سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان services.epolice.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان services.epolice.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان services.epolice.ir

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور که مشمول خدمت سربازی به شمار می آیند و قصد سفر به خارج از کشور را دارند می توانند در صورت برخورداری از شرایط ذکر شده در آیین نامه خروج از کشور در بازه های زمانی محدودی اقدام به سفر نمایند.

در این مطلب به توضیح کامل در رابطه با سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان، نحوه ورود به این سامانه، ثبت درخواست خروج از کشور و … خواهیم پرداخت. ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور که مشمول خدمت سربازی به شمار می آیند و قصد سفر به خارج از کشور را دارند می توانند در صورت برخورداری از شرایط ذکر شده در آیین نامه خروج از کشور در بازه های زمانی محدودی سفر نمایند.

سفر به خارج از کشور برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها که مشمول دوره سربازی بوده و دوره خدمت وظیفه خود را نگذرانده اند، یکی از دغدغه های اصلی و چالش اساسی برای این افراد می باشد.

در مواردی که به دلایل گوناگون سفر به خارج از کشور ضرورت داشته باشد، این عزیزان می توانند از تسهیلات موجود با عنوان تسهیلات خروج از کشور در فرجه یکساله برای مشمولان در حال تحصیل یا فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور استفاده نمایند. این افراد می توانند در صورت برخورداری از شرایط ذکر شده در آیین نامه اقدام به مسافرت و خروج از کشور نمایند.

در صورت برخورداری از شرایط موجود در آیین نامه خروج از کشور دانشجویان، دانشجویان متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان ، درخواست خود را برای خروج از کشور را در این سامانه ثبت نموده و مراحل دیگر را نیز انجام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان

سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان services.epolice.ir

سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان در واقع سامانه سخا با نشانی اینترنتی services.epolice.ir می باشد که مراحل ثبت درخواست و صدور مجوز خروج از کشور با استفاده از آن و به صورت غیر حضوری و بر خط انجام می پذیرد.

درخواست صدور مجوز خروج از کشور دانشجویان شامل مراحل مختلفی می باشد در ادامه مطلب می توانید توضیحات بیشتری در این رابطه را مطالعه نمایید.

ورود به سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان

مشمولان خدمت سربازی که با هدف انجام سفرهای علمی، مطالعاتی، زیارتی، سیاحتی و یا پیگیری درمان تمایل به خروج از کشور را دارند می توانند در صورت برخورداری از شرایط ذکر شده در آیین نامه خروج از کشور برای دانشجویان و فارغ التحصیل در بازه های زمانی محدودی اقدام به سفر به خارج از کشور نمایند.

با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب، و در راستای هوشمندسازی روند رسیدگی به درخواست مشمولان و کاهش مراجعات حضوری و ترددات غیر ضروری امکان صدور مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول به صورت برخط وجود دارد. دانشجویان می توانند برای ثبت درخواست خروج از کشور خود با مراجعه به سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

پس از ثبت درخواست در سامانه، شرایط دانشجویان درخواست دهنده برای بهره‌مندی از مجوز خروج از کشور بررسی شده و درخواست مشمول به مرحله واریز ودیعه ارسال شده و پس ازپرداخت اینترنتی ودیعه توسط مشمول، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی به صورت غیر حضوری صادر خواهد شد.

برای ورود به سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی services.epolice.ir  را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی «  سایت دریافت گذرنامه دانشجویی

ورود به سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان

ثبت درخواست خروج از کشور دانشجویان services.epolice.ir

امکان سفر دانشجویان به خارج از کشور، تنها در یک بازه زمانی محدود و برای اهداف خاصی امکانپذیر می باشد. دانشجویانی که در صدد استفاده از این تسهیلات هستند باید حداکثر 6 ماه و حداقل 2 هفته قبل از زمان مد نظر برای مسافرت برای ثبت درخواست خروج از کشور، درخواست خود را ارائه دهند. پس از ثبت درخواست، درخواست ارائه شده بررسی خواهد شد و چنانچه سازمان نظام وظیفه و دانشگاه محل تحصیل دانشجو، شرایط و مدارک ارسال شده دانشجو را تایید نمایند، دانشجو قادر به مسافرت به خارج از کشور خواهد بود.

مراحل ثبت درخواست خروج از کشور دانشجویان با جزئیات بیشتر در ادامه مطلب آورده شده است.

برای ثبت درخواست خروج از کشور دانشجویان ابتدا می بایست با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 اقدام به دریافت کد سخا نمایید. کد سخا کدی ۵ رقمی‌ است که به تمامی آقایان مشمول خدمت سربازی ارائه می گردد.

پس از دریافت کد سخا به به طریق گفته شده به سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان با نشانی services.epolice.ir وارد شوید.

با وارد کردن نام کاربری ( کد ملی) و کد سخا، به پنل کاربری خود وارد شوید.

نحوه ورود به سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان

اطلاعات خواسته شده و اطلاعات شخصی لازم برای خروج از کشور را با دقت تکمیل نمایید.

در گام بعد، به بخش وظیفه عمومی وارد شوید. با ورود به این قسمت می توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید. اطلاعات خواسته شده آدرس محل سکونت، نام کشور مقصد و نوع سفر و … را تکمیل کنید.

پس از تکمیل این اطلاعات می بایست تعهدات خواسته شده را قبول کرده و ثبت درخواست خود را نهایی نمایید.

پس از این که درخواست خود را ثبت کردید، می بایست هزینه خدمات اینترنتی را پرداخت کنید. با استفاده از درگاه پرداخت و وارد کردن اطلاعات، هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

پس از این اطلاعات ارسالی و درخواست شما از سوی دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.به بخش وضعیت درخواست در سایت نظام وظیفه کشور وارد شویدو اطمینان حاصل کنید که درخواست شما به دانشگاه محل تحصیل ارسال شده است.

پس از این می بایست به دانشگاه محل تحصیل به صورت حضوری مراجعه نموده و مراحل مربوط به تایید درخواست را طی نمایید. چنانچه درخواست شما از سوی دانشگاه مورد تایید قرار گیرد می توانید این مرحله را در قسمت وضعیت درخواست سایت مشاهده نمایید و پس از این نوبت به بررسی مدارک توسط نیروی انتظامی خواهد رسید.

 در گام بعد، در صورتی که درخواست شما از سوی نیروی انتظامی مورد تایید قرار گرفت می بایست برای پرداخت وثیقه اقدام نمایید و مراحل مربوط به پرداخت وثیقه خروج از کشور را به اتمام برسانید.

مقاله پیشنهادی » سامانه سخا نظام وظیفه

همان طور که در مقاله بالا هم به طور کامل اشاره شد دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور در صورت تمایل به سفر به خارج از کشور می توانند در صورت واجد شرایط بودن در بازه های زمانی محدودی اقدام به سفر نمایند. این افراد می توانند با ورود به سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان درخواست خود را ثبت نمایند.


در این مقاله در رابطه با سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست خروج از کشور و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان services.epolice.ir

بله، دانشجویان و فارغ التحصیلان مشمول می توانند در صورت برخورداری از شرایط ذکر شده در آیین نامه خروج از کشور، در بازه های زمانی محدود اقدام به سفر نمایند.

سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان با نشانی اینترنتی services.epolice.ir در دسترس می باشد و دانشجویان می توانند برای ثبت درخواست خروج از کشور و طی مراحل به این سامانه مراجعه نمایند.

در این باره در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مجوز خروج از کشور دانشجویان services.epolice.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا