سایت آوای سلامت وزارت بهداشت avasalamat.org

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آوای سلامت وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مقاله پیش روی شما در رابطه با سایت آوای سلامت وزارت بهداشت می باشد. موسسه کار آفرینان آوا سلامت، موسسه ای است که در زمینه تامین نیروی انسانی لازم برای فعالیت و اشتغال در حوزه بهداشت و درمان فعالیت می نماید. افراد علاقمند به استخدام در مراکز زیر نظر وزارت بهداشت می توانند با ورود به سامانه کارآفرینان آوا سلامت از استخدامی های مربوط به مراکز پزشکی اطلاع پیدا نمایند و در صورت علاقه اقدام به انجام ثبت نام نمایند.

تشریح بیشتر موضوع سایت آوای سلامت وزارت بهداشت، نحوه ورود به این سامانه، خدمات و بخش های مختلف و … موضوع مقاله پیش روی شما می باشد برای آشنایی بیشتر می توانید ادامه مطلب زیر را مطالعه بفرمایید.

سایت آوای سلامت وزارت بهداشت

امروزه بسیاری از افراد که در حوزه های بهداشت و درمان در دانشگاه های مختلف کشور تحصیل کرده اند پس از اتمام تحصیلات خود، علاقمند به استخدام در حوزه مربوط هستند. سایت آوای سلامت وزارت بهداشت در واقع پورتالی برای ارائه خدمات به کارمندان و همچنین علاقمندان به استخدام می باشد.

پرسنل این سازمان این امکان را خواهند داشت تا با ورود به سایت آوای سلامت وزارت بهداشت برای انجام امور مختلف چون دریافت فیش حقوقی و … اقدام نمایند. همچنین افراد جویای شغل و استخدام در مراکز درمانی و پزشکی می توانند با ورود به این سامانه از آخرین اخبار و اطلاعیه ها و آگهی های استخدامی اطلاع پیدا نموده و در صورت علاقه برای انجام ثبت نام در آزمون های استخدامی اقدام نمایند.

سایت آوای سلامت وزارت بهداشت با نشانی اینترنتی avasalamat.org در دسترس می باشد. برای انجام ثبت نام در ازمون ها و یا استفاده از دیگر خدمات این موسسه می بایست به پورتال کاربری خود در این سایت وارد شوید.

ورود به سایت آوای سلامت وزارت بهداشت avasalamat.org

موسسه كارآفرینان آوا سلامت موسسه ای وابسته به هیئت امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت بوده که در زمینه كمك به ساماندهی نیروی انسانی مورد نیاز برای فعالیت در بیمارستان ها ایجاد شده است. در واقع هدف اصلی، تامین نیروی انسانی لازم برای فعالیت در مراکز درمانی و رفع كمبود نیرو های لازم و همچنین افزایش رضایت مردم و پرستاران می باشد.

افراد علاقمند به استخدام در حوزه درمان می توانند با مراجعه به سامانه این موسسه یعنی سایت آوا سلامت وزارت بهداشت از آخرین استخدامی های این موسسه و جزئیات مربوط به آن مطلع شوند.

برای ورود به سایت آوای سلامت وزارت بهداشت لازم است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی avasalamat.org را تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت کارآفرینان آوای سلامت وزارت بهداشت وارد می شوید و می توانید از آخرین اخبار و اطلاعیه ها مطلع شده و از سایر بخش های مختلف این سامانه نیز به تناسب نیاز خود استفاده نمایید.

سایت آوای سلامت وزارت بهداشت avasalamat.org

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه و برای ورود به حساب کاربری خود بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک نمایید.

ورود به سایت آوای سلامت وزارت بهداشت

با کلیک بر روی این گزینه به صفحه جدید وارد خواهید شد و می بایست اطلاعات لازم را تکمیل نمایید. نام کاربری و رمز عبور خود را در فیلدهای مخصوص به آن وارد نموده و پس از تایپ کد امنیتی موجود در صفحه بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت آوای سلامت وزارت بهداشت

پس از این می توانیدبه پورتال کاربری خود در سایت آوای سلامت وزازت بهداشت وارد شده و از خدمات مد نظر و متناسب با خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که لازمه داشتن اطلاعات کاربری برای ورود به این سامانه ؛ ثبت نام در سامانه می باشد و شما می بایست پیش از اقدام به ورود در این سایت ثبت نام نموده باشید.

ورود به سایت پرسنلی آوای سلامت وزارت بهداشت

همان طور که اشاره شد علاوه بر متقاضیان علاقمند به استخدام در مراکز درمانی کشور، پرسنل این سازمان نیز می توانند با ورود به سایت آوای سلامت وزارت بهداشت از خدمات متناسب با خود بهره ببرند.

این پرسنل می توانند پس از ورود به پورتال کاربری خود در این سامانه ضمن اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط برای انجام اموری چون درخواست دریافت گواهی کسر اقساط،  اشتغال و ضمانت و … به صورت آنلاین و بر خط اقدام نمایند.

برای ورود به سایت پرسنلی آوای سلامت وزارت بهداشت می بایست ابتدا به روش گفته شده به سامانه وارد شوید. پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ورود به سامانه پرسنلی در بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به سایت پرسنلی آوای سلامت وزارت بهداشت

پرسنل محترم جهت ورود به سیستم امضاء قرارداد پرسنلی و ثبت درخواست گواهی های پرسنلی می بایست از طریق  سامانه امضاء الکترونیکی قرارداد ورود پیدا نمایند.

همچنین امکان ثبت درخواست گواهی های کسر از حقوق، ضمانت و اشتغال نیز با ورود به سامانه امضاء الکترونیکی و همچنین برای کلیه افرادی که قرارداد خود را به صورت الکترونیکی امضا نموده اند فراهم می باشد، با استفاده از راهنمایی های ارائه شده می توانید برای این موارد اقدام نمایید.

قسمت های مختلف سامانه آوای سلامت

همان طور که اشاره شد سایت کارآفرینان آوا سلامت سامانه ای زیر نظر  موسسه کارآفرینان آوا سلامت می باشد، این موسسه یکی از موسسات تابعه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران می باشد که با هدف تامین نیروی انسانی خلاق و ماهر در حوزه سلامت شروع به فعالیت نموده است . این موسسه به انجام اموری چون جذب و استخدام نیروی انسانی برای مراکز درمانی دولتی، ارائه خدمات آموزشی به کارکنان مراکز درمانی، برگزاری همایش ها و گردهمایی های مرتبط با حوزه سلامت و … می پردازد.

سایت آوا سلامت وزارت بهداشت با نشانی اینترنتی avasalamat.org به عنوان کانال ارتباطی این موسسه با افراد می باشد. با ورود به این سامانه می توانید از بخش های مختلف آن استفاده نموده و علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به موسسه از قسمت های مختلف آن چون سامانه جذب و استخدام، امور نمایندگان، گالری تصاویر ، آرشیو اخبار و … با توجه به نیاز خود استفاده نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت آوای سلامت وزارت بهداشت avasalamat.org کلیک نمایید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت آوای سلامت وزارت بهداشت، نحوه ورود به این سامانه، بخش ها و خدمات مختلف آن و .. .پرداختیم با مراجعه به این سامانه می توانید اطلاعات مربوط به فعالیت های موسسه، فرصت های شغلی، اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه سلامت و خدمات آموزشی ارائه شده توسط موسسه را مشاهده نمایید.

در صورتی که  پس از مطالعه این مطلب سوالات بیشتری دارید یا برای استفاده از هر کدام از این خدمات به مشگل برخوردید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مرکز در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی » سامانه رشد وزارت بهداشت

سؤالات متداول سایت آوای سلامت وزارت بهداشت avasalamat.org

سایت آوا سلامت وزارت بهداشت با نشانی اینترنتی avasalamat.org به عنوان کانال ارتباطی موسسه با افراد می باشد. با ورود به این سامانه می توانید از بخش های مختلف آن استفاده نموده و علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به موسسه از قسمت های مختلف آن چون سامانه جذب و استخدام، امور نمایندگان، گالری تصاویر ، آرشیو اخبار و … با توجه به نیاز خود استفاده نمایید.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه و با ورود اطلاعات کاربری می توانید به پورتال کاربری خود وارد شوید.

این سامانه دارای قسمت ها و بخش های مختلفی می باشد در این رابطه در متن مقاله بالا توضیح داده شده است.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آوای سلامت وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا