سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار

دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار برای ثبت درخواست وام خود اقدام نمایند.

بسیاری از دانشجویان در طول دوران تحصیل خود برای گذران زندگی و پوشش هزینه های مربوط به تحصیل نیاز به دریافت وام های دانشجویی دارند. دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه های کشور می تاونند برای دریافت وام بعد از طی مراحل آن اقدام نمایند.

در مقاله پیش رو در رابطه با سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار ، نحوه ورود به این سامانه ، ثبت درخواست وام در سامانه آموزشیار و …. توضیح خواهیم داد، در ادامه این مطلب باما همراه باشید.

سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار edu.iau.ac.ir

دانشگاه آزاد برای ایجاد انسجام و با هدف یکپارچه کردن خدمات ارائه شده به دانشجویان، پرسنل و اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای مختلف این دانشگاه در کشور اقدام به راه اندازی سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir نموده است

دانشجویانی که در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد کشور در حال تحصیل هستند می توانند برای استفاده از خدمات و امکانات متعدد ارائه شده در این سامانه ، به آن مراجعه نمایند و به صورت غیر حضوری نسبت به انجام امور مد نظر خود اقدام کنند.

این سامانه دارای بخش های مختلفی بوده و به ارائه خدمات متعدد از جمله انتخاب واحد درسی و ثبت نام ، مشاهده نتایج و نمرات ، دریافت کارت ورود به جلسه دانشجویان آزمون، فرآیندهای مختلف مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد ، ثبت نمرات دانشجویان توسط اساتید، انجام ارزشیابی ، انجام امور مالی دانشگاه و پرداخت شهریه ، درخواست وام دانشجویی، حذف و اضافه دروس و … می پردازد.

همان طور که مشاهده نمودید یکی از امکانات موجود در سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار امکان ثبت درخواست وام دانشجویی می باشد و دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با ورود به این سامانه برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

 

ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار

امروزه و با فراهم شده بسترهای الکترونیکی مناسب در کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند تنها به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر اقدام نمایند.

با توجه به را اندازی سامانه های متعدد ، دانشجویان در حال تحصیل در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد هم می توانند برای استفاده از خدمات به این سامانه ها مراجعه نمایند. دانشجویانی که نیاز به دریافت وام در طی دوران تحصیل خود دارند می توانند با ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار برای ثبت درخواست خود و طی مراحل مختلف دریافت وام دانشجویی اقدام کنند.

برای ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار باید به این ترتیب عمل نمایید.

برای ورود سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار می بایست آدرس اینترنتی سامانه آموزشیار یعنی edu.iau.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار  وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید. برای ثبت درخواست وام لازم است با ورود مشخصات به پروفایل کاربری خود در این سامانه وارد شوید و سپس برای درخواست وام اقدام نمایید.

 

نحوه ثبت نام وام دانشجویی سامانه آموزشیار

دانشجویان در حال تحصیل در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد از جمله پذیرفته شدگان جدید و سنوات گذشته این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار  edu.iau.ac.ir برای ثبت درخواست وام موردنظر اقدام نمایند.

همان طورکه پیش از این هم اشاره شد برای ثبت نام وام دانشجویی سامانه آموزشیار می بایست به این سامانه و به حساب کاربری خود در سایت آموزشیار edu.iau.ac.ir وارد شوید.

  • پس از ورود به سامانه، از منوی موجود در سمت راست صفحه گزینه صندوق رفاه دانشجویی را انتخاب نمایید.

سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار

  • در گام بعد بر روی زیر گزینه درخواست/پیگیری تسهیلات کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار

  • توجه داشته باشید در صورتی که خطا اتفاق افتاد و به صفحه جدید وارد نشدید ، مجددا این مرحله را انجام دهید.
  • پس از ورود به صفحه جدید، در پایین صفحه بر روی گزینه جدید کلیک کنید.
  • پس از انتخاب این گزینه پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد، در کادر کشویی موجود، مقطع تحصیلی خود را انتخاب نمایید و در ادامه متن درخواست و توضیحات لازم را نیز در کادر مخصوص به آن تایپ نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار

  • بعد از انجام این مراحل گزینه ادامه را کلیک کنید.
  • پس از این پیغامی مبنی بر ثبت موفقیت آمیز درخواست مشاهده خواهید نمود. بعد از این با استفاده از گزینه صندوق رفاه دانشجویان و از قسمت تسهیلات می توانید لیست درخواست های خود و وضعیت ان را مشاهده نمایید.

 

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار edu.iau.ac.ir کلیک کنید.

همان طور که در متن بالا به طور کامل شرح داده شد دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار برای ثبت درخواست وام دانشجویی اقدام نمایند. در واقع هدف بر این است که تمامی خدمات مورد نیاز دانشجویان در این زمینه صرفاً با مراجعه به حساب کاربری دانشجو در سامانه آموزشیار و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گیرد.

نکته قابل توجه این است که دانشگاه آزاد علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویان برای تسهیل در پرداخت شهریه با بانک ها نیز تفاهم نامه دارد.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سایت آموزشیار با اهداف و کارکردهای مختلفی از جمله با هدف ثبت و پیگیری درخواست وام دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد ایجاد شده است.

کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه برای ثبت درخواست وام دانشجویی اقدام نموده و از دیگر خدمات سامانه نیز استفاده نمایند.
در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست وام دانشجویی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار

این سامانه در واقع همان سایت آموزشیار دانشگاه آزاد بوده و دانشجوییان می توانند با ورود به این سامانه برای انجام امور مختلف از جمله ثبت نام وام انشجویی اقدام نمایند.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع دقیق به متن بالا مراجعه فرمایید.

بله، بعد از ورود به حساب کاربری و با استفاده از زیر گزینه تسهیلات می توانید به راحتی درخواست دریافت دانشجویی را حذف نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام دانشجویی آموزشیار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا