سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام بیمه زنان خانه دار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زنان خانه دار نیز مانند دیگر اقشار و طیف های جامعه می توانند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته و پس از رسیدن به دوران بازنشستگی از خدمات این سازمان برای افراد تحت پوشش بهره مند شوند.

تمامی زنان و دخترانی هستند که در بازه سنی 18 تا 50 سال قرار داشته و فاقد پوشش بیمه ای هستند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

اگر شما هم در صدد هستید خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی درآورده و از مزایای آن بهره مند شوید می توانید برای آشنایی بیشتر با مراحل و نحوه ثبت نام با ما همراه باشید.

در ادامه این مقاله به توضیح کامل در رابطه با سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی، نحوه ورود به سایت بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی es.tamin.ir ، ثبت نام در سامانه و راهنمای ثبت نام بیمه زنان خانه ‌دار 1402 و ….خواهیم پرداخت، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی 1402

سازمان تأمین‌اجتماعی کشور در واقع یکی از پرمخاطب‌ترین و گسترده ترین نهادهای بیمه‌ای در سطح کشور بوده که چیزی حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است.

یکی از جدیدترین انوع بیمه تامین اجتماعی، بیمه زنان خانه دار است. بانوانی که شاغل نبوده و در واقع خانه دار می باشند می توانند برای ثبت نام این نوع بیمه اقدام کنند.

پس از انجام ثبت نام و انعقاد قرارداد می‌بایست هر ماه مبلغ حق بیمه خود را پرداخت نمایید. پس از رسیدن به دوران بازنشستگی می‌توانید از مزایای بازنشستگی بهره‌مند شده و حقوق مربوط به بازنشستگی تامین اجتماعی را دریافت کنید.

باید توجه داشته باشید خانم‌های خانه‌دار متناسب با بیمه‌ای که پرداخت کرده و تعداد سال پرداخت حق بیمه، از حقوق و مستمری  متناسب با خود برخوردار خواهند شده به این معنی که هر چقدر مبلغ و سال پرداخت حق بیمه بیشتر باشد در نهایت حقوق بیشتری دریافت خواهید نمود.

با مراجعه به سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی می توانید برای انجام ثبت نام و انعقاد قرار داد اقدام نمایید. سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی es.tamin.ir در دسترس می باشد.

در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه ورود به سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی es.tamin.ir و انجام ثبت نام در این سامانه را مطالعه بفرمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی

ورود به سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی es.tamin.ir

سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات بهینه و با کیفیت بیشتر اقدام به ارائه بسیاری از خدمات این سازمان به صورت غیر حضوری نموده است. و افراد مختلف می توانند با مراجعه به سامانه های مورد نظر از بسیاری از خدمات این سازمان به صورت غیر حضوری و بر خط بهره مند شوند.

فرآیند انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه‌دار نیز به صورت کاملاً غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز و شعب تامین اجتماعی در کشور امکان‌پذیر است. در همین راستا زنان خانه داری که تمایل به ثبت نام بیمه مخصوص این قشر دارند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی یا همان سامانه خدمات الکترونیکی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir و طی مراحل مربوطه برای انعقاد قرار داد و ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی es.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سامانه ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی وارد می‌شوید و می توانید برای انجام ثبت نام و انعقاد قرار داد خود اقدام کنید.

توجه داشته باشید که برای ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی می‌بایست پیش از این در سامانه ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری باشید، پس از این می توانند با تکمیل اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور به حساب خود وارد شوید.

در صورت دارا بوده حساب کاربری پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، گزینه ورود به سامانه را کلیک کنید.

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری و گذر واژه خود را وارد و گزینه ورود را کلیک نمایید.

با انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی es.tamin.ir وارد شوید.

همانطور که اشاره شد استفاده از خدمات و  انجام مراحل ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی مستلزم ثبت نام در این سامانه می‌باشد. در صورتی که پیش از این در این سامانه ثبت نام ننموده‌اید و  دارای اطلاعات کاربری (نام کاربری و رمز عبور ) نیستید می‌بایست ابتدا برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

در ادامه مطلب نحوه ایجاد حساب کاربری در سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی را مطالعه می کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت نوبت دهی تامین اجتماعی

عضویت در سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی es.tamin.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم در صورتی که در سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری نیستید می بایست ابتدا اقدام به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این سایت کنید. در صورتی که پیش از این در این سامانه ثبت نام نموده و از دیگر خدمات سامانه استفاده نموده اید نیازی به ثبت نام مجدد ندارید.

برای انجام ثبت نام پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

انجام ثبت نام در این سامانه و ثبت اطلاعات کاربری نیاز به طی مراحل مختلف دارد، اطلاعات خواسته شده در هر مرحله را تکمیل نموده و به مرحله بعد وارد شوید.

پس از تکمیل تمامی اطلاعات خواسته شده در 5 مرحله، اطلاعات درج شده را تایید و ثبت نام خود را نهایی نمایید.

پس از انجام ثبت نام و فعال شدن اطلاعات کاربری می‌توانید با ورود به صفحه اصلی سامانه و تکمیل اطلاعات کاربری (نام کاربری و رمز عبور) به حساب کاربری خود وارد شوید.

مقاله پیشنهادی « سایت تامین اجتماعی tamin.ir

نحوه ثبت نام بیمه زنان خانه ‌دار ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام بیمه زنان خانه‌دار تامین اجتماعی می‌توانند به صورت حضوری یا غیر حضوری برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. در روش حضوری می‌توانید با به همراه داشتن کلیه مدارک لازم برای ثبت نام به مراکز تامین اجتماعی در سطح کشور مراجعه نموده و ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهید.

همان طور که گفته شد امکان ثبت نام متقاضیان به صورت غیر حضوری و از طریق سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی یا همان سایت خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی es.tamin.ir نیز امکان‌پذیر است پیش از این در مورد نحوه عضویت در این سامانه و ورود به حساب کاربری به طور کامل توضیح داده شد.

در صورتی که تمایل دارید به صورت غیر حضوری برای ثبت نام بیمه زنان خانه‌دار اقدام نمایید باید مراحل زیر را طی نمایید.

ابتدا به حساب کاربری خود در سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی es.tamin.ir وراد شوید.

پس از ورود به پورتال خود از گزینه بیمه شدگان، زیر گزینه بیمه شدگان خاص/ بیمه فراگیر خانواده ایرانی و در ادامه انعقاد قرار داد بیمه زنان خانه دار و دختران را بفشارید.

پس از این به صفحه جدید هدایت می شوید.

در صفحه جدید می توانید اطلاعات هویتی مربوط به خود را مشاهده کیند. بر وری گزینه مشاهده ضوابط و مقررات کلیک کنید.

پس از مطالعه کلیه ضوابط و مقررات، گزینه موافقم را بفشارید.

در ادامه کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل نموده و مراحل مربوط به ثبت نام را طی نمایید.

در انتهای مراحل و پس از انعقاد قرار داد حق بیمه می بایست نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام کنید.

با استفاده از گزینه راهنمای انعقاد قراداد بیمه زنان خانه دار و دختران می توانید اطلاع جامع در مورد فرآیند ثبت نام در سامانه به دست آورید.

برای ورود مستقیم به سامانه ثبت نام بیمه زنان خانه دار کلیک کنید.

هما طور که اشاره شد زنان خانه دار می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی برای انجام ثبت نام بیمه خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند. پس از ورود به حساب کاربری خود از منوی بیمه شدگان – بیمه شدگان خاص – بیمه فراگیر خانواده ایرانی – انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه‌دار و دختران؛ می توانید برای انعقاد قرارداد و پرداخت حق‌بیمه اقدام کنید.

در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی es.tamin.ir ، نحوه ورود به این سامانه ، انجام ثبت نام ، راهنمای ثبت نام بیمه زنان خانه دار و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام هدیه زایمان تامین اجتماعی

سؤالات متداول سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار تامین اجتماعی

سایت ثبت نام بیمه زنان خانه دار در واقع درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir می باشد و زنان خانه دار و دختران می توانند با ورود به سامانه برای ثبت نام وانعقاد قرار داد اقدام نماید.

با ورود اطلاعات کاربری خود می‌توانید به سامانه وارد شوید.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع از مراحل به متن مقاله مراجعه فرمایید.

5.7/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام بیمه زنان خانه دار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا