سایت کانون بازنشستگی 1402 cspf.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کانون بازنشستگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir  همه بازنشستگان که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی ، از جمله دریافت گواهی کسر از حقوق را دارند، می بایست به آدرس www.cspf.ir  مراجعه کرده.

سایت کانون بازنشستگی cspf نیز با هدف خدمت رسانی به صورت غیر حضوری و اطلاع رسانی به بازنشستگان کشوری راه اندازی شده است.

با توجه به اینکه شاید بعضی از بازنشستگان با نحوه ورود به سایت www.cspf.ir آشنایی ندارند، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری 1402 ، مشاهده cspf ir احکام جدید بازنشستگان کشوری آشنا کنیم.

سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

ورود به سایت کانون بازنشستگی cspf.ir

سایت کانون بازنشستگی cspf.ir با هدف خدمت رسانی به صورت غیر حضوری و اطلاع رسانی به بازنشستگان کشوری روی کار آمده است. لذا کلیه بازنشستگان کشوری می توانند از خدمات مختلفی که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری و یا همان سایت کانون بازنشستگی کشوری cspf.irارائه می شود استفاده نمایند.

برای ورود به سایت کانون بازنشستگی cspf.ir می بایست طبق مراحل زیر عمل کنید.

1- ابتدای جهت ورود به سایت انون بازنشستگی آدرس www.cspf.ir را در موتور جستجوگر وارد کنید.

ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir
  • بعد از کلیک بر روی لینک سایت کانون بازنشستگی مستقیم وارد صفحه اصلی میشوید.
سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir

سایت کانون بازنشستگی کشوری  1402

صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲​، یکی از با سابقه ترین صندوق ها در طی 100 سال اخیر است که توانسته با خدمت رسانی به عموم بازنشستگان کشوری، گامی بسیار موثر برای تسهیل در انجام امور بازنشستگان کشوری بردارد. سایت کانون بازنشستگی کشوری 1402، به نشانی www.cspf.ir قابل دسترس بازنشستگان محترم در دسترس می باشد.

حقوق بازنشستگان کشوری سال ۱۴۰۲، به میزان 20 درصد، نسبت به آخرین حکم حقوق

سال قبل، افزایش خواهد داشت و بنابراین احکام جدید بازنشستگان کشوری 1402 متناسب

با این مبلغ افزایش حقوق، اصلاح گردیده و از طریق سامانه احکام جدید بازنشستگان

کشوری سایت صندوق بازنشستگی کشوری قابل دریافت می باشد.

با راه‌اندازی وبسایت‌ها، اجرا بسیاری از امور سازمانی به عنوان مثال نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بسیار ساده شده و دیگر نیازی به سپری کردن مراحل سخت و پیچیده اداری برای این کار نیست و شما میتوانید بصورت آنلاین و اینترنتی حکم کارگزینی خود را از وزارت آموزش و پرورش دریافت کنید حکم کارگزینی فرهنگیان جنبه استحصال آگاهی از میزان افزایش حقوق پایه نیروهای استخدامی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده که فرهنگیان شاغل و نیز بازنشسته می توانند با مراجعه به سامناه هایی که در ادامه مقاله ذکر می شده، 

logo

دریافت احکام بازنشستگان 1402 cspf.ir

بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی خود را به شرح ذیل دریافت نمایند:

مشترکین می توانند با مراجعه به سایت فیش حقوقی بازنشستگی کشوری www.cspf.ir  و وارد کردن شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود حکم و یا فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

چنانچه هنگام دریافت فیش حقوق پیام خطا نمایش داده شد، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریتهای صندوق بازنشستگی  مراجعه فرمایید .

شماره دفتر كل، شماره ای است كه در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی كشوری به بازنشسته اختصاص داده شده و در تمام احکام حقوقی صادره ثبت گردیده است.

وظیفه بگیران محترم جهت دریافت فیش حقوق مربوط به خود، باید شماره ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی كه حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی كشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی كه در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی كشوری قرار دارند صادر می گردد .  بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه متبوع خود مراجعه نمایند.

متفاضانی که قصد دریافت احکام بازنشستگان cspf.ir را دارند می بایست به سایت مربوطه مراجعه کرده و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

cspf ir احکام جدید بازنشستگان کشوری

خبر » بارگذاری احکام  جدید فروردین ماه  بازنشستگان  کشوری

احکام  جدید حقوق بازنشستگان مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۲ روی سایت صندوق  بارگذاری شده است.

 کلیه  بازنشستگان و وظیفه بگیران  کشوری با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.sabasrm.ir یا ازدرگاه www.cspf.ir  می‌توانند نسبت به دریافت حکم حقوقی خود اقدام  کنند.

بازنشستگان به منظور دریافت فیش حقوقی بازنشستگان  باید در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری www.cspf.ir | سایت دریافت حکم کارگزینی بازنشسته sabasrm.ir 

سؤالات متداول سایت کانون بازنشستگی 1402 cspf.ir

برای ورود به سایت کانون بازنشستگی کافیست به نشانی cspf.ir مراجعه کنید.

سایت کانون بازنشستگی cspf.ir با هدف خدمت رسانی به صورت غیر حضوری و اطلاع رسانی به بازنشستگان کشوری روی کار آمده است.

افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، هر ساله در حکم حقوق بازنشستگان کشوری منعکس گردیده و از طریق صندوق بازنشستگی کشوری به اطلاع آن ها می رسد. بر اساس اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق بازنشستگان کشوری سال ۱۴۰۲، به میزان 20 درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال هزار و چهارصد و یک، افزایش خواهد داشت و بنابراین احکام جدید بازنشستگان کشوری 1402، متناسب با این مبلغ افزایش حقوق اصلاح گردیده و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

در مقاله سایت کانون بازنشستگی 1402 cspf.ir توضیحات کامل در مورد زمان صدور احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت کانون بازنشستگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا