سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از دغدغه ها و موارد مورد نیاز برای دانشجویان در حال تحصیل در دانشگا ه پیام نور، اطلاع از زمانبندی مربوط به کلاس هاست، زیرا همان طور که می دانید حضور در کلاسهای درسی دانشگاه پیام نور برای دروس دارای واحد عملی و آزمایشگاه ها اجباری بوده و همچنین برای سایر دروس ممکن است بنا به صلاحدید استاد و برگزاری امتحان میان ترم، حضور در کلاس درس لازم باشد.

دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند برای اطلاع از برنامه کلاسی خود به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور مراجعه نموده و برنامه کلاسی ترم تحصیلی مد نظر خود را مشاهده نموده و برنامه ریزی لازم را اعمال نمایند.

به دلیل اهمیت این موضوع برای دانشجویان دانشگاه پیام نور، در ادامه مقاله به معرفی و بررسی سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور reg.pnu.ac.ir ، نحوه ورود به این سامانه، مراحل مشاهده برنامه کلاسی پیام نور و …. خواهیم پرداخت،  تا انتهای مقاله همراه با ما باشید.

سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

بعد از انجام انتخاب واحد و ثبت دروس مورد نظر و با شروع ترم تحصیلی جدید، دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند در کلاس های درسی در حال برگزاری از سوی دانشگاه شرکت کنند، همان طور که می دانید تحصیل در دانشگاه پیام نور بیشتر به صورت کتاب محور می باشد و تعداد کلاس ها برای هر درس کمتر از سایر دانشگاه ها می باشد، در صورتی که دانشجویان دانشگاه پیام نور در کلاسها و آزمون میان ترم شرکت نداشته باشد، نمره میان ترم (۶ نمره) به آن ها تعلق نمی گیرد و امتحان پایان نیمسال از 20 لحاظ خواهد شد.

دانشجویان برای مشاهده برنامه کلاس درسی خود می توانند به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور مراجعه نموده و برنامه درسی خود در طول ترم تحصیلی را مشاهده نمایند، سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور در واقع همان سایت گلستان پیام نور با نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir می باشد.

دانشجویان پیام نور می توانند برای انجام بسیاری از امور تحصیلی و آموزشی خود به این سایت مراجعه نموده و با ورود به سایت گلستان پیام نور برای انجام امور خود اقدام نمایند.

همان طور که می دانید بسیاری از امور تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور از جمله انجام انتخاب واحد، روند پرداخت شهریه دانشگاه، در خواست حذف و اضافه واحدهای درسی، درخواست وام از دانشگاه، مشاهده برنامه کلاسی و … با استفاده از این سامانه انجام می پذیرد.

سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

در ادامه در رابطه با ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور و نحوه مشاهده برنامه کلاسی در این سامانه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی » سایت گلستان دانشگاه پیام نور

ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور reg.pnu.ac.ir

دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان این دانشگاه به صورت غیر حضوری اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده است، روند انجام امور با استفاده از این سامانه بسیار سریع تر خواهد بود.

همان طور که اشاره شد سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور در واقع همان سایت گلستان پیام نور با نشانی اینرتنتی reg.pnu.ac.ir می باشد و علاوه بر امکان مشاهده برنامه کلاسی بسیاری از امور دیگر نظیر انتخاب واحد ، مشاهده نمرات، پرداخت شهریه و …. با استفاده از این سامانه انجام می پذیرد.

نکته قابل توجه این است که علاوه بر سایت گلستان پیام نور با مراجعه به سایت سهبای پیام نور با نشانی اینترنتی sahba.pnu.ac.ir  نیز می توانید برنامه کلاسی خود را مشاهده نمایید.

برای ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی reg.pnu.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور وارد خواهید شد و می توانید برای مشاهده برنامه کلاسی پیام نور اقدام نمایید.

برای مشاهده برنامه کلاسی پیام نور، پس از ورود به صفحه اصلی سامانه می بایست به پنل کاربری خود وارد شوید، به این منظور بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

در صفحه جدید سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور  یا همان سيستم جامع دانشگاهي گلستان اطلاعات خواسته شده مانند شناسه کاربری و گذر واژه (رمز عبور) را وارد نمایید. در ادامه عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز تکمیل نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور  وارد شده و با انجام مراحل برنامه کلاسی خود را مشاهده نمایید.

نحوه مشاهده برنامه کلاسی در سیستم گلستان reg.pnu.ac.ir

همان طور که پیش از این هم به طور مبسوط اشاره شد، امکان مشاهده برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور با مراجعه به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور یا همان سامانه گلستان امکان پذیر است.

به این منظور ابتدا به روش گفته شده و با استفاده از توضیحات به پنل کاربری خود در سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور وارد شوید.

بعد از ورود به پنل کاربری، از منوي ثبت نام گزينه گزارش هاي ثبت نام و در ادامه زیر گزینه ثبت نام، گزارش ثبت نام دانشجو در طول ثبت نام (گزارش 101) را كليك کنید.

نحوه مشاهده برنامه کلاسی در سیستم گلستان reg.pnu.ac.ir

پس از ورود به صفحه جدید می توانید برنامه کلاسی خود و روز و ساعت ارائه دروس را مشاهده کنید.

نحوه مشاهده برنامه کلاسی در سیستم گلستان

با استفاده از گزینه های موجود در صفحه ( گزينه مشاهده گزارش ) ، می توانید برای تهیه پرینت از برنامه کلاسی پیام نور اقدام نمایید.

لینک ورود مستقیم به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

همان طور که در متن مقاله به طور کامل اشاره شد دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند بدون انجام مراجعه حضوری و صرفا با ورود به سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور، اقدام به مشاهده و دریافت برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور، نحوه ورود به این سامانه و مراحل مشاهده برنامه کلاسی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور در واقع همان سایت گلستان پیام نور با نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir می باشد.

برای ورود به پنل کاربری در سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور نیاز به نام کاربزی و رمز عبور دارید. پس از تکمیل این اطلاعات می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و برنامه کلاسی را مشاهده کنید.

در این مورد در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. به متن بالا مراجعه نمایید.

5.5/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مشاهده برنامه کلاسی پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا