سایت دانلود کتاب های درسی chap.sch.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانلود کتاب های درسی chap.sch.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دانلود کتاب های درسی chap.sch.ir

تمامی معلمان و دانش آموزان که نیاز به دانلود فایل کتاب درسی بر روی سیستم و یا گوشی تلفن همراه خود دارند می توانند با مراجعه به سایت دانلود کتاب درسی با آدرس اینترنتی chap.sch.ir نسبت به دانلود کتاب های درسی مد نظر خود در پایه و مقطع تحصیلی خود اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سایت دانلود کتاب درسی chap.sch.ir ، نحوه ورود و دانلود کتاب درسی در این سامانه اشاره خواهیم کرد برای آشنایی بیشتر با این مورد می توانید ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید.

سایت دانلود کتاب های درسی

مشخص است که یکی از اصلی ترین نیازهای دانش آموزان طی دوران تحصیل دسترسی مطلوب به کتاب های مورد تدریس در مدارس می باشد. دانش آموزان برای خرید کتاب های درسی خود می بایست هر ساله در بازه زمانی مقرر برای مراجعه به سامانه و ثبت درخواست خرید کتب درسی اقدام نمایند.

علاوه بر این در بازه های زمانی که دانش آموز یا معلم و یا حتی اولیا دانش آموزان دسترسی به اصل کتب درسی را ندارند و یا برای مرور و استفاده در مواقع خاص نیاز به فایل کتاب درسی بر روی سیستم یا گوشی تلفن همراه خود دارند، می توانند با مراجعه به سایت دانلود کتاب درسی نسبت به دانلود کتاب مد نظر در پایه تحصیلی خود اقدام نموده و به تناسب نیاز خود از این فایل های درسی استفاده نمایند.

سایت دانلود کتاب درسی

همان طور که اشاره شد سامانه پایگاه دانلود کتاب های درسی با آدرس اینترنتی chap.sch.ir در دسترس بوده و دانش آموزان و معلمان و سایر افراد می توانند با مراجعه به سامانه دانلود کتاب درسی برای دانلود کتاب های درسی مد نظر خود اقدام نمایند. در ادامه این مطلب نحوه دانلود کتاب از سایت دانلود کتاب درسی را توضیح خواهیم داد.

دانش آموزان دقت داشته باشند که این مطلب در خصوص سایت دانلود کتاب درسی دانش آموزان می باشد و برای ثبت درخواست و خرید کتب درسی خود باید به سامانه دیگری مراجعه نمایند.

برای ثبت درخواست خرید کتاب درسی مقاطع تحصیلی مختلف از طریق سامانه آن در هر سال بازه های زمانی مشخصی در نظر گرفته می شود و دانش آموزن و اولیا می بایست در زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام کتاب درسی با مراجعه به سایت ثبت نام کتاب درسی با آدرس اینترنتی irtextbook.ir و یا irtextbook.com نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت ثبت نام کتاب درسی ، جزئیات مربوط به زمان و نحوه ثبت درخواست می توانید بر روی مطلب زیر کلیک نموده و در این زمینه اطلاعات لازم را به دست آورید.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کتاب درسی 1402 – 1403

 

نحوه دریافت کتاب از سایت دانلود کتاب درسی chap.sch.ir

همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد دانش آموزان ، اولیا و معلمان می توانند با مراجعه به سایت دانلود کتاب درسی نسبت به دریافت کتاب های درسی پایه تحصیلی خود اقدام نمایند. سایت دانلود کتاب درسی با آدرس اینترنتی chap.sch.ir در دسترس می باشد.

معلمان باید دقت داشته باشند در این سامانه علاوه بر امکان دانلود کتاب های درسی تمامی مقاطع و پایه های تحصیلی ( دبستان، متوسطه اول ، متوسطه دوم ) می توانند از کتاب هایی که دراین سامانه و به عنوان راهنمای تدریس دروس مختلف قرار داده شده است استفاده نمایند. پس از ورود به سایت chap.sch.ir و پیدا نمودن عنوان کتاب کمک درسی مد نظر خود می توانید نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

در ادامه این مطلب نحوه دانلود و دریافت کتاب های درسی مقاطع تحصیلی مختلف بیان شده است.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت دانلود کتاب های درسی یعنی chap.sch.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت دانلود کتاب درسی وارد خواهید شد.

ورود به سایت دانلود کتاب درسی

بعد از ورود به سامانه می توانید به طور کلی بخش های مختلف را مشاهده و از امکانات و خدمات موجود استفاده نمایید.

همان طور که مشاهده می کنید در قسمت مشخص شده در تصویر امکان دانلود کتاب های درسی پایه تحصیلی مختلف از جمله دوره آموزش ابتدایی، دوره آموزش متوسطه اول، دوره آموزش متوسطه دوم همچنین راهنمای تدریس، کتاب های آموزشی استثنایی وجود دارد. با توجه به مقطع تحصیلی خود گزینه مد نظر را انتخاب نموده و پس از آن پایه تحصیلی و یا رشته خود را نیز انتخاب نمایید.

دریافت کتاب از سایت دانلود کتاب درسی

بعد از این لیست کتاب های درسی پایه مورد نظر خود را مشاهده خواهید نمود و می توانید با توجه به نیاز خود به هر کدام از این کتب ، برای دانلود اقدام کنید.

دانلود کتاب از سایت دانلود کتاب درسی

برای دانلود کتاب درسی در این سایت ( سایت دانلود کتاب درسی chap.sch.ir ) فقط لازم بر روی آیکون کتاب مورد نظر خود کلیک نمایید و در ادامه با ورود به صفحه جدید و با استفاده از گزینه مشخص شده، کتاب درسی را دانلود کنید.

نحوه دانلود کتاب از سایت دانلود کتاب درسی

بعد از دانلود کتاب درسی به روش گفته شده، فایل پی دی اف این کتاب را در دسترس داشته و می توانید به تناسب نیاز خود در مواقع لزوم استفاده نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت دانلود کتاب درسی chap.sch.ir کلیک کنید.

همان طور که مطالعه کردید سایت دانلود کتاب درسی با آدرس اینترنتی chap.sch.ir در دسترس استفاده دانش آموزان، معلمان و دیگر افراد قرار دارد. دانش آموزان و معلمان می توانند با مراجعه به این سامانه، کتاب درسی مد نظر خود را از میان گزینه های مختلف جستجو نموده و دانلود نمایند. همچنین معلمان علاوه بر دانلود کتاب های درسی می توانند کتاب های راهنما و کمک درسی را نیز مشاهده نموده و در صورت نیاز دانلود و استفاده نمایند.

در صورتیکه پس از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در این زمینه داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سایت دانلود کتاب درسی با آدرس اینترنتی chap.sch.ir در دسترس بوده و دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه فایل درسی مد نظر خود را دانلود نمایند.

همان طور که توضیح داده شد دانش آموزان برای خرید کتاب درسی خود می بایست به سایت irtextbook.ir و یا irtextbook.com مراجعه نموده و در بازه های زمانی مشخص اقدام به ثبت درخواست و خرید کتاب های درسی خود نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانلود کتاب های درسی chap.sch.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا