سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کلیه اتباع خارجی دیگر کشورها می بایست با ورود به سامانه نوبت دهی اتباع خارجی و دریافت نوبت از طریق این سامانه و طی دیگر مراحل در سرشماری ویژه اتباع خارجی شرکت کنند.

این سایت توسط اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و با توجه به حضور گستره اتباع کشور افغانستان در ایران و لزوم شناسایی این افراد ایجاد شده است، اتباع افغان می توانند با استفاده از این سامانه و پس از شرکت در سر شماری ، از اقامت موقت ایران برخوردار شوند

در ادامه این مطلب در مورد سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی، نحوه ورود به این سامانه و دریافت نوبت به صورت آنلاین و … مطالب بیشتری را مشاهده می کنید.

سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی

در سال های گذشته و با رخ دادن حوادث مختلف در کشور افغانستان، روند مهاجرت اتباع این کشور، سرعت بیشتری به خود گرفته است، ایران نیز از سال های گذشته و به خصوص در سال های اخیر مقصد بسیاری از اتباع کشور افغانستان بوده و ورود این مهاجرین به اشکال مختلف ادامه دارد، از آن جایی که اداره امور مختلف مستلزم شناخت همه جانبه و اطلاع از بافت جمعیتی و اقشار مختلف است شرکت اتباع کشورهای خارجی از جمله افغانستان در طرح سر شماری نیز الزامی می باشد.

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی با نشانی اینترنتی kanoonnobat.ir و در راستای مراجعه این افراد برای شرکت در طرح های مختلف از جمله مانند واکسیناسیون، سرشماری، دریافت مدرک مجاز و … ایجاد شده است.

ادامه مطلب
سامانه سحاب بسیجیان sahabcard.ir

اتباع خارجی فاقد مدارک اقامتی برای دریافت مدارک باید در طرح سرشماری شرکت کنند. برای شرکت در این طرح، باید ابتدا با ورود به سامانه و انجام مراحل مختلف اقدام به دریافت نوبت نمایید. شرکت کلیه اتباع در طرح سر شماری الزامی می باشد.

ورود به سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir

سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی توسط کانون کشوری انجمن های صنفی کارفرمایی دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی و جهت ثبت قانونی حضور مهاجران در کشور ایجاد شده است.

کلیه مهاجراین چه آن هایی که به صورت غیر قانونی و غیر مجاز به ایران وارد شده و چه آن دسته از مهاجرین که به صورت قانونی در ایران به سر می برند و و تاریخ ویزا آنان به پایان رسیده ملزم به مراجعه به دفاتر وکالت برای انجام امور مختلف هستند.

برای ایجاد نظم بیشتر و پیشگیری از ترددات و شلوغی در این مراکز ، مراجعان می بایست ابتدا به ورود به سامانه نوبت دهی اتباع خارجی اقدام به اخذ نوبت از این مراکز نموده و سپس با به همراه داشتن مدارک لازم در روز مشخص شده به دفاتر کفالت مراجعه نمایند.

برای ورود به سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی می بایست ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه یعنی kanoonnobat.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی وارد خواهید شد و می توانید اقدام به اخذ نوبت نمایید.

سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir

باید توجه داشته باشید که این سامانه تنها مختص اتباع نبوده و دفاتر خدمات و مدیران نیز می توانند با ورود به سامانه به حساب کاربری خود وارد شوند، به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سایت بر روی گزینه وروددفاتر خدمات و مدیران کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه به صفحه جدید وارد خواهید شد. در صفحه جدید اطلاعات کاربری خود را وارد و گزینه ورود به سامانه را بفشارید.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام بدون کنکور اتباع خارجی در دانشگاه آزاد

نحوه دریافت نوبت در سایت نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی

دفاتر کفالت از طرف دولت و از سال 1392 به منظور  انجام برنامه های مختلف از جمله  ثبت‌نام کارت‌ های آمایش و هویت در نظر گرفته شدند، این دفاتر مدارک و رسید های لازم برای تمدید کارت‌های آمایش و هویت را دریافت کرده و اقدام به صدور  مجوزهای موقت برای اتباع می نمایند. در حال حاضر سامانه‌ای برای دریافت کارت اقامت مهاجران خارجی وجود ندارد ولی مهاجرین می بایست برای دریافت و تمدید کارت‌های اقامت به صورت حضوری به دفاتر کفالت مراجعه نمایند. روند نوبت دهی این دفاتر به صورت غیر حضوری انجام می پذیرید و اتباع می بایست پیش از مراجعه حضوری به این مراکز با ورود به سامانه اقدام به دریافت نوبت نمایند.

ادامه مطلب
سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir

پیش از این در مورد نحوه ورود به سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی توضیح داده شد. با انجام مراحل زیر می توانید اقدام به اخذ نوبت نمایید.

پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه دریافت نوبت کلیک کنید. با انجام این مرحله به صفحه جدید وارد می شوید.

نحوه دریافت نوبت در سایت نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی

در باکس مربوط به طرح، گزینه های مختلفی ( معرفی نامه واکسن، باز شماری، تکمیلی واکسیناسیون و … ) قرار داد هشده است. طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای شرکت در طرح سر شماری می بایست گزینه مربوط به سر شماری را انتخاب کنید

پس از این بنا به گزینه انتخاب شده، فرم مربوط به آن برای شما نمایش داده می شود. با تکمیل اطلاعات وارد شده در سامانه و انجام مراحل می توانید اقدام به اخذ نوبت حضوری خود نمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی کلیک کنید.

اتباع بدون مدرک و مهاجرانی که به صورت غیر قانونی در ایران به سر می برند برای شرکت در طرح سر شماری می توانند با ورود به سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع برای ثبت‌نام در این سایت و اخذ نوبت مراجعه به دفاتر کفالت اقدام کنند. اتباع شرکت کننده در طرح سر شماری می توانند مدرک اقامت قانونی موقت دریافت می‌کنند و آن دسته از مهاجرانی که در این سامانه ثبت‌نام نکنند و مدرک اقامتی معتبر نداشته باشند، از ایران اخراج خواهند شد.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی ، نحوه ورود به این سایت، دریافت نوبت طرح سر شماری، واکسیناسیون و … پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب
سامانه سما نفت sama.oipf.ir

پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی  »  سایت ثبت نام دانش آموزان اتباع سهما

سؤالات متداول سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی سامانه ای است که برای شرکت در طرح های مختلف از جمله مانند واکسیناسیون، سرشماری، دریافت مدرک مجاز و … ایجاد شده است.

این سامانه با نشانی اینترنتی kanoonnobat.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شد، برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نوبت دهی سر شماری اتباع خارجی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا