادامه در باره ی روش های پشتیبانی سایت آموزشیار و استفاده از آن توضیح خواهید داد.

سامانه پشتیبانی آموزشیار

سامانه پشتیبانی سایت آموزشیار، سامانه ای است که در راستای پاسخگویی آنلاین به سوالات دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد و کمک به آنان برای استفاده راحت از سامانه ایجاد شده است. دانشجویان و اساتید می توانند در صورت مواجه شده با مشکل با مراجعه به سامانه پشتیبانی آموزشیار مشکلات خود را به صورت آنلاین مطرح نمایند.

به این منطور می بایست ابتدا به سامانه پشتیبانی سایت آموزشیار وارد شوید، به این منور کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی pasokh.iau.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید. پس از این به طور مستقیم به پشتیبانی سایت آموزشیار وارد می شوید.

نحوه پشتیبانی سایت آموزشیار

برای ورود به پرتال کاربری خود لازم است در قسمت مشخص شده ابتدا واحد دانشگاهی خود را انتخاب کرده و در ادامه شناسه و رمز عبور خود را در کادر مخصوص آن وارد نمایید.

پشتیبانی سایت آموزشیار

توجه داشته باشید که برای واحدهای دانشگاهی شناسه کد ملی و رمز عبور شماره شناسنامه می باشد. دانشجویان نیز با وارد کردن کد ملی به جای شناسه و شماره دانشجویی به عنوان رمز عبور می توانند به پورتال کاربری خود وارد شوند.

پس از ورود به سامانه می توانید اقدام به بیان مشکل و مسئله پیش آمده نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir

تلفن پشتیبانی سایت آموزشیار

همان طور که اشاره شد با توجه به اهمیت سامانه آموزشیار، لزوم پشتیبانی قوی از سایت آموزشیار، امری ضروری و حیاتی برای تضمین عملکرد صحیح و کارآمد این سامانه و ارائه خدمات مطلوب به کاربران می باشد. با توجه به مزایای متعددی که پشتیبانی قوی از سامانه خواهد داشت توجه به این موضوع و سرمایه گذاری در آن، امری ضروری است.

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم دانشجویان و اساتید در صورت مواجه شدن با اختلالات سامانه آموزشیار می توانند از طریق سامانه پشتیبانی به نشانی اینترنتی pasokh.iau.ac.ir اقدام نمایند.

علاوه بر این روش دانشجویان و اساتید می توانند با استفاده از شماره مخصوص با واحد پشتیبانی تماس گرفته و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند.

برای ارتباط با پشتیبانی سامانه آموزشیار و رفع مشکلات و اختلالات پیش آمده می توانید با شماره تماس 91070065-021 تماس بگیرید.

مشکلات قابل حل از طریق پشتیبانی سایت آموزشیار

پشتیبانی سایت آموزشیار می تواند با ارائه خدمات با کیفیت، به شما در حل مشکلاتتان و ارتقای تجربه آموزشی کمک نماید، در صورت مواجه شدن با مشکل در زمینه های زیر می توانید اقدام به استفاده از پشتیبانی سایت آموزشیار نمایید.

  • فراموشی رمز عبور
  •  فعال سازی حساب کاربری
  •  ثبت نام و انتخاب واحد
  • مشکلات مربوط به  پرداخت شهریه
  • حذف و اضافه واحد
  • مشاهده نمرات
  •  عدم دسترسی به محتواهای آموزشی
  • شرکت امتحانات آنلاین
  • درخواست وام
  • تقاضای خوابگاه
  • درخواست گواهی اشتغال به تحصیل
  • درخواست معافیت تحصیلی
  • و …

برای ورود مستقیم به سامانه پشتیبانی سایت آموزشیار کلیک کنید.

همان گونه که در متن مقاله نیز به طور کامل اشاره شد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه آزاد می توانند در صورت مواجه شدن با مشکل یا اختلال در سامانه اموزشیار از پشتیبانی سایت آموزشیار استفاده نمایند.

در این مقاله در رابطه با پشتیبانی سایت آموزشیار، راههای استفاده از پشتیبانی آموزشیار، مشکلات قابل حل از طریق پشتیبانی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول پشتیبانی سایت آموزشیار pasokh.iau.ac.ir

با توجه به گسترگی خدمات ارائه شده توسط سامانه آموزشیار ، دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به لحاظ نمودن تمهیداتی جهت پشتیبانی سامانه آموزشیار نموده است، دانشجویان می توانند با استفاده از این روش ها، مشکلات و مسائل پیش آمده در حین کار با سامانه آموزشیار را رفع نمایند.

با مراجعه به سامانه پشتیبانی با آدرس اینترنتی pasokh.iau.ac.ir و یا تماس با شماره تلفن می توانید از پشتیبانی سایت آموزشیار استفاده نمایید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع دقیق به متن بالا مراجعه فرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پشتیبانی سایت آموزشیار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا