سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرهنگیان برای ثبت نام در دوره های ضمن خدمت ارائه شده می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با نشانی اینترنتی ltms.cfu.ac.ir برای انجام ثبت نام خود در این دوره ها اقدام نمایند.

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir ، دوره هایی است که در طول خدمت فرهنگیان و با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان برگزار می گردد. معلمان می بایست در دوره های ضمن خدمت برگزار شده ثبت نام نمایند. پس از شرکت در دوره های ضمن خدمت و قبولی در آزمون نهایی این دوره ها، رتبه معلمان ارتقا پیدا خواهد کرد و آن ها می توانند از مزایای موجود استفاده نمایند.

در مقاله پیش رو در رابطه با سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام در دوره های ضمن خدمت معلمان و …. توضیحات کاملی ارائه خواهیم داد، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، توسط معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و به صورت رایگان برگزار می شود. این دوره ها با هدف توسعۀ شغلی معلمان و ارتقای دانش ، توانمندی و مهارت آنان در زمینه های مختلف مانند آموزش مجازی، فناوری‌های آموزشی، مشاوره، روانشناسی تربیتی، ارزشیابی الکترونیکی،تربیت قرآنی، آموزش نرم‌افزارها و …. برگزار می گردد. معلمان با شرکت در این دوره ها خواهند توانست سطح دانش و مهارت خود را بالاتر برده و توانمندی ها و مهارت خود را به روز نمایند.

طول زمان و مدت زمان برگزاری دوره‌ های ضمن خدمت معلمان با توجه به موضوع آموزش و رشته متفاوت می باشد و هر کدام از رشته ها می تواند با توجه به سر فصل های آموزشی در طی زمان مشخصی ارائه گردد.

معرفی سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان
ltms.cfu.ac.ir

به طور معمول کمترین زمان برای برگزاری یک دوره آموزشی ضمن خدمت، ۶ ساعت و حداکثر زمان 48 ساعت می باشد.

معلمان و فرهنگیان عزیز می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان یا همان سامانۀ جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان برای شرکت در این دوره ها ثبت نام نمایند. سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با آدرس اینترنتی ltms.cfu.ac.ir در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی « سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

نحوه ورود به سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان با هدف ارائه خدمات مختلف آموزشی به فرهنگیان و برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای آنان، توسط وزارت آموزش و پرورش کشور راه اندازی شده است.

معلمان با حضور در دوره های ضمن خدمت و می توانند علاوه بر اینکه سطح دانش و مهارت خود را بالاتر می برند سهم مهمی در بهره برداری و استفاده دانش آموزان از نکات مهم و نوین آموزشی ارائه شده در طول دوره های ضمن خدمت داشته باشند. این امر سبب افزاییش کیفیت آموزش در مدارس و ارتقا سطح علمی دانش آموزان خواهد شد.

برای ورود به سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی ltms.medu.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان یا سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان یا استفاده از دیگر خدمات این سامانه اقدام نمایید.

سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

در صورتی که قصد ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را دارید می توانید از مطالب ارائه شده در خصوص نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان که در ادامه مطلب عنوان شده است استفاده نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان

فرایند آموزش و برخورداری نیروی انسانی از آموزشها ی نویین و به روز می تواند راهی برای تطابق با دنیای در حال تغییر امروز باشد، معلمان می توانند با ارتقا سطح دانش خود دانسته ها و دانش خود را به روز نمایند و به این ترتیب نقش مهمی در کیفیت آموزش ارائه شده به دانش آموزان و رشد و بالندگی جامعه داشته باشند.

اولین مزیت شرکت در دوره های ضمن خدمت معلمان بی شک ارتقا سطح دانش و مهارت این قشر که درخط اول آموزش به نسل جدید هستند، می باشد، علاوه بر این شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و طی دوره آموزش می تواند مزایای دیگری از جمله افزایش سطح حقوق معلمان، افزایش رتبه بندی، ترفیع رتبه و … داشته باشد.

سامانه ال تی ام اس فرهنگیان با نشانی اینترنتی ltms.medu.ir خدمات مختلفی را در حوزه آموزش و یادگیری به معلمان ارائه می نماید و افراد متقاضی می توانند با ورود به این سامانه از خدمات مختلف آن از جمله ثبت نام مدرسین، مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت، مشاهده پنل موسسات و … استفاده نمایند.

برای ثبت نام در سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان با نشانی اینترنتی ltms.cfu.ac.ir  مراجعه کنید.

بعد از ورود به سامانه ضمن خدمات فرهنگیان، بر روی گزینه ثبت نام متقاضیان مدرس کلیک نمایید.

ورود به سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

در صفحه جدید که به آن هدایت می شوید، می توانید ضوابط و شرایط درج شده را مشاهده نمایید. بعد از مطالعه کلیه شرایط و ضوابط ، عبارت مندرج در پایین صفحه ” مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم را انتخاب کنید و در ادامه نیز گزینه تایید و ادامه را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان

پس از ورود به صفحه جدید، کلیه اطلاعات درخواست شده از جمله اطلاعات فردی، مدرک تحصیلی، مدارک ایثارگری، مهارت در فن آوری اطلاعات، تولیدات آموزشی (اختراعات و اکتشافات)، نظام پیشنهادات، توانمندی های علمی فرد، نشان ها و تشویق های مختلف، تالیف ها و ترجمه ها، عضویت در گروههای آموزشی مختلف، آشنایی با مهارت های معلمی، دوره های گذرانده شده دوره های ضمن خدمت، سوابق تدریس ، میزان تسلط به زبان های خارجی و … را با دقت تکمیل نمایید.

راهنمای نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان

مراحل ثبت نام در سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان

بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده، بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل، به شما یک نام کاربری و رمز عبور داده می شود و برای  ثبت نام خود به این نام کاربری و رمز عبور نیاز خواهید داشت.

پس از این مجددا به صفحه اصلی سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان وارد شده و این بار، گزینه فراگیران را انتخاب کنید.

ثبت نام معلمان در دوره های ضمن خدمت

بعد از انجام این مراحل، به صفحه مربوط به ورود اطلاعات کاربری وارد می شوید، اطلاعات خواسته شده

مانند نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را وارد نموده و بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

بعد از انجام این مراحل گفته شده به پنل کاربری خود در سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان وارد می شوید و می توانید اقدام به ثبت نام در دوره های مختلف ضمن خدمت ارائه شده نمایید.

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

با مراجعه به سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان با آدرس اینترنتی ltms.cfu.ac.ir می توانید از لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان مطلع شده و در دوره های مد نظر ثبت نام نمایید.

برای مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان باید ابتدا به سامانۀ جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان وراد شوید، پس از ورود به سامانه گزینه فهرست دوره های ضمن خدمت را انتخاب نمایید.

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

پس از انتخاب این گزینه و ورود به صفحه جدید می توانید لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان که از طریق این سامانه برگزار می شود را به همراه ساعت در نظر گرفته شده برای تدریس هر دوره مشاهده نمایید. در صورت علاقه به کسب اطلاع بیشتر از دوره مورد نظر بر روی گزینه جزئیات دوره کلیک نمایید تا بتوانید جزئیات و اطلاعات بیشتری را مشاهده کنید.

مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور کامل توضیح داده شد سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان سامانه ای است که با هدف ارائه و برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای معلمان ایجاد شده است. معلمان می توانند با ورود به این سامانه پس از مشاهده دوره های مختلف در حال برگزاری ، در دوره مد نظر شرکت نمایند. پس از شرکت در دوره آموزشی و موفقیت در امتحان پایانی ، معلمان می توانند مدرک دوره را اخذ نموده و از مزایای شرکت در دوره های ضمن خدمت بهره مند شوند.

در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام ضمن خدمت فرهنگیان ، نحوه ورود به این سامانه، ثبت نام در دور های ضمن خدمت معلمان و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.cfu.ac.ir

سایت ثبت نام ضمن خدمت معلمان همان سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان با آدرس اینترنتی ltms.cfu.ac.ir می باشد و معلمان می توانند با مراجعه به این سامانه در دوره های مد نظر ثبت نام نمایند.

در رابطه با ثبت نام در دوره های سایت به طور کامل در مقاله بالا توضیح داده شده است، برای اطلاع کامل از این موضوع به متن مقاله مراجعه نمایید.

با مراجعه به سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان و به روش توضیح داده شده در متن بالا می توانید از لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اطلاع پیدا نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا