سایت ناد reg.tvu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ناد reg.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ناد reg.tvu .ac .ir 1024x510 1 e1679736396383

دانشگاه فنی و حرفه ای کشور اقدام به راه اندازی سامانه ای یکپارچه برای خدمات رسانی به دانشجویان این دانشگاه با نام سایت ناد reg.tvu.ac.ir نموده است.

امروزه بسیاری از فعالیت ها در زمینه های مختلف به صورت غیر حضوری و صرفا از طریق مراجعه به سایت ها انجام می شود.

 ارگان ها و سازمان های بسیاری برای تسریع خدمات رسانی و در جهت ارائه خدماتی با کیفیت برتر اقدام به راه اندازی سایت های مختلفی نموده اند تا مراجعه کنندگان بتوانند با بهره گیری از این خدمات در اسرع وقت به انجام امور مد نظر خویش بپردازند.

دانشگاه های مختلف کشور نیز در جهت ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به دانشجویان اقدام به طراحی و راه اندازی سایت های مختلفی نموده اند. دانشجویان دانشگاه های کشور، بسته به دانشگاهی که در آن تحصیل می نمایند به این سامانه ها مراجعه کرده و بسیاری از امور مربوط به تحصیل خود از قبیل انتخاب واحد، پرداخت هزینه، اطلاع رسانی از زمان بندی ها و … را با استفاده از امکانات این سایت ها انجام می دهند.

دانشگاه های مختلف دارای سامانه های جامع مخصوص به خود می باشند تا دانشجویان دانشگاه مورد نظر بتوانند به آن ها مراجعه نموده و متناسب با نوع نیاز خود از خدمات آن استفاده نمایند.

 برای مثال دانشگاه آزاد برای ارائه خدمات به دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کنند سایت آموزشیار را طراحی نموده است یا سایت هم آوا که مخصوص دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی است و خدمات مختلفی به دانشجویان این دانشگاه ارائه می دهد.

دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز یکی از دانشگاه های مطرح کشور می باشد و اقدام به راه اندازی سایتی به نام سایت ناد reg.tvu.ac.ir نموده است. دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور می توانند به این سایت مراجعه کنند و بسیاری از امور مربوط به تحصیل خود را از طریق reg.tvu.ac.ir به انجام برسانند.

سایت ناد

سایت ناد مخصوص دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای می باشد و به خدمات رسانی به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه می پردازد.

سایت ناد با آدرس اینترنتی reg.tvu.ac.ir در دسترس می باشد و دانشجویان برای انجام بسیاری از امور خود به این سایت مراجعه می کنند.

از جمله اموری که دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای با استفاده از سایت ناد می توانند انجام دهند می توان به این موارد اشاره نمود

–        انتخاب واحد دانشگاه

–        حذف و اضافه

–        اطلاع از زمان بندی های مربوط به انتخاب واحد ، حذف و اضافه و…

–        دریافت کارت ورود به جلسه برای آزمون های دانشگاه

–        پرداخت شهریه هر ترم تحصیلی

–        اعتراض به نمرات کسب شده در امتحانات دانشگاه

سایت ناد دانشگاه فنی و حرفه ای  reg.tvu.ac.ir مخصوص دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور است ولی علاوه بر دانشجویان این دانشگاه اساتید و کارکنان این مجموعه نیز می توانند با نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه ناد وارد شوند.

دانشجویان این دانشگاه با مراجعه به سامانه ناد بسیاری از امور تحصیلی خود را به صورت غیر حضوری انجام می دهند و این باعث کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری و تسهیل در فرآیندهای مربوط به تحصیل می گردد.

 

ثبت نام در سایت ناد reg.tvu.ac.ir

دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور باید برای استفاده از خدمات تحصیلی سامانه ناد، به این سامانه وارد شوند.

reg.tvu.ac.ir به صورت یکپارچه بوده یعنی مخصوص دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور است و این دانشجویان از تمامی کشور برای استفاده از خدمات به سایت ناد مراجعه می نمایند.

بعد از اینکه در این دانشگاه فنی و حرفه ای پذیرفته شدید و اطلاعات شما در سایت ثبت شد، به شما از طرف دانشگاه، اطلاعاتی نظیر نام کاربری و رمز عبور داده خواهد شد و نیازی به ثبت نام در سایت ناد نداشته و با این اطلاعات می توانید به سامانه وارد شوید.

 

ورود به سایت ناد

دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های سراسر کشور برای انجام بسیاری از امور خود که پیش از این هم به آن اشاره شد می توانند به سامانه ناد مراجعه کنند.

 سایت ناد دانشگاه فنی و حرفه ای با آدرس اینترنتی reg.tvu.ac.ir در دسترس دانشجویان این دانشگاه است.

برای استفاده از خدمات سامانه ناد، باید ابتدا به این سایت وارد شوید.

برای ورود به این سایت، آدرس اینترنتی این سایت یعنی عبارت reg.tvu.ac.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ نموده و در ادامه سرچ نمایید.

با سرچ عبارت مذکور ، شما به طور مستقیم به سایت ناد دانشگاه فنی و حرفه ای وارد می شوید.

به سایت ناد

 

بعد از ورود به این سایت مشاهده می کنید که شامل قسمت هایی برای ورود کارکنان،دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای می باشد.

هر یک از این افراد برای ورود به سایت reg.tvu.ac.ir باید از قسمت مخصوص به خود اقدام نموده و با تکمیل اطلاعات خواسته شده به سایت ناد وارد شوند.

دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور برای ورود به این سامانه باید بر روی گزینه ورود دانشجویان کلیک نمایند.

دانشجویان به سایت ناد

 

بعد از انجام این مرحله و با ورود این اطلاعات می توانید به سامانه ناد وارد شوید.

ورود به سایت ناد

 

نکته قابل توجهی که برای ورود به reg.tvu.ac.ir باید به آن توجه داشته باشید این است که سایت ناد فقط در بازه های زمانی مربوط به انتخاب واحد باز بوده و خدمت رسانی می نماید و اگر در غیر از این زمان بخواهید به این سایت وارد شوید پیام خطا در نام کاربری و رمز عبور داده خواهد شد.

 

نام کاربری و رمز عبور سامانه ناد

برای ورود به سامانه های مختلف نیاز به تکمیل اطلاعاتی از جمله نام کاربری و رمز عبور دارید. بعد از ورود به این سایت ها می توانید با وارد کردن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود به پنل کاربری خود وارد شوید.

در سایت ناد نیز دانشجویان نیاز به تکمیل این اطلاعات دارند تا بتوانند به پنل کاربری خود وارد شود.

نام کاربری و رمز عبور سامانه ناد در ابتدا از طریق دانشگاه به شما داده می شود و  با این اطلاعات می توانید به سایت ناد وارد شوید.

نام کاربری برای ورود به این سامانه، معمولا کد ملی فرد می باشد و رمز عبور هم از طرف دانشگاه به دانشجویان ارائه می گردد.

دانشجویان با وارد کردن این اطلاعات و کد امنیتی مندرج در صفحه می توانند به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شده و از امکانات آن استفاده نمایند.

در صورتی که اولین بار است به این سایت وارد می شوید می توانید کد ملی خود را به عنوان نام کاربری وارد نموده و برای رمز عبور خود نیز از تاریخ تولد خود استفاده کنید.

بهتر است بعد از ورود به سامانه نسبت به ویرایش اطلاعات خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور اقدام کرده و اطلاعات ایمن تری را انتخاب کنید.

 

لینک مستقیم ورود به سایت ناد

همان طور که گفته شد برای ورود به سایت ناد می توانید با استفاده از سرچ آدرس اینترنتی این سایت اقدام نموده و به ناد reg.tvu.ac.ir وارد شوید

همچنین می توانید از لینک مستقیم ورود به سایت ناد نیز استفاده نموده و به طور مستقیم وارد این سایت شوید.

سایت reg.tvu.ac.ir مخصوص دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای کشور است. دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای می توانند با مراجعه به سایت ناد reg.tvu.ac.ir از خدمات مختلف آن نظیر انتخاب واحد، انجام روند حذف و اضافه دروس، پرداخت شهریه و…. به صورت غیر حضوری استفاده نمایند.

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس گرفته و سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد
1613 907 909

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ناد reg.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا