سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت azmoon.smtc.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت azmoon.smtc.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت

سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت در جهت ارائه آموزش ها و برگزاری آزمون ها و دوره های توجیهی بدو خدمت راه اندازی شده است.

مرکز آموزش مدیریت دولتی مجری و مسئول آموزش و برگزاری آزمون برای کارکنان ارگان های دولتی می باشد که به تازگی در ارگان ها و ادارات دولتی مشغول به کار و فعالیت شده اند.

مرکز آموزش دولتی در جهت اهداف و ایجاد تنوع آموزشی برای کارکنان و مدیران کشوراقدام به طراحی و راه اندازی سامانه ای با نام سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت نموده است.

بر روی این سامانه محتواهای آموزشی قرارا داده می شود و علاقمندان می توانند به سامانه مذکور مراجعه نموده و از این محتواهای آموزشی استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که تمامی مراحل برگزاری آزمون بدو خدمت شامل انجام آزمون، دریافت گواهینامه، تایید مالی و… به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه azmoon.smtc.ac.ir انجام می گیرد.

در ادامه می توانید در مورد سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت، نحوه وورود به این سامانه ، ثبت نام در آزمون های سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت و….اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آزمون توجیهی بدو خدمت چیست

شاید شما نیز واژه آزمون توجیهی بدو خدمت را بارها شنیده باشید و برای شما این سوال پیش آمده باشد که آزمون توجیهی بدو خدمت چیست؟

زمانی که افرادی با استفاده از روش های مورد تایید به استخدام سازمان و ارگانی در می آیند لازم است برای آشنایی با قوانین و مقررات سازمان مربوطه و در جهت انجام وظایف به صورت با کیفیت و بهینه در دوره های آموزشی شرکت نمایند.

در بدو ورود این افراد دوره های آموزش توجیهی بدو خدمت برگزار می گردد. این آزمون ها  برای آشنایی کارکنان تازه استخدام شده با وظایف مربوط به جایگاه شغلی خود، وظایف سازمانی که در آن مشغول به فعالیت شده اند و … برگزار می شود.

سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت

در راستای لزوم ایجاد و تاسیس موسسه ای برای آموزش مدیریت و فنون اداری ، مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1345 راه اندازی شده و فعالیت های خود را در جهت اهداف ، ماموریت ها و وظایف قانونی به انجام می رساند.

خدمات آموزشی که مرکز آموزش مدیریت دولتی به ارائه آن می پردازد شامل موارد زیر می باشد

آموزش مدیران در سطوح مختلف (آموزش های مربوط به قبل از انتصاب جایگاه شغلی – آموزش های حین انتصاب

برگزاری دوره های عمومی برای کارکنان دولت

برگزاری دوره های تربیت و آموزش ارزیاب

برگزاری دوره هایی با نام توسعه شایستگی های مدیران

ارائه آموزش هایی مشاغل مشترک اداری

برگزاری دوره های تربیت مدرسان

برگزاری دوره های آزاد و مهارتی

امروزه استفاده از بستر الکترونیک در بسیاری از زمینه ها به امری عادی و متداول تبدیل شده است. سازمان ها و ارگان های بسیاری وجود دارند که از این فضا برای آموزش کارکنان و ارائه آموزش های لازم برای جایگاه های شغلی مختلف استفاده می نمایند.

سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت نیز یکی از سامانه هایی است که به ارائه آموزش های مختلف برای کارکنان ارگان های دولتی پرداخته و در نهایت بعد از برگزاری آزمون و اطمینان از بازخورد مثبت آموزش های ارائه شده، اقدام به ارائه گواهینامه دوره های بدو خدمت می نماید.

سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت با آدرس الکترونیکی azmoon.smtc.ac.ir در دسترس بوده و افرادی که در مرحله شروع فعالیت و تصدی جایگاه های شغلی هستند برای دریافت آموزش های مختلف مرتبط با شغل مد نظر هستند باید به سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت مراجعه نموده و برای دریافت آموزش ها و شرکت در آزمون توجیهی بدو خدمت اقدام نماید.

تمامی مراحل مربوط به آزمون های بدو خدمت از قبیل ثبت نام، شرکت در آزمون های بدو خدمت، ارائه گواهینامه در صورت قبولی در آزمون، تراکنش ها و تایید مالی و… از طریق سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت انجام می پذیرد.

سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت اقدام به برگزاری دوره هایی برای آموزش کارکنان ارگان های دولتی می نماید. هدف این آموزش های ارائه شده در واقع آشنایی کارمندان  با قوانین و مصوبات اداری و دیگر مسائل مربوط به جایگاه شغلی مورد نظر است.

ورود به سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت

برای شرکت در دوره های بدو خدمت و استفاده از آموزش های مختلف ارئه شده در این زمینه، لازم است به سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت وارد شوند

برای ورود به سامانه آزمون توجیحی بدو خدمت، لازم است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی azmoon.smtc.ac.ir را تایپ نموده و جستجو نمایید.

بعد از سرچ عبارت مذکور خواهید توانست به طور مستقیم به سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت وارد شوید.

آزمون توجیهی بدو خدمت

بعد از ورود سامانه azmoon.smtc.ac.ir می توانید اطلاعات کلی و خدمات و امکانات مختلف این سامانه را مشاهده نمایید.

در صورتی که از قبل در این سامانه ثبت نام نموده اید باید در قسمت ورود، کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و بر روی گزینه ورود به بخش کاربری کلیک نمایید تا بتوانید به حساب کاربری در سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت وارد شوید.

به سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت

لازم به ذکر است که تمامی مراحل برگزاری آزمون های بدو خدمت شامل انجام آزمون، دریافت گواهینامه، تایید مالی و… به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه انجام می گیرد.

ثبت نام در سامانه  آزمون توجیهی بدو خدمت کارکنان

برای شرکت در دوره های آموزشی و آزمون توجیهی بدو خدمت باید ابتدا در سامانه  ثبت نام کرده باشید تا بتوانید با داشتن نام کاربری و رمز عبور به سامانه وارد شده و از خدمات و امکانات مختلف آن استفاده نمایید.

برای ثبت نام در سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت کارکنان لازم است به این صورت عمل نمایید.

ابتدا به سامانه azmoon.smtc.ac.ir وارد شوید

بعد از ورود به سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت کارکنان گزینه ثبت نام در سامانه را انتخاب کنید

بعد از ورود به صفحه ثبت نام در آزمون اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

نام در سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت

 

ثبت نام در سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت

در این صفحه باید اطلاعات درخواست شده از قبیل مشخصات کاربری مد نظر، اطلاعات شخصی، اطلاعات تحصیلی، اطلاعات تماس، اطلاعات شغلی را تکمیل نمایید.

بعد از وارد نمودن مشخصات گفته شده کد امنیتی مندرج در صفحه را وارد نموده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

 

نحوه ثبت نام در دوره های سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت

برای ثبت نام در دوره های سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت لازم است ابتدا در سامانه azmoon.smtc.ac.ir  حساب کاربری داشته و ثبت نام نموده باشید.برای انجام ثبت نام باید به روش عمل نمایید.

  • بعد از ورود به سامانه azmoon.smtc.ac.ir ابتدا در قسمت منابع آموزشی، فایل مرتبط با دوره آموزشی خود را دانلود نمایید.
  • به حساب کاربری خود در سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت وارد شوید( با وارد نمودن رمز عبور و نام کاربری)
  • بعد از ورود به حساب کاربری خود با استفاده از بخش شرکت در آزمون به بخش آزمون وارد شوید.
  • آزمون مد نظر خود که قصد شرکت در آن را دارید را انتخاب نموده و بعد از آن فرآیند مربوط به پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون را انجام نمایید.
  • پس از پرداخت هزینه آزمون، مجددا دوره مد نظر را انتخاب کرده، در این حالت مجاز به پاسخگویی خواهید بود و می تواید به سوالات پاسخ دهید.

 

سامانه آزمون بدو خدمت با آدرس اینترنتی azmoon.smtc.ac.ir در دسترس می باشد. این سامانه به ارائه امکانات متنوعی در زمینه آزمون های توجیهی بدو خدمت می پردازد. با استفاده ازسامانه azmoon.smtc.ac.ir می توانید به منابع آزمون توجیهی بدو خدمت، آموزش های ارائه شده دسترسی داشته و در انتها در آزمون که از طریق سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت برگزار می شود شرکت نموده و گواهینامه دوره مد نظر را نیز دریافت نمایید.

اگر در هنگام ورود به سامانه آزمون بدو خدمت کارکنان یا شرکت در آزمون ها دچار مشگل شدید و یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمون توجیهی بدو خدمت azmoon.smtc.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا