سامانه نما nama.police.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نما nama.police.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نما nama.police.ir

سامانه نما، سامانه ای است که توسط پلیس آگاهی با نشانی اینترنتی nama.police.ir و برای شناسایی اموال مسروقه راه اندازی شده است.

مالباختگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه برای شناسایی اموال مسروقه که توسط پلیس آگاهی در سامانه ثبت شده است، اقدام نموده و اموال متعلق به خود را شناسایی نمایند.

در ادامه این مقاله در رابطه با سامانه نما پلیس آگاهی ، نحوه ورود به این سامانه، ثبت نام در سایت نما، پیگیری اموال مسروقه با کد ملی ، و … بیشتر توضیح می دهیم، با ادامه با ما همراه باشید.

سامانه نما اموال مکشوفه

سامانه نما مخفف عبارت نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه بوده و در راستای تسهیل و تسریع در روند پاسخگویی به خواسته‌های مردم، شناسایی صاحبان اموال مسروقه و استرداد اموال به آن ها و ارتقا هر چه بیشتر حس امنیت عمومی در میان افراد جامعه ایجاد شده است.

این سامانه برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالا‌های مسروقه توسط پلیس آگاهی ایجاد شده است و مالباختگان با مراجعه به این سامانه می توانند به صورت مجازی و غیر حضوری کالا‌های کشف شده توسط پلیس آگاهی را مشاهده و رصد نمایند.

این روند یعنی مشاهده وشناسایی اموال مسروقه به صورت غیر حضوری علاوه بر عدم نیاز به مراجعه حضوری افراد به مراکز مربوطه و پیشگیری از ترددات موجب دسترسی راحت تر و سریع تر به اطلاعات اموال کشف شده توسط پلیس آگاهی خواهد شد. سامانه نما با نشانی اینترنتی nama.police.ir در دسترس می باشد.

 

ورود به سامانه نما nama.police.ir

با ورود به سامانه نما می توانید برای مشاهده و شناسایی اموال مسروقه موجود در این سامانه اقدام نمایید. پیش از این، دایره تجسس کلانتری‌ها و پلیس آگاهی کشور اقدام به بارگذاری و ثبت تصاویر اموال مسروقه کشف شده در این سامانه خواهد نمود و افراد مالباخته می‌توانند با ورود به سامانه نما نسبت به شناسایی اموال خود اقدام نموده و پس از طی مراحل برای دریافت اموال خود به مراجع قضایی مراجعه نمایند.

مالباختگان باید توجه داشته باشند که برای تحویل اموال مسروقه باید مستندات و مدارکی برای احراز مالکیت خود نسبت به اموال ارائه نمایند.

برای ورود به سامانه نما یا نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه پلییس آگاهی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی nama.police.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به نما پلیس آگاهی وارد خواهید شد

سامانه نما

پس از این می توانید برای مشاهده و شناسایی اموال مسروقه اقدام نمایید. برای این منظور باید از گزینه ورود اقدام نمایید. البته ورود به سامانه نیاز به انجام ثبت نام و طی مراحل دارد که در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

ثبت نام در سامانه نما nama.police.ir

بعد از ورود به سامانه نما می توانید بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. همان طور که مشاهده می کنید بعد از کلیک بر روی این گزینه به صفحه جدید هدایت خواهید شد.

پس از این به پنجره واحد خدمات فراجا وارد خواهید شد و می بایست نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایید، پس از انجام ثبت نام در سامانه سخا می توانید نام کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کنید و به سامانه وارد شوید.

کاربران باید توجه داشته باشند که در ابتدا باید برای ثبت پرونده سرقت و اطلاع پلیس آگاهی و ثبت شکواییه از طریق دفاتر خدمات قضایی، اقدام کرده باشند. پس از این، مالباختگان می توانند طبق مراحل گفته شده در سامانه نما ثبت نام نمایند و برای مشاهده و شناسایی اموال به این سامانه مراجعه کنند.

برای انجام ثبت نام در سامانه نما باید به این ترتیب عمل نمایید.

  • بعد از ورود به صفحه اصلی سایت نما، گزینه ورود را کلیک کنید.

ورود به سامانه نما

  • پس از ورود به پنجره واحد خدمات فراجا ، گزینه ثبت نام را انتخاب کنبد.

ثبت نام در سامانه نما

  • کد ملی و عبارت امنیتی مندرج در صفحه را وارد نمایید و گزینه ادامه را کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه نما

  • در صفحه جدید شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی عبارت تایید شماره تلفن کلیک کنید .

مراحل ثبت نام در سامانه نما

  •  پس از این کد تایید به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، کد دریافت شده را در کادر مخصوص وارد نمایید و مراحل ثبت نام خود در سامانه مانند تعیین رمز عبور را انجام داده و ثبت نام خود را نهایی کنید.
  • پس از انجام مراحل ثبت نام، می توانید با داشتن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • برای ورود به سامانه نما، به صفحه قبلی بازگشته و با ورود اطلاعات به سامانه نما وارد شوید.

نحوه ورود به سامانه نما

 

جستجوی اموال مسروقه در سامانه نما

همان طور که پیش از این هم اشاره شد مالباختگان می بایست ابتدا برای تشکیل پرونده سرقت اقدام نموده باشند تا بعد از آن بتوانند با مراجعه با سامانه نما برای جست و جوی اموال مسروقه اقدام نمایند.

 متقاضیان استفاده از این امکان، در ابتدا باید نسبت به تشکیل پرونده سرقت، اقدام کرده و پس از آن، برای جست و جوی اموال مکشوفه، وارد سامانه نما و حساب کاربری خود شوند. در صورتی که برای تشکیل پرونده سرقت اقدام ننموده باشید بعد از اقدام به ورود به سامانه با پیامی مبنی بر ” برای این کد ملی پرونده سرقتی ثبت نشده است” مواجه خواهید شد و نمی توانید برای جستجو در میان اموال اقدام نمایید.

در صورتی که پیش از این برای تشکیل پرونده سرقت اقدام نموده اید پس از تکمیل اطلاعات و ورود به سامانه، کالاهای کشف شده را 6 دسته مشاهده خواهید نمود. از میان گزینه ها و زیر گزینه های مختلف کالای مد نظر خود را انتخاب نمایید تا بتوانید در میان اموال ثبت شده جستجو کنید.

مالباختگان بعد از جستجو می توانند عکس کالای متعلق به خود را انتخاب و سپس فرم مربوط به آن را تکمیل و درخواست خود را ارسال کنند.

شهروندان باید شماره سریال اموال خود را لیست برداری کنند تا بتوانند هنگام سرقت و کشف اموال توسط پلیس، ‌اموال خود را شناسایی و تحویل بگیرند.

برای ورود مستقیم به سامانه نما کلیک کنید.

 

همان طور که در مقاله بالا به طور کامل اشاره شد، مالباختگان می توانند با مراجعه به سامانه نما با نشانی اینترنتی nama.police.ir برای جستجو در میان اموال مسروقه و کشف شده توسط پلیس آگاهی اقدام نمایند.


در این مقاله در رابطه با سایت نما، نحوه ورود به این سامانه، ثبت نام سامانه نما و جستجو در میان اموال و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه نما nama.police.ir

سایت نما، سامانه ای است که در جهت ارائه و به نمایش گذاشتن اموال کشف شده توسط پلیس آگاهی و شناسایی مالکان و استرداد اموال راه اندازی شده است.

با ورود نام کاربری و رمز عبور می توانید به این سامانه وارد شوید. پیش از ورود می بایست ابتدا در سامانه سخا ثبت نام نموده باشید. در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شد است.

در این رابطه در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده، به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

3/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نما nama.police.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا