سامانه آزمون دانشگاه پیام نور exam.pnu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمون دانشگاه پیام نور exam.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آغاز ثبت‌نام آزمون زبان دکتری پیام نور

طی چند سال اخیر به ویژه در ایام کرونا، این دانشگاه توانسته با راه اندازی سامانه های متعدی کمک خوبی در زمینه های تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور فراهم کنند. سامانه آزمون دانشگاه پیام نور exam.pnu.ac.ir نیز با هدف ثبت نام داوطلبان در این دانشگاه روکار آمد است. در ادامه مقاله به بررسی این سامانه خواهیم پرداخت همراه ما باشید.

دانشگاه پیام نور برای ارتقای کیفیت آموزشی و جهت ثبت نام غیر حضوری برای دانشجویان این دانشگاه، به فکر ایجاد بسترهای امن و آسان برای خدمات هر چه بهتر به دانشجویان سامانه ثبت نام آزمون زبان دکتری پیام نور را راه اندازی نموده است.

سایت آزمون دانشگاه پیام نور exam.pnu.ac.ir

سامانه آزمون دانشگاه پیام نور exam.pnu.ac.ir

دانشگاه پیام نور هر سال در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به پذیرش دانشجو از طریق کنکور، بر اساس سوابق تحصیلی و یا آزمون فراگیر می کند. همان گونه که میدانید دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های سراسری است و متقاضیان برای ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سامانه آزمون دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون به نشانی Exam.pnu.ac.ir جهت ثبت نام غیرحضوری الکترونیکی می توانند اقدام کنند.

 اکنون در ادامه مقاله توضیحات جامعی در مورد نحوه ورود به سامانه ثبت نام آزمون پیام نور، نحوه ثبت نام در آزمون ها توضیح داده شده است.

همچنبن به این نکته نیز توجه کنید هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

سایت گلستان دانشگاه پیام نور کار خود را با هدف ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شروع کرده است. امکانات این سامانه می توان به این موارد اشاره کرد: پرداخت شهریه، انتخاب واحد، حذف و اضافه، درخواست وام و غیره و…..

exam.pnu.ac.ir

ورود به سایت امتحانات پیام نور

متقاضیان که قصد شرکت در  آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه (PNUET) را دارند می بایست در مرحله اول اقدام به خرید کارت اعتباری در این سایت کرده و سپس ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهید.

در قدم اول از طریق سایت دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون به آدرس www.Exam.pnu.ac.ir جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

ورود به سامانه ثبت نام آزمون های دانشگاه پیام نور

اکنون می بایست بر روی گزینه خرید کارت اعتباری، کلیک کنید. با تکمیل کردن فرم “خرید کارت اعتباری ثبت نام” و در نهایت بر روی دکمه تایید و انتقال به درگاه پرداخت  هزینه آزمون،شماره پرونده را دریافت کنید.

لیست آزمون های فعال قابل ثبت نام

 

سایت اورسان پیام نور که به سیستم جامع برنامه ریزی و امتحانات مجازی دانشگاه پیا نور نیز شاخته می شود دانشگاه پیام نور همواره در تلاش بوده تا با راه اندازی سامانه های کاربری به متقاضیان خود خدماتی ارائه دهد سایت اورسان نیز یکی از این سامانه ها می باشد که با هدف ارائه خدمات نوین به اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور راه اندازی شده است.

اکنون بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام سپس بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک کرده و طبق تصویر زیر اطاعات مورد نظر خود را وارد کرده که شامل کدملی و کلمه عبور می باشد و تیک من ربات نیستم را تایید کرده و سپس بر روی ورود کلیک کنید تا وارد پرتال کاربری خود در سامانه آزمون دانشگاه پیام نور exam.pnu.ac.ir شوید.

نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون های دانشگاه پیام نور

متقاضیانی که قصد ثبت نام در سامانه آزمون دانشگاه پیام نور exam.pnu.ac.ir را در قدم اول می بایست در این سامانه ثبت نام انجام دهند برای ورود به ناحیه کاربری در این سامانه شما باید کدملی و رمز عبور داشته باشید.

جهت ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون های دکتری دانشگاه پیام نور می بایست در قدم اول وارد سایت این سامانه شده و سپس بر روی گزینه “ثبت نام در سامانه” کلیک کرده تا صفحه ایجاد حساب کاربری برای شما فعال نمایش داده شود

  اطلاعات که باید در فرم ثبت نام وارد کنید شامل: اطلاعات شخصی و شماره سریال کارت خریداری شده جهت آزمون فرایند ثبت نام خود را در آزمون تکمیل کنند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون های دانشگاه پیام نور ارائه شده است.

نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون های دانشگاه پیام نور

در قدم اول به آدرس اینترنتی exam.pnu.ac.ir مراجعه کرده و بر روی گزینه “ثبت نام در سامانه” کلیک کرده و بعد در فرم ثبت نام در سامانه اطاعات مورد نظر را تکمیل کرده و در نهایت بر روی  “ثبت نام ” کلیک کنید تا حساب کاربری شما در این سامانه ایجاد شود.

سامانه سهبا دانشگاه پیام نور sahba.pnu.ac.ir، سامانه هوشمند برنامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور می باشد و با هدف دسترسی آسان دانشجویان به امورات دانشجویی راه اندازی شده.

نحوه خرید کارت اعتباری سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه پیام نور

همان گونه که در ابتدای مقاله برای شما داوطلبان گرامی توضیح دادیم برای شرکت در آزمون های مربوط به دانشگاه پیام نور باید قبل از شرکت در آزمون باید کارت خرید اعتباری تهیه کنید.

برای تهیه کارت خرید در قدم اول می بایست به آدرس اینترنتی  https://exam.pnu.ac.ir مراجعه کرده و به قسمت “خرید کارت اعتباری” رفته و با تکمیل کردن فرم و در نهایت هزینه را پرداخت کرده و شماره سریال کارت اعتباری را یاداشت کنید که در ادامه مراحل لازم شما خواهد بود.

دانشجو های دانشگاه پیام نور باید برای انجام کلیه امور دانشجویی خود بعنوان مثال انتخاب واحد، پرداخت شهریه، حذف و اضافه و … از طریق سایت گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir اقدام کنند. به دلیل اهمنیت این موضوع ما در سایت خودمان برای شما کاربر گرامی یه مقاله جامع در مورد این سایت تهیه کرده ایم که در ادامه میتوانید از این مقاله نیز استفاده کنید.

reg.pnu.ac.ir گلستان پیام نور

سامانه آزمون دانشگاه پیام نور exam.pnu.ac.ir

 41 دوره آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه (PNUET) روز یک شنبه 29 آبان ماه 1401 به صورت اینترنتی در مراکز استانهای تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان و یزد برگزار خواهد شد.

توجه »  در ضمن پس از این آزمون، چهل و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی نیز در روز سه شنبه 18 بهمن ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

متقاضیان سامانه ثبت نام آزمون های دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 مهمترین هدف طراحی سامانه پیام من پیام نور، شرکت دانشجویان در امتحانات مختلف دانشگاه پیام نوربه صورت غیر حضوری است. همچنین دانشجویان دانشگاه پیام نور با مراجعه به این سامانه می توانند علاوه بر شرکت در آزمون های آنلاین دانشگاه پیام نور، نتایج آزمون های خود را هم مشاهده نمایند.

سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

کدملی یکی از موارد اساسی ورود به این سامانه می باشد.

دانشجویان دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمون دانشگاه پیام نور exam.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا