سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز شده است و داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند در بازه های زمانی مقرر شده برای انجام ثبت نام و طی مراحل مربوطه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام نمایند.

در این مقاله بنا داریم در رابطه با سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام hrtc.ir ، زمان ثبت نام استخدامی وزارت بهداشت ، دانلود دفترچه استخدام وزارت بهداشت 1402 و … توضیحات کاملی ارائه دهیم. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 

وزارت بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی کشور در راستای جذب نیروهای متخصص و کارآمد برای فعالیت و خدمت در دانشگاه های علوم پزشکی و دیگر ارگان های وابسته وزارت بهداشت اقدام به برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیرو از طریق قبولی در این آزمون نموده است.

علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

همانند دوره قبل ثبت نام و انجام مراحل شرکت در آزمون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با نشانی اینترنتی hrtc.ir انجام می پذیرد.

علاقمندان به شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت، دفترچه آزمون وزارت بهداشت را دانلود و مطالعه نمایند. بعد از مطالعه دفترچه راهنما در صورتی که واجد شرایط درج شده در دفترچه بودید می توانید برای انجام ثبت نام خود در بازه زمانی مقرر شده اقدام نمایید.

لینک دفترچه راهنمای ازمون استخدامی وزارت بهداشت در ادامه مطلب برای استفاده راحت تر شما عزیزان قرار داده شده است، همچنین راهنمایی لازم برای انجام ثبت نام نیز ارائه شده با استفاده از راهنمایی های موجود می توانید برای طی مراحل اقدام نمایید.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی

ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت hrtc.ir

ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور آغاز شده است، علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی می توانند در صورت دارا بودن شرایط مندرج در دفترچه تا تاریخ 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 اقدام به ثبت نام نمایند.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

برای ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی hrtc.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت نام در آزمون اقدام کنید.

برای ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به سامانه آزمون جهاد دانشگاهی، لیست آزمون های فعال را مشاهده کنند.

برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت از بخش مربوط به آزمون استخدامی وزارت بهداشت، گزینه ورود به صفحه اختصاصی آزمون را کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

پس از این به صفحه جدید وارد می شوید، برای ثبت نام در آزمون استخدامی می‌بایست ابتدا اقدام به پرداخت هزینه آزمون نمایید. همان طور که اشاره شد پیش از اقدام به ثبت نام در آزمون باید دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه نموده و کلیه شرایط، ضوابط و قوانین اطلاع پیدا نمایید. در صورتی که واجد شرایط درج شده در دفترچه بودید برای ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون اقدام نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

پس از کلیک بر روی گزینه پرداخت هزینه، به صفحه جدید وارد می شوید.

اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، شماره تلفن همراه، نام ،نام خانوادگی، حاصل عبارت مندرج در صفحه را تکمیل نمایید. در ادامه گزینه “اینجانب قبل از پرداخت هزینه تمامی مفاد دفترچه راهنما را با دقت مطالعه نمودم و تمامی شرایط شرکت در آزمون را دارا می‌باشم ” را فعال نموده و پرداخت هزینه را کلیک کنید.
در ادامه مراحل می‌توانید با تکمیل اطلاعات کارت بانکی، رمز اینترنتی، cvv2 , … اقدام به پرداخت هزینه آزمون نمایید.

پس از انجام مراحل پرداخت هزینه، توکن پرداخت به شما ارائه خواهد شد، این توکن پرداخت به شماره تلفن همراه داوطلبان نیز پیامک می‌گردد و داوطلب می بایست تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری آن را نگهداری نماید.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام عتبات عالیات atabat.haj.ir

پس از پرداخت هزینه آزمون می‌توانید ثبت نام خود را شروع نمایید، به منظور ثبت نام در آزمون پس از پرداخت هزینه بر روی گزینه ثبت نام در آزمون کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

کد ملی، توکن پرداخت و حاصل عبارت موجود در صفحه را وارد نموده و در ادامه گزینه ثبت نام را بفشارید.

در ادامه کلیه اطلاعات لازم را تکمیل نموده و مدارک لازم را نیز بارگذاری نمایید، داوطلبان می‌توانند با تکمیل مراحل ثبت نام، اطلاعات لازم در هر مرحله را تکمیل نموده و به مرحله بعد وارد شده و ثبت نام خود را نهایی نمایند.
توجه داشته باشید در صورتی که داوطلب تمامی مراحل را به درستی طی نماید، در انتهای مراحل به او کد رهگیری ارائه خواهد شد. کد رهگیری را می‌بایست برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایید.

شرایط ثبت نام استخدامی وزارت بهداشت

داوطلبان برای شرکت در استخدامی وزارت بهداشت می بایست واجد کلیه شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه استخدامی وزارت بهداشت باشند. در ادامه می توانید شرایط ثبت نام ( شرایط عمومی و اختصاصی ) استخدامی وزارت بهداشت را مشاهذه کنید.

شرایط عمومی

  • اعتقاد به دین مبین اسلام
  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی یا کارت معافیت از خدمت 
  • پایبندی و التزام به قانون اساسی کشور
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات 
  • نداشتن سوء سابقه کیفری
  • دارا بودن سلامت جسمانی و روانی لازم و توانایی برای انجام کار
  • عدم استخدام و فعالیت در دستگاه های اجرایی کشور

شرایط اختصاصی

  • داشتن شرط سنی لازم: داشتن حداقل ۲۰ سا ل و حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدرک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • دارا بودن حداکثر 45 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و بالاتر
  • جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.علاوه براین گروه های دیگر نیز مشمول تبصره هایی در رابطه با سن ثبت نام می گردند.
  • داوطلبان رشته های پزشکی و پیراپزشکی می بایست دارای گواهینامه پایان انجام دوره یا معافیت در رشته هایی که دارای طرح اجباری هستند باشند ( در صورتی که طرح به صورت اختیاری باشد، افراد باید دارای گواهی انصراف از دانشگاه محل طرح خود باشند)

شرایط اختصاصی متقاضیان شغل فوریت های پزشکی 

  • دارا بودن آمادگی جسمانی لازم
  • داشتن حداقل قد 165سانتی متر و بالاتر
  • داشتن شاخص توده بدنی کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹ برای متقاضیان مرد و کمتر از ۲۵ و بیشتر از ۱۹ برای متقاضیان خانم
ادامه مطلب
سامانه برق من saapa.ir

شرایط اختصاصی متقاضیان شغل نگهبان

  •  موفقیت در آزمون آمادگی جسمانی
  • داشتن حداقل قد ۱۷۵ سانتیمتر
  • داشتن تناسب جسنمانی لازم
  • معافیت پزشکی برای این شغل قابل قبو ل نمیباشد.

با دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 می توانید شرایط ثبت نام در این آزمون را با دقت و جزئیات بیشتر مطالعه بفرمایید و به طور دقیق از قوانین و ضوابط پذیرش اطلاع پیدا نمایید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

پیش از این درباره سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت نام در آزمون استخدامی به طور کامل توضیح داده شد، داوطلبان می‌بایست فقط در بازه زمانی مربوط به ثبت نام وزارت بهداشت برای انجام مراحل و ثبت نام خود اقدام نمایند. با توجه به اطلاعیه‌های منتشر شده داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ماه برای انجام ثبت نام خود به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند. طبق اطلاعیه‌های منتشر بیش از ۲۵ هزار و ۱۰۰ نفر پس از قبولی در این آزمون در مجموعه‌های زیر نظر وزارت بهداشت به کار گیری خواهند شد.

زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم ، داوطلبان پس از مشاهده و مطالعه دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 و در صورت دارا بودن کلیه شرایط می توانند در آزمون استخدامی این دستگاه ثبت نام نمایند. پس از این و چنذ روز پیش از زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 می توانید با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایید.

تاکنون به طور دقیق زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402 اعلام نشده است، پس از اعلام تاریخ برگزاری استخدامی وزارت بهداشت در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت و تاریخ آزمون مذکور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

همان طور که اشاره شد فراخوان ثبت‌نام وزارت بهداشت از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با نشانی اینترنتی hrtc.ir منتشر شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه در بازه زمانی مشخص شده اقدام به ثبت نام نمایند.

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت پیش از ثبت نام در آزمون می بایست برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت و مطالعه آن اقدام نمایند.

ادامه مطلب
سایت ایران خودرو ikco.ir

پس از دانلود دفترچه و مطالعه آن می‌توانید کلیه قوانین، شرایط شرکت در آزمون، مواد آزمون، موارد مربوط به امتیازات و سهمیه‌های قانونی، اطلاعات مربوط به بازه‌های زمانی آزمون استخدامی و … را مشاهده نمایید. در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون استخدام ورات بهداشت می توانید برای ثبت نام خود اقدام نمایید.

برای راهنمایی هرچه بیشتر شما عزیزان در ادامه فایل pdf آزمون  را بارگذاری نموده‌ایم با استفاده از لینک زیر می‌توانید برای دانلود دفترچه و مطالعه آن اقدام نمایید.

لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

همانطور که در متن بالا به طور کامل و مبسوط اشاره شد علاقه‌مندان به شرکت در آزمون استخدامی جدید وزارت بهداشت  می‌توانند در بازه زمانی مربوط به ثبت نام یعنی از تاریخ 21 شهریور تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت که همان سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می‌باشد برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام استخدامی وزارت بهداشت hrtc.ir ، نحوه ورود به به این سامانه و انجام ثبت نام آزمون، دانلود دفترچه استخدامی وزارت بهداشت و … پرداختیم.

 در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.
سؤالات متداول سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

سامانه ثبت نام استخدامی وزارت بهداشت در واقع سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با نشانی اینترنتی hrtc.ir می‌باشد


علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی می‌توانند از تاریخ 21 شهریور ۱۴۰۲ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ برای ثبت نام اقدام نماید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا