سایت دانلود اپلیکیشن شاد آیفون

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانلود اپلیکیشن شاد آیفون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دانلود نسخه آیفون ios اپلیکیشن شاد

وزارت آموزش و  پرورش برای رفاه حال دانش آموزان و معلمان گرامی اپلیکیشن جدیدی برای تمام سیستم های مجازی به نام برنامه شاد راه اندازی کرده اند که در آن به آموزش مجازی توسط معلمین پرداخته شده و همه دانش آموزان امکان حضور در این کلاس ها مجازی را دارند.

 در این مقاله به بررسی و معرفی سایت دانلود اپلیکیشن شاد آیفون، راه های دانلود نسخه جدید شاد برای موبایل آیفون ios، راهنمای نصب و لینک های لازم برای دانلود خواهیم پرداخت.

معرفی سایت دانلود اپلیکیشن شاد آیفون

همانطور که توضیح داده شد اپلیکیشن شاد در حال حاضر تنها در نسخه اندروید و وب و ایفون  ارائه شده اما برای کاربرانی که گوشی های اندورید دارند نسخه های زیادی ارائه شده و مدام بروز رسانی می شود که این نسخه ها شامل آپشن های جدیدی می باشد.

نسخه آیفون ios اپلیکیشن شاد نیز توسط آموزش و پرورش ارائه شده که در ادامه نیز به آن خواهیم پرداخت.

دانش آموزان و معلمان برای استفاده از این نرم افزار باید آخرین نسخه را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنند در غیر این صورت از بسیاری از قابلیت های جدید این اپلیکیشن بی بهره می مانند. پیش تر از این لینک دانلود آخرین نسخه یعنی 2.9.7 برنامه شاد برای اندورید در حجم کم و رایگان در متن مقاله قرار داده شده است.

برای ادامه تحصیل دانش آموزان در مقاطع مختلف باید برنامه شاد در اختیار آن ها قرار داده شده و نحوه استفاده از آن نیز آموزش داده شود طبق ابلاغیه آموزش و پرورش عضویت در اپلیکیشن شاد برای شرکت در کلاس ها و استفاده از تدریس معلمان واجب است.

همچنین معلمان نیز باید این نرم افزار را بر روی کامپیوتر و یا گوشی همراه خود داشته تا به تدریس خود بپردازند. این برنامه برای اندروید در نسخه های مختلف ارائه شده است و مدام برای رفع اشکالات بروز رسانی می شود.

دانلود مستقیم برنامه شاد برای ایفون

نسخه : 2.9.7

حجم: 39 MB

منبع: سایت آموزش و پرورش

نسخه آیفون ios اپلیکیشن شاد 1402

اپلیکیشن شاد، نرم افزاری است که بعد از پایان کرونا نیز از ان استفاده خواهد شد و بستری را برای اموزش مجازی چه در شرایط عادی و چه در شرایط بحرانی مانند الان برای کاربران فراهم خواهد کرد.

 از اولین زمانی که برنامه شاد برای موبایل ارائه شد،‌ این برنامه دستخوش تغییرات زیادی شده است که شامل احراز هویت، نحوه کار کردن با برنامه شاد، محیط کاربری این برنامه، نیاز برنامه به پیام رسان های موازی، طراحی کاملا مجزا این اپلیکیشن و … می باشد. 

در حال حاضر ما به شما کاربران عزیز که ایندگان و اینده سازان این کشور می باشید، اخرین نسخه این اپلیکیشن به همراه اخرین توضیحات در رابطه با دانلود برنامه شاد برای ایفون، دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر و دانلود برنامه شاد برای اندروید را ارائه کرده است.

بسیاری از دانش اموزان و خانواده ی انها از گوشی های ایفون و با سیستم عامل ios استفاده می کنند و برای دسترسی به اپلیکیشن شاد نیاز به دانلود شاد برای ios دارند، اما متاسفانه نسخه ایفون این برنامه نیز درست مشابه دانلود شاد برای ویندوز در حال حاضر در دسترس نمی باشد.

و باید برای اماده سازی و ارائه ان به معلمان و دانش اموزان عزیز صبر کنیم اما باز هم جای نگرانی نیست چرا که کاربران گوشی های ایفون نیز درست مانند کاربران کامپیوتر می توانند با ورود به نسخه تحت وب برنامه شاد از این اپلیکیشن استفاده کنند. این کار درست مانند نصب و دانلود برنامه شاد بر روی ایفون می باشد و هیچ تفاوتی با ان ندارد فقط شما برای ورود به کلاس درس باید از مرور گر خود استفاده کنید. 

مراحل نصب اپلیکیشن در ویندوز و ایفون مثل هم می باشد.

آموزش نصب نسخه ios آیفون اپلیکیشن شاد

آموزش نصب نسخه ios آیفون اپلیکیشن شاد (نسخه وب) بسیار کار آسان می باشد که با انجام چند مرحله ساده می توانید به سادگی نسخه وب برنامه شاد را بر روی کامپیوتر نصب کنید. . توجه داشته باشید که اپلیکیشن روی موبایل آیفون نصب نمی شود.

در این قسمت از مقاله قصد داریم راهنمای تصویری نصب نسخه ios اپلیکیشن شاد را به شما کاربر عزیز آموزش دهیم متقاضیانی که گوشی آیفون ios با نصب نسخه وب و ایجاد آیکون میانبر بر روی صفحه گوشی خود می توانند به سادگی به برنامه شاد مدارس دسترسی داشته باشند..

در قدم اول مراحل نصب و ایجاد میانبر نسخه ios اپلیکیشن شاد بر روی گوشی آیفون می بایست در گوشی همراه خود به مروگر سافاری | safari مراجعه کنید.

تصویری نصب نسخه ios اپلیکیشن شاد
  • بعد از وارد شدن به این مروگر کافیست در قسمت سرچ shadweb.iranmls.ir را جستجو کنید تا وارد سایت مربوط شوید :
نسخه ios اپلیکیشن شاد 2

در قسمت بعدی از نصب نرم افزار شاد مدارس آموزش و پرورش می باشد بر روی گوشی آیفون ios یک باکس + علامت مشخص شده در پایین صفحه مطابق تصویر، را انتخاب کنید:

تصویری نصب نسخه ios اپلیکیشن شاد 1

گزینه Add to home screen   را انتخاب کنید تا آیکون میانبر بر روی صفحه گوشی شما ایجاد شود و در نهایت گزینه Add یا اضافه کردن را انتخاب کنید.

اکنون نصب نسخه ios اپلیکیشن شاد با موقیقت به پایان نرسید.

سایت دانلود نسخه آیفون ios اپلیکیشن شاد

باکس دانلود برنامه شاد برای اندروید نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد دانلود نسخه ios لینک مستقیم

 

امکانات برنامه شاد درسی آموزش و پرورش

ویژگی های و امکانات نصب برنامه شاد درسی اموزش و پرورش

  • ارایه اخرین نسخه رسمی ارایه شده شاد به صورت کاملا رایگان
  • فضای جذاب برای فراگیری درسی و رابط کاربری اسان مناسب استفاده برای همگان
  • نرم افزار شاد برای همه دانش اموزان و معلمان
  • امکان نصب شاد برای تمامی سیستم عامل ها اعم از کامپیوتر، موبایل و تبلت اندروید، ایفون و…
  • حجم کم و اجرای اسان و بدون ایراد بر روی تمامی دستگاه ها
  • نسخه تست تست شده و با اجرای کاملا صحیح
  • قابلیت استفاده برای تمامی مقاطع تحصیلی

سرویس مشاهده نمونه تدریس‌ در اپلیکیشن شاد

 اگر به دنبال یک منبع کامل و جامع آموزش دروس در تمام مقاطع تحصیلی هستید، این سرویس منبعی کامل و جامع از درس‌های تمام مقاطع تحصیلی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 این سرویس که قرار است تدریس‌های نمونه توسط معلمان برتر کشور را به دست همه‌ی دانش‌آموزان برساند، از سال تحصیلی ۱۴۰۰ در اختیار اهالی مدارس ایران قرار گرفته است.

برنامه شاد بستری برای تدریس مجازی دانش آموزان است. در این سامانه تدریس به صورت آنلاین می باشد و دانش آموزان باید در وقت معلوم در کلاس های مجازی شرکت کنند. سامانه شاد دانش آموزی تا کنون در  فروشگاه های عرضه نرم افزار قابل دانلود می باشد و همچنین برای دانلود اخرین نسخه برنامه شاد از طریق نشانی اینترنتی https://shad.ir نیز می توانید استفاده کنید.

سؤالات متداول سایت دانلود نسخه آیفون ios اپلیکیشن شاد

تمام مراحل دریافت برنامه شاد برای ایفون در مقاله بیان شده است.

تمام مراحل دریافت برنامه شاد برای ایفون در مقاله بیان شده است.

5.9/6 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانلود اپلیکیشن شاد آیفون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر من‌اکانت شادم پریده هرچقدر هم شماررو وارد میکنم ولی کد نمیاد ممنون میشم راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا